SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 17-02-2019 12:44:24 ]C’est Davie :o)
Niet klikken Fred.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op zondag 17 februari 2019 12:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet klikken Fred.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ha ha ja ik ookquote:Op zondag 17 februari 2019 12:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Met dank aan Cee, ik zag het al helemaal voor me.
Ik ookquote:Op zondag 17 februari 2019 12:45 schreef Dave het volgende:
[..]
jah!quote:Op zondag 17 februari 2019 12:55 schreef Cyan9 het volgende:
Maar waarom staan deze mooie mannen niet in de OP dan?
Nee, ik was lunchen bij de macquote:
Dit.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:55 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ondersteun deze vraag nietquote:Op zondag 17 februari 2019 12:55 schreef Cyan9 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 17 februari 2019 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik moet altijd gieren om jouquote:Op zondag 17 februari 2019 14:18 schreef Greys het volgende:
Ik moet altijd gieren om haar.
Net als om die moeder uit That 70's Show.![]()
Graag gedaan ato. Fijn dat ze goed terecht zijn gekomen.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:56 schreef ato het volgende:
Lieve, lieve mede Fok-ESF genoten. Ik wil jullie bedanken voor de prachtige bos bloemen die ik van jullie heb gekregen. Ik ben er ontroerd van.
Dit geeft mij ook moed voor de behandeling die aankomende dinsdag start.
Nogmaals veel dank en jullie zijn lief.
Ik kan nog geen schaarsgeklede mooie dansende mannen op een bloemencorso vinden.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:55 schreef Cyan9 het volgende:
Er waren blijkbaar wel schaarsgeklede mannen Nijmegen Holland's got talent gisteren......misschien ben je een beetje handig in fotoshoppen?quote:Op zondag 17 februari 2019 14:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik kan nog geen schaarsgeklede mooie dansende mannen op een bloemencorso vinden.
Genieten van het goede weer.quote:
Ik mag m'n OP niet meer wijzigen, dus bij deze:quote:Op zondag 17 februari 2019 12:55 schreef Cyan9 het volgende:
Damn.......quote:Op zondag 17 februari 2019 14:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik mag m'n OP niet meer wijzigen, dus bij deze:
[ afbeelding ]
Bron.
[..]
[ afbeelding ]Deze reactie vind ik dan weer heel tekenendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zondag 17 februari 2019 15:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze reactie vind ik dan weer heel tekenend
PI's are life!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wat lief van je.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:18 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben hier vooral bezig geweest met opruimen en schoonmaken. Mijn ouders komen woensdag terug en dan vind ik het leuk als er een opgeruimd en schoon huis is.
Inderdaad, je mag meekijken hoor Dave naar die schaars kledende mannen, even op een afstandje.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik kijk wel hoe ze jou een lapdance geven hoor! Ben daar zelf toch veel te schuchter voor.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:19 schreef ato het volgende:
[..]
Inderdaad, je mag meekijken hoor Dave naar die schaars kledende mannen, even op een afstandje.
Kan ik er nog even dichtbij van genieten
Altijd zo mooi om te zien als ze hun t shirt vlak voor je neus kapot scheurenquote:Op zondag 17 februari 2019 14:44 schreef Dave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron.
quote:Op zondag 17 februari 2019 15:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik kijk wel hoe ze jou een lapdance geven hoor! Ben daar zelf toch veel te schuchter voor.
Ja,jaquote:Op zondag 17 februari 2019 15:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik kijk wel hoe ze jou een lapdance geven hoor! Ben daar zelf toch veel te schuchter voor.
Ik zou ook een paar borrels achter over moeten slaan hoor.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:24 schreef Dave het volgende:
Ik zou me echt serieus geen houding weten te geven.
het grootste deel van je lijf weet zich geen houding te geven...quote:Op zondag 17 februari 2019 15:24 schreef Dave het volgende:
Ik zou me echt serieus geen houding weten te geven.
quote:Op zondag 17 februari 2019 15:48 schreef Peter het volgende:
[..]
het grootste deel van je lijf weet zich geen houding te geven...
Fijn dat je de bloemen hebt gekregen, heel veel sterkte a.s. dinsdag 😘quote:Op zondag 17 februari 2019 10:56 schreef ato het volgende:
Lieve, lieve mede Fok-ESF genoten. Ik wil jullie bedanken voor de prachtige bos bloemen die ik van jullie heb gekregen. Ik ben er ontroerd van.Dit geeft mij ook moed voor de behandeling die aankomende dinsdag start.Nogmaals veel dank en jullie
Leuk! Ik ga ze straks lezen. Hoe gaat het met je Greys?quote:Op zondag 17 februari 2019 16:39 schreef Greys het volgende:
Nieuwe Kreview alert.
Van alle vier de gisteren bekend geworden nieuwe inzendingen.
ESF / [KREVIEWS] Kreator reviewt songfestival-inzendingen 2019
Schop onder je kont nodig?quote:Op zondag 17 februari 2019 17:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jaren geleden afgestudeerd, en nu alsnog weer aan het SOG-en. Ik moet eigenlijk teksten stampen voor toneel, maar ik heb geen zi-hiiiiin
Ik ben je voor en ben er toch maar aan gaan zittenquote:Op zondag 17 februari 2019 17:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Schop onder je kont nodig?
Verstandige jongenquote:Op zondag 17 februari 2019 17:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben je voor en ben er toch maar aan gaan zitten
Wat leuk dat je toneel doet!! Heb ik ook jarenlang gedaan. Wat voor teksten moet je leren (voor wat voor stuk?)quote:Op zondag 17 februari 2019 17:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jaren geleden afgestudeerd, en nu alsnog weer aan het SOG-en. Ik moet eigenlijk teksten stampen voor toneel, maar ik heb geen zi-hiiiiin
Ik ook!quote:Op zondag 17 februari 2019 16:57 schreef MMF93 het volgende:
Ik ben de 100 punten voorbij trouwens. Nu hoor ik er echt bij
Ik vind dit ook mooi hoor! Maar viel helaas live wel wat tegen.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:45 schreef ato het volgende:
Ja heerlijk het weer he. Dat maakt het leven een stuk leuker.
Jongens, ik denk dat jullie het afgrijselijk vinden, maar ik vind dit zo'n nummer wat mij raakt net als Seemone (Frankrijk en werd 2e)
Het werd 10e bij Estland maar ik vind het 100x sterker qua arrangement en tekst dan Victor Crone en storm.
OK zij zingt het niet zuiver en je moet ervan houden, maar ik vind het zo mooi.
Hier ben ik nog steeds boos omquote:Op zondag 17 februari 2019 17:52 schreef ato het volgende:
Wat een armoe wat 12 liedjes betreft als je dit had kunnen hebben:
I approve.quote:Op zondag 17 februari 2019 14:44 schreef Dave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron.
Nog steeds zo jammer jaquote:Op zondag 17 februari 2019 17:52 schreef ato het volgende:
Ja jammer he, ik draai dit best vaak.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind dit ook mooi hoor! Maar viel helaas live wel wat tegen.
Ja dit is zo goed, dus ik snap het ook niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:52 schreef ato het volgende:
Snappen doe ik het wel; Bilal heeft miljoenen fans die allemaal trouw hebben gestemd.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:23 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja dit is zo goed, dus ik snap het ook niet.
Wat vind je van dat andere nummer Believe van Estland, ik draai dat zo vaak.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:23 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja dit is zo goed, dus ik snap het ook niet.
Ik ben zo bang dat het liedje tegen gaat vallen, maar dat komt ook omdat ik elke dag wel even naar I miss you luister en dat vindt ik zo goed en krijg iedere keer weer kippenvel. 😍quote:Op zondag 17 februari 2019 18:19 schreef ato het volgende:
[..]
En dit, zo mooi. Please Duncan laat het liedje goed zijn.
Half 8. Het winnende liedje komt als derde.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
Hoe laat begint de Roemeense finale eigenlijk?
Dank!quote:Op zondag 17 februari 2019 18:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Half 8. Het winnende liedje komt als derde.
Hoop toch dat Bella wint eigenlijkquote:Op zondag 17 februari 2019 18:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Fijn dat het winnende liedje al bekend is 😏quote:Op zondag 17 februari 2019 18:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, al is het Cyprus 2018. Hetklinkt goed live. Ik vind Laura bijna eng.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:30 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hoop toch dat Bella wint eigenlijk
Tot mijn grote schande heb ik niet alle liedjes helemaal beluisterd, ik ben zo'n type waarbij een liedje vanaf het begin al moet pakken, zo niet dan luister ik er verder ook niet naar. Maar ik heb nu Believe helemaal beluisterd en ik snap dat je het raakt. Ze zingt niet zuiver, maar dat stoort niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:28 schreef ato het volgende:
[..]
Wat vind je van dat andere nummer Believe van Estland, ik draai dat zo vaak.
Oh die topjes zijn altijd heerlijk om te kijkenquote:Op zondag 17 februari 2019 18:31 schreef Momo... het volgende:
Ik heb iets van 30 online top12 van mensen gezien iedereen heeft nu Kroatië als laatste.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:38 schreef summer52 het volgende:
[..]
Tot mijn grote schande heb ik niet alle liedjes helemaal beluisterd, ik ben zo'n type waarbij een liedje vanaf het begin al moet pakken, zo niet dan luister ik er verder ook niet naar. Maar ik heb nu Believe helemaal beluisterd en ik snap dat je het raakt. Ze zingt niet zuiver, maar dat stoort niet.
Ja die televoters ☹quote:Op zondag 17 februari 2019 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snappen doe ik het wel; Bilal heeft miljoenen fans die allemaal trouw hebben gestemd.Hij scoorde niet eens zo goed bij de jury, maar het puntensysteem was zo dat de televote hier heel erg makkelijk nog overheen kon gaan.
Dat hoop ik ook, maar alles wijst toch op een overwinning van de dochter van Axel Hirsoux.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:30 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hoop toch dat Bella wint eigenlijk
Het is in elk geval geruststellend om te zien dat niet alleen Nederlandse fans merkwaardige keuzes maken.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:46 schreef ijs_beer het volgende:
Vooraf was men vrij enthousiast dat er dit jaar zoveel NSF's zouden komen, bij veel landen voor het eerst (in lange tijd). Vooralsnog denk ik dat landen als Kroatië beter bij interne selectie hadden kunnen blijven.
Ja en nummer 2 was een stuk beter, zie topic.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:46 schreef ijs_beer het volgende:
Vooraf was men vrij enthousiast dat er dit jaar zoveel NSF's zouden komen, bij veel landen voor het eerst (in lange tijd). Vooralsnog denk ik dat landen als Kroatië beter bij interne selectie hadden kunnen blijven.
quote:
Herkenbaar, maar misschien niet zo vreemd op mijn leedtijd.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Studie ontwijkend gedrag
leeDtijd......zo'n zware studie?quote:Op zondag 17 februari 2019 19:01 schreef Dave het volgende:
[..]
[..]
Herkenbaar, maar misschien niet zo vreemd op mijn leedtijd.
quote:Op zondag 17 februari 2019 19:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
leeDtijd......zo'n zware studie?![]()
Heel veel sterkte deze week!quote:Op zondag 17 februari 2019 10:56 schreef ato het volgende:
Lieve, lieve mede Fok-ESF genoten. Ik wil jullie bedanken voor de prachtige bos bloemen die ik van jullie heb gekregen. Ik ben er ontroerd van.
Dit geeft mij ook moed voor de behandeling die aankomende dinsdag start.
Nogmaals veel dank en jullie zijn lief.
Jaquote:Op zondag 17 februari 2019 19:52 schreef Dave het volgende:
Zag ik nou net in een promo van The Voice Kids zowel Anouk als Ilse in de jury?
Ja, ik ookquote:Op zondag 17 februari 2019 19:52 schreef Dave het volgende:
Dramamaaaaaaaaaquote:Op zondag 17 februari 2019 19:52 schreef Dave het volgende:
Naast elkaar in het midden volgens mijquote:Op zondag 17 februari 2019 20:04 schreef Dave het volgende:
Ben benieuwd naar de stoelpositie van de dames.
Ja, zie het net! Vanaf 1 maart.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Naast elkaar in het midden volgens mij
Aan het eind staan ze ook naast elkaar en heeft Anouk d’r arm om het middel van Ilse. OHWAHLEEEEUUUUKquote:
Ohwawurggreepquote:Op zondag 17 februari 2019 20:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Aan het eind staan ze ook naast elkaar en heeft Anouk d’r arm om het middel van Ilse. OHWAHLEEEEUUUUK
Met zo'n roedel kinderen is wat meer geld nooit wegquote:
Volgend jaar ook nog Wehlùn erbijijijquote:Op zondag 17 februari 2019 20:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Aan het eind staan ze ook naast elkaar en heeft Anouk d’r arm om het middel van Ilse. OHWAHLEEEEUUUUK
Jaaaa massale verzoening!quote:Op zondag 17 februari 2019 20:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgend jaar ook nog Wehlùn erbijijij
Met het treintje er heenquote:Op zondag 17 februari 2019 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa massale verzoening!![]()
En het jaar daarop naar het ESF als ons common framework
Zolang het treintje weer zonder hen teruggaat vind ik het bestquote:
Dat is om de nekquote:
Whahahaquote:Op zondag 17 februari 2019 20:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgend jaar ook nog Wehlùn erbijijij
quote:
Dit schreeuwt om een vraag om verdere uitleg. Let op:quote:
Wilde je gaan rennen, maar had je daarvoor te veel last van je knie?quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 17 februari 2019 17:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Al een paar weken last van m'n rechter knie... En nu ging ik er bijna "doorheen" .quote:Op zondag 17 februari 2019 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om een vraag om verdere uitleg. Let op:Goh beer, wat is er gebeurd?
Ja.daar had ik behoefte aan, want ik vind mezelf even zielig nu.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Al een paar weken last van m'n rechter knie... En nu ging ik er bijna "doorheen" .
Dat is wel zwaar klotequote:Op zondag 17 februari 2019 22:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Al een paar weken last van m'n rechter knie... En nu ging ik er bijna "doorheen" .
Hoi Rogerquote:Op zondag 17 februari 2019 22:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja.daar had ik behoefte aan, want ik vind mezelf even zielig nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Redelijk, maar niet optimaalquote:Op zondag 17 februari 2019 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
HerkenbaarEn dan vooral van die hele nutteloze dingen gaan doen. Alles behalve wat je eigenlijk moet doen. Is het wel nog een beetje gelukt verder vandaag?
Jammer, maar komt vast nog wel een moment dat je er wel in vast kunt bijten.quote:
Het gaat ook wel goedkomen, maar heb het idee dat ik achter lig op wat zou moetenquote:Op zondag 17 februari 2019 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer, maar komt vast nog wel een moment dat je er wel in vast kunt bijten.
Stom is dat. Sterkte!quote:Op zondag 17 februari 2019 22:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Been there done thatquote:Op zondag 17 februari 2019 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het gaat ook wel goedkomen, maar heb het idee dat ik achter lig op wat zou moeten
Nee nog niet, want het is het grootste deel van tijd niet echt pijnlijk... Maar dan bij flinke belasting wel, en nu dit. Meh.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel zwaar klote. Tijd geleden had je er inderdaad ook al last van waardoor je niet kon rennen. Maar er bijna doorheen gaan is nog wat listiger
Is het al een keer onderzocht of behandeld?
Laat ik nou net volgende week zaterdagavond weer niet thuis zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:50 schreef Momo... het volgende:
22nd Germany - Unser Lied für Tel Aviv Final
23rd Denmark - Dansk Melodi Grand Prix
23rd Georgia - Sakartevlos Varsk'vlavi Semi-Final
23rd Hungary - A Dal Final
23rd Lithuania - Eurovizijos Atranka Final
23rd Portugal - Festival da Canção Semi-Final 2
23rd Sweden - Melodifestivalen Semi-Final 4
23rd Ukraine - Vidbir Final
Volgende week
Klinkt toch niet echt gezond, het is natuurlijk aan jou, maar zou er toch iemand naar laten kijken. Huisarts of fysio.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee nog niet, want het is het grootste deel van tijd niet echt pijnlijk... Maar dan bij flinke belasting wel, en nu dit. Meh.
Dat denk ik ook... Kan er beter maar op tijd bijzijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klinkt toch niet echt gezond, het is natuurlijk aan jou, maar zou er toch iemand naar laten kijken. Huisarts of fysio.
Dat zeker.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat denk ik ook... Kan er beter maar op tijd bijzijn.
Sterkte en beterschap!quote:Op zondag 17 februari 2019 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat denk ik ook... Kan er beter maar op tijd bijzijn.
Heb je met bloed, zweet en tranen álles van Litouwen zitten volgen, ben je er niet met de finalequote:Op zondag 17 februari 2019 22:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Laat ik nou net volgende week zaterdagavond weer niet thuis zijn.
Hij is er gewoon live bij, daardoor kan die de rest niet zien.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb je met bloed, zweet en tranen álles van Litouwen zitten volgen, ben je er niet met de finale
Nou inderdaad, dat valt me behoorlijk zwaar.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb je met bloed, zweet en tranen álles van Litouwen zitten volgen, ben je er niet met de finale
Ik zit bij Tineke Schouten.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij is er gewoon live bij, daardoor kan die de rest niet zien.
Ik wist niet dat die de finale heeft gehaaldquote:
Je hoort het hier als eerste.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die de finale heeft gehaald
Ja dat snap ik!quote:Op zondag 17 februari 2019 23:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat valt me behoorlijk zwaar.
Veel plezier i.i.g. alvast.quote:
Dus je zoekt een goed nummer van een Nederlandse band/artiest dat is uitgebracht na 1 januari 2018, maar niet per se van het Songfestival hoeft te zijn?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:46 schreef heywoodu het volgende:
Kan iemand me voor het songfestival op het internationale sportforum helpen met het kiezen van een lied voor Nederland?
Dit keer is het weer de beurt aan het 'annual contest', waarbij nummers gekozen moeten worden van op of na 1 januari 2018 en daar volg ik de Nederlandse artiesten niet goed genoeg voor![]()
Suggesties waar ik naar kan zoeken? Het liefst in het Engels
Klopt, de voornaamste eisen zijn inderdaad 1) Nederlandse origine en 2) op of na 1 januari 2018 utigebrachtquote:Op zondag 17 februari 2019 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus je zoekt een goed nummer van een Nederlandse band/artiest dat is uitgebracht na 1 januari 2018, maar niet per se van het Songfestival hoeft te zijn?
quote:
Wat is de deadline? Tot wanneer kunnen we meedenken en opties op je gooien?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, de voornaamste eisen zijn inderdaad 1) Nederlandse origine en 2) op of na 1 januari 2018 utigebrachtUitzondering op de datum is dat een nummer ook in het tweede half jaar van 2017 uitgebracht mag zijn, mits het nummer na 1 januari 2018 voor het eerst op een album is uitgebracht
Ik heb volgens mij al drie jaar op rij Kensington ingezet, misschien wordt het tijd voor iets anders
[..]
Within temptation heeft een nieuw album uit toch? Dat heeft veel internationale fansquote:Op zondag 17 februari 2019 23:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, de voornaamste eisen zijn inderdaad 1) Nederlandse origine en 2) op of na 1 januari 2018 utigebrachtUitzondering op de datum is dat een nummer ook in het tweede half jaar van 2017 uitgebracht mag zijn, mits het nummer na 1 januari 2018 voor het eerst op een album is uitgebracht
Ik heb volgens mij al drie jaar op rij Kensington ingezet, misschien wordt het tijd voor iets anders
[..]
3 maartquote:Op maandag 18 februari 2019 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is de deadline? Tot wanneer kunnen we meedenken en opties op je gooien?
En ook wel een beetje mijn type muziekquote:Op maandag 18 februari 2019 00:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Within temptation heeft een nieuw album uit toch? Dat heeft veel internationale fans.
*Op lijstje broeden gaatquote:
Klinkt als iets wat ik ook heb (eerst continu, nu vooral in het begin in de eerste paar honderd meter, dat gevoel alsof je door je knie zakt en een spier dubbel zit of zo?). Als je de laatste tijd vaker en langer bent gaan lopen kan dat duiden op een lopersknie. Ik zou als ik jou was voor de zekerheid bij een sportfysio langs gaan, die kan aan de hand van je loopstijl vaak de oorzaak achterhalen en je behandelen en oefeningen meegeven.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee nog niet, want het is het grootste deel van tijd niet echt pijnlijk... Maar dan bij flinke belasting wel, en nu dit. Meh.
Goed tip Cee.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat ik ook heb (eerst continu, nu vooral in het begin in de eerste paar honderd meter, dat gevoel alsof je door je knie zakt en een spier dubbel zit of zo?). Als je de laatste tijd vaker en langer bent gaan lopen kan dat duiden op een lopersknie. Ik zou als ik jou was voor de zekerheid bij een sportfysio langs gaan, die kan aan de hand van je loopstijl vaak de oorzaak achterhalen en je behandelen en oefeningen meegeven.
Ja alleen daarvoor ga ik kijken.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:52 schreef Dave het volgende:
Het klinkt niet héél verkeerd, laten we het een goed begin van de zoektocht noemen.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:12 schreef Greys het volgende:
Oké oke dat zal je smaak wel niet zijn, we gooien er nog meer op je.
Nou vooruit.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het klinkt niet héél verkeerd, laten we het een goed begin van de zoektocht noemen.
Ja, Duncan gaat schijnbaar krumpen.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:03 schreef Momo... het volgende:
De postcards hebben schijnbaar het thema dans dit jaar. Wil sommige kandidaten wel zien dansen in een bepaalde stijl
Duncan de Driekusmanquote:Op maandag 18 februari 2019 11:03 schreef Momo... het volgende:
De postcards hebben schijnbaar het thema dans dit jaar. Wil sommige kandidaten wel zien dansen in een bepaalde stijl
quote:
Waylon - She Just Wants To Playquote:Op zondag 17 februari 2019 23:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Die eerste heb ik ook geopperdquote:
Blijft beste nummer van album voor mijquote:Op maandag 18 februari 2019 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Die eerste heb ik ook geopperd
Maar dat vond ie niet zo heel veel
Thomas Azier - Vertigoquote:Op zondag 17 februari 2019 23:46 schreef heywoodu het volgende:
Kan iemand me voor het songfestival op het internationale sportforum helpen met het kiezen van een lied voor Nederland?
Dit keer is het weer de beurt aan het 'annual contest', waarbij nummers gekozen moeten worden van op of na 1 januari 2018 en daar volg ik de Nederlandse artiesten niet goed genoeg voor![]()
Suggesties waar ik naar kan zoeken? Het liefst in het Engels
Ja, in Weet ik Veelquote:Op maandag 18 februari 2019 12:24 schreef GeorgeM het volgende:
Gisteren geleerd wat ‘mona’ betekent in het Italiaans
Ik wist deze ook echt niet ha ha!quote:Op maandag 18 februari 2019 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, in Weet ik Veel
Ik had een behoorlijke score met 8.4 maar die had ik fout
Ik ook nietquote:Op maandag 18 februari 2019 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, in Weet ik Veel
8,4quote:Op maandag 18 februari 2019 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, in Weet ik Veel
quote:Op maandag 18 februari 2019 13:53 schreef Aoibhin het volgende:
De komende dagen ben ik hier niet te vinden. Internet is uitgevallen en ze willen pas over een paar dagen in actie komen... Dit is mobiel maar dat duurt bij mij altijd uren.
Jammer zeg. Enig idee waar het aan ligt?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:53 schreef Aoibhin het volgende:
De komende dagen ben ik hier niet te vinden. Internet is uitgevallen en ze willen pas over een paar dagen in actie komen... Dit is mobiel maar dat duurt bij mij altijd uren.
Is het een lekker hapje?quote:Op maandag 18 februari 2019 14:18 schreef Kyran het volgende:
Argh. Zat lekker te gamen, beetje muziek luisteren, heerlijk chillen..... Was ik vergeten dat ze vandaag de stroommeters komen vervangen. Nu 2 uur zonder stroom/Internet en een vreemde in huis. Weg relax middagje
Ik hou het niet bij, maar veel verder kom ik ook nietquote:Op maandag 18 februari 2019 14:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik blijf tot nu tussen de 6,2 en 6,8 hangen![]()
Nou werd ik gisteren wel enorm afgeleid door Tommiequote:Op maandag 18 februari 2019 14:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik hou het niet bij, maar veel verder kom ik ook niet
Liever nu dan in mei moet je maar denken, maar hoezo over een paar dagen pas? Lekkere service.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:53 schreef Aoibhin het volgende:
Kan het geen tijdelijke storing zijn die het over een paar uur weer doet?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:53 schreef Aoibhin het volgende:
Sterktequote:Op maandag 18 februari 2019 14:18 schreef Kyran het volgende:
Argh. Zat lekker te gamen, beetje muziek luisteren, heerlijk chillen..... Was ik vergeten dat ze vandaag de stroommeters komen vervangen. Nu 2 uur zonder stroom/Internet en een vreemde in huis. Weg relax middagje
Oh dat is rot ja. Ook dat er dan inderdaad zo'n vreemde in huis is; dan voel je je toch niet helemaal vrij om in huis je gang te gaan/relaxen.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:18 schreef Kyran het volgende:
Er is lente in de luchtquote:
Heerlijk he. Ik heb net gewandeld en van het zonnetje en natuur genoten. Maar,...men verklaart me vast voor gekquote:
Ik vind dit weer heerlijk hoor, maar ik verlang toch ook wel naar een hele strenge winter. Want als dit de winter van 2018/2019 is??☹quote:Op maandag 18 februari 2019 15:16 schreef grazz het volgende:
[..]
Heerlijk he. Ik heb net gewandeld en van het zonnetje en natuur genoten. Maar,...men verklaart me vast voor gek, ik wil eigenlijk nog één keer sneeuw deze of volgende maand. De winter kan toch niet nu al voorbij zijn
Wat balen zeg!! Hopelijk lossen ze het toch sneller op. Zou wel moeten als zoveel mensen er dan last van hebben.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:53 schreef Aoibhin het volgende:
Meestal zijn dat soort storingen door/met werkzaamheden gelukkig wel snel opgelost.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:10 schreef Aoibhin het volgende:
Broer heeft de hele tijd met KPN zitten bellen en mijn vader heeft vanaf vakantieadres ook nog even gebeld.
Schijnt dat het niets met hier te maken heeft, maar met een storing in een wijk verderop, waardoor iedereen met KPN in mijn buurt helemaal geen internet heeft. Ze zijn wel hard aan het werk om het op te lossen.
Maar... goed nieuws is dat out of the blue er een onbeveiligd netwerk in mijn netwerkenlijst is opgedoken en daar zit ik nu op. De vraag is hoe lang deze beschikbaar blijft. Als ik straks toch ineens niet meer kan internetten is het maar zo; mijn broer heeft zijn best gedaan en ik wil ook niet mijn ouders ermee belasten nu ze een paar dagen weg zijn.
Ik zou er maar niet op gaan internetbankieren etc, of heel veel wachtwoorden invullen.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:10 schreef Aoibhin het volgende:
onbeveiligd netwerk in mijn netwerkenlijst is opgedok
Een van de prangende levensvragen.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:47 schreef Dave het volgende:
Als ik weet wat mona in het Italiaans betekent, lust ik dan nog mona-toetjes? Google Translate biedt geen uitkomst.
Jáá nog een winterliefhebberquote:Op maandag 18 februari 2019 15:27 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik vind dit weer heerlijk hoor, maar ik verlang toch ook wel naar een hele strenge winter. Want als dit de winter van 2018/2019 is??☹
Winterliefhebbers komen er wel héél bekaaid af inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:02 schreef grazz het volgende:
[..]
Jáá nog een winterliefhebber![]()
Dit is zeker heerlijk, maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik net de zomer achter de rug heb. Maar hoe zeiden ze dat ook alweer? Maart roert zn staart en April doet wat ie wil toch?
Hier ook winterliefhebber. Ik heb liever dat het gewoon één week echt winter is, dikke laag sneeuw, -20C dan dit kabbel gedoequote:Op maandag 18 februari 2019 16:02 schreef grazz het volgende:
[..]
Dit is zeker heerlijk, maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik net de zomer achter de rug heb. Maar hoe zeiden ze dat ook alweer? Maart roert zn staart en April doet wat ie wil toch?
Dat natuurlijk sowieso niet! Maar ik hoef de komende dagen ook niets met internetbankieren te doen, dus dat komt wel goed. Ik gebruik dit netwerk vaker als er hier storingen zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet op gaan internetbankieren etc, of heel veel wachtwoorden invullen.
Ja dit is het ook gewoon net niet, niet koud, niet warm, maar wel beter dan dat gekwakkel van een paar weken terug, dat was net herfst. Ik zie nu al mensen in t-shirts en korte broeken rondlopenquote:Op maandag 18 februari 2019 16:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hier ook winterliefhebber. Ik heb liever dat het gewoon één week echt winter is, dikke laag sneeuw, -20C dan dit kabbel gedoe
Mjah een band die niet live mag spelen op het podium? Dan alleen de zanger maar.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:10 schreef Kyran het volgende:
Nu pas voor het eerst tijd om nieuwste album van Navarone te luisteren, maar wow wat is die goedHad wel wat nummers gehoord, maar album staat ook als een huis.
Hup hup 2020 Navarone sturen.
Als het goede muzikanten zijn merk je daar niks van. Kijk maar naar Hongarije vorig jaar. Kon een gemiddelde kijker echt niet zien dat er niet live gespeeld werd. Het gaat er om dat je iets moois kan neerzetten als een band. Dat je dan niet live speelt doet er echt niet toe in mijn ogen.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah een band die niet live mag spelen op het podium? Dan alleen de zanger maar.
Oh ja dat vind ik ook altijd zo overdreven. Één zonnestraal en iedereen doet meteen alsof het al hartstikke warm is en gaat zich dan ook zo kledenquote:Op maandag 18 februari 2019 16:13 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja dit is het ook gewoon net niet, niet koud, niet warm, maar wel beter dan dat gekwakkel van een paar weken terug, dat was net herfst. Ik zie nu al mensen in t-shirts en korte broeken rondlopenDoe F*&^*& normaal!!
Ik ben eigenlijk ook meer van de winter, maar dat durf ik nooit te zeggen, de menseh zeggen dat ik raar benquote:Op maandag 18 februari 2019 15:16 schreef grazz het volgende:
[..]
Heerlijk he. Ik heb net gewandeld en van het zonnetje en natuur genoten. Maar,...men verklaart me vast voor gek, ik wil eigenlijk nog één keer sneeuw deze of volgende maand. De winter kan toch niet nu al voorbij zijn
JAAA heb meelijquote:Op maandag 18 februari 2019 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Winterliefhebbers komen er wel héél bekaaid af inderdaad.
Maar iedereen weet dat er niet live gespeeld wordt toch. Al playback je je instrument nog zo goed.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als het goede muzikanten zijn merk je daar niks van. Kijk maar naar Hongarije vorig jaar. Kon een gemiddelde kijker echt niet zien dat er niet live gespeeld werd. Het gaat er om dat je iets moois kan neerzetten als een band. Dat je dan niet live speelt doet er echt niet toe in mijn ogen.
quote:Op maandag 18 februari 2019 15:48 schreef Dave het volgende:
Oh, gewoon googlen heeft wel uitkomst geboden.
Ik bedank.
quote:Op maandag 18 februari 2019 16:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook meer van de winter, maar dat durf ik nooit te zeggen, de menseh zeggen dat ik raar ben
Irritant is dat. Ik hou ook van winter en vind het in de zomer al snel te warm. Helaas zijn de zomerfans in de meerderheid, en die zeuren je in de winter de oren van de kop dat het koud is en vroeg donker en verklaren je in de zomer voor gek als je het te warm vindt, 'want dat is toch juist lekker'quote:Op maandag 18 februari 2019 16:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook meer van de winter, maar dat durf ik nooit te zeggen, de menseh zeggen dat ik raar ben
Vind ik nietquote:Op maandag 18 februari 2019 16:53 schreef Aoibhin het volgende:
Ben ik heel raar als ik zeg dat de herfst mijn favoriete seizoen is?
quote:
Chiedo la strada familiarequote:Op maandag 18 februari 2019 17:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk niet really into the vrouwelijke geslachtsdelen.
JA DAT JAquote:Op maandag 18 februari 2019 16:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Irritant is dat. Ik hou ook van winter en vind het in de zomer al snel te warm. Helaas zijn de zomerfans in de meerderheid, en die zeuren je in de winter de oren van de kop dat het koud is en vroeg donker en verklaren je in de zomer voor gek als je het te warm vindt, 'want dat is toch juist lekker'
In Nederland vind ik de zomer vaak nogal drukkend, alsof je door een föhn loopt.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Irritant is dat. Ik hou ook van winter en vind het in de zomer al snel te warm. Helaas zijn de zomerfans in de meerderheid, en die zeuren je in de winter de oren van de kop dat het koud is en vroeg donker en verklaren je in de zomer voor gek als je het te warm vindt, 'want dat is toch juist lekker'
Dat leaken neem ik echt niet meer serieus na de zoveelste 'leak' van Duncan enzo.quote:Op maandag 18 februari 2019 17:39 schreef Nexum het volgende:
België's lied is geleaked, heb geen link, maar België is opeens van 11 naar 5e in de odds gegaan zonder enige reden, en op Reddit zie ik verschillende posts met dat het lied geleakt zou zijn.
Oh well..
De Wiwi's worden de nieuwe dinges, hoe heet die kerel, die overal mee mag jureren zoals bij Frankrijk enzo. Die Zweed die ook de startvolgorde op het ESF mag bepalen.quote:Op maandag 18 februari 2019 17:47 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
IJsland schijnt alleen een internationale jury te krijgen in de finale, inclusief wiwi's volgens geruchten
Jon Ola Sandquote:Op maandag 18 februari 2019 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
De Wiwi's worden de nieuwe dinges, hoe heet die kerel, die overal mee mag jureren zoals bij Frankrijk enzo. Die Zweed die ook de startvolgorde op het ESF mag bepalen.
Winterquote:Op maandag 18 februari 2019 16:02 schreef grazz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2019 17:47 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
IJsland schijnt alleen een internationale jury te krijgen in de finale, inclusief wiwi's volgens geruchten
YEEEEHHHHH ik ben ook raarquote:Op maandag 18 februari 2019 16:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Christer Bjorkman. In de Kiwi comments gisteren vergeleken ze de situatie van de Roemeense finale ook al met Christer Bjorkman die overal opduiktquote:Op maandag 18 februari 2019 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
De Wiwi's worden de nieuwe dinges, hoe heet die kerel, die overal mee mag jureren zoals bij Frankrijk enzo. Die Zweed die ook de startvolgorde op het ESF mag bepalen.
quote:
Mijne ookquote:Op maandag 18 februari 2019 16:53 schreef Aoibhin het volgende:
Ben ik heel raar als ik zeg dat de herfst mijn favoriete seizoen is?
Guaquote:Op maandag 18 februari 2019 18:03 schreef Guanabana het volgende:
Dat weer van nu is echt niks nee, ik hoop nog op een koude maart, in plaats van regelrecht weer de lente ingaan
Ja hier nog eentje die graag nog een beetje winter heeft voor we straks weer in de tropen zitten van mei tot en met september..quote:Op maandag 18 februari 2019 18:03 schreef Guanabana het volgende:
Dat weer van nu is echt niks nee, ik hoop nog op een koude maart, in plaats van regelrecht weer de lente ingaan
Ja eens hoor.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Christer Bjorkman. In de Kiwi comments gisteren vergeleken ze de situatie van de Roemeense finale ook al met Christer Bjorkman die overal opduikt![]()
Maar ben het ook sowieso wel eens met de kritiek dat een fansite als Wiwibloggs, die zich toch vooral bezighouden met fanfilmpjes maken, beoordelen, interviewen, etc. zich een beetje afzijdig zouden moeten houden van selecties. Het slaat nergens op dat zij dat zouden moeten doen, en zorgt alleen maar voor ongemakkelijke situaties.
En Nederland nu 4equote:Op maandag 18 februari 2019 17:39 schreef Nexum het volgende:
België's lied is geleaked, heb geen link, maar België is opeens van 11 naar 5e in de odds gegaan zonder enige reden, en op Reddit zie ik verschillende posts met dat het lied geleakt zou zijn.
Oh well..
Ik had hier overheen gelezenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goed tip Cee.het gevoel alsof er iets extra's zit idd, net onder de knieschijf. Heb ook het idee dat draaiende beweging het vaak triggerd. Ik ga iig eens kijken bij de fysio of huisarts.
Vind het ook jammer dat Boulevard William zo serieus neemtquote:Op maandag 18 februari 2019 18:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Christer Bjorkman. In de Kiwi comments gisteren vergeleken ze de situatie van de Roemeense finale ook al met Christer Bjorkman die overal opduikt![]()
Maar ben het ook sowieso wel eens met de kritiek dat een fansite als Wiwibloggs, die zich toch vooral bezighouden met fanfilmpjes maken, beoordelen, interviewen, etc. zich een beetje afzijdig zouden moeten houden van selecties. Het slaat nergens op dat zij dat zouden moeten doen, en zorgt alleen maar voor ongemakkelijke situaties.
Als we op die manier winnen, juich ik nog steeds voor de kampioen van de armoedequote:
Ja, Aran doet het leuk! En als ze toch wat internationale input willen, waarom niet Matt, of iemand van ESCXstra of ESCBubble of zo. Al snap ik wel dat William een logische keuze is; Wiwibloggs is toch wel de grootste ESF fansite, maar hij hoeft ook weer niet zo serieus te worden genomen.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind het ook jammer dat Boulevard William zo serieus neemtZe noemen hem al vriend van boulevard of zoiets. Als je zag hoe vals hij ineens werd over Waylon, dan denk ik vraag alsjeblieft iemand anders of laat het gewoon bij Aran want die weet zelf ook genoeg.
Er zijn genoeg 'leuke' mensen om te vragen, maar waarschijnlijk kennen ze die William door toeval en is dat een makkelijk doelwit voor vragen.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind het ook jammer dat Boulevard William zo serieus neemtZe noemen hem al vriend van boulevard of zoiets. Als je zag hoe vals hij ineens werd over Waylon, dan denk ik vraag alsjeblieft iemand anders of laat het gewoon bij Aran want die weet zelf ook genoeg.
Zie nu pas mijn typoquote:Op maandag 18 februari 2019 18:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, Aran doet het leuk! En als ze toch wat internationale input willen, waarom niet Matt, of iemand van ESCXstra of ESCBubble of zo. Al snap ik wel dat William een logische keuze is; Wiwibloggs is toch wel de grootste ESF fansite, maar hij hoeft ook weer niet zo serieus te worden genomen.
Ja het is een makkelijke keuze voor ze, snap het ook nog wel. Alleen jammer dat ze niet doorhebben dat er inderdaad veel leukere en ook betere keuzes zijnquote:Op maandag 18 februari 2019 19:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zijn genoeg 'leuke' mensen om te vragen, maar waarschijnlijk kennen ze die William door toeval en is dat een makkelijk doelwit voor vragen.
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hier nog eentje die graag nog een beetje winter heeft voor we straks weer in de tropen zitten van mei tot en met september..
We komen er wel erg bekaaid van af zo.
Dat laatste is helemaal vervelend, idd.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nóg een wintermensquote:Op maandag 18 februari 2019 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat laatste is helemaal vervelend, idd.
Zeker als je toch al duidelijk last van de temperatuur hebt. Loop je met een rood hoofd, overal spuit zweet uit, net een wandelende fontein en dan krijg je de "Ach, stel je niet aan. Het is juist lekker."
![]()
Nee hoor, geef mij maar sneeuw. Herfst en lente vind ik ook nog wel wat hebben, maar de zomer mogen ze van mij inmiddels best een keertje overslaan.
Found my soulmate(s)!quote:Op maandag 18 februari 2019 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat laatste is helemaal vervelend, idd.
Zeker als je toch al duidelijk last van de temperatuur hebt. Loop je met een rood hoofd, overal spuit zweet uit, net een wandelende fontein en dan krijg je de "Ach, stel je niet aan. Het is juist lekker."
![]()
Nee hoor, geef mij maar sneeuw. Herfst en lente vind ik ook nog wel wat hebben, maar de zomer mogen ze van mij inmiddels best een keertje overslaan.
Welkom welkom in het hittehatersclubjequote:
Inderdaad! Ik kan ook niet slapen zonder een goed pak dekens bovenop me. Deze zomer heb ik een slaaptekort opgelopen die ik nog steeds aan t wegwerken ben.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom welkom in het hittehatersclubje
Oké ik haat het niet. Maar wel als het weken achter elkaar is zonder afkoeling tussendoor en de muren van het huis zo warm worden dat je uit je bed drijft.
Ik ook.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:44 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik kan ook niet slapen zonder een goed pak dekens bovenop me. Deze zomer heb ik een slaaptekort opgelopen die ik nog steeds aan t wegwerken ben.
Dit ja!quote:Op maandag 18 februari 2019 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom welkom in het hittehatersclubje
Oké ik haat het niet. Maar wel als het weken achter elkaar is zonder afkoeling tussendoor en de muren van het huis zo warm worden dat je uit je bed drijft.
Als je ‘t kunt, echt doen. Zo fijn!quote:Op maandag 18 februari 2019 20:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit ja!
Wij hebben echt een gave woning, maar in de zomer (en zelfs nu al) als de zon er op staat is het niet te doen. Moeten echt airco aanschaffen, maar krengen zijn niet goedkoop.
Wij ook!quote:Op maandag 18 februari 2019 20:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik heb een huis met plat dak......heel fijn in de zomer
Aircootje d’rin niks an ‘t handjequote:
Heb ik helaas de centjes niet voor......maar zo'n waaier voldoet ook wel vrij aardigquote:Op maandag 18 februari 2019 21:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Aircootje d’rin niks an ‘t handje
Thanksquote:Op maandag 18 februari 2019 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had hier overheen gelezen
Hoop dat een fysio je er van af kan helpen!
Nee,quote:
Oh excuusquote:Op maandag 18 februari 2019 21:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb ik helaas de centjes niet voor......maar zo'n waaier voldoet ook wel vrij aardig
Idd. Dat zijn echt hele fijne dingen.quote:
Nope, Viszlat Nyarquote:
Ja hier dus ook, plat dak en één kant is compleet van glas .... leuk in lente, herfst en winter, hel in de zomer. Zelfs nu drijf ik al om 09:00 uit bed als de zon er goed op schijntquote:Op maandag 18 februari 2019 20:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik heb een huis met plat dak......heel fijn in de zomer
Slaap zomers nog weleens beneden als het echt niet te doen is...quote:Op maandag 18 februari 2019 21:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja hier dus ook, plat dak en één kant is compleet van glas .... leuk in lente, herfst en winter, hel in de zomer. Zelfs nu drijf ik al om 09:00 uit bed als de zon er goed op schijnt
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan heb je z'n nieuwe zeker nog niet gehoord.
[ afbeelding ]
komt zeker op het album het is grauw takke miezerregen.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan heb je z'n nieuwe zeker nog niet gehoord.
[ afbeelding ]
Met bonustrack: 't kan vriezen, het kan dooien.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
komt zeker op het album het is grauw takke miezerregen.
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met bonustrack: 't kan vriezen, het kan dooien.
dit liedquote:
Dat was toch een dubbel EP met Is de Paus katholiek?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |