komt aber langs?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga vanavond voor mijn gast er is nog sporten en alles uitzweten en douchen. Daarna waarschijnlijk weer.
Moest lachenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je al contact opgenomen met braddie hierover?
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die van jou en Anneloos staan nog in de archieven hoor.
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die van jou en Anneloos staan nog in de archieven hoor.
Een vriendin.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Wie is je gast?
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee waarom denken jullie dat altijd met z'n allen.
hier niet. kom maar naar het zuidenquote:
Gewoon een? of (potentieel) meer?quote:
Neh. Daar versta ik al helemaal niemand.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier niet. kom maar naar het zuiden
Voor dikkertjes is het altijd T-shirt weer. sorry dat ik toch weer dik grapjes maak.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vriend ik hoop dat je ballen klapperen tegen haar huid
Nee dit is gewoon een vriendin.quote:
dat is een mythequote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor dikkertjes is het altijd T-shirt weer. sorry dat ik toch weer dik grapjes maak.
sorry, ik post alleen op persoonlijke titelquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee waarom denken jullie dat altijd met z'n allen.
we kunnen best een beetje Nederlands spreken als we willenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neh. Daar versta ik al helemaal niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |