abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 februari 2019 @ 13:59:28 #1
39237 crew  H_T
2733
pi_185047243
:B w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif
120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif

Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia:
https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, hoe vaak je naar het toilet ging vandaag etc.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2

Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_185047272
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 13:58 schreef grazz het volgende:

[..]

EEEK, spontane bezoekjes..nee nee nee. :X :@ :P Maar dat heb je wel goed geregeld. Gewoon vriendschappen sluiten met mensen die ver bij je vandaan wonen.

Ik ga Oekraine overslaan, want dat is sowieso langdradig. MF twijfel ik over. Kroatië lijkt me wel wat, Slovenië en Portugal.
Slovenië vind ik de snippets veelbelovend, dus ben daar wel heel benieuwd naar. Misschien afwisselen met Zweden of dat kijk ik later nog terug. En eerste Estland natuurlijk :s)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 februari 2019 @ 14:02:45 #3
163650 Greys
pi_185047274
Hup, weer janken om de TT.
Bedankt lieve allemaal voor de lieve berichten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 13:50 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wat een mooie foto's! En inderdaad een mooie urn. :) Laat je hem daarin zitten of strooi je het op een gegeven moment nog ergens uit?
Hij komt naast Bink z'n urn te staan in de kast. Dat is m'n hondje die in 2012 is ingeslapen, die was bijna 16. Dat was de eerste Opper-B van The B Team. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 februari 2019 @ 14:03:10 #4
163650 Greys
pi_185047281
Awww, mooie Boor in de OP. _O_ O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 16 februari 2019 @ 14:09:52 #5
483619 MMF93
Just for today.
pi_185047339
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 13:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Vanmorgen typte ik hier nog over hem. Nu spijt dat ik eigenlijk zeurde dat ie zo blerde en ik daardoor slecht sliep :@ ;( Als ik dit had geweten wat er daarna zou gebeuren had ik dat natuurlijk nooit gezegd. Ik dacht ook eerst nog dat ie zich een beetje stond uit te rekken met z'n achterpoten helemaal schuin naar achter. :@ En daarna bleek dat ie ze gewoon niet meer onder z'n lijf kreeg. De dierenarts zei ook dat ie een hele volle blaas had, dus hij kon vanmorgen waarschijnlijk ook niet meer zelf naar de kattenbak.
Anderhalf uur geleden leefde hij nog en nu is hij ingeslapen en naar het crematorium gebracht.

[ afbeelding ]
Wat je schreef vanochtend was niet zeuren hoor en daar haalde je ook gewoon de liefde die jij voor Boor hebt uit!
Wat een schitterende foto's trouwens, lekker in het zonnetje. Mooie kleur had hij, en een schitterend potje heeft hij gekregen.

En leuk de foto in de OP, wat een lieve mensen zitten hier toch!
  zaterdag 16 februari 2019 @ 14:12:04 #6
483619 MMF93
Just for today.
pi_185047361
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 13:28 schreef grazz het volgende:

[..]

Fijn dat je er bij hebt kunnen zijn MMF! Jammer dat je broer en zus er niet bij konden zijn. Dit zijn juist momenten dat je samen wil zijn en samen het verdriet wil verwerken als familie. Ik zou het zelf moeilijk vinden om zo ver bij mijn familie vandaan te wonen, juist om dit soort situaties. Ga je wel eens (op jaarlijkse basis bijv.) naar ze toe of bezoeken ze jou en je familie?
Ze vinden het zelf ook wel moeilijk hoor. Ehmm nou mijn broer woont in Indonesie dus dat is mij helaas te duur om op bezoek te gaan, maar m'n zus woont in Madrid en daar ga ik in mei naar toe voor de 1e keer O+ . Eind mei natuurlijk dan he ;) .

En bedankt voor de link van de voorrrondes, die was ik kwijt w/
  Moderator zaterdag 16 februari 2019 @ 14:12:56 #7
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185047369
Dan is het opeens snel gegaan met Boor. Sterkte Greys, een huisdier verliezen is gewoon heel erg. Zo lang samen geleefd en dan poef weg. ;(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 16 februari 2019 @ 14:13:19 #8
483619 MMF93
Just for today.
pi_185047372
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 13:48 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Inderdaad dit ja. Iedereen weet dat ik niet gestoord wil worden in die maanden en dat alles van tevoren gepland moet worden.
Schitterd dit, held *O*
pi_185047385
Wat een lieve TT en OP O+
pi_185047457
Pfoe heftig :'( wat een mooie kat, het lijkt wel een tijger/luipaard/panter (Svp doorhalen wat niet van toepassing is).
Daar zie ik wel tegenop, als we straks een hond hebben :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 februari 2019 @ 14:20:40 #11
39237 crew  H_T
2733
pi_185047458
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:12 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Ze vinden het zelf ook wel moeilijk hoor. Ehmm nou mijn broer woont in Indonesie dus dat is mij helaas te duur om op bezoek te gaan, maar m'n zus woont in Madrid en daar ga ik in mei naar toe voor de 1e keer O+ . Eind mei natuurlijk dan he ;) .

Tickets naar Jakarta komen soms voor tussen de 300 en 400 voorbij. Nog steeds een lieve duit, maar ze hoeven dus geen 800 euro te kosten :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 februari 2019 @ 14:23:18 #12
163650 Greys
pi_185047481
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:09 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Wat je schreef vanochtend was niet zeuren hoor en daar haalde je ook gewoon de liefde die jij voor Boor hebt uit!
Wat een schitterende foto's trouwens, lekker in het zonnetje. Mooie kleur had hij, en een schitterend potje heeft hij gekregen.

En leuk de foto in de OP, wat een lieve mensen zitten hier toch!
Het was een enorme knapkees O+
En zo gek op de honden.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185047483
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 13:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik ga echt niet naar de sin bin! Hier voor je!
[ afbeelding ]

Enne, dank je wel ;)
SPOILER
als je nou op tijd züruck bent, kun je miss nog wat meepikken. Ah toe. Gezellig joh.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_185047503
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:23 schreef Greys het volgende:

[..]

En zo gek op de honden.

[ afbeelding ]
Ja die lagen aldoor zo lief bij elkaar en zo close met elkaar. Moet voor de honden ook wel apart zijn nu, of hebben ze nog niets gemerkt?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_185047515
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:12 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Haha, idd je bent en blijft een ESF_fan waar de rest maar rekening mee moet houden ;)

Ah, ja dan snap ik dat je eerder voor Madrid kiest, maar sowieso, Madrid _O_ Echt een heerlijke stad vond ik het. Indonesië lijkt me ook wel mooi, heel Azië wel, maar ik moet nog ff doorsparen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 februari 2019 @ 14:26:35 #16
39237 crew  H_T
2733
pi_185047522
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:23 schreef grazz het volgende:

[..]

SPOILER
als je nou op tijd züruck bent, kun je miss nog wat meepikken. Ah toe. Gezellig joh.
De wedstrijd begint om zes uur, daarna gaan we nog wat eten en wat bier drinken. Ik denk niet dat ik er voor elven bij ben :P
Ik ben de kleur MAGENTA
  zaterdag 16 februari 2019 @ 14:27:43 #17
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_185047535
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 13:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Vanmorgen typte ik hier nog over hem. Nu spijt dat ik eigenlijk zeurde dat ie zo blerde en ik daardoor slecht sliep :@ ;( Als ik dit had geweten wat er daarna zou gebeuren had ik dat natuurlijk nooit gezegd. Ik dacht ook eerst nog dat ie zich een beetje stond uit te rekken met z'n achterpoten helemaal schuin naar achter. :@ En daarna bleek dat ie ze gewoon niet meer onder z'n lijf kreeg. De dierenarts zei ook dat ie een hele volle blaas had, dus hij kon vanmorgen waarschijnlijk ook niet meer zelf naar de kattenbak.
Anderhalf uur geleden leefde hij nog en nu is hij ingeslapen en naar het crematorium gebracht.

Heb dit potje voor hem uitgezocht. Past wel bij Boor, toch?

[ afbeelding ]

Eerder vanmorgen lag hij nog heerlijk in de zon. O+ (hier leeft ie dus nog)

[ afbeelding ]

In het crematorium (zo mooi daar, op al die steentjes aan het water staat de naam van een dier)

[ afbeelding ]

En nog eentje van z'n glorieuze zelf. Dat ie maar voor altijd in de zon mag liggen.

[ afbeelding ]
Mooie urn, mooi plekje ook daar bij het water. O+

Hij heeft er iig wel een mooie dag voor uitgekozen. Eerst nog even lekker in de zon kunnen liggen en daarna klaar.
Alsof hij het zo gepland heeft. O+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 februari 2019 @ 14:28:51 #18
163650 Greys
pi_185047552
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:25 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja die lagen aldoor zo lief bij elkaar en zo close met elkaar. Moet voor de honden ook wel apart zijn nu, of hebben ze nog niets gemerkt?
De Griek ging heeeeel 'overdreven' mij begroeten toen ik terug kwam en hele tijd kussen geven enzo. Maar dat is waarschijnlijk meer omdat hij wrs mijn plotse enorme spanning voelde toen ik ineens heel snel onverwacht zenuwachtig het huis uit ging met Boor. Omdat de dierenarts eigenlijk al dicht ging maar zei 'ik wacht op je, natuurlijk mag je komen'. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 16 februari 2019 @ 14:29:30 #19
483619 MMF93
Just for today.
pi_185047565
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Tickets naar Jakarta komen soms voor tussen de 300 en 400 voorbij. Nog steeds een lieve duit, maar ze hoeven dus geen 800 euro te kosten :)
Haha ja true, alleen is mijn bankrekening het helaas met die bedragen ook niet eens -O- . Achja, op een dag (als ik geen studenten-inkomen meer heb dus) dan vlieg ik de hele wereld rond :Y
pi_185047579
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

De wedstrijd begint om zes uur, daarna gaan we nog wat eten en wat bier drinken. Ik denk niet dat ik er voor elven bij ben :P
Gezelligheid, blijheid en meltdowns teruglezen is ook leuk *O*
  zaterdag 16 februari 2019 @ 14:31:06 #21
483619 MMF93
Just for today.
pi_185047584
quote:

[..]

En zo gek op de honden.

[ afbeelding ]
Dat is echt een HELE mooie foto. _O_
pi_185047590
Ff snel tussendoor, vroeg me af waar Guana was? Tijd niet gezien hier.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 14:40:18 #23
483619 MMF93
Just for today.
pi_185047688
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:26 schreef grazz het volgende:

[..]

Haha, idd je bent en blijft een ESF_fan waar de rest maar rekening mee moet houden ;)

Ah, ja dan snap ik dat je eerder voor Madrid kiest, maar sowieso, Madrid _O_ Echt een heerlijke stad vond ik het. Indonesië lijkt me ook wel mooi, heel Azië wel, maar ik moet nog ff doorsparen.
Haha ja de vliegtickets waren het weekend van 18 mei wel goedkoper maar mn vriend wist al wel gelijk dat dat weekend kansloos was :6 .

Ja mooie stad? Ik ben zelf meer een Italie-fan dus ben uberhaupt nog nooit in Spanje geweest.

Ja hou op, met die internationale familie van mij mag ik nog heel lang doorsparen _O- . Of ze trouwen in Afrika of ze verhuizen naar Jakarta/Madrid of er doet iemand mee met een belangijke sport-wedstrijd in Australie/China/waar dan ook in Europa :') . Is niet bij te houden bij ons :P
pi_185047750
quote:

[..]

En zo gek op de honden.

[ afbeelding ]
Wat zullen de hondjes hem missen, en ik zit hier gewoon mee te janken. Wat een gemis he?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 februari 2019 @ 14:46:58 #25
39237 crew  H_T
2733
pi_185047781
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:30 schreef grazz het volgende:

[..]

Gezelligheid, blijheid en meltdowns teruglezen is ook leuk *O*
Precies w/
Ik ben de kleur MAGENTA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')