Mooi land om naar vakantie te gaan ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet daarna met de bus naar Joure en daar haalt ze me op.
Echt een gehucht dus. Ben even vergeten hoe de plaats precies heet. Maar met Friesland is buiten de taal om niet veel mis.
Ik had verwacht dat je iets zou zeggen als: hou je bekquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ja hoi. Ik weet niet wat ik moet reageren op 'dit klinkt aantrekkelijk'.
Snap ik, dan valt die lift misschien ook eens afquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hebben hier op iedere traptrede een plaatje geplakt met hoeveel kcal je kwijt zou zijn met traplopen, ga daarom altijd met de lift
ik dacht die hans ging even wat soul searching doen op zijn vakantie maar dat gaat moeilijk bij gingers hahahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap ik, dan valt die lift misschien ook eens af
Laat even weten wanneer je weer lekker ruikt.quote:
Der_Mann is bang om van de trap af te vallenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap ik, dan valt die lift misschien ook eens af
Dat is niet erg inhoudelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je iets zou zeggen als: hou je bek
of iets in die trend
Al die plaatsnamen staan er ook in het fries op de plaatsnaambordjesquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet daarna met de bus naar Joure en daar haalt ze me op.
Echt een gehucht dus. Ben even vergeten hoe de plaats precies heet. Maar met Friesland is buiten de taal om niet veel mis.
ik heb prima evenwichtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Der_Mann is bang om van de trap af te vallen
Welke wasmiddel? soms ruikt het zo lekker dat ik het op wil drinken\eten :squote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ruik gewoon naar wasmiddel en parfum op dit moment.
Heb je al contact opgenomen met braddie hierover?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:57 schreef Solotov het volgende:
Wow binnenkort is hier een eetwedstrijd in de buurt. Kippenvleugeltjes.. Prijs is 150 eu
Nomnomnom
Ik ga vanavond voor mijn gast er is nog sporten en alles uitzweten en douchen. Daarna waarschijnlijk weer.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat even weten wanneer je weer lekker ruikt.
Dat zijn dure vleugeltjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:57 schreef Solotov het volgende:
Wow binnenkort is hier een eetwedstrijd in de buurt. Kippenvleugeltjes.. Prijs is 150 eu
Nomnomnom
k O e K o E kquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die van jou en Anneloos staan nog in de archieven hoor.
Ik denk dat je gelijk hebt. Wie is je gast?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga vanavond voor mijn gast er is nog sporten en alles uitzweten en douchen. Daarna waarschijnlijk weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |