Gele curry met broccoli, ui, ei en linzen. Feestje.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
heerlijke gezonde groentjes met pasta. en ik drink er Kefir bij. HEERLUK
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die kk zal wel staan voor keuken kampioen. Want dat ben jij blijkbaar maat
Wow goeiequote:Op maandag 18 februari 2019 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wat is gele curryquote:Op maandag 18 februari 2019 18:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gele curry met broccoli, ui, ei en linzen. Feestje.
Goeiequote:Op maandag 18 februari 2019 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
aw oke, die niet pittige variant dusquote:Op maandag 18 februari 2019 18:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In dit geval gele currypasta met kokosmelk, wat vraag je nu precies?
bedanktquote:Op maandag 18 februari 2019 19:02 schreef Cronometer het volgende:
Ben nu voor de miljoenste keer Friends aan het kijken n nog elke zoooooo happy bij S2: A15,
ja godverquote:Op maandag 18 februari 2019 17:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
LESJE VOOR DE VOLGENDE KEER CHIN UP BRO
word dan zo happy.quote:
dan had je daar toch beter over moeten nadenken.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja godver
ik schiet er niks mee op dan
als ik lease auto prive wil gebruiken ga ik er zelfs op achteruit
Ik geloof in je vriendquote:Op maandag 18 februari 2019 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja godver
Gewoon auto vd zaak uitonderhandelen toch maatquote:Op maandag 18 februari 2019 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja godver
ik vind de rode lekkerderquote:Op maandag 18 februari 2019 18:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In dit geval gele currypasta met kokosmelk, wat vraag je nu precies?
nja deze skip ik gwnquote:Op maandag 18 februari 2019 19:07 schreef Cronometer het volgende:
[..]
word dan zo happy.
[..]
dan had je daar toch beter over moeten nadenken.
Echt he gvdquote:Op maandag 18 februari 2019 19:10 schreef Der_Mann het volgende:
the punisher en jessica jones gecanceld, vuige disneyhoeren
meer tijd om te werkenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:10 schreef Der_Mann het volgende:
Mickey Mouse is ook veel leukerquote:Op maandag 18 februari 2019 19:10 schreef Der_Mann het volgende:
Ik niet. Ik ga zo fifa spelenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:02 schreef Cronometer het volgende:
Ben nu voor de miljoenste keer Friends aan het kijken n nog elke zoooooo happy bij S2: A15,
Jammerquote:Op maandag 18 februari 2019 19:10 schreef Der_Mann het volgende:
Die kans is zonder te overdrijven gewoon uitgeslotenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:13 schreef Solotov het volgende:
[..]
Zou zelfs van je winnen als ik alleen de basic knoppen gebruik
en dan zelf die series niet overnemen op hun eigen streaming service omdat ze geen volwassene content willen, echt hequote:
Waaromquote:Op maandag 18 februari 2019 19:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die kans is zonder te overdrijven gewoon uitgesloten
Helemaal gestoordquote:Op maandag 18 februari 2019 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan zelf die series niet overnemen op hun eigen streaming service omdat ze geen volwassene content willen, echt he
Heb je tesla kunnen regelenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja godver
Echt dom dat je deze Punisher gaat cancelen, al was die wel verneukt qua thema dacht ik.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:10 schreef Der_Mann het volgende:
Maar je moet dan ook bereden wordenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou nog liever helemaal niet rijden dan in zo’n geiten wollen sokken auto.
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar je moet dan ook bereden worden
vond punisher, daredevil en jessica jones allemaal perfect gecastquote:Op maandag 18 februari 2019 19:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt dom dat je deze Punisher gaat cancelen, al was die wel verneukt qua thema dacht ik.
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar je moet dan ook bereden worden
Eenschquote:Op maandag 18 februari 2019 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vond punisher, daredevil en jessica jones allemaal perfect gecast
ik zal de toekomstige varianten NIET ACCEPTEREN!!
Heb je goedquote:Op maandag 18 februari 2019 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Gelijk heb je, dat zal ze leren.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh daar ga ik nog steeds gewoon heen hoor hahaquote:Op maandag 18 februari 2019 19:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelijk heb je, dat zal ze leren.
Met hun Star Wars incestfilms.
Wereldverpester.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou nog liever helemaal niet rijden dan in zo’n geiten wollen sokken auto.
Dat zal ze lerenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Kneus.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh daar ga ik nog steeds gewoon heen hoor haha
Oh zag de man die Sneep speelde er zo uit toen hij jong wasquote:
wa denkte zelfquote:Op maandag 18 februari 2019 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, denk je dat dit met kijkcijfers te maken heeft, of zou het te maken hebben met het nieuwe streamingplatform dat Disney op de markt gaat brengen?
Domme vragen bestaan dus welquote:Op maandag 18 februari 2019 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, denk je dat dit met kijkcijfers te maken heeft, of zou het te maken hebben met het nieuwe streamingplatform dat Disney op de markt gaat brengen?
voetbal heeft geen eens lasers, daar snap ik de lol al helemaal niet vanquote:Op maandag 18 februari 2019 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat vat het wel samen, dom gedoe
Nee maar wat snap jij nou wel van sport hahaquote:Op maandag 18 februari 2019 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voetbal heeft geen eens lasers, daar snap ik de lol al helemaal niet van
dat het absoluut niet leuk is om naar te kijkenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee maar wat snap jij nou wel van sport haha
Helemaal niks, is er niets wat je leuk vindt om te kijken?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat het absoluut niet leuk is om naar te kijken
Blote vrouwenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Helemaal niks, is er niets wat je leuk vindt om te kijken?
kan geen enkele sport bedenkenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Helemaal niks, is er niets wat je leuk vindt om te kijken?
nee nee neequote:Op maandag 18 februari 2019 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hockey? Schoonzwemmen? Beach volleybal?
Met het volume waarin jij de hand aan jezelf slaat zou het dat wel moeten zijn.quote:
niet geleestquote:Op maandag 18 februari 2019 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met het volume waarin jij de hand aan jezelf slaat zou het dat wel moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |