Mooi, ben onderwegquote:
Mentaal nog lang niet hoor hahaquote:Op maandag 18 februari 2019 20:03 schreef SideEffect het volgende:
Het moment dat een meisje van 12 mij mevrouw noemde was het moment dat ik mij realiseerde dat ik een volwassen vrouw ben, heel heftig
ik realiseerde mij dat ik volwassen was toen ik niet ging carenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:03 schreef SideEffect het volgende:
Het moment dat een meisje van 12 mij mevrouw noemde was het moment dat ik mij realiseerde dat ik een volwassen vrouw ben, heel heftig
Maar ik kan volwassen keuzes makenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mentaal nog lang niet hoor haha
Ik wil geen kinderen joh. Bah.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
al tijd voor kinderen, dan mag je wel mevrouw genoemd worden
Dat is heel goed van jouquote:Op maandag 18 februari 2019 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik realiseerde mij dat ik volwassen was toen ik niet ging caren
Dat zeg je waarschijnlijk gewoon omdat je geen vent hebtquote:
wil jij kinderen?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zeg je waarschijnlijk gewoon omdat je geen vent hebt
Sowquote:Op maandag 18 februari 2019 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jaquote:
Heb frietjes besteldquote:
Toen ik wel een vent had wilde ik ze ook niet. Daarom ging t uit.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |