kan geen enkele sport bedenkenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Helemaal niks, is er niets wat je leuk vindt om te kijken?
nee nee neequote:Op maandag 18 februari 2019 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hockey? Schoonzwemmen? Beach volleybal?
Met het volume waarin jij de hand aan jezelf slaat zou het dat wel moeten zijn.quote:
niet geleestquote:Op maandag 18 februari 2019 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met het volume waarin jij de hand aan jezelf slaat zou het dat wel moeten zijn.
Dan zij het zo. In Amerika noemen ze die eetwedstrijden volgens mij wel sport, maar dat vind je volgens mij vooral leuk om zelf te doen.quote:
Hallootjesquote:Op maandag 18 februari 2019 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan zij het zo. In Amerika noemen ze die eetwedstrijden volgens mij wel sport, maar dat vind je volgens mij vooral leuk om zelf te doen.
Doe het maar eensquote:Op maandag 18 februari 2019 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat ze pijltjes gooien een sport noemen vind ik te ver gaan
Die gasten zien er anders altijd gesloopt uitquote:Op maandag 18 februari 2019 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Basketbal? Triatlon? Snowboarden?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij is Hermann prima in staat om zelf sporten op te noemen
basketbal en snowboarden op zich wel leuk om te doen maar veeg mijn reet liever met de tranen van profs moeder toen ze dat gedrocht voor het eerst kwam te zien dan dat ik het kijkquote:
Waar heb ik dit aan te danken??quote:Op maandag 18 februari 2019 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
basketbal en snowboarden op zich wel leuk om te doen maar veeg mijn reet liever met de tranen van profs moeder toen ze dat gedrocht voor het eerst kwam te zien dan dat ik het kijk
JE NOEMT ME STEEDS DIK JAquote:Op maandag 18 februari 2019 19:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar heb ik dit aan te danken??
Waarom zo onaardigquote:Op maandag 18 februari 2019 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
basketbal en snowboarden op zich wel leuk om te doen maar veeg mijn reet liever met de tranen van profs moeder toen ze dat gedrocht voor het eerst kwam te zien dan dat ik het kijk
Slachtoffer van Profquote:Op maandag 18 februari 2019 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik verdedig mezelf gewoon als slachtoffer van prof
Jawel. Dacht dat t een grapje was.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie je al die walgelijke beledigingen over mijn formaat niet
zo dit is beterquote:Op maandag 18 februari 2019 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie je al die beledigingen over mijn walgelijke formaat niet
Ja het mag allemaal wel een onsje minderquote:Op maandag 18 februari 2019 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kom eindelijk voor mezelf op
IK ZEG GENOEG IS GENOEG!!
Op een gegeven moment knapt er iets en dan is de schade niet te overzien.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Der_Mann alleen niet, dus ik kan dit zonder consequenties maken
zal een goede week worden voor de snackbarquote:Op maandag 18 februari 2019 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op een gegeven moment knapt er iets en dan is de schade niet te overzien.
Met mevrouwquote:Op maandag 18 februari 2019 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Word je al met u aangesproken?
Jij bent toch ook al oudquote:
Hey snoesquote:
Hey trek je broek eens uitquote:
Nee ben geilquote:
Hey hansquote:
Ja, wat is je punt?quote:
Hihahoquote:
zuig jeukquote:Op maandag 18 februari 2019 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan zou er "wat is een punt" hebben gestaan
Er was een tijd dat je dat gewoon deed als ik het vroegquote:
Heb mn broek al uit gedaan hoorquote:Op maandag 18 februari 2019 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er was een tijd dat je dat gewoon deed als ik het vroeg
Mooi, ben onderwegquote:
Mentaal nog lang niet hoor hahaquote:Op maandag 18 februari 2019 20:03 schreef SideEffect het volgende:
Het moment dat een meisje van 12 mij mevrouw noemde was het moment dat ik mij realiseerde dat ik een volwassen vrouw ben, heel heftig
ik realiseerde mij dat ik volwassen was toen ik niet ging carenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:03 schreef SideEffect het volgende:
Het moment dat een meisje van 12 mij mevrouw noemde was het moment dat ik mij realiseerde dat ik een volwassen vrouw ben, heel heftig
Maar ik kan volwassen keuzes makenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mentaal nog lang niet hoor haha
Ik wil geen kinderen joh. Bah.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
al tijd voor kinderen, dan mag je wel mevrouw genoemd worden
Dat is heel goed van jouquote:Op maandag 18 februari 2019 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik realiseerde mij dat ik volwassen was toen ik niet ging caren
Dat zeg je waarschijnlijk gewoon omdat je geen vent hebtquote:
wil jij kinderen?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zeg je waarschijnlijk gewoon omdat je geen vent hebt
Sowquote:Op maandag 18 februari 2019 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jaquote:
Heb frietjes besteldquote:
Toen ik wel een vent had wilde ik ze ook niet. Daarom ging t uit.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |