Waarom zo onaardigquote:Op maandag 18 februari 2019 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
basketbal en snowboarden op zich wel leuk om te doen maar veeg mijn reet liever met de tranen van profs moeder toen ze dat gedrocht voor het eerst kwam te zien dan dat ik het kijk
Slachtoffer van Profquote:Op maandag 18 februari 2019 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik verdedig mezelf gewoon als slachtoffer van prof
Jawel. Dacht dat t een grapje was.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie je al die walgelijke beledigingen over mijn formaat niet
zo dit is beterquote:Op maandag 18 februari 2019 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie je al die beledigingen over mijn walgelijke formaat niet
Ja het mag allemaal wel een onsje minderquote:Op maandag 18 februari 2019 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kom eindelijk voor mezelf op
IK ZEG GENOEG IS GENOEG!!
Op een gegeven moment knapt er iets en dan is de schade niet te overzien.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Der_Mann alleen niet, dus ik kan dit zonder consequenties maken
zal een goede week worden voor de snackbarquote:Op maandag 18 februari 2019 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op een gegeven moment knapt er iets en dan is de schade niet te overzien.
Met mevrouwquote:Op maandag 18 februari 2019 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Word je al met u aangesproken?
Jij bent toch ook al oudquote:
Hey snoesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |