Zeg dit maar gewoon, heb niet eens een vlagquote:Op maandag 18 februari 2019 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dit echt zo of zeg je dit maar.
Klotezooi.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg dit maar gewoon, heb niet eens een vlag
quote:Op maandag 18 februari 2019 16:16 schreef UitStraling het volgende:
Wat een VMBO schoolpleintjes TT weer
= Tardisquote:Op maandag 18 februari 2019 16:16 schreef UitStraling het volgende:
Kunnen alsnog wel keertje neuken hoorquote:
en dan toch komen reagerenquote:Op maandag 18 februari 2019 16:16 schreef UitStraling het volgende:
het is NU genoeg met je infantiele opmerkingen steeds, dat doe je bij je moeder maar maar niet hier!quote:Op maandag 18 februari 2019 16:16 schreef UitStraling het volgende:
Iemand moet de onderkant van de maatschappei toch opvoedenquote:Op maandag 18 februari 2019 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
en dan toch komen reageren
Gooit frikadel naar dikke Duitse man.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is NU genoeg met je infantiele opmerkingen steeds, dat doe je bij je moeder maar maar niet hier!
frikadel? we zitten hier toch niet in belgiequote:Op maandag 18 februari 2019 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit frikadel naar dikke Duitse man.
Zou eens tijd worden ook.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kunnen alsnog wel keertje neuken hoor
allebei tegelijk. laptop naast je met netflix aanquote:Op maandag 18 februari 2019 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
Zal ik vanavond verder met KH3 trophies halen of the Umbrella Academy kijken.
kudt taalvoutquote:Op maandag 18 februari 2019 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand moet de onderkant van de maatschappei toch opvoeden
Heb toch geen groot oledscherm gekocht om op mijn lappie netflix te kijkenquote:Op maandag 18 februari 2019 16:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
allebei tegelijk. laptop naast je met netflix aan
dan zoek je het maar uit en seks kun je vanavond vergeten kwibuskopquote:Op maandag 18 februari 2019 16:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb toch geen groot oledscherm gekocht om op mijn lappie netflix te kijken
Wat ben je lekker temperamentvol.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan zoek je het maar uit en seks kun je vanavond vergeten kwibuskop
Lihanboutje dan?quote:Op maandag 18 februari 2019 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
frikadel? we zitten hier toch niet in belgie
spuug op mequote:Op maandag 18 februari 2019 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat ben je lekker temperamentvol.
Dick hoogte u meanquote:Op maandag 18 februari 2019 16:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zak door je knieën tot hetzelfde niveau dan
Wie eet er nu dingen uit Limburg voor de lol?quote:Op maandag 18 februari 2019 16:34 schreef Cronometer het volgende:
Weten jullie of Maestrichter frutesse stroop IJzer bevat? Kan het nergens vinden.
quote:Op maandag 18 februari 2019 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent ook een chronisch geil mannetje heik mag dat wel.
het is lekker.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie eet er nu dingen uit Limburg voor de lol?
Je vergist je lieverd, dat was je moeder die je daar zag.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oprechte vraag:
Wat vind je van het zaad van Vanillekwark?
Bedoelde gewoon omdat hij Limburger is joh.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je vergist je lieverd, dat was je moeder die je daar zag.
lolquote:Op maandag 18 februari 2019 16:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Gvd man
Solli ging positief
Vroeg ie salaris indicatie
Ik gaf x bedrag
Zwgt ie
Is dit echt een salaris waar je blij Mee zAl zijn?
Gvd man heb echt te laag ingezet ik
heb die vraag nog nooit gekregen bij een sollicitatie, meestel zeggen ze gewoon wat je gaat verdienenquote:Op maandag 18 februari 2019 16:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Gvd man
Solli ging positief
Ik gaf x bedrag
Zwgt ie
LESJE VOOR DE VOLGENDE KEER CHIN UP BROquote:Op maandag 18 februari 2019 16:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Gvd man
Solli ging positief
Ik gaf x bedrag
Zwgt ie
Hansjeeeeequote:Op maandag 18 februari 2019 17:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heel goed, mijn haren zijn weer rood
Wat ben jij een asociale Nederlander zegquote:Op maandag 18 februari 2019 17:32 schreef Myrr het volgende:
K ga bad hee haha we hebben entrecote en precies komt mn schoonmoeder binnen om iets op te halen zit ze eten te schooien
Hey Stimoquote:Op maandag 18 februari 2019 17:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat ben jij een asociale Nederlander zeg
Leuk dat je weer terug bent maat.quote:
was dat nederlands danquote:Op maandag 18 februari 2019 17:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ook halloquote:Op maandag 18 februari 2019 17:40 schreef scrupuleus het volgende:
Opdonderen naatje.
Hplc komt wel naar onz als hij daar zin in heeft.
BIED AAN DAN A ZEMMELquote:Op maandag 18 februari 2019 17:32 schreef Myrr het volgende:
K ga bad hee haha we hebben entrecote en precies komt mn schoonmoeder binnen om iets op te halen zit ze eten te schooien
quote:Op maandag 18 februari 2019 17:40 schreef scrupuleus het volgende:
Opdonderen naatje.
koekoekquote:Op maandag 18 februari 2019 17:40 schreef scrupuleus het volgende:
Opdonderen naatje.
M’n vader is jarig.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
GenotMaar voor welke gelegenheid, of gewoon zomaar?
Jonge er was niet genoeg voor drie mensen we aten restjes en deelfen een entrecote met zn twee.quote:Op maandag 18 februari 2019 17:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
heeeyyyquote:Op maandag 18 februari 2019 18:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jonge er was niet genoeg voor drie mensen we aten restjes en deelfen een entrecote met zn twee.
Jongaaahhhh ik had net in de supermarkt voor haar zalm en alles meegenomen omdat ze dat ging koken thuis.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doet me denken aan Marc van Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan. Zoek maar op op YouTube.
HAHAHAHAHA, "dan ga ik liever daten met mijn moeder, dan heb ik het ten minste nog gezellig"quote:Op maandag 18 februari 2019 18:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doet me denken aan Marc van Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan. Zoek maar op op YouTube.
omg, wat een ongelofelijke ongemakkelijkheid komt er van die man af zegquote:Op maandag 18 februari 2019 18:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een mensonterend programma was dat hey.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dittem? Nog iets specifieks waar ik op moet letten?
gewoon neuken johquote:Op maandag 18 februari 2019 18:43 schreef stokj het volgende:
Moet je oppassen dat er geen stront of pisgeur gaat rieken (of dat iemand uit zijn bek stinkt). Dan is de lekkerheid er wel van af.
AAWH CUTEquote:Op maandag 18 februari 2019 18:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jongaaahhhh ik had net in de supermarkt voor haar zalm en alles meegenomen omdat ze dat ging koken thuis.
DIT Was toch een fokkerquote:Op maandag 18 februari 2019 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dittem? Nog iets specifieks waar ik op moet letten?
In een omgebouwde, dat telt nietquote:Op maandag 18 februari 2019 18:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vk heeft al in een punani geroerd
Hij heet Marcquote:Op maandag 18 februari 2019 18:48 schreef Cronometer het volgende:
Jwel, dit was een fokker maar ben zijn fok naam vergeten.
Ja hartstikke dan moet ze dat tbyus gaan koken en niet onderweg denken van Hmmmm eigenlijk geen zin om te koken ik ga hun eten wel opetenquote:
Die kk zal wel staan voor keuken kampioen. Want dat ben jij blijkbaar maatquote:
sla haar, nu verdient ze hetquote:Op maandag 18 februari 2019 18:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja hartstikke dan moet ze dat tbyus gaan koken en niet onderweg denken van Hmmmm eigenlijk geen zin om te koken ik ga hun eten wel opeten
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die kk zal wel staan voor keuken kampioen. Want dat ben jij blijkbaar maat
Gele curry met broccoli, ui, ei en linzen. Feestje.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
heerlijke gezonde groentjes met pasta. en ik drink er Kefir bij. HEERLUK
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wow goeiequote:Op maandag 18 februari 2019 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wat is gele curryquote:Op maandag 18 februari 2019 18:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gele curry met broccoli, ui, ei en linzen. Feestje.
Goeiequote:Op maandag 18 februari 2019 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
aw oke, die niet pittige variant dusquote:Op maandag 18 februari 2019 18:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In dit geval gele currypasta met kokosmelk, wat vraag je nu precies?
bedanktquote:Op maandag 18 februari 2019 19:02 schreef Cronometer het volgende:
Ben nu voor de miljoenste keer Friends aan het kijken n nog elke zoooooo happy bij S2: A15,
ja godverquote:Op maandag 18 februari 2019 17:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
LESJE VOOR DE VOLGENDE KEER CHIN UP BRO
word dan zo happy.quote:
dan had je daar toch beter over moeten nadenken.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja godver
ik schiet er niks mee op dan
als ik lease auto prive wil gebruiken ga ik er zelfs op achteruit
Ik geloof in je vriendquote:Op maandag 18 februari 2019 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja godver
Gewoon auto vd zaak uitonderhandelen toch maatquote:Op maandag 18 februari 2019 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja godver
ik vind de rode lekkerderquote:Op maandag 18 februari 2019 18:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In dit geval gele currypasta met kokosmelk, wat vraag je nu precies?
nja deze skip ik gwnquote:Op maandag 18 februari 2019 19:07 schreef Cronometer het volgende:
[..]
word dan zo happy.
[..]
dan had je daar toch beter over moeten nadenken.
Echt he gvdquote:Op maandag 18 februari 2019 19:10 schreef Der_Mann het volgende:
the punisher en jessica jones gecanceld, vuige disneyhoeren
meer tijd om te werkenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:10 schreef Der_Mann het volgende:
Mickey Mouse is ook veel leukerquote:Op maandag 18 februari 2019 19:10 schreef Der_Mann het volgende:
Ik niet. Ik ga zo fifa spelenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:02 schreef Cronometer het volgende:
Ben nu voor de miljoenste keer Friends aan het kijken n nog elke zoooooo happy bij S2: A15,
Jammerquote:Op maandag 18 februari 2019 19:10 schreef Der_Mann het volgende:
Die kans is zonder te overdrijven gewoon uitgeslotenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:13 schreef Solotov het volgende:
[..]
Zou zelfs van je winnen als ik alleen de basic knoppen gebruik
en dan zelf die series niet overnemen op hun eigen streaming service omdat ze geen volwassene content willen, echt hequote:
Waaromquote:Op maandag 18 februari 2019 19:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die kans is zonder te overdrijven gewoon uitgesloten
Helemaal gestoordquote:Op maandag 18 februari 2019 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan zelf die series niet overnemen op hun eigen streaming service omdat ze geen volwassene content willen, echt he
Heb je tesla kunnen regelenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja godver
Echt dom dat je deze Punisher gaat cancelen, al was die wel verneukt qua thema dacht ik.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:10 schreef Der_Mann het volgende:
Maar je moet dan ook bereden wordenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou nog liever helemaal niet rijden dan in zo’n geiten wollen sokken auto.
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar je moet dan ook bereden worden
vond punisher, daredevil en jessica jones allemaal perfect gecastquote:Op maandag 18 februari 2019 19:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt dom dat je deze Punisher gaat cancelen, al was die wel verneukt qua thema dacht ik.
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar je moet dan ook bereden worden
Eenschquote:Op maandag 18 februari 2019 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vond punisher, daredevil en jessica jones allemaal perfect gecast
ik zal de toekomstige varianten NIET ACCEPTEREN!!
Heb je goedquote:Op maandag 18 februari 2019 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Gelijk heb je, dat zal ze leren.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh daar ga ik nog steeds gewoon heen hoor hahaquote:Op maandag 18 februari 2019 19:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelijk heb je, dat zal ze leren.
Met hun Star Wars incestfilms.
Wereldverpester.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou nog liever helemaal niet rijden dan in zo’n geiten wollen sokken auto.
Dat zal ze lerenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Kneus.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh daar ga ik nog steeds gewoon heen hoor haha
Oh zag de man die Sneep speelde er zo uit toen hij jong wasquote:
wa denkte zelfquote:Op maandag 18 februari 2019 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, denk je dat dit met kijkcijfers te maken heeft, of zou het te maken hebben met het nieuwe streamingplatform dat Disney op de markt gaat brengen?
Domme vragen bestaan dus welquote:Op maandag 18 februari 2019 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, denk je dat dit met kijkcijfers te maken heeft, of zou het te maken hebben met het nieuwe streamingplatform dat Disney op de markt gaat brengen?
voetbal heeft geen eens lasers, daar snap ik de lol al helemaal niet vanquote:Op maandag 18 februari 2019 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat vat het wel samen, dom gedoe
Nee maar wat snap jij nou wel van sport hahaquote:Op maandag 18 februari 2019 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voetbal heeft geen eens lasers, daar snap ik de lol al helemaal niet van
dat het absoluut niet leuk is om naar te kijkenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee maar wat snap jij nou wel van sport haha
Helemaal niks, is er niets wat je leuk vindt om te kijken?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat het absoluut niet leuk is om naar te kijken
Blote vrouwenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Helemaal niks, is er niets wat je leuk vindt om te kijken?
kan geen enkele sport bedenkenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Helemaal niks, is er niets wat je leuk vindt om te kijken?
nee nee neequote:Op maandag 18 februari 2019 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hockey? Schoonzwemmen? Beach volleybal?
Met het volume waarin jij de hand aan jezelf slaat zou het dat wel moeten zijn.quote:
niet geleestquote:Op maandag 18 februari 2019 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met het volume waarin jij de hand aan jezelf slaat zou het dat wel moeten zijn.
Dan zij het zo. In Amerika noemen ze die eetwedstrijden volgens mij wel sport, maar dat vind je volgens mij vooral leuk om zelf te doen.quote:
Hallootjesquote:Op maandag 18 februari 2019 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan zij het zo. In Amerika noemen ze die eetwedstrijden volgens mij wel sport, maar dat vind je volgens mij vooral leuk om zelf te doen.
Doe het maar eensquote:Op maandag 18 februari 2019 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat ze pijltjes gooien een sport noemen vind ik te ver gaan
Die gasten zien er anders altijd gesloopt uitquote:Op maandag 18 februari 2019 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Basketbal? Triatlon? Snowboarden?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij is Hermann prima in staat om zelf sporten op te noemen
basketbal en snowboarden op zich wel leuk om te doen maar veeg mijn reet liever met de tranen van profs moeder toen ze dat gedrocht voor het eerst kwam te zien dan dat ik het kijkquote:
Waar heb ik dit aan te danken??quote:Op maandag 18 februari 2019 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
basketbal en snowboarden op zich wel leuk om te doen maar veeg mijn reet liever met de tranen van profs moeder toen ze dat gedrocht voor het eerst kwam te zien dan dat ik het kijk
JE NOEMT ME STEEDS DIK JAquote:Op maandag 18 februari 2019 19:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar heb ik dit aan te danken??
Waarom zo onaardigquote:Op maandag 18 februari 2019 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
basketbal en snowboarden op zich wel leuk om te doen maar veeg mijn reet liever met de tranen van profs moeder toen ze dat gedrocht voor het eerst kwam te zien dan dat ik het kijk
Slachtoffer van Profquote:Op maandag 18 februari 2019 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik verdedig mezelf gewoon als slachtoffer van prof
Jawel. Dacht dat t een grapje was.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie je al die walgelijke beledigingen over mijn formaat niet
zo dit is beterquote:Op maandag 18 februari 2019 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie je al die beledigingen over mijn walgelijke formaat niet
Ja het mag allemaal wel een onsje minderquote:Op maandag 18 februari 2019 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kom eindelijk voor mezelf op
IK ZEG GENOEG IS GENOEG!!
Op een gegeven moment knapt er iets en dan is de schade niet te overzien.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Der_Mann alleen niet, dus ik kan dit zonder consequenties maken
zal een goede week worden voor de snackbarquote:Op maandag 18 februari 2019 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op een gegeven moment knapt er iets en dan is de schade niet te overzien.
Met mevrouwquote:Op maandag 18 februari 2019 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Word je al met u aangesproken?
Jij bent toch ook al oudquote:
Hey snoesquote:
Hey trek je broek eens uitquote:
Nee ben geilquote:
Hey hansquote:
Ja, wat is je punt?quote:
Hihahoquote:
zuig jeukquote:Op maandag 18 februari 2019 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan zou er "wat is een punt" hebben gestaan
Er was een tijd dat je dat gewoon deed als ik het vroegquote:
Heb mn broek al uit gedaan hoorquote:Op maandag 18 februari 2019 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er was een tijd dat je dat gewoon deed als ik het vroeg
Mooi, ben onderwegquote:
Mentaal nog lang niet hoor hahaquote:Op maandag 18 februari 2019 20:03 schreef SideEffect het volgende:
Het moment dat een meisje van 12 mij mevrouw noemde was het moment dat ik mij realiseerde dat ik een volwassen vrouw ben, heel heftig
ik realiseerde mij dat ik volwassen was toen ik niet ging carenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:03 schreef SideEffect het volgende:
Het moment dat een meisje van 12 mij mevrouw noemde was het moment dat ik mij realiseerde dat ik een volwassen vrouw ben, heel heftig
Maar ik kan volwassen keuzes makenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mentaal nog lang niet hoor haha
Ik wil geen kinderen joh. Bah.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
al tijd voor kinderen, dan mag je wel mevrouw genoemd worden
Dat is heel goed van jouquote:Op maandag 18 februari 2019 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik realiseerde mij dat ik volwassen was toen ik niet ging caren
Dat zeg je waarschijnlijk gewoon omdat je geen vent hebtquote:
wil jij kinderen?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zeg je waarschijnlijk gewoon omdat je geen vent hebt
Sowquote:Op maandag 18 februari 2019 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jaquote:
Heb frietjes besteldquote:
Toen ik wel een vent had wilde ik ze ook niet. Daarom ging t uit.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |