SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Slovenië vind ik de snippets veelbelovend, dus ben daar wel heel benieuwd naar. Misschien afwisselen met Zweden of dat kijk ik later nog terug. En eerste Estland natuurlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2019 13:58 schreef grazz het volgende:
[..]
EEEK, spontane bezoekjes..nee nee nee.![]()
![]()
Maar dat heb je wel goed geregeld. Gewoon vriendschappen sluiten met mensen die ver bij je vandaan wonen.
Ik ga Oekraine overslaan, want dat is sowieso langdradig. MF twijfel ik over. Kroatië lijkt me wel wat, Slovenië en Portugal.
Hij komt naast Bink z'n urn te staan in de kast. Dat is m'n hondje die in 2012 is ingeslapen, die was bijna 16. Dat was de eerste Opper-B van The B Team.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 13:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een mooie foto's! En inderdaad een mooie urn.Laat je hem daarin zitten of strooi je het op een gegeven moment nog ergens uit?
Wat je schreef vanochtend was niet zeuren hoor en daar haalde je ook gewoon de liefde die jij voor Boor hebt uit!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanmorgen typte ik hier nog over hem. Nu spijt dat ik eigenlijk zeurde dat ie zo blerde en ik daardoor slecht sliep![]()
Als ik dit had geweten wat er daarna zou gebeuren had ik dat natuurlijk nooit gezegd. Ik dacht ook eerst nog dat ie zich een beetje stond uit te rekken met z'n achterpoten helemaal schuin naar achter.
En daarna bleek dat ie ze gewoon niet meer onder z'n lijf kreeg. De dierenarts zei ook dat ie een hele volle blaas had, dus hij kon vanmorgen waarschijnlijk ook niet meer zelf naar de kattenbak.
Anderhalf uur geleden leefde hij nog en nu is hij ingeslapen en naar het crematorium gebracht.
[ afbeelding ]
Ze vinden het zelf ook wel moeilijk hoor. Ehmm nou mijn broer woont in Indonesie dus dat is mij helaas te duur om op bezoek te gaan, maar m'n zus woont in Madrid en daar ga ik in mei naar toe voor de 1e keerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 13:28 schreef grazz het volgende:
[..]
Fijn dat je er bij hebt kunnen zijn MMF! Jammer dat je broer en zus er niet bij konden zijn. Dit zijn juist momenten dat je samen wil zijn en samen het verdriet wil verwerken als familie. Ik zou het zelf moeilijk vinden om zo ver bij mijn familie vandaan te wonen, juist om dit soort situaties. Ga je wel eens (op jaarlijkse basis bijv.) naar ze toe of bezoeken ze jou en je familie?
Schitterd dit, heldquote:Op zaterdag 16 februari 2019 13:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inderdaad dit ja. Iedereen weet dat ik niet gestoord wil worden in die maanden en dat alles van tevoren gepland moet worden.
Tickets naar Jakarta komen soms voor tussen de 300 en 400 voorbij. Nog steeds een lieve duit, maar ze hoeven dus geen 800 euro te kostenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 14:12 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ze vinden het zelf ook wel moeilijk hoor. Ehmm nou mijn broer woont in Indonesie dus dat is mij helaas te duur om op bezoek te gaan, maar m'n zus woont in Madrid en daar ga ik in mei naar toe voor de 1e keer. Eind mei natuurlijk dan he
.
En bedankt voor de link van de voorrrondes, die was ik kwijt
Het was een enorme knapkeesquote:Op zaterdag 16 februari 2019 14:09 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Wat je schreef vanochtend was niet zeuren hoor en daar haalde je ook gewoon de liefde die jij voor Boor hebt uit!
Wat een schitterende foto's trouwens, lekker in het zonnetje. Mooie kleur had hij, en een schitterend potje heeft hij gekregen.
En leuk de foto in de OP, wat een lieve mensen zitten hier toch!
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 13:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga echt niet naar de sin bin! Hier voor je!
[ afbeelding ]
Enne, dank je wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je nou op tijd züruck bent, kun je miss nog wat meepikken. Ah toe. Gezellig joh.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Ja die lagen aldoor zo lief bij elkaar en zo close met elkaar. Moet voor de honden ook wel apart zijn nu, of hebben ze nog niets gemerkt?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een enorme knapkees
En zo gek op de honden.
[ afbeelding ]
Haha, idd je bent en blijft een ESF_fan waar de rest maar rekening mee moet houdenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 14:12 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ze vinden het zelf ook wel moeilijk hoor. Ehmm nou mijn broer woont in Indonesie dus dat is mij helaas te duur om op bezoek te gaan, maar m'n zus woont in Madrid en daar ga ik in mei naar toe voor de 1e keer. Eind mei natuurlijk dan he
.
En bedankt voor de link van de voorrrondes, die was ik kwijt
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 14:23 schreef grazz het volgende:
[..]De wedstrijd begint om zes uur, daarna gaan we nog wat eten en wat bier drinken. Ik denk niet dat ik er voor elven bij benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je nou op tijd züruck bent, kun je miss nog wat meepikken. Ah toe. Gezellig joh.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Mooie urn, mooi plekje ook daar bij het water.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanmorgen typte ik hier nog over hem. Nu spijt dat ik eigenlijk zeurde dat ie zo blerde en ik daardoor slecht sliep![]()
Als ik dit had geweten wat er daarna zou gebeuren had ik dat natuurlijk nooit gezegd. Ik dacht ook eerst nog dat ie zich een beetje stond uit te rekken met z'n achterpoten helemaal schuin naar achter.
En daarna bleek dat ie ze gewoon niet meer onder z'n lijf kreeg. De dierenarts zei ook dat ie een hele volle blaas had, dus hij kon vanmorgen waarschijnlijk ook niet meer zelf naar de kattenbak.
Anderhalf uur geleden leefde hij nog en nu is hij ingeslapen en naar het crematorium gebracht.
Heb dit potje voor hem uitgezocht. Past wel bij Boor, toch?
[ afbeelding ]
Eerder vanmorgen lag hij nog heerlijk in de zon.(hier leeft ie dus nog)
[ afbeelding ]
In het crematorium (zo mooi daar, op al die steentjes aan het water staat de naam van een dier)
[ afbeelding ]
En nog eentje van z'n glorieuze zelf. Dat ie maar voor altijd in de zon mag liggen.
[ afbeelding ]
De Griek ging heeeeel 'overdreven' mij begroeten toen ik terug kwam en hele tijd kussen geven enzo. Maar dat is waarschijnlijk meer omdat hij wrs mijn plotse enorme spanning voelde toen ik ineens heel snel onverwacht zenuwachtig het huis uit ging met Boor. Omdat de dierenarts eigenlijk al dicht ging maar zei 'ik wacht op je, natuurlijk mag je komen'.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 14:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die lagen aldoor zo lief bij elkaar en zo close met elkaar. Moet voor de honden ook wel apart zijn nu, of hebben ze nog niets gemerkt?
Haha ja true, alleen is mijn bankrekening het helaas met die bedragen ook niet eensquote:Op zaterdag 16 februari 2019 14:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tickets naar Jakarta komen soms voor tussen de 300 en 400 voorbij. Nog steeds een lieve duit, maar ze hoeven dus geen 800 euro te kosten
Gezelligheid, blijheid en meltdowns teruglezen is ook leukquote:Op zaterdag 16 februari 2019 14:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De wedstrijd begint om zes uur, daarna gaan we nog wat eten en wat bier drinken. Ik denk niet dat ik er voor elven bij ben
Dat is echt een HELE mooie foto.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En zo gek op de honden.
[ afbeelding ]
Haha ja de vliegtickets waren het weekend van 18 mei wel goedkoper maar mn vriend wist al wel gelijk dat dat weekend kansloos wasquote:Op zaterdag 16 februari 2019 14:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Haha, idd je bent en blijft een ESF_fan waar de rest maar rekening mee moet houden![]()
Ah, ja dan snap ik dat je eerder voor Madrid kiest, maar sowieso, MadridEcht een heerlijke stad vond ik het. Indonesië lijkt me ook wel mooi, heel Azië wel, maar ik moet nog ff doorsparen.
Wat zullen de hondjes hem missen, en ik zit hier gewoon mee te janken. Wat een gemis he?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En zo gek op de honden.
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op zaterdag 16 februari 2019 14:30 schreef grazz het volgende:
[..]
Gezelligheid, blijheid en meltdowns teruglezen is ook leuk
Zag haar gister nog in ander topic. Heb even berichtje gestuurd want miste haar hier ook al idd.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 14:31 schreef grazz het volgende:
Ff snel tussendoor, vroeg me af waar Guana was? Tijd niet gezien hier.
Boor heeft een goed leven bij je gehad, en ja , hoe hard het ook is, het leven gaat door. Nu is het even tijd voor ontspanning en afleiding. Ondanks alles toch nog een fijne middag.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 15:03 schreef Greys het volgende:
Ik ga even enorm de honden knuffelen en nog even janken en dan toch maar richting Amersfoort voor Shabu met ouders en zus. Zo heel vaak zie ik ze niet en Boor komt er niet door terug als ik niet ga.
Fijne middag allemaal en nogmaals bedankt voor de lieve berichten.
Heel veel sterkte nogmaals; hopelijk dat Shabu en het gezelschap met ouders en zus je even wat op kan vrolijken. Eet ze!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 15:03 schreef Greys het volgende:
Ik ga even enorm de honden knuffelen en nog even janken en dan toch maar richting Amersfoort voor Shabu met ouders en zus. Zo heel vaak zie ik ze niet en Boor komt er niet door terug als ik niet ga.
Helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 16 februari 2019 15:03 schreef Greys het volgende:
Ja ik vond Madrid echt mooi, maar dat zal ook komen omdat het mijn eerste keer was in Spanje in een grote wereldstad, dus ik was nogal onder de indruk van zo'n beetje alles. Maar zoals gezegd, wil ik nog steeds terug. Ik denk dat je het ook wel tof gaat vinden! Italië moet ik ook nog ooit heen, zucht, ik heb nog zoveel plekken te bezoeken.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 14:40 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Haha ja de vliegtickets waren het weekend van 18 mei wel goedkoper maar mn vriend wist al wel gelijk dat dat weekend kansloos was.
Ja mooie stad? Ik ben zelf meer een Italie-fan dus ben uberhaupt nog nooit in Spanje geweest.
Ja hou op, met die internationale familie van mij mag ik nog heel lang doorsparen. Of ze trouwen in Afrika of ze verhuizen naar Jakarta/Madrid of er doet iemand mee met een belangijke sport-wedstrijd in Australie/China/waar dan ook in Europa
. Is niet bij te houden bij ons
Geeft toch niet! Denk nu maar eerst aan jezelf.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Zag haar gister nog in ander topic. Heb even berichtje gestuurd want miste haar hier ook al idd.
Bedankt voor je lieve berichtje op app. Hoorde het net pas.![]()
Gewoon @Guanabana toch? Makkelijker dan @Aoibhinquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:13 schreef Peter het volgende:
Als ik nou wist hoe je die naam schreef, zou ik een @:guanadinges kunnen doen.. maar dat lukt dus niet
Als je een goede band met je slager hebt kan die je misschien ook wel aan stierenballen helpen. Moet je alleen nog zien te ontdekken hoe je die klaar maaktquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:34 schreef BillDauterive het volgende:
Gecondoleerd Greys! Wat een mooie foto van Boor in de OP
Madrid is een prachtige stadIk was daar samen met mijn moeder, maar zij had een longontsteking opgelopen en dus heb ik de helft van de week in mijn eentje doorgebracht. Dat beviel me zoveel beter dan ik van te voren verwacht had, al had ik natuurlijk veel liever gehad dat ze gezond was!
Als bierliefhebber was ik ook blij verrast dat de Spaanse craftbeers heerlijk waren.
Het enige wat ik jammer vond was dat ik geen stierenballen geproefd heb. Dat lijkt me ergens ontzettend smerig, maar ik weet dat ze het daar verkopen. Ik houd van die rare gerechten
En zelfs dat doe je goedquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon @:Guanabana toch? Makkelijker dan @:Aoibhin
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:39 schreef grazz het volgende:
Ah, Guana is still alive dus. Hoi Guana
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:13 schreef Peter het volgende:
Als ik nou wist hoe je die naam schreef, zou ik een @:guanadinges kunnen doen.. maar dat lukt dus niet
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon @:Guanabana toch? Makkelijker dan @:Aoibhin
Hoera, daar ben je weer!quote:
Haha jaaa dat wel, zo zie je nog eens wat van de wereld! Mijn broer is in Kenia getrouwd (met een keniaanse dus vandaar), en dat vond ik echt een machtig mooie ervaring. Heel erg mooi land ook, super lieve mensen. Hele andere cultuur dan hier en dat is echt gaaf om te ervaren.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:36 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja ik vond Madrid echt mooi, maar dat zal ook komen omdat het mijn eerste keer was in Spanje in een grote wereldstad, dus ik was nogal onder de indruk van zo'n beetje alles. Maar zoals gezegd, wil ik nog steeds terug. Ik denk dat je het ook wel tof gaat vinden! Italië moet ik ook nog ooit heen, zucht, ik heb nog zoveel plekken te bezoeken.
Wel handig hoor als je overal familie hebt. Scheelt weer hotelkosten?
Zonde van je moeder, maar wel gaaf ook om in je eentje zo'n stad te verkennen!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:34 schreef BillDauterive het volgende:
Gecondoleerd Greys! Wat een mooie foto van Boor in de OP
Madrid is een prachtige stadIk was daar samen met mijn moeder, maar zij had een longontsteking opgelopen en dus heb ik de helft van de week in mijn eentje doorgebracht. Dat beviel me zoveel beter dan ik van te voren verwacht had, al had ik natuurlijk veel liever gehad dat ze gezond was!
Als bierliefhebber was ik ook blij verrast dat de Spaanse craftbeers heerlijk waren.
Het enige wat ik jammer vond was dat ik geen stierenballen geproefd heb. Dat lijkt me ergens ontzettend smerig, maar ik weet dat ze het daar verkopen. Ik houd van die rare gerechten
Ik lees het nu pas want vanmiddag gewerkt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:45 schreef Greys het volgende:
Boor hakte zelf de knoop door. Een kwartier nadat ik hier typte dat ie zo rottig ging kon ie ineens met beide achterpoten niet meer lopen. Dierenarts gebeld, mochten ondanks dat ze al dicht gingen langs komen, ze was superlief en zei 'dit is het, dit komt niet meer goed'. Dus nu is Boor er niet meer. Nu brengen naar dierencrematorium. Wat een bizarre zaterdag zo. Maar het is goed zo. Boortje.
Ja, dat was wel heel jammer.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:01 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Zonde van je moeder, maar wel gaaf ook om in je eentje zo'n stad te verkennen!
Ik geloof niet dat ik aan de stierenballen ga beginnen daar, maar zal ze voor je meenemen
Echt? Vetquote:
Na vanochtend niet meer op FOK! geweest, dus las alles nu pas.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 15:03 schreef Greys het volgende:
Ninjabana.quote:
Spannend! Ik ga het morgenochtend terug kijkenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
De WIDM executie![]()
Maar de persoon waar ik in vriendenpoll op had ingezet zit er nog steeds in
Ik heb ook alleen het einde gezien, dus weet niet wat daaraan vooraf ging. Het was wel een soort executie die ik had verwacht, maar alsnog heel spannend om te zien.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:34 schreef grazz het volgende:
[..]
Spannend! Ik ga het morgenochtend terug kijken
Ik heb ook alleen de laatste opdracht en de 2e half gezien.. dus ik kijk nu gelijk even de eerstequote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen het einde gezien, dus weet niet wat daaraan vooraf ging. Het was wel een soort executie die ik had verwacht, maar alsnog heel spannend om te zien.
Volgens mij wel. Er zijn nog een hele rits andere voorrondes, maar dat zijn nog geen finales.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:08 schreef Greys het volgende:
Ik mis vandaag een hoop, maar Estland en Slovenië zijn dus bekend. Vanavond dan ook nog Letland en Kroatië bekend? En morgen Roemenië? Klopt ie dan?
Ja het ging me even over wat ik in de gaten moet houden voor Kreviews. Twitter bijhouden lukt me vanavond ff niet dus ik kijk gewoon af en toe hier. Nog geen live versie van Victor zag ik op YouTube.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Er zijn nog een hele rits andere voorrondes, maar dat zijn nog geen finales.
Waarom moet jij dat in de gaten houden voor de Kreviewsquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het ging me even over wat ik in de gaten moet houden voor Kreviews. Twitter bijhouden lukt me vanavond ff niet dus ik kijk gewoon af en toe hier. Nog geen live versie van Victor zag ik op YouTube.
Omdat we destijds afgesproken hebben dat ik steeds als er een lied bekend is ik de youtube link even app aan Krea.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom moet jij dat in de gaten houden voor de Kreviews
Ah zo, ja dan is het wel logischquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat we destijds afgesproken hebben dat ik steeds als er een lied bekend is ik de youtube link even app.![]()
We kunnen een niet-ESF-er niet ook nog verplichten het hier bij te houden qua topics. Maar dan weet ik dus even welke liedjes ik nog door moet gooien dit weekend.
Gaat om de leuk. En ik vind het supertof dat iemand van buiten esf deze (grote) moeite wilde nemen. Doen. Hoe noem je dat.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah zo, ja dan is het wel logischDan hoort dat er wel bij ja.
Ik vind ze zelf overigens vrij matig, maar ik zie dat heel mensen er blij mee zijn, en daar gaat het om
Wat ik zei, veel mensen zijn er blij om, dat is het belangrijkste. En dat meen ik oprecht.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat om de leuk. En ik vind het supertof dat iemand van buiten esf deze (grote) moeite wilde nemen. Doen. Hoe noem je dat.Dat verdient imho alle kudo's.
![]()
Ik zeg ook nergens dat je het leuk moet vinden. Ieder z'n ding toch.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat ik zei, veel mensen zijn er blij om, dat is het belangrijkste. En dat meen ik oprecht.
Maar of iets leuk vind of niet hangt niet samen met of het iemand van binnen ESF is of daarbuiten. Die houd ik voor mijzelf aan dezelfde standaard. Als iets leuk is, dan is het leuk. Als het dat niet is, dan vind ik het niet opeens wel leuk omdat het van iemand buiten ESF komt.
Klopt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat je het leuk moet vinden. Ieder z'n ding toch.
Mijn reactie bevatte nog minder woorden, dus zo kortaf was je niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:49 schreef Greys het volgende:
Moment hoor, ben beetje kortaf want mobiel en er worden ineens weer inzendingen bekend. Kroweeeesjaaaa.
K.quote:
Wat een nietszeggende postquote:
Die filmpjes komen vast zo wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:56 schreef Greys het volgende:
Ghi.
Wat een bende. Ik kan alle filmpjes niet vinden. En een lied van Jacques Houdeck heeft kennelijk gewonnen. Gezongen door een ander.
*armen in de lucht gooit*
Post een nietszeggende wat.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:56 schreef Greys het volgende:
Ghi.
Wat een bende. Ik kan alle filmpjes niet vinden. En een lied van Jacques Houdeck heeft kennelijk gewonnen. Gezongen door een ander.
*armen in de lucht gooit*
Wat moet jij nou weer beerijs?quote:
Hahahahahahah.quote:
I pray you see the light, and find your wayquote:
Ja. Ik ben weer te ongeduldig. Wild het afgehandeld hebben ook voor in overzicht maar kan ook prima morgen ofzo.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die filmpjes komen vast zo wel.
Denk om je bloeddrukquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Ik ben weer te ongeduldig. Wild het afgehandeld hebben ook voor in overzicht maar kan ook prima morgen ofzo.
Tegeltjeswijsheden, daar is Jacques wel goed in.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
I pray you see the light, and find your way
Greys go home, your blood pressure is to high.quote:
Zou er ook iets bestaan als Kroatisch blauw?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tegeltjeswijsheden, daar is Jacques wel goed in.
Ja daar was vandaag sowieso wel een slechte dag voor.quote:
Zolang je er maar geen week van maaktquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar was vandaag sowieso wel een slechte dag voor.![]()
Echt niets loopt vandaag zoals het zou moeten. Maar dan ook NIETS. Heb je weleens.
Zadarska plava.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zou er ook iets bestaan als Kroatisch blauw?
Mijn mening over die liedjes is ook gewoon mijn mening. Licht satirisch (hopelijk) en gewoon een beetje grappig bedoelde poging om stukjes te schrijven.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat ik zei, veel mensen zijn er blij om, dat is het belangrijkste. En dat meen ik oprecht.
Maar of iets leuk vind of niet hangt niet samen met of het iemand van binnen ESF is of daarbuiten. Die houd ik voor mijzelf aan dezelfde standaard. Als iets leuk is, dan is het leuk. Als het dat niet is, dan vind ik het niet opeens wel leuk omdat het van iemand buiten ESF komt.
Wie zegt dat het liedje van Duncan wel goed is?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
Als je hoort wat voor ellende (deels) vanavond ook weer gekozen is... Dit moet toch wel ons jaar worden...
Mijn hoopvolle verwachting.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie zegt dat het liedje van Duncan wel goed is?
#HetKomtGoedquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
Als je hoort wat voor ellende (deels) vanavond ook weer gekozen is... Dit moet toch wel ons jaar worden...
Ik vind het geforceerd grappig proberen te doen, omdat mensen het van jou verwachten. Grappig vind ik eigenlijk nauwelijks. Mijn mening erover heeft bijzonder weinig met de smaak van de liedjes te maken, want over de gekozen liedjes kan ik namelijk helemaal geen mening hebben over de liedjes.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn mening over die liedjes is ook gewoon mijn mening. Licht satirisch (hopelijk) en gewoon een beetje grappig bedoelde poging om stukjes te schrijven.
Dat mensen het niet met me eens zijn over de liedjes zelf is logisch, dat is gewoon een kwestie van (mijn goede) smaak.
Echt he? Wat een ramp is semi 1 tot nu toe...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:07 schreef Em31 het volgende:
Godsamme waar blijven de goede nummers![]()
In semi 1 moet je ondertussen bijna je best doen om niet door te gaan
Ja dat snap ik, dat hoop ik ookquote:
Omdat #teamkomtgoed.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, dat hoop ik ookEn ik denk wel dat er een prima liedje uit komt rollen. Maar zolang ik het liedje nog niet gehoord heb, vind ik het wat apart dat er overal geroepen wordt dat de kansen van Nederland stijgen.
Die is wat minder trending dan #watdoetsinan.quote:
De kansen stijgen natuurlijk altijd een beetje naarmate steeds meer landen bagger blijven selecteren.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, dat hoop ik ookEn ik denk wel dat er een prima liedje uit komt rollen. Maar zolang ik het liedje nog niet gehoord heb, vind ik het wat apart dat er overal geroepen wordt dat de kansen van Nederland stijgen.
Deze uitzending deed Sinan waarempel toch nog wat dingenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is wat minder trending dan #watdoetsinan.
Fair enough. Het zal niet ieders ding zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het geforceerd grappig proberen te doen, omdat mensen het van jou verwachten. Grappig vind ik eigenlijk nauwelijks. Mijn mening erover heeft bijzonder weinig met de smaak van de liedjes te maken, want over de gekozen liedjes kan ik namelijk helemaal geen mening hebben over de liedjes.
Ja ik denk dat iedereen gewoon hoge verwachtingen heeft door wat we tot nu toe hebben gehoord, maar tegelijkertijd is iedereen denk ik ook wel zo realistisch om toe te geven dat het 'm niet wordt als het 7 maart tegenvaltquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De kansen stijgen natuurlijk altijd een beetje naarmate steeds meer landen bagger blijven selecteren.
Nu moeten we natuurlijk afwachten of Duncan met een topsong gaat komen; er zit zeker een kans in dat het van tevoren veel teveel wordt opgeklopt en uiteindelijk een soort Slow Down o.i.d. wordt, maar gebaseerd op wat ik tot nu toe van hem gehoord heb verwacht ik toch zeker een niveau wat weer minstens aardig moet kunnen scoren.
Duncan heeft zelf nog niet zo heel veel gedaan in zijn artiestenleven, dus vandaar ben ik wat sceptisch.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De kansen stijgen natuurlijk altijd een beetje naarmate steeds meer landen bagger blijven selecteren.
Nu moeten we natuurlijk afwachten of Duncan met een topsong gaat komen; er zit zeker een kans in dat het van tevoren veel teveel wordt opgeklopt en uiteindelijk een soort Slow Down o.i.d. wordt, maar gebaseerd op wat ik tot nu toe van hem gehoord heb verwacht ik toch zeker een niveau wat weer minstens aardig moet kunnen scoren.
Klopt. En dat hoeft ook niet. Je kunt nooit iedereen tevreden stellen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Fair enough. Het zal niet ieders ding zijn.
Ik vind dit onnodig.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het geforceerd grappig proberen te doen, omdat mensen het van jou verwachten. Grappig vind ik eigenlijk nauwelijks. Mijn mening erover heeft bijzonder weinig met de smaak van de liedjes te maken, want over de gekozen liedjes kan ik namelijk helemaal geen mening hebben over de liedjes.
Voor zijn doen wel, maar als geheel nog niet veel.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze uitzending deed Sinan waarempel toch nog wat dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nouja. Niet aan de oppervlakte natuurlijk. Schijnt toch al wel met deze en gene samengewerkt te hebben.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Duncan heeft zelf nog niet zo heel veel gedaan in zijn artiestenleven, dus vandaar ben ik wat sceptisch.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dit onnodig.
Iemand doet z'n best voor ons. Op verzoek ook nog. Jij vindt het niet leuk. Dat kan uiteraard. Maar uitspraken als 'geforceerd grappig doen omdat mensen dat van jou verwachten' vind ik een onnodige sneer. En soms kan je ook gewoon uit sympathie niks zeggen als je ergens niks aan vindt. Of het bij één opmerking laten.
Moest ik even kwijt. Excuus als de sfeer hierdoor omslaat. Maar als jij heel eerlijk bent mag ik het ook. En ik ben een emotioneel wrak vandaag dus ik kan niks hebben.
Morgen weer een dag.
Ik zeg wel alvast sorry.
Klopt, maar daarom is het wel afwachten wat hij nou echt zelf gaat doen. Er zijn heel veel goede muzikanten en singer/songrwiters die veel met grote artiesten samenwerken en zo fantastische dingen doen. Maar zelf dan niet dat beetje extra kunnen brengen bij hun eigen liedjes.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja. Niet aan de oppervlakte natuurlijk. Schijnt toch al wel met deze en gene samengewerkt te hebben.
Oh dat zeker. Sowieso wordt natuurlijk meer duidelijk zodra alle nummers bekend zijn, en al helemaal in de repetitieweek. En als het straks een kutlied blijkt, dan kan #HetKomtGoed wat mij betreft meteen op de stapel met 'DIT KAN NIET MEER MISGAAN DIT!'quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat iedereen gewoon hoge verwachtingen heeft door wat we tot nu toe hebben gehoord, maar tegelijkertijd is iedereen denk ik ook wel zo realistisch om toe te geven dat het 'm niet wordt als het 7 maart tegenvalt
Snap ik hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Duncan heeft zelf nog niet zo heel veel gedaan in zijn artiestenleven, dus vandaar ben ik wat sceptisch.
Ik zie dat anders, maar streep eronderquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dit onnodig.
Iemand doet z'n best voor ons. Op verzoek ook nog. Jij vindt het niet leuk. Dat kan uiteraard. Maar uitspraken als 'geforceerd grappig doen omdat mensen dat van jou verwachten' vind ik een onnodige sneer. En soms kan je ook gewoon uit sympathie niks zeggen als je ergens niks aan vindt. Of het bij één opmerking laten.
Moest ik even kwijt. Excuus als de sfeer hierdoor omslaat. Maar als jij heel eerlijk bent mag ik het ook. En ik ben een emotioneel wrak vandaag dus ik kan niks hebben.
Morgen weer een dag.
Ik zeg wel alvast sorry.
IJsland doe je ding.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:31 schreef Momo... het volgende:
Mijn klacht is vooral dat alles zo muzikaal saai is en het allemaal brave henken acts zijn. Geef ons meer pit!
Dat sceptische komt deels door wat ik net al zei over zijn stem. Maar ook omdat ik dat altijd wel hier in ESF heb over de Nederlandse inzending. Daar stuitert iedereen (logisch) altijd alle kanten op. Dan heb ik juist nog meer zoiets van, ho ho even afwachten nog.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ik hoor.En wie sceptisch is, is uiteindelijk ook minder teleurgesteld als het tegenvalt.
Je mist duidelijk een alligator.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:31 schreef Momo... het volgende:
Mijn klacht is vooral dat alles zo muzikaal saai is en het allemaal brave henken acts zijn. Geef ons meer pit!
Dit.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:31 schreef Momo... het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor zijn doen wel, maar als geheel nog niet veel.Dat hij íets doet is al heel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Gelukkig zijn we nu pas op een kwart... En een hoop betere landen normaliter moeten hun song nog uitbrengen, dus ik houd hoop zegmaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:33 schreef Nathvi het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb Montenegro op nummer 1. Iedereen zegt: "Wtf, je hebt geen smaak." Maar wie je ook op 1 hebt staan; 't zijn toch allemaal klotenummers.
Ja precies! Van België had ik vorig jaar toen ik de videoclip zag ook nooit verwacht dat ze niet door zou gaan. Je weet nooit wat er gaat gebeuren. Maar positief blijven is altijd goedquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat zeker. Sowieso wordt natuurlijk meer duidelijk zodra alle nummers bekend zijn, en al helemaal in de repetitieweek. En als het straks een kutlied blijkt, dan kan #HetKomtGoed wat mij betreft meteen op de stapel met 'DIT KAN NIET MEER MISGAAN DIT!'.
Ik heb wel redelijk hoge verwachtingen. Als het zoiets wordt als wat ik nu van Duncan heb gehoord, dan moet dat zeker makkelijk de finale kunnen halen en daar redelijk scoren. Of het ook echt góed gaat scoren is een tweede, maar dat hangt van zoveel factoren af.
Ja wtf Letlandquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je mist duidelijk een alligator.
Mag het wel hopen ja, maar nu staat dat kerkliedje op 1 in de oddsquote:
Misschien kan je jodelen of grunten?quote:
Ik verwacht veel van onze zuiderburen en Roemenië kan met die Laura Bretan Jodelle Ferland (uit de film Case 39) ook hoog eindigen vrees ik, maar bij haar vind ik het meer om zang gaan. Wie moeten we verder in de gaten houden? Wat gaan de Ieren doen? Och, laat ik Sergej niet vergeten die weer van alles uit de kast gaat halen om op te vallen. Ik hoop dan maar dat wij voor de Less is more approach gaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
Ben het bier eigk helemaal wel mee eens. Verder, Hongarije heeft vast toch ook wel iets goeds weer?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:37 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik verwacht veel van onze zuiderburen en Roemenië kan met die Laura Bretan Jodelle Ferland (uit de film Case 39) ook hoog eindigen vrees ik, maar bij haar vind ik het meer om zang gaan. Wie moeten we verder in de gaten houden? Wat gaan de Ieren doen? Och, laat ik Sergej niet vergeten die weer van alles uit de kast gaat halen om op te vallen. Ik hoop dan maar dat wij voor de Less is more approach gaan.
Ik wou dat ik dat kon. Bij het minste of geringste positieve zit ik te hyperen en als het dan tegenvalt ga ik zieden en verslijt ik tissues bij de vleet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat sceptische komt deels door wat ik net al zei over zijn stem. Maar ook omdat ik dat altijd wel hier in ESF heb over de Nederlandse inzending. Daar stuitert iedereen (logisch) altijd alle kanten op. Dan heb ik juist nog meer zoiets van, ho ho even afwachten nog.
De pit komt uit jouw toetsenbordquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat hij íets doet is al heel wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja die zijn ook wel goed bezig de laatste jaren en ik gun het ze ook wel, omdat ze vaak met iets afwijkends durven te komen dat ook goed is (subjectief uiteraard, maar ze nemen risico en dat mag m.i. zeker beloond worden).quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ben het bier eigk helemaal wel mee eens. Verder, Hongarije heeft vast toch ook wel iets goeds weer?
Sommige liedjes vallen on stage wat tegen, zoals België vorig jaar inderdaad. Tegelijkertijd heb je liedjes die op het ESF podium opeens helemaal tot leven komt. Moldavië vorig jaar bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja precies! Van België had ik vorig jaar toen ik de videoclip zag ook nooit verwacht dat ze niet door zou gaan. Je weet nooit wat er gaat gebeuren. Maar positief blijven is altijd goed
Komt Ierland ineens wel met Niall Horan aanzettenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:37 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik verwacht veel van onze zuiderburen en Roemenië kan met die Laura Bretan Jodelle Ferland (uit de film Case 39) ook hoog eindigen vrees ik, maar bij haar vind ik het meer om zang gaan. Wie moeten we verder in de gaten houden? Wat gaan de Ieren doen? Och, laat ik Sergej niet vergeten die weer van alles uit de kast gaat halen om op te vallen. Ik hoop dan maar dat wij voor de Less is more approach gaan.
Lauw_bier lijkt me beter in mij geval.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:41 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja die zijn ook wel goed bezig de laatste jaren en ik gun het ze ook wel, omdat ze vaak met iets afwijkends durven te komen dat ook goed is (subjectief uiteraard, maar ze nemen risico en dat mag m.i. zeker beloond worden).
En moeten we jouw naam gewoon niet omdopen in ijs_bier
Of krumpen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:37 schreef Momo... het volgende:
Misschien kan je jodelen of grunten?
Ga je nou zelfs al Go home... voorzetjes gevenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ben het bier eigk helemaal wel mee eens. Verder, Hongarije heeft vast toch ook wel iets goeds weer?
of met een hese stem doen of je zingt /Italiëquote:
Kijk maar uit, zometeen ga ik nog mopperen dat je dat alleen maar doet omdat dat van je verwacht wordt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga je nou zelfs al Go home... voorzetjes geven
Ach tegelijkertijd is het juist weer mooi om heel gepassioneerd te reageren hoor. Alles heeft wel zij goede kanten. Al ben ik blij dat ik nooit zo hyper benquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon. Bij het minste of geringste positieve zit ik te hyperen en als het dan tegenvalt ga ik zieden en verslijt ik tissues bij de vleet.
Die typoquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gezien hun verleden van blinde visagisten:quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:41 schreef Nathvi het volgende:
Ik verwacht op een of andere manier iets goeds van Macedonië dit jaar. Hun laatste 2 nummers faalden live, hoop dat ze er van geleerd hebben, maar wel weer een goed nummer kiezen.
Mensen verwachten toch ook dat ik schiet met hagel?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijk maar uit, zometeen ga ik nog mopperen dat je dat alleen maar doet omdat dat van je verwacht wordt.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijk maar uit, zometeen ga ik nog mopperen dat je dat alleen maar doet omdat dat van je verwacht wordt.![]()
Mijn enige kwaliteit is dat ik liedjes waarvan ik de tekst ken, live kan meezingen/vertalen in het Nederlands.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:37 schreef Momo... het volgende:
Misschien kan je jodelen of grunten?
Jouw discipline om niets te luisteren van tevoren vind ik wel heel sterk hoor. Zou dat nooit kunnenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach tegelijkertijd is het juist weer mooi om heel gepassioneerd te reageren hoor. Alles heeft wel zij goede kanten. Al ben ik blij dat ik nooit zo hyper benNiet dat ik stoïcijns ben als het om het ESF of sport gaat hoor, want dan juich ik ook en ben ik ook oprecht teleurgesteld etc.
Daar kan best een act van gemaakt worden. Iemand schrijft een liedje, zingt het in, jij leert het. En gaat dat vervolgens live nazingen en vertalen. Pannenkoek sausje erover en hop naar de finale, dat kan niet meer fout.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn enige kwaliteit is dat ik liedjes waarvan ik de tekst ken, live kan meezingen/vertalen in het Nederlands.
Ik weet niet hoeveel pit dat geeft.
Zoveel discipline is daar niet voor nodig hoor, ik heb genoeg dingen te doen. Sowieso nu veel te druk om alle voorrondes te gaan bekijken.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jouw discipline om niets te luisteren van tevoren vind ik wel heel sterk hoor. Zou dat nooit kunnen![]()
En dan hebben wij op een gegeven moment weer een Redefine-golf om door te lezen
Ik zou wel van tevoren luisteren als ik de reacties las. Kun je vast wennen. Want op het eerste gehoor is het nog erger dan als je eraan went :pquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoveel discipline is daar niet voor nodig hoor, ik heb genoeg dingen te doen. Sowieso nu veel te druk om alle voorrondes te gaan bekijken.
En die golf zal er wel weer komen ja
Ik luister ze ook gewoon van te voren. Maar dat doe ik pas als alle liedjes bekend zijn. Met de Nederlandse inzending als uitzondering dan.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:03 schreef Nathvi het volgende:
[..]
Ik zou wel van tevoren luisteren als ik de reacties las. Kun je vast wennen. Want op het eerste gehoor is het nog erger dan als je eraan went :p
M'n bloeddruk is dol op strepen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, maar streep eronder
En zand? En water under the bridge?quote:
Dat zeggen ze altijdquote:Op zondag 17 februari 2019 00:13 schreef Greys het volgende:
Toen ik m'n post invoerde stond er 308 naast. Dus ik dacht mwuh wie hebben er allemaal door slotjes gepost. En nu is het ineens niet meer. *gooit armen in de lucht*
En nee Redefine ik ben niet drunk en ook al home.
ALLES!quote:Op zondag 17 februari 2019 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
En zand? En water under the bridge?
Via e-mail?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:49 schreef Greys het volgende:
Moment hoor, ben beetje kortaf want mobiel en er worden ineens weer inzendingen bekend. Kroweeeesjaaaa.
Naar Berlijn?quote:
Wel als je te veel slivovice op hebtquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zou er ook iets bestaan als Kroatisch blauw?
Kroatië en Letlandquote:Op zondag 17 februari 2019 00:27 schreef Greys het volgende:
Zitten nou trouwens al die inzendingen die vanavond bekend zijn geworden niet in onze semi?
Komt er straks zeker ineens een stortvloed aan goede nummers in semi 2
Kroatië en Letland wel bij ons? Oké fijn. Die kunnen we hebben.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kroatië en Letland
(En morgen Roemenië)
Besef even dat de 3Js hier nog boven zouden eindigen :pquote:Op zondag 17 februari 2019 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Kroatië en Letland wel bij ons? Oké fijn. Die kunnen we hebben.
Sprak zij terwijl er nog niks van ons bekend is.
Nou inderdaad! Waar is de inzending van de psychedelic mushroom farms?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je mist duidelijk een alligator.
True!quote:Op zondag 17 februari 2019 00:39 schreef Nathvi het volgende:
[..]
Besef even dat de 3Js hier nog boven zouden eindigen :p
Neuh.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:39 schreef Nathvi het volgende:
[..]
Besef even dat de 3Js hier nog boven zouden eindigen :p
Kan je 'I didn't know' hijgen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
of met een hese stem doen of je zingt /Italië
Eeuwig zonde.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Waar is de inzending van de psychedelic mushroom farms?
Dat heb ik een keer gedaan toen ik faalde in Singstar. Mijn gesproken Nederlandse vertalingen scoorden beter dan pogingen om de juiste noot te halenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn enige kwaliteit is dat ik liedjes waarvan ik de tekst ken, live kan meezingen/vertalen in het Nederlands.
Ik weet niet hoeveel pit dat geeft.
Never Alone was toen als liedje toch ook niet het allerslechtste? Dus dat zegt helemaal niks. Het gaat erom hoe je het uitvoert. Daarmee eindigde de Jannen op de laatste plaats.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt het duidelijk nog niet gehoord he?
Hello from Emsterdem!quote:Op zondag 17 februari 2019 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Yas! To Berlin! From Rassja to Kroweeeeesja.
Dat nummer is ook gewoon 100x beter in het Nederlands. Iets wat ik niet vaak zeg.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Never Alone was toen als liedje toch ook niet het allerslechtste? Dus dat zegt helemaal niks. Het gaat erom hoe je het uitvoert. Daarmee eindigde de Jannen op de laatste plaats.
Dat was iets van die tijd. Nummer van Edsilia was ook eerst Nederlandstalig.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:47 schreef Nathvi het volgende:
[..]
Dat nummer is ook gewoon 100x beter in het Nederlands. Iets wat ik niet vaak zeg.
Dat was een drukke dag inderdaad. Maar gelukkig wel een leuke dagquote:Op zondag 17 februari 2019 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo. In dit topic ben ik weer bij. Verder heb ik het thuis team met 8-1 zien verliezen, heb ik T-shirt gewonnen dat twee maten te klein voor me is, een kans verprutst om een scooter te winnen, gegeten bij een Syrisch restaurant en daarna bier gedronken in een brewpub. Het was me het dagje wel
Nu op weg naar huis
Ook dat was een betere keuze geweest. Jammer dat het altijd Engels moet.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was iets van die tijd. Nummer van Edsilia was ook eerst Nederlandstalig.
Shalalee shalala shalalee shalala it goes not out my cupquote:Op zondag 17 februari 2019 00:49 schreef Nathvi het volgende:
[..]
Ook dat was een betere keuze geweest. Jammer dat het altijd Engels moet.
Ben benieuwd hoe Shalalie was overgekomen als het in het Engels was HAHA
Beste een nette tijd toch 1 uur zaterdagnacht.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
Leuk hoor, zo'n buurtborrel, maar het loopt altijd zo uit.
Zijn daar opnames van?quote:Op zondag 17 februari 2019 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gedaan toen ik faalde in Singstar. Mijn gesproken Nederlandse vertalingen scoorden beter dan pogingen om de juiste noot te halen
Hij bedoelde toch dat de J's boven Kroatië en Letland van dit jaar zouden eindigen?quote:Op zondag 17 februari 2019 00:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Never Alone was toen als liedje toch ook niet het allerslechtste? Dus dat zegt helemaal niks. Het gaat erom hoe je het uitvoert. Daarmee eindigde de Jannen op de laatste plaats.
Rotterdam 2020quote:Op zondag 17 februari 2019 00:49 schreef Kyran het volgende:
Net even de nieuwe nummers geluisterd, maar holy shit wat een bagger.
Wil niemand winnen dit jaar?
KOLEREquote:Op zondag 17 februari 2019 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Shalalee shalala shalalee shalala it goes not out my cup
Shalalee shalala shalalee shalala
I stand there mornings with up
Het rijmt in elk geval nog steeds
Jij bent toch altijd tot 4 uur 's nachts op, dus dit valt toch mee?quote:Op zondag 17 februari 2019 01:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
Leuk hoor, zo'n buurtborrel, maar het loopt altijd zo uit.
Die liedjes zijn toch nog niet op het ESF podium voorbijgekomen? Dus dan kun je toch niet zeggen dat het achter Never Alone zou eindigen?quote:Op zondag 17 februari 2019 01:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij bedoelde toch dat de J's boven Kroatië en Letland van dit jaar zouden eindigen?Waarop jij nee zei. Maar je hebt Kroatië en Letland toch niet gehoord bedoelde ik
Ik snap het niet meer.
*dat met die armen en gooien*
![]()
Klinkt meer als een middagborrel inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd tot 4 uur 's nachts op, dus dit valt toch mee?
Ik ben bang dat je onze opmerkingen ondanks de knipoog-PI en dequote:Op zondag 17 februari 2019 01:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die liedjes zijn toch nog niet op het ESF podium voorbijgekomen? Dus dan kun je toch niet zeggen dat het achter Never Alone zou eindigen?
Gezien jullie reacties zal het niet best zijn, maar dat betekend niet dat het per se ook laag eindigt.
Voor zover ik weet niet, gelukkigquote:
Die pi had ik niet gezien nee.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je onze opmerkingen ondanks de knipoog-PI en deenzo serieuzer nam dan ze bedoeld waren.
Trustenquote:Op zondag 17 februari 2019 01:28 schreef Greys het volgende:
Ik ga wel slapen.
Lijkt me beter.
Gnight!
Dat dacht ik ook ooit toen ik me tijdens een schoolfeest had laten gaan na een paar borrels en een toevallig shot daarvan pontificaal in het jaarboek kwam te staan. Toen durfde ik nauwelijks meer naar school toe.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, gelukkig
Welterusten! Het was een zware dag voor je. Hopelijk slaap je goed.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:28 schreef Greys het volgende:
Ik ga wel slapen.
Lijkt me beter.
Gnight!
Klinkt als een 'ondanks aaaalles best gezellige dag'.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo. In dit topic ben ik weer bij. Verder heb ik het thuis team met 8-1 zien verliezen, heb ik T-shirt gewonnen dat twee maten te klein voor me is, een kans verprutst om een scooter te winnen, gegeten bij een Syrisch restaurant en daarna bier gedronken in een brewpub. Het was me het dagje wel
Nu op weg naar huis
Wat had je precies gedaan? Mag in DMquote:Op zondag 17 februari 2019 01:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ooit toen ik me tijdens een schoolfeest had laten gaan na een paar borrels en een toevallig shot daarvan pontificaal in het jaarboek kwam te staan. Toen durfde ik nauwelijks meer naar school toe.
Prima dagquote:Op zondag 17 februari 2019 01:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt als een 'ondanks aaaalles best gezellige dag'.
Oh niets bijzonders of zo. Gewoon in een aangeschoten bui een verschrikkelijk debiele bek lopen trekken terwijl ik ondertussen half omviel tegen een of andere pilaar in de kantine (compleet met armgebaar naar iemand naast me om me vast te grijpen omdat ik viel). Het viel nog eens extra op omdat de andere scholieren om me heen allemaal netjes met elkaar stonden te praten of lachen in de camera en ik de enige was die opviel. Op die jaarboekfoto (onder een anoniem kopje van "feesten dit jaar" was er ook echt ingezoomd op dat shot van mij, dus die lijers deden het eromquote:Op zondag 17 februari 2019 01:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat had je precies gedaan? Mag in DM
Ah joh, als dat alles is...quote:Op zondag 17 februari 2019 01:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh niets bijzonders of zo. Gewoon in een aangeschoten bui een verschrikkelijk debiele bek lopen trekken terwijl ik ondertussen half omviel tegen een of andere pilaar in de kantine (compleet met armgebaar naar iemand naast me om me vast te grijpen omdat ik viel). Het viel nog eens extra op omdat de andere scholieren om me heen allemaal netjes met elkaar stonden te praten of lachen in de camera en ik de enige was die opviel. Op die jaarboekfoto (onder een anoniem kopje van "feesten dit jaar" was er ook echt ingezoomd op dat shot van mij, dus die lijers deden het erom).
Wel even een genant momentje waar je natuurlijk niet zo snel aan herinnerd wil worden in het jaarboek. Maar wat Hawaii_Tim zegt, als dat alles isquote:Op zondag 17 februari 2019 01:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh niets bijzonders of zo. Gewoon in een aangeschoten bui een verschrikkelijk debiele bek lopen trekken terwijl ik ondertussen half omviel tegen een of andere pilaar in de kantine (compleet met armgebaar naar iemand naast me om me vast te grijpen omdat ik viel). Het viel nog eens extra op omdat de andere scholieren om me heen allemaal netjes met elkaar stonden te praten of lachen in de camera en ik de enige was die opviel. Op die jaarboekfoto (onder een anoniem kopje van "feesten dit jaar" was er ook echt ingezoomd op dat shot van mij, dus die lijers deden het erom).
is er al een NL inzending bekend dan?quote:Op zondag 17 februari 2019 01:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sorry, echt nul vertrouwen in NL inzending ook
quote:Op zondag 17 februari 2019 01:51 schreef Peter het volgende:
[..]
is er al een NL inzending bekend dan?
Nee, maar dan nogquote:Op zondag 17 februari 2019 01:51 schreef Peter het volgende:
[..]
is er al een NL inzending bekend dan?
Uiteindelijk valt dat mee jaquote:Op zondag 17 februari 2019 01:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel even een genant momentje waar je natuurlijk niet zo snel aan herinnerd wil worden in het jaarboek. Maar wat Hawaii_Tim zegt, als dat alles is
Je bent al bijna op de helft!quote:Op zondag 17 februari 2019 01:49 schreef Redefine het volgende:
Heb eindelijk al mijn playlists samengesteld zowel voor mijn pc als op mijn telefoon. Zo kan ik tenminste blijven door luisteren met mijn lijst. Ben nu bij 1284 dus nog genoeg te luisteren
Dat soort categorieën doen nogal American High School aan. Gelukkig deden ze bij ons niet aan die onzin. Een jaarboek dan weer wel, maar niet op die manier.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Uiteindelijk valt dat mee ja![]()
Er was wel ooit een filmpje gemaakt van een stel leraren die gingen jumpen (dat we toen een rage). Heb daar toen krom om gelegen, maar staat niet online.
Jaarboeken hadden ook altijd nog van die nominaties op het einde gebaseerd op enquetes, dan had je positieve categorieën over wie het grappigst was, wie het sportiefst was, wie het knapst was, wie het best gekleed was, wie het slimst was, etc.
Naast wat grappige categorieën had je ook nog negatieve versies van alles hierboven.
Nu ben ik nooit voor iets positiefs genomineerd, maar gelukkig ook nooit voor iets negatiefs. Dus dat is wel een pluspunt.
quote:
In de laatste twee jaar op mijn school hebben ze dat ook niet meer gedaan. De enquetes werden de deur uitgedaan door de schoolleiding, omdat het zielig was voor degenen die dan niet een nominatie kregen.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat soort categorieën doen nogal American High School aan. Gelukkig deden ze bij ons niet aan die onzin. Een jaarboek dan weer wel, maar niet op die manier.
Dan maar goed dat je toch een ESF award hebt gewonnenquote:Op zondag 17 februari 2019 02:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In de laatste twee jaar op mijn school hebben ze dat ook niet meer gedaan. De enquetes werden de deur uitgedaan door de schoolleiding, omdat het zielig was voor degenen die dan niet een nominatie kregen.
Ik was het wel eens dat de negatieve categorieën de deur uitgingen. Dat vond ik inderdaad niets toevoegen en is alleen maar onnodig kwetsend. Maar wat de positieve categorieën betreft; die hadden toch altijd maar 5 nominaties of zo uit een school met 850 leerlingen, dus erg aangesproken hoefde je je ook niet te voelen als je niet voor iets leuks werd genomineerd.
Mijlpaal in mijn levenquote:Op zondag 17 februari 2019 02:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan maar goed dat je toch een ESF award hebt gewonnen
quote:
Jij dacht dat er geen beelden van de awardceremonie waren hequote:
Op zich geen slechte tijd, maar voor iets wat om acht uur klaar is best een beetje uitgelopen.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beste een nette tijd toch 1 uur zaterdagnacht.
Dan is dat wel wat uitgelopen ja. Maar dat betekend wel dat het gezellig wasquote:Op zondag 17 februari 2019 02:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op zich geen slechte tijd, maar voor iets wat om acht uur klaar is best een beetje uitgelopen.
Dat was het zeker.quote:Op zondag 17 februari 2019 02:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is dat wel wat uitgelopen ja. Maar dat betekend wel dat het gezellig was
HEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen weer een dag.
Ik zeg wel alvast sorry.
Niet paniekeren; die Award krijg je echt welquote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 09:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet paniekeren; die Award krijg je echt wel![]()
Tenzij we besluiten om hem te gaan schrappen voor volgend jaar
Dat is passie. De één heeft dat, de ander niet. Ik hou ervan, het geeft me een gevoel dat ik lééfquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat sceptische komt deels door wat ik net al zei over zijn stem. Maar ook omdat ik dat altijd wel hier in ESF heb over de Nederlandse inzending. Daar stuitert iedereen (logisch) altijd alle kanten op. Dan heb ik juist nog meer zoiets van, ho ho even afwachten nog.
Schrappen lijkt mij wel een goed ideequote:Op zondag 17 februari 2019 09:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet paniekeren; die Award krijg je echt wel![]()
Tenzij we besluiten om hem te gaan schrappen voor volgend jaar
Passie? Nee zo zou ik het niet noemen in dit geval.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat is passie. De één heeft dat, de ander niet. Ik hou ervan, het geeft me een gevoel dat ik lééf(daarbij ben ik ook nog eens heel chauvinistisch).
Party @Aoibhinquote:
Project Esf party bij jou thuisquote:
Wie zijn wij om voor een ander te bepalen wat passie is?quote:Op zondag 17 februari 2019 10:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Passie? Nee zo zou ik het niet noemen in dit geval.
Ik snap geloof ik niet zo goed wat je hier nou allemaal mee wil zeggenquote:Op zondag 17 februari 2019 10:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Passie? Nee zo zou ik het niet noemen in dit geval.
Lekker blijven doen wat je wilt.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat is passie. De één heeft dat, de ander niet. Ik hou ervan, het geeft me een gevoel dat ik lééf(daarbij ben ik ook nog eens heel chauvinistisch).
Word ik altijd vrolijk van.quote:Op zondag 17 februari 2019 02:19 schreef Redefine het volgende:
Ik ben bijna bij 1273 van mijn lijst:
1273 Love is All - Roger Epiales Glover and Friends.
quote:Op zondag 17 februari 2019 01:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat werd juist andersom bepaald hequote:Op zondag 17 februari 2019 10:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wie zijn wij om voor een ander te bepalen wat passie is?
Hoe kom je erbij dat ik een oordeel heb over jullie enthousiasmequote:Op zondag 17 februari 2019 10:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik snap geloof ik niet zo goed wat je hier nou allemaal mee wil zeggenJe luistert zelfs niets, maar hebt wel een oordeel over dat wij hier enthousiast zijn over NL en opmerkingen maken over de tot nu toe gekozen nummers. We zitten hier toch in ESF?
Mwah. Ik lees er meer een persoonlijke invalshoek in.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat werd juist andersom bepaald he
Van mij mag iedereen hyperen wat die wil, is juist mooiquote:Op zondag 17 februari 2019 10:25 schreef Greys het volgende:
Oh en niemand hoeft verplicht enthousiast te zijn he. Maar dat was wel duidelijk lijkt me. Sceptici mogen er ook zijn en 'ik wacht af' is ook logisch.
Maar als anderen willen hyperen en hoge verwachtingen hebben, lekker laten doen ajb.
Heb zelf ook hoge verwachtingen. Door wat Ilse zei onder andere dat zij er ook veel van verwacht. En dat lijkt me best een geloofwaardige graadmeter me dunkt (duncant)
Met de een heeft het en de ander niet werd gesuggereerd dat je alleen gepassioneerd bent als je zo stuitert. En dat vind ik dus onzin. En dan spreek ik zozeer alleen voor mijzelf. Zijn ook andere users die sceptischer zijn, maar wel gepassioneerd over het ESF.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mwah. Ik lees er meer een persoonlijke invalshoek in.
Dat is ook een lekker vrolijk nummerquote:
We kunnen altijd nog de schuld aan de Rabobank geven.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:47 schreef ijs_beer het volgende:
Mja. Oké. Let's agree tot disagree on this one, omdat het een geval intepretatieeeeee is.
Ik heb zo'n voorgevoel* dat er straks ineens een hoos enorm goede nummers komt en dat die dan allemaal in semi 2 zitten.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:50 schreef Fred_B het volgende:
Dit ESF-jaar gaat echt naar het niveau van begin deze eeuw als het zo doorgaat. Allemaal matige, saaie liedjes. Het wachten is op het land dat de nieuwe I Wanna of Only Teardrops stuurt, want die wint met een straatlengte voorsprong.
Dat suggereer ik helemaal niet, maar oké. Had wat getypt maar ik laat het hier bij, toegevoegde waarde van bepaalde opmerkingen snap ik niet, maar daar zullen we het toch niet over eens worden.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik een oordeel heb over jullie enthousiasmeEr staat zelfs nog bij dat het logisch is. Maar dat ik dat niet heb en dat ik doordat veel anderen wel zo stuiteren ik juist wat tegengas geef.
Dat heeft toch niks met een waardeoordeel te maken?
Maar jij suggereert dat zo reageren met passie te maken heeft en dat niet iedereen dat heeft. Ergo iemand die niet stuitert is er niet gepassioneerd over. En dat is dus gewoon onzin.
We denken aan je!quote:Op zondag 17 februari 2019 10:56 schreef ato het volgende:
Lieve, lieve mede Fok-ESF genoten. Ik wil jullie bedanken voor de prachtige bos bloemen die ik van jullie heb gekregen. Ik ben er ontroerd van.
Dit geeft mij ook moed voor de behandeling die aankomende dinsdag start.
Nogmaals veel dank en jullie zijn lief.
quote:Op zondag 17 februari 2019 10:56 schreef ato het volgende:
Lieve, lieve mede Fok-ESF genoten. Ik wil jullie bedanken voor de prachtige bos bloemen die ik van jullie heb gekregen. Ik ben er ontroerd van.
Jij bent ook lief Atoquote:Op zondag 17 februari 2019 10:56 schreef ato het volgende:
Ik zei dat, niet Em.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met de een heeft het en de ander niet werd gesuggereerd dat je alleen gepassioneerd bent als je zo stuitert. En dat vind ik dus onzin. En dan spreek ik zozeer alleen voor mijzelf. Zijn ook andere users die sceptischer zijn, maar wel gepassioneerd over het ESF.
Ja het is prachtig hoor.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
We denken aan je!
Fijn dat je de bloemen en vaas hebt ontvangen![]()
Streep eronderquote:Op zondag 17 februari 2019 10:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat suggereer ik helemaal niet, maar oké. Had wat getypt maar ik laat het hier bij, toegevoegde waarde van bepaalde opmerkingen snap ik niet, maar daar zullen we het toch niet over eens worden.
Lekker blijven doen!quote:Op zondag 17 februari 2019 11:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zei dat, niet Em.
Wat IJsbeer al zei, ik bedoel het inderdaad persoonlijk. Ik VOEL het als iets waar ik gepassioneerd over ben en als ik dat voel, ga ik stuiteren of janken. Daar zit verder niets tussen.
Heel veel sterkte en beterschapquote:Op zondag 17 februari 2019 10:56 schreef ato het volgende:
Mja, sommige voorrondes zijn al bekend, zoals Noorwegen en Denemarken en die gaan het niet echt worden. Zweden zal wel dat man/vrouw duo worden, niet spectaculair, maar wel naar de finale. Roemenië wordt Laura, die gaat ook wel naar de finale. Rusland gaat uiteraard iets finalewaardigs sturen. Van de rest kunnen we vooral hopen dat Zwitserland, Oostenrijk of Azerbeidzjan ons gaan verrassen. Van Macedonië of Malta ofzo verwacht ik ook niet meteen vuurwerk.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel* dat er straks ineens een hoos enorm goede nummers komt en dat die dan allemaal in semi 2 zitten.
(*mijn voorgevoel klopt heel vaak niet![]()
)
Ja maar Em reageerde op mijn reactie. Die zal dat niet zeggen als die het niet met jou eens is. Daarom mijn reactie daaropquote:Op zondag 17 februari 2019 11:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zei dat, niet Em.
Wat IJsbeer al zei, ik bedoel het inderdaad persoonlijk. Ik VOEL het als iets waar ik gepassioneerd over ben en als ik dat voel, ga ik stuiteren of janken. Daar zit verder niets tussen.
Hopelijk verzacht het de pijn een beetje. Heel veel sterkte Ato!quote:Op zondag 17 februari 2019 10:56 schreef ato het volgende:
Je hebt hem ontvangen!quote:Op zondag 17 februari 2019 10:56 schreef ato het volgende:
Ben echt heel benieuwd! Van Rusland verwacht ik erg veel in elk geval. Oostenrijk heeft na hun mooie plaats van vorig jaar hopelijk ook weer iets goeds in petto. Kan niet wachten bijna tot alles bekend is.quote:Op zondag 17 februari 2019 11:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mja, sommige voorrondes zijn al bekend, zoals Noorwegen en Denemarken en die gaan het niet echt worden. Zweden zal wel dat man/vrouw duo worden, niet spectaculair, maar wel naar de finale. Roemenië wordt Laura, die gaat ook wel naar de finale. Rusland gaat uiteraard iets finalewaardigs sturen. Van de rest kunnen we vooral hopen dat Zwitserland, Oostenrijk of Azerbeidzjan ons gaan verrassen. Van Macedonië of Malta ofzo verwacht ik ook niet meteen vuurwerk.
Ik heb het gevoel dat je er erg zwaar aan tilt ofzo. Je neemt het allemaal wel heel serieus (is MIJN gevoel). wilde dit nog even zeggen en verder laat maar.quote:Op zondag 17 februari 2019 11:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar Em reageerde op mijn reactie. Die zal dat niet zeggen als die het niet met jou eens is. Daarom mijn reactie daaropMaar het is eigenlijk een non discussie, het lijkt allemaal veel heel meer dan dat het is.
Mee eens. Maar goed wij hebben nog 31 liedjes te gaanquote:Op zondag 17 februari 2019 10:50 schreef Fred_B het volgende:
Dit ESF-jaar gaat echt naar het niveau van begin deze eeuw als het zo doorgaat. Allemaal matige, saaie liedjes. Het wachten is op het land dat de nieuwe I Wanna of Only Teardrops stuurt, want die wint met een straatlengte voorsprong.
Doe ik!quote:
Iedereen lekker laten doen waar hij/zij zin in heeft inderdaad. Ben zelf altijd wel afwachtend, kritisch en sceptisch. Als iemand lekker wil stuiteren is daar ook niks mee! Dat maakt het juist zo leuk hier. Zitten echt heel veel tegenpolen van elkaar, maar toch gezellig!quote:Op zondag 17 februari 2019 10:25 schreef Greys het volgende:
Oh en niemand hoeft verplicht enthousiast te zijn he. Maar dat was wel duidelijk lijkt me. Sceptici mogen er ook zijn en 'ik wacht af' is ook logisch.
Maar als anderen willen hyperen en hoge verwachtingen hebben, lekker laten doen ajb.
Heb zelf ook hoge verwachtingen. Door wat Ilse zei onder andere dat zij er ook veel van verwacht. En dat lijkt me best een geloofwaardige graadmeter me dunkt (duncant)
Wat fijn dat je ze gekregen hebt en graag gedaan, want jij bent ook liefquote:Op zondag 17 februari 2019 10:56 schreef ato het volgende:
Fijn dat het je wat moed geeft, dat was de insteek er ook van. Sterkte dinsdag!!quote:Op zondag 17 februari 2019 10:56 schreef ato het volgende:
Precies! Dat maakt ESF juist zo heerlijk. Lekker elkaar in de waarde laten ondanks sommigen tegenstellingenquote:Op zondag 17 februari 2019 11:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Iedereen lekker laten doen waar hij/zij zin in heeft inderdaad. Ben zelf altijd wel afwachtend, kritisch en sceptisch. Als iemand lekker wil stuiteren is daar ook niks mee! Dat maakt het juist zo leuk hier. Zitten echt heel veel tegenpolen van elkaar, maar toch gezellig!
Veel sterkte Ato, you can do it!quote:Op zondag 17 februari 2019 10:56 schreef ato het volgende:
Het is je gegund, veel liefde en sterkte voor jouquote:Op zondag 17 februari 2019 10:56 schreef ato het volgende:
Go ato!quote:
Succes en sterkte dinsdag!quote:Op zondag 17 februari 2019 10:56 schreef ato het volgende:
quote:
Ik vrees er wel een beetje voorquote:Op zondag 17 februari 2019 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel* dat er straks ineens een hoos enorm goede nummers komt en dat die dan allemaal in semi 2 zitten.
)
Heel graag gedaanquote:Op zondag 17 februari 2019 10:56 schreef ato het volgende:
Ja ik geloof er ook in!quote:Op zondag 17 februari 2019 11:54 schreef grazz het volgende:
[..]
[..]
Ik vrees er wel een beetje voormaar afgaand op het interview dat Ilse met het AD en Boulevard had, geloof ik wel in een inzending waarmee wij ons onderscheiden en dat het live ook echt goed gaat komen.
Nou, ik hoop onderhand wel dat jouw voorgevoel klopt, dan maar dikke vette concurrentie voor d’n Dunc als dat betekent dat we kunnen genieten van een hele hoop toffe nummers op EiC en natuurlijk in de semis en de finale!quote:Op zondag 17 februari 2019 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
)
Succes en sterkte dinsdag.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:56 schreef ato het volgende:
Ik heb nog niet gekeken, dus lucht het vooral ergens anders.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:31 schreef Dave het volgende:
Ik moest even m'n passionele Mol-hart luchten.
Daarom heb ik het ook in het daar voor bestemde forum gedaan.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, dus lucht het vooral ergens anders.
Mooi betoog welquote:Op zondag 17 februari 2019 12:31 schreef Dave het volgende:
Ik moest even m'n passionele Mol-hart luchten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |