Omdat er nog 5 anderen meedoen wellicht?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je je alleen druk maakt om de kandida(a)t(en) waarom kijk je dan?
Of dat hij bij zakken staat, zodat hij wat labels kan weghalen of zakken kan laten verdwijnenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:07 schreef svann het volgende:
De mol zorgt dat hij gaat lopen natuurlijk.
of een mol!quote:
die doet wederom nietsquote:
Merel heeft wel wat gedaan toch?quote:
klopt, jamie heeft alleen de kans gemist om nog een koker er uit te slopenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:14 schreef franklop het volgende:
Hier krijgen we over paar weken beelden van dat er koker verdwenen is
Er waren maar 7 vd 12 trossenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:14 schreef franklop het volgende:
Of nu al..quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:14 schreef franklop het volgende:
Wonderbaarlijk goed ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:14 schreef Redefine het volgende:
Achteraf is deze opdracht nog heel goed gegaan
Voor mijn kijkgenot ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:15 schreef AgnesGru het volgende:
Voor de poule waar ik aan mee doe zou het erg gunstig zijn als RP eruit gaat.
Niet alle trossen waren er.quote:
Het gaat om het spel en de roemquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind deze groep echt een van minste van afgelopen seizoenen qua strijd om geld te winnen.
die voelt zich nog schuldig voor zn eerdere jokerjatwissel met evelienquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:16 schreef BasEnAad het volgende:
Ik had dat nooit van Niels verwacht...
Sowieso van niemand in aflevering 7.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:16 schreef BasEnAad het volgende:
Ik had dat nooit van Niels verwacht...
Ik denk Sarah en Sinan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben bang dat Merel er uit vliegt
I see what you did therequote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben bang dat Merel er uit vliegt
Join the club 😂 veel kandidaten op Jamiequote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:18 schreef franklop het volgende:
Ik vrees dat ik vanavond zonder punten in de Mol app zit
elk jaar doe ik het weer 7 kleuren in mn broekquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:18 schreef franklop het volgende:
Ik vrees dat ik vanavond zonder punten in de Mol app zit
Nogal afgezaagd grapjequote:
Ik betwijfelde of het een bewuste was. Maar ik kon de kans om de opmerking te maken, niet laten liggen.quote:
zo de oven inquote:
i feel the painquote:
Nog punten over?quote:
ik welquote:
voor het nageslachtquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:22 schreef eborn het volgende:
Dat krijg je als je niet op Sinan inzet 😇 over 5 minuten verwijder ik deze reactie 🤣
even inwendig troostenquote:
Samequote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:22 schreef eborn het volgende:
Dat krijg je als je niet op Sinan inzet 😇 over 5 minuten verwijder ik deze reactie 🤣
Nee hij spreidde nog op ‘de meisjes’ (quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:22 schreef Tinos85 het volgende:
Nou als hij echt vol op Rick Paul zat kan je hem wel afschrijven als Mol.
Wie weet verrast ze nogquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:23 schreef franklop het volgende:
[..]
ik wel
Zit vanaf begin volledig op Sarah. Weet dat ze niet de mol is, maar ja
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:24 schreef Henno het volgende:
Als Rick Paul op hem zat dan ben ik mijn punten ook kwijt
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:23 schreef Salina het volgende:
Nu moeten Niels en Sarah er wel inblijven hoor. Anders kan ik het wel vergeten.
En pleaaaaase, laat Merel ook blijven!
Rood bedoel jequote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:25 schreef Nizno het volgende:
als niels wel groen had zou hij zichzelf toch voor zn kop hebben geslagen dat hij de joker weg had gegeven
ja bedoellikquote:
Sarah joh!quote:
als RP idd zo op jamie zat was het niet heel vreemd.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:26 schreef svann het volgende:
Huh? Had wel gedacht dat Rick Paul in de finale zou zitten.
Ik loop ook achter. Maar damned... heftig!quote:
alles wegquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:28 schreef Slobeend het volgende:
Oh Sinan dus, dit was slecht geacteerd.
Niet lullig bedoeld maar weet niet of de makers van WIDM voor een mol gaan die vanwege zijn gewicht aan de helft van de opdrachten niet mee doet en bij de andere helft niets uit voert.quote:
als Sarah het dan blijkt te zijn , dan ben ik de winnaar in de Mol appquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:17 schreef jcdragon het volgende:
Wie er ook afvalt, het wordt wel een heftige aflevering.
Zouden ze vooraf hebben geweten dat sinan zo speelt?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:28 schreef Shenti het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar weet niet of de makers van WIDM voor een mol gaan die vanwege zijn gewicht aan de helft van de opdrachten niet mee doet en bij de andere helft niets uit voert.
Geen idee. Maar hij heeft bv als hij de mol is niet kunnen mollen met het abseilen en het in de handen van Sarah en Merel gelaten om een goed antwoord te geven. Zo ook met de kabelbaan. Ik weet het zo net nog niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zouden ze vooraf hebben geweten dat sinan zo speelt?
pardum tssquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, dan weten we al wie volgende week afvalt.
Vond dat ook bijzonder ja. Ik hoop het echt niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:30 schreef Tinos85 het volgende:
Sinan de Mol. Met zn opmerking dat er dit jaar een hele goede mol is.
dit ja!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:30 schreef Tinos85 het volgende:
Sinan de Mol. Met zn opmerking dat er dit jaar een hele goede mol is.
Die laatste is dan weer niet zo relevant, omdat het daar niet om het geld ging.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:30 schreef Shenti het volgende:
[..]
Geen idee. Maar hij heeft bv als hij de mol is niet kunnen mollen met het abseilen en het in de handen van Sarah en Merel gelaten om een goed antwoord te geven. Zo ook met de kabelbaan. Ik weet het zo net nog niet.
Maar zij heeft al best wat geld opgehaald.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:30 schreef zoem het volgende:
Blijven weinig leuke potentiele mollen over. Sinan is lui, Niels is een irritante stuiterbal, Sarah is een beetje dommig. Laat Merel maar de mol zijn.
Dat zou mooi zijn. Dan zit ik voor het eerst vanaf het begin op de juiste molquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:31 schreef Nizno het volgende:
Ik vrees dan toch dat het Merel blijkt te zijn.
Milouska was geniaal door die strategie te kiezenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:32 schreef Nizno het volgende:
Milouska was ook een superdomme mol destijds
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:32 schreef Nizno het volgende:
Milouska was ook een superdomme mol destijds
Dat is ook mijn idee.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:33 schreef Redefine het volgende:
Sarah een beetje dommig. Ze kan ook een 'Milouska' doen als Mol.
nouja dat scheelt mij volgend jaar kijkenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Dan zit ik voor het eerst vanaf het begin op de juiste mol.
Vond ik vorig jaar ook al!quote:
Maar die koos als allereerste (en vooralsnog de laastste) de dom en irritant-strategie. Dat was serieus geniaal hoorquote:
Nielsquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:36 schreef Moira. het volgende:
Godver nu kom ik dus echt niet meer uit m'n Niels-tunnel he
Wel knus in de Niels tunnel.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:36 schreef Moira. het volgende:
Merel en Merel de molquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:35 schreef Redefine het volgende:
Merel en Merel als mol vind ik wel typisch. Die hebben bij die waterval dan onnodig 1500 euro gepakt.
Merel en Merel?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:35 schreef Redefine het volgende:
Merel en Merel als mol vind ik wel typisch. Die hebben bij die waterval dan onnodig 1500 euro gepakt.
Volgens mij zat er geen enkel waardeoordeel in mijn reactie.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar die koos als allereerste (en vooralsnog de laastste) de dom en irritant-strategie. Dat was serieus geniaal hoor![]()
Vind ik dan iig. Iedereen op het verkeerde been (of heeeel lang dan iig).
Ik dacht Jamie/Niels, nu ga ik tot het bittere einde op Nielsquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:36 schreef Moira. het volgende:
Merel met een blonde pruik naar beneden.quote:
Klopt. Ik kon alleen niet laten even te benadrukken hoe geniaal Milouska wasquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij zat er geen enkel waardeoordeel in mijn reactie.
Ook Jan noemt Milouskaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Ik kon alleen niet laten even te benadrukken hoe geniaal Milouska was
Maar Niels leek vol op Jamie te zitten, dus dat compenseert dan nogal met de 2 jokersquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:39 schreef Tinos85 het volgende:
Niels door met 2 jokers. Rest zonder jokers. Kan Niels alsnog afvallen volgende week.
Dus either way alsnog al je punten kwijt?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:41 schreef BufordTJustice het volgende:
Ik zou all in op Rick Paul gaan maar uiteindelijk ook nog deels punten op Jamie gezet
Dat was geniaal jaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Ik kon alleen niet laten even te benadrukken hoe geniaal Milouska was
Server is soort van overbelast.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:42 schreef franklop het volgende:
Euh, ik had mijn punten op Sarah gezet, maar krijg er geen punten voor in app??
zou nog ff wachten, bij mij flipte 'ie net ook ff omdattie het druk hadquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:42 schreef franklop het volgende:
Euh, ik had mijn punten op Sarah gezet, maar krijg er geen punten voor in app??
Eerste letter van elke titel geeft MOL IS .....quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
shit welke hint? zat ff niet op te letten
die opdrachten die uit de leader gaanquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
shit welke hint? zat ff niet op te letten
oh ja, die was al wel bekend toch? ben wel benieuwd wat ze er verder mee doenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Eerste letter van elke titel geeft MOL IS .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |