Hansjeeeeequote:Op maandag 18 februari 2019 17:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heel goed, mijn haren zijn weer rood
Wat ben jij een asociale Nederlander zegquote:Op maandag 18 februari 2019 17:32 schreef Myrr het volgende:
K ga bad hee haha we hebben entrecote en precies komt mn schoonmoeder binnen om iets op te halen zit ze eten te schooien
Hey Stimoquote:Op maandag 18 februari 2019 17:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat ben jij een asociale Nederlander zeg
Leuk dat je weer terug bent maat.quote:
was dat nederlands danquote:Op maandag 18 februari 2019 17:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ook halloquote:Op maandag 18 februari 2019 17:40 schreef scrupuleus het volgende:
Opdonderen naatje.
Hplc komt wel naar onz als hij daar zin in heeft.
BIED AAN DAN A ZEMMELquote:Op maandag 18 februari 2019 17:32 schreef Myrr het volgende:
K ga bad hee haha we hebben entrecote en precies komt mn schoonmoeder binnen om iets op te halen zit ze eten te schooien
quote:Op maandag 18 februari 2019 17:40 schreef scrupuleus het volgende:
Opdonderen naatje.
koekoekquote:Op maandag 18 februari 2019 17:40 schreef scrupuleus het volgende:
Opdonderen naatje.
M’n vader is jarig.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
GenotMaar voor welke gelegenheid, of gewoon zomaar?
Jonge er was niet genoeg voor drie mensen we aten restjes en deelfen een entrecote met zn twee.quote:Op maandag 18 februari 2019 17:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
heeeyyyquote:Op maandag 18 februari 2019 18:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jonge er was niet genoeg voor drie mensen we aten restjes en deelfen een entrecote met zn twee.
Jongaaahhhh ik had net in de supermarkt voor haar zalm en alles meegenomen omdat ze dat ging koken thuis.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doet me denken aan Marc van Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan. Zoek maar op op YouTube.
HAHAHAHAHA, "dan ga ik liever daten met mijn moeder, dan heb ik het ten minste nog gezellig"quote:Op maandag 18 februari 2019 18:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doet me denken aan Marc van Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan. Zoek maar op op YouTube.
omg, wat een ongelofelijke ongemakkelijkheid komt er van die man af zegquote:Op maandag 18 februari 2019 18:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een mensonterend programma was dat hey.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dittem? Nog iets specifieks waar ik op moet letten?
gewoon neuken johquote:Op maandag 18 februari 2019 18:43 schreef stokj het volgende:
Moet je oppassen dat er geen stront of pisgeur gaat rieken (of dat iemand uit zijn bek stinkt). Dan is de lekkerheid er wel van af.
AAWH CUTEquote:Op maandag 18 februari 2019 18:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jongaaahhhh ik had net in de supermarkt voor haar zalm en alles meegenomen omdat ze dat ging koken thuis.
DIT Was toch een fokkerquote:Op maandag 18 februari 2019 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dittem? Nog iets specifieks waar ik op moet letten?
In een omgebouwde, dat telt nietquote:Op maandag 18 februari 2019 18:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vk heeft al in een punani geroerd
Hij heet Marcquote:Op maandag 18 februari 2019 18:48 schreef Cronometer het volgende:
Jwel, dit was een fokker maar ben zijn fok naam vergeten.
Ja hartstikke dan moet ze dat tbyus gaan koken en niet onderweg denken van Hmmmm eigenlijk geen zin om te koken ik ga hun eten wel opetenquote:
Die kk zal wel staan voor keuken kampioen. Want dat ben jij blijkbaar maatquote:
sla haar, nu verdient ze hetquote:Op maandag 18 februari 2019 18:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja hartstikke dan moet ze dat tbyus gaan koken en niet onderweg denken van Hmmmm eigenlijk geen zin om te koken ik ga hun eten wel opeten
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die kk zal wel staan voor keuken kampioen. Want dat ben jij blijkbaar maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |