abonnement Unibet Coolblue
pi_185066631
O dat was overigens weer een jij-je.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_185066779
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hoe groot is het aandeel mensen van buiten FOK? Vraag van boven af. Het wordt daar besproken, zodra ik meer weet laat ik het horen.
ik gok dat het hierom gaat https://forum.viva.nl/contact/singlesmeet/list_messages/437528
pi_185066798
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 16:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Voor jou blijkbaar. Dus misschien moet je ook hier maar weer besluiten dat we er niet uit gaan komen en dat verder posten zinloos is?
Het is wel heel grappig dat je dit advies aan mij geeft terwijl je, als je zelf achter dit advies staat, dan beter zelf niet kan reageren.

Zeker nu de discussie was afgesloten na mijn laatste reactie. Die vroeg namelijk totaal niet om een (laat staan twee) reactie(s).
pi_185066806
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 14:36 schreef VEM2012 het volgende:
Je geeft helaas ook geen antwoord op de vraag. Want waarom kan een discussie over het eigenlijke onderwerp (wat nu eenmaal de datingsites/-apps waren en niet de concrete dates) ooit een probleem (laat staan off topic) zijn? Dat is mijn vraag.
Functionaliteit is denk ik het kernwoord hier. Een aardig gedeelte van de posts over dingen als Tinderalgoritmes, ghosten, etc. gaat wel over dating, maar leidt niet per se tot daadwerkelijk meer dates. Dat maakt het denk ik, zeker gezien de mate van herhaling, slow chat, wat vooral leuk om te lezen is voor mensen die daar direct over mee posten en kwalitatief gezien eigenlijk vooral bulk oplevert.
Misschien was het duidelijker geweest om het topic te herdopen tot Dates topic?

Staat meer content gelijk aan meer posters en lurkers? Helaas ligt het niet zo simpel en is het dus ook niet per se slecht als zo een topic twee dagen stil ligt. Daarintegen zien we wel een significante stijging aan activiteit in de R&P sc, waar men vrij is om niet alleen over dating maar ook massa's andere onderwerpen kan babbelen. Breder bekeken hoeft het dus qua views en posts geen terugval te zijn met als bonus minder moderatiewerk en daarmee gepaarde frustratie voor alle partijen.
  zondag 17 februari 2019 @ 17:11:04 #106
47102 Elvi
miemkwien
pi_185066940
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 14:36 schreef VEM2012 het volgende:

Want waarom kan een discussie over het eigenlijke onderwerp (wat nu eenmaal de datingsites/-apps waren en niet de concrete dates) ooit een probleem (laat staan off topic) zijn? Dat is mijn vraag.

Omdat je niet het "nieuwe topic" knopje kunt vinden en blijkbaar zelf je eigen shit niet kunt starten: R&P / Datingsites & apps

graag gedaan. :W
pi_185066983
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 17:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is wel heel grappig dat je dit advies aan mij geeft terwijl je, als je zelf achter dit advies staat, dan beter zelf niet kan reageren.

Zeker nu de discussie was afgesloten na mijn laatste reactie. Die vroeg namelijk totaal niet om een (laat staan twee) reactie(s).
Waarom is je drang te reageren dan toch sterker dan je drang om dat te doen waarvan je blijkbaar weet dat het de bedoeling is? Dat is natuurlijk de kern van het probleem.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_185067052
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 17:11 schreef Elvi het volgende:

[..]

Omdat je niet het "nieuwe topic" knopje kunt vinden en blijkbaar zelf je eigen shit niet kunt starten: R&P / Datingsites & apps

graag gedaan. :W
_O-

Zo simpel kan het zijn.
  zondag 17 februari 2019 @ 17:22:13 #109
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_185067206
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hoe groot is het aandeel mensen van buiten FOK? Vraag van boven af. Het wordt daar besproken, zodra ik meer weet laat ik het horen.
Vermoedelijk een stuk of 10 mensen, redelijk kleinschalig dus. Het is nog in opzet, dus een definitief aantal heb ik pas over een maandje (ik plan voor eind maart). Om een gelijkwaardig aantal mannen/vrouwen te krijgen komt er mogelijk iets van een wachtlijst in het topic, mits ik goedkeuring krijg :). Ook leeftijd zal natuurlijk een dingetje zijn, een singlesmeet met 10 vrouwen van 40+ en 10 mannen van 30 min gaat geen succes worden 8)7
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_185067426
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 17:03 schreef Scary_Mary het volgende:

Functionaliteit is denk ik het kernwoord hier. Een aardig gedeelte van de posts over dingen als Tinderalgoritmes, ghosten, etc. gaat wel over dating, maar leidt niet per se tot daadwerkelijk meer dates. Dat maakt het denk ik, zeker gezien de mate van herhaling, slow chat, wat vooral leuk om te lezen is voor mensen die daar direct over mee posten en kwalitatief gezien eigenlijk vooral bulk oplevert.
Misschien was het duidelijker geweest om het topic te herdopen tot Dates topic?

Staat meer content gelijk aan meer posters en lurkers? Helaas ligt het niet zo simpel en is het dus ook niet per se slecht als zo een topic twee dagen stil ligt. Daarintegen zien we wel een significante stijging aan activiteit in de R&P sc, waar men vrij is om niet alleen over dating maar ook massa's andere onderwerpen kan babbelen. Breder bekeken hoeft het dus qua views en posts geen terugval te zijn met als bonus minder moderatiewerk en daarmee gepaarde frustratie voor alle partijen.
Dat zal het inderdaad wel zijn, dat het doel vooral ook was het topic lam te leggen. Maar eigenlijk zou je dan wellicht beter het topic kunnen splitsen. Kan de groep die over concrete dates wil posten dat doen zonder gestoord te worden door de discussie die ooit toch echt de kern was en de groep die door wil met iets wat kennelijk al een jaar of 5 loopt daar ook gewoon mee door.

Lijkt mij dan.

Maar goed, dat is dus wat ik zo gek vind: dat de bijzaak is gaan prevaleren boven de hoofdzaak. :)
pi_185067594
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2019 17:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat zal het inderdaad wel zijn, dat het doel vooral ook was het topic lam te leggen. Maar eigenlijk zou je dan wellicht beter het topic kunnen splitsen. Kan de groep die over concrete dates wil posten dat doen zonder gestoord te worden door de discussie die ooit toch echt de kern was en de groep die door wil met iets wat kennelijk al een jaar of 5 loopt daar ook gewoon mee door.

Lijkt mij dan.

Maar goed, dat is dus wat ik zo gek vind: dat de bijzaak is gaan prevaleren boven de hoofdzaak. :)
Lam leggen is dus precies niet wat ik bedoelde, laat ik het dan maar (her)distribueren noemen ofzo.
pi_185067645
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 17:11 schreef Elvi het volgende:

[..]

Omdat je niet het "nieuwe topic" knopje kunt vinden en blijkbaar zelf je eigen shit niet kunt starten: R&P / Datingsites & apps

graag gedaan. :W
Nou, ik heb daar wel over gedacht, maar aangezien was gecommuniceerd dat ze geen derde SC wilden heb ik dat geïnterpreteerd als ‘dat is niet toegestaan’.

Zo zie je maar weer.
  zondag 17 februari 2019 @ 17:47:02 #113
47102 Elvi
miemkwien
pi_185067703
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 17:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, ik heb daar wel over gedacht, maar aangezien was gecommuniceerd dat ze geen derde SC wilden heb ik dat geïnterpreteerd als ‘dat is niet toegestaan’.

Zo zie je maar weer.
Het is ook geen derde SC. Het is een topic met een thema. Het slowchatten heb je zelf in de hand door het gewoon niet te doen.
pi_185067810
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 17:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Waarom is je drang te reageren dan toch sterker dan je drang om dat te doen waarvan je blijkbaar weet dat het de bedoeling is? Dat is natuurlijk de kern van het probleem.
Ja, nou wordt ‘ie mooi!

Ik raad jou aan jouw eigen normen zelf toe te passen in plaats van alleen anderen daaraan te proberen te onderwerpen. Al was het maar omdat je daar wel invloed op hebt.
pi_185067812
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 17:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, ik heb daar wel over gedacht, maar aangezien was gecommuniceerd dat ze geen derde SC wilden heb ik dat geïnterpreteerd als ‘dat is niet toegestaan’.

Zo zie je maar weer.
En ook meerdere malen dat zelf een topic over randzaken openen nog altijd gewoon vrij staat.
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:04 schreef STING het volgende:

[..]

Ik kan me goed voorstellen dat er veel mensen zijn die vragen hebben over hoe ze iets moeten aanpakken met iemand die ze leuk vinden, maar op dit moment kunnen ze daar dan een beter een apart topic voor aanmaken.

NIemand zegt verder dat het een Dating Twitter topic moet worden en dan hoeft ook niet als het over dates gaat. Goed, er wordt misschien wat minder gepost, maar dat is de bedoeling ook niet van het topic.
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 18:48 schreef jogy het volgende:
Even met de bezem door het topic, probeer het weer eens over concrete dates te hebben, voor alle randzaken heb je heel R&P tot je beschikking en een nieuw topic knop.
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 12:59 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Haalt niet weg dat het je altijd vrij staat om gewoon een topic te openen natuurlijk. Dan kan jij alsnog je ei kwijt en kunnen mensen er nog steeds op reageren. Meteen meer on-topic dan.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2019 17:52:25 ]
pi_185067849
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 17:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, nou wordt ‘ie mooi!

Ik raad jou aan jouw eigen normen zelf toe te passen in plaats van alleen anderen daaraan te proberen te onderwerpen. Al was het maar omdat je daar wel invloed op hebt.
Ik onderwerp je nergens aan poes, de regels zijn zo en onderwerpen dus een ieder er aan. En dan is het cirkeltje weer rond, want dat heb je dan maar gewoon te accepteren en is wel bediscussierd.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_185067969
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik onderwerp je nergens aan poes, de regels zijn zo en onderwerpen dus een ieder er aan. En dan is het cirkeltje weer rond, want dat heb je dan maar gewoon te accepteren en is wel bediscussierd.
Waarom word jij geen mod?
pi_185068001
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom word jij geen mod?
Te hoog uurtarief.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_185068522
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 17:51 schreef Chia het volgende:

[..]

En ook meerdere malen dat zelf een topic over randzaken openen nog altijd gewoon vrij staat.

[..]


[..]


[..]

Ik heb dat altijd begrepen als dat het dan een specifieke vraag moest zijn, in plaats van nu die splitsing.
pi_185068553
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik onderwerp je nergens aan poes, de regels zijn zo en onderwerpen dus een ieder er aan. En dan is het cirkeltje weer rond, want dat heb je dan maar gewoon te accepteren en is wel bediscussierd.
Nou, dat jij mij niet kan onderwerpen wist ik al hoor.

En poes? Wat?
pi_185069045
Dat het nu zo gezellig druk is in dit topic R&P / Datingsites & apps moet toch echt wel een signaal zijn dat het ingeslagen beleid mbt het datingtopic faliekant de plank misslaat.
  zondag 17 februari 2019 @ 20:24:29 #122
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185071477
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 18:44 schreef MCH het volgende:
Dat het nu zo gezellig druk is in dit topic R&P / Datingsites & apps moet toch echt wel een signaal zijn dat het ingeslagen beleid mbt het datingtopic faliekant de plank misslaat.
Nee hoor. :)

En dat andere topic is prima, maar we houden 'm wel scherp in de gaten. Als het gewoon een datingreeks 2.0 wordt met dezelfde problemen (van vóór de scherpere moderatie zoals veel SC en off-topic geouwehoer) dan is het feestje gauw klaar natuurlijk. Plus dat concrete dates nog steeds thuis horen in de daadwerkelijke dating reeks, dus ook die horen niet thuis in het aangemaakte topic. Jullie krijgen maar één kans hiermee, grijp die kans aan zou ik zeggen en dan is iedereen happy *O*
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185071681
quote:
7s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nee hoor. :)

En dat andere topic is prima, maar we houden 'm wel scherp in de gaten. Als het gewoon een datingreeks 2.0 wordt met dezelfde problemen (van vóór de scherpere moderatie zoals veel SC en off-topic geouwehoer) dan is het feestje gauw klaar natuurlijk. Plus dat concrete dates nog steeds thuis horen in de daadwerkelijke dating reeks, dus ook die horen niet thuis in het aangemaakte topic. Jullie krijgen maar één kans hiermee, grijp die kans aan zou ik zeggen en dan is iedereen happy *O*
Die laaste zin....

Hierboven zeg je nog dat er voor dingen die niet in het dating topic horen aparte topics aan gemaakt kunnen worden. Dat is deze en dan is dat maar 1 kans...

Hoezo dat toontje ook?
  zondag 17 februari 2019 @ 20:33:44 #124
545 dop
:copyright: dop
pi_185071723
quote:
7s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nee hoor. :)

En dat andere topic is prima, maar we houden 'm wel scherp in de gaten. Als het gewoon een datingreeks 2.0 wordt met dezelfde problemen (van vóór de scherpere moderatie zoals veel SC en off-topic geouwehoer) dan is het feestje gauw klaar natuurlijk. Plus dat concrete dates nog steeds thuis horen in de daadwerkelijke dating reeks, dus ook die horen niet thuis in het aangemaakte topic. Jullie krijgen maar één kans hiermee, grijp die kans aan zou ik zeggen en dan is iedereen happy *O*
als je een beetje ballen hebt laat je de 2 topics een poosje naast elkaar bestaan.
De een zou geen concurrentie voor de ander kunnen zijn.
Als dat wel zo is denk ik dat je toch eens goed moet overdenken hoe z'n topic nu werkelijk in elkaar moet steken.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zondag 17 februari 2019 @ 20:34:23 #125
47102 Elvi
miemkwien
pi_185071742
quote:
7s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nee hoor. :)

En dat andere topic is prima, maar we houden 'm wel scherp in de gaten. Als het gewoon een datingreeks 2.0 wordt met dezelfde problemen (van vóór de scherpere moderatie zoals veel SC en off-topic geouwehoer) dan is het feestje gauw klaar natuurlijk. Plus dat concrete dates nog steeds thuis horen in de daadwerkelijke dating reeks, dus ook die horen niet thuis in het aangemaakte topic. Jullie krijgen maar één kans hiermee, grijp die kans aan zou ik zeggen en dan is iedereen happy *O*
Daarom heb ik ook een deel van de regels van het oude datingtopic gekopieerd. Ik hoop gewoon dat we het zo wel ontopic kunnen houden. Misschien dat een linkje naar het datingtopic-voor-de-dates in het online datingtopic geplaatst kan worden? Ik heb geen idee, ik heb het zo aangemaakt en snel de regels van de oude erbij geplakt maar ik weet niet of jullie nog iets wilden toevoegen :')
  zondag 17 februari 2019 @ 20:35:09 #126
47102 Elvi
miemkwien
pi_185071765
Ohja nog wel een aanvullende vraag,... speeddating... in welk topic kan dat? :P
  zondag 17 februari 2019 @ 20:42:04 #127
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185071925
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die laaste zin....

Hierboven zeg je nog dat er voor dingen die niet in het dating topic horen aparte topics aan gemaakt kunnen worden. Dat is deze en dan is dat maar 1 kans...

Hoezo dat toontje ook?
Ja, individuele topics. We bedoelden niet een vaste reeks die uitloopt tot een derde SC. We hadden hem dus ook direct kunnen sluiten, want het was vrij duidelijk wat we bedoelden. In plaats daarvan kiezen we er voor om jullie tegemoet te komen en deze kans te geven. Goed vertrouwen en zo.

Hou het gewoon on-topic, dat hebben jullie toch echt zelf onder controle. Krijgen jullie een kans, is het wéér niet goed. Siert niet imo. Wat is het probleem met strenge controle als je niet van plan bent om de regels te overtreden?

Wij gunnen jullie zo'n topic wel degelijk, niemand is tegen jullie. Alleen maar fijn als dit werkt, dus we gaan kijken hoe het goed naast elkaar kan lopen.

Ik zeg alleen maar: wij komen jullie tegemoet hiermee, dus het minste wat jullie kunnen doen is er in ieder geval op letten dat het niet dezelfde problemen krijgt als de dating reeks voor het ingrijpen. Je kans ons moeilijk kwalijk nemen dat we na maanden discussies over de dating reeks even wat meer opletten en niet wéér zitten te wachten op een extra SC.

Grijp die kans aan zou ik zeggen. Wij werken jullie verder niet tegen, zijn er ook bij gebaat dat dit werkt. Maar dan moet het wel van twee kanten komen.

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:34 schreef Elvi het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook een deel van de regels van het oude datingtopic gekopieerd. Ik hoop gewoon dat we het zo wel ontopic kunnen houden. Misschien dat een linkje naar het datingtopic-voor-de-dates in het online datingtopic geplaatst kan worden? Ik heb geen idee, ik heb het zo aangemaakt en snel de regels van de oude erbij geplakt maar ik weet niet of jullie nog iets wilden toevoegen :')
Je bedoelt een link naar de dating reeks (voor concrete dates) in het topic dat door jou is aangemaakt vandaag? Ja, dat is een prima idee ^O^ Bedankt voor het meedenken.

Speeddaten zou ik zo niet weten, maar ik zou denken dat dat gewoon in de concrete date-reeks kan. Het zijn uiteindelijk wel concrete dates. O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 17 februari 2019 @ 20:56:50 #128
47102 Elvi
miemkwien
pi_185072306
quote:
7s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:42 schreef AlwaysHappy het volgende:

Je bedoelt een link naar de dating reeks (voor concrete dates) in het topic dat door jou is aangemaakt vandaag? Ja, dat is een prima idee ^O^ Bedankt voor het meedenken.

Speeddaten zou ik zo niet weten, maar ik zou denken dat dat gewoon in de concrete date-reeks kan. Het zijn uiteindelijk wel concrete dates. O+
Ja :P
  zondag 17 februari 2019 @ 20:58:59 #129
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185072374
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:56 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja :P
Ik heb de link toegevoegd voor je en her en der even een kleine waarschuwing gegeven. We gaan het topic echt niet sluiten als er 1 of 2 users af en toe wat SC (of daadwerkelijke date ervaringen) plaatsen; zolang het maar geen grote speeltuin wordt zeg maar :P

Als je users ziet die meermaals te ver gaan en de kansen aan het verpesten zijn voor de anderen...laat het ons vooral weten, dan nemen we dat mee zeg maar :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185087650
Mag er toevallig in het kader van R&P issues vaker geanonimiseerd worden dan gebruikelijke 1x? Waardoor je telkens je oude account kan anonimiseren, terugkomen met een kloon, kloon laten anonimiseren, terugkomen met een nieuwe kloon. Enz. enz.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 18 februari 2019 @ 17:35:44 #131
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_185087703
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 17:32 schreef Chia het volgende:
Mag er toevallig in het kader van R&P issues vaker geanonimiseerd worden dan gebruikelijke 1x? Waardoor je telkens je oude account kan anonimiseren, terugkomen met een kloon, kloon laten anonimiseren, terugkomen met een nieuwe kloon. Enz. enz.
Waarom is het dan niet mogelijk om een kloon te gebruiken zonder je hoofdaccount te anonimiseren?

Dit zorgt mijn inziens alleen maar voor onnodig werk voor Danny.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_185087721
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2019 17:35 schreef Nizno het volgende:

[..]

Waarom is het dan niet mogelijk om een kloon te gebruiken zonder je hoofdaccount te anonimiseren?

Dit zorgt mijn inziens alleen maar voor onnodig werk voor Danny.
Ja mijn inziens ook. Maar toch zie ik het gebeuren.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 18 februari 2019 @ 17:41:07 #133
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_185087787
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2019 17:36 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja mijn inziens ook. Maar toch zie ik het gebeuren.
Voor wat ik begrepen is het niet verboden om na het anoniem maken een nieuw account aan te maken als je anonieme account geen ban heeft. Dus ook geen ban voor het forum waar je in wilt posten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_185087851
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2019 17:41 schreef Nizno het volgende:

[..]

Voor wat ik begrepen is het niet verboden om na het anoniem maken een nieuw account aan te maken als je anonieme account geen ban heeft. Dus ook geen ban voor het forum waar je in wilt posten.
Ik bedoel het voor 1 account anonimiseren en daarna een kloon maken (ik ben zelf het levende bewijs ;) ), maar tot twee of meermaals toe accounts laten anonimiseren waardoor er een soort cyclus ontstaat van anonimiseren en klonen.

edit: Maar er is dus geen specifiek R&P beleid waardoor dat ineens kan.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2019 17:45:23 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 18 februari 2019 @ 17:45:29 #135
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_185087867
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 17:44 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik bedoel het voor 1 account anonimiseren en daarna een kloon maken (ik ben zelf het levende bewijs ;) ), maar tot twee of meermaals toe accounts laten anonimiseren waardoor er een soort cyclus ontstaat van anonimiseren en klonen.
ja of het 1 2 of 3 keer voor komt, als het de eerste keer niet verboden is is dat de derde keer ook niet

quote:
edit: Maar er is dus geen specifiek R&P beleid waardoor dat ineens kan.
neuj,
maar leuk is het niet, stom is het wel.
Irritant is het ook.
Onnodig ook.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_185087894
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2019 17:45 schreef Nizno het volgende:

[..]

ja of het 1 2 of 3 keer voor komt, als het de eerste keer niet verboden is is dat de derde keer ook niet
Oke ik dacht dat dat niet de bedoeling was en dat terugkomen met een kloon dan op een gegeven moment ook op houdt. Maar dat mag dus oneindig, helder.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2019 17:47:01 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 18 februari 2019 @ 17:47:29 #137
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_185087911
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 17:46 schreef Chia het volgende:

[..]

Oke ik dacht dat dat niet de bedoeling was en dat terugkomen met een kloon dan op een gegeven moment ook op houdt. Maar dat mag dus oneindig, helder.
Ik heb het nog even bij @Danny neergelegd, misschien vind hij 3 keer meer dan genoeg.
Dus ik zou nog even wachten met je plan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Admin maandag 18 februari 2019 @ 18:09:50 #138
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_185088357
Er is geen vast aantal keer. Als ik vind dat het te vaak is kan ik twee dingen doen
1 - Niet toestaan dat je een nieuw account aan maakt
2 - Weigeren je gegevens te verwijderen (ja, dat mag als er buitensporig vaak verzocht wordt tot verwijdering).

In principe is het zo dat als je wil dat we je gegevens verwijderen je natuurlijk het beste niet zelf weer nieuwe gegevens kunt plaatsen door met een nieuw account verder te gaan. Dat maakt het hele anoniem maken zinloos. Dat je een nieuw account mag aanmaken is geen recht, maar een coulanceregeling. Als ik het gevoel heb dat mensen daar misbruik van maken houdt het gewoon op en mag je geen nieuw account meer en zal ik ook niet meer tot verwijdering over gaan als je tóch een account aan maakt.

Bewust je account anoniem laten maken zodat je gewoon weer met een ander account verder kunt valt gewoon onder misbruik maken wmb.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_185088829
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 18:09 schreef Danny het volgende:
Als ik het gevoel heb dat mensen daar misbruik van maken houdt het gewoon op en mag je geen nieuw account meer en zal ik ook niet meer tot verwijdering over gaan als je tóch een account aan maakt.

Maar bij deze persoon vind je dat nog niet het geval?
pi_185088836
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 18:09 schreef Danny het volgende:
Er is geen vast aantal keer. Als ik vind dat het te vaak is kan ik twee dingen doen
1 - Niet toestaan dat je een nieuw account aan maakt
2 - Weigeren je gegevens te verwijderen (ja, dat mag als er buitensporig vaak verzocht wordt tot verwijdering).

In principe is het zo dat als je wil dat we je gegevens verwijderen je natuurlijk het beste niet zelf weer nieuwe gegevens kunt plaatsen door met een nieuw account verder te gaan. Dat maakt het hele anoniem maken zinloos. Dat je een nieuw account mag aanmaken is geen recht, maar een coulanceregeling. Als ik het gevoel heb dat mensen daar misbruik van maken houdt het gewoon op en mag je geen nieuw account meer en zal ik ook niet meer tot verwijdering over gaan als je tóch een account aan maakt.

Bewust je account anoniem laten maken zodat je gewoon weer met een ander account verder kunt valt gewoon onder misbruik maken wmb.
Er loopt hier in R&P een rond die dit het afgelopen half jaar al een keer of 4 heeft gedaan.

Oud account door de shredder en gewoon direct weer verder onder een nieuwe.
  maandag 18 februari 2019 @ 18:38:49 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_185088981
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Admin maandag 18 februari 2019 @ 19:47:22 #142
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_185090414
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 18:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar bij deze persoon vind je dat nog niet het geval?
ik weet niet over welke persoon het gaat. Tips zijn wat dat betreft welkom in de mail.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_185094364
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 19:47 schreef Danny het volgende:

[..]

ik weet niet over welke persoon het gaat. Tips zijn wat dat betreft welkom in de mail.
Molo geeft al aan over wie het gaat.
Maar had je oprecht geen idee? De mods geven zoiets niet aan achter de schermen?
pi_185094404
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Molo geeft al aan over wie het gaat.
Maar had je oprecht geen idee? De mods geven zoiets niet aan achter de schermen?
Ik gok dat Danny niet weet wie Dennis is eerlijk gezegd en de hint van molo daardoor ook niet begreep..
  maandag 18 februari 2019 @ 22:10:02 #145
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185094427
Ik hoop niet dat deze persoon niet meer kan posten. Wel dat hij geen verdere klonen kan aanmaken. Ergens heb ik er wel begrip voor.
  maandag 18 februari 2019 @ 22:28:30 #146
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185094814
Sorry, liet me even meeslepen :@
  maandag 18 februari 2019 @ 22:28:56 #147
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185094818
Die AlwaysHappy heeft ook geen leven zeg.

Die zit echt dag en nacht die dating topics te refreshen of er nog wat gedelete kan worden :')
  maandag 18 februari 2019 @ 22:30:33 #148
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_185094837
@AlwaysHappy weet je al meer over mijn verzoek nav. mijn laatste reactie hier?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_185094854
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:28 schreef SugeLucky het volgende:
Die AlwaysHappy heeft ook geen leven zeg.

Die zit echt dag en nacht die dating topics te refreshen of er nog wat gedelete kan worden :')
AlwaysHappy is gewoon altijd blij zijn taak als moderator correct uit te voeren, niks dan lof
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 18 februari 2019 @ 22:31:06 #150
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185094855
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:28 schreef SugeLucky het volgende:
Die AlwaysHappy heeft ook geen leven zeg.

Die zit echt dag en nacht die dating topics te refreshen of er nog wat gedelete kan worden :')
Hij is gewoon prima bezig, het topic liep prima voordat schenk kwam janken.
pi_185094864
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:28 schreef SugeLucky het volgende:
Die AlwaysHappy heeft ook geen leven zeg.

Die zit echt dag en nacht die dating topics te refreshen of er nog wat gedelete kan worden :')
Heb een beetje respect voor de vrijwilligers die hier hun tijd nog aan willen verspillen.
  maandag 18 februari 2019 @ 22:34:19 #152
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185094914
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:31 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Heb een beetje respect voor de vrijwilligers die hier hun tijd nog aan willen verspillen.
Ik heb geen respect voor vrijwilligers die mijn posts weghalen als ik geen onzin post.

Dat kan ook jij niet afdwingen.
pi_185094918
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:34 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik heb geen respect voor vrijwilligers die mijn posts weghalen als ik geen onzin post.

Dat kan ook jij niet afdwingen.
Wel hoor.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 18 februari 2019 @ 22:34:50 #154
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185094921
Ik weet dat banaanvragen niet gewaardeerd worden maar ik kan niet begrijpen waarom users die elk topic laten ontsporen door overal hetzelfde gemiep te posten eigenlijk niet gelijk door de shredder gegooid worden.
pi_185094930
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:34 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik heb geen respect voor vrijwilligers die mijn posts weghalen als ik geen onzin post.

Dat kan ook jij niet afdwingen.
Je reageert op een semi-troll incel. Dan is het niet gek dat je posts weggehaald worden.
pi_185094939
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:28 schreef SugeLucky het volgende:
Die AlwaysHappy heeft ook geen leven zeg.

Die zit echt dag en nacht die dating topics te refreshen of er nog wat gedelete kan worden :')
Als iedereen zich gewoon aan de regels zou houden zou het niet nodig zijn..
pi_185094945
Is er eindelijk een topic waar alles rondom daten besproken mag worden, krijg je dit gezeik weer. :')
  maandag 18 februari 2019 @ 22:36:01 #158
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185094949
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:30 schreef Blind_Guardian het volgende:
@:AlwaysHappy weet je al meer over mijn verzoek nav. mijn laatste reactie hier?
Ja, sorry, tussendoor geslipt :@ Goed dat je er even op terugkomt. Kan gewoon wat mij betreft hoor O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 18 februari 2019 @ 22:38:14 #159
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185094982
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:34 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik heb geen respect voor vrijwilligers die mijn posts weghalen als ik geen onzin post.

Dat kan ook jij niet afdwingen.
Je hebt in daat topic een verklaring en een excuses gekregen voor waarom je post ook weggehaald is. Wat wil je verder nog?
  maandag 18 februari 2019 @ 22:38:19 #160
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185094984
Volgens mij had die incel het over datingsapps en reageerde ik daar inhoudelijk op..
pi_185094999
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:38 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Je hebt in daat topic een verklaring en een excuses gekregen voor waarom je post ook weggehaald is. Wat wil je verder nog?
^^ dit
pi_185095000
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:38 schreef SugeLucky het volgende:
Volgens mij had die incel het over datingsapps en reageerde ik daar inhoudelijk op..
Nee, hij had het over zijn onvermogen om iets te fixen op die datingapps. Wat hij ook al in zijn eigen topic besprak, en in zo ongeveer ieder ander topic.
  maandag 18 februari 2019 @ 22:39:17 #163
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185095003
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:38 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Je hebt in daat topic een verklaring en een excuses gekregen voor waarom je post ook weggehaald is. Wat wil je verder nog?
Had ik niet nog niet gezien!

Iemand z'n bericht weghalen en dan sorry zeggen maakt het niet veel beter overigens.
pi_185095024
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:39 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Had ik niet nog niet gezien!

Iemand z'n bericht weghalen en dan sorry zeggen maakt het niet veel beter overigens.
Hij legt toch uit waarom het weggehaald is?
  maandag 18 februari 2019 @ 22:41:40 #165
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_185095060
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, sorry, tussendoor geslipt :@ Goed dat je er even op terugkomt. Kan gewoon wat mij betreft hoor O+
Top, ik ga er morgen werk in steken :)
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  maandag 18 februari 2019 @ 23:02:14 #166
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185095462
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:39 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Had ik niet nog niet gezien!

Iemand z'n bericht weghalen en dan sorry zeggen maakt het niet veel beter overigens.
Nu maak je er al net zo'n drama van als schenkstroop.
  Forum Admin dinsdag 19 februari 2019 @ 06:57:57 #167
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_185097873
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:28 schreef SugeLucky het volgende:
Die AlwaysHappy heeft ook geen leven zeg.

Die zit echt dag en nacht die dating topics te refreshen of er nog wat gedelete kan worden :')
AlwaysHappy heeft daar keurig gemod en op tijd ingegrepen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 19 februari 2019 @ 08:09:00 #168
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185098291
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Is er eindelijk een topic waar alles rondom daten besproken mag worden, krijg je dit gezeik weer. :')
Je zou haast denken dat het niet aan de topics, maar aan de mensen ligt.
pi_185098578
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 08:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Je zou haast denken dat het niet aan de topics, maar aan de mensen ligt.
pi_185099022
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:34 schreef SugeLucky het volgende:

Ik heb geen respect voor vrijwilligers die mijn posts weghalen als ik geen onzin post.

Dat kan ook jij niet afdwingen.
Ook al post jij geen onzin, als je in een discussie terecht bent gekomen die ongewenst is (en dat incel gejank hangt iedereen wel de keel uit), dan heb je gewoon pech en is dat collateral damage.

Al ben ik het wel eens met de user hierboven die vindt dat incels die blijven janken ook wel even op het strafbankje mogen. Is volgens mij ook wel eens gebeurd, want meestal drammen ze echt in extremis door.
pi_185118599
Feit blijft wel dat in dat datingtopic nu niet veel meer mogelijk is dan zo'n soort conversatie:

User a : Ik heb een date morgen met mevrouw/meneer X, heel veel zin in.
User b : Veel plezier met je date, ik hoop dat het een succes wordt!

Veel meer anders kun je niet reageren, want voor je het weet, gaat het niet meer over een concrete/geplande date en wordt je post verwijderd.

Maar op zo'n manier kan er nooit een interessante conversatie ontstaan. Daarbij willen mensen toch hun visie/date ervaringen van het verleden met elkaar delen. Nu wordt er bewust/onbewust zodanig gestuurd dat er een soort Truus en Ria achtig gesprek op Hyves wordt gecreëerd : Truus : ik ga vanavond broccoli eten. Ria : Oh lekker, geniet van je broccoli Truus. Laat je nog even weten of het lekker was? Ik heb vanavond prei.
pi_185118626
Of je geeft het even de tijd
Vroeger bestonden die interessante conversaties binnen de kaders wel

Ik zie ook niet helemaal hoe een interessant gesprek over iemands heden alleen kan ontstaan als je begint over jouw verleden
  woensdag 20 februari 2019 @ 07:11:41 #173
545 dop
:copyright: dop
pi_185118638
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 06:59 schreef DesertGlory het volgende:
Feit blijft wel dat in dat datingtopic nu niet veel meer mogelijk is dan zo'n soort conversatie:

User a : Ik heb een date morgen met mevrouw/meneer X, heel veel zin in.
User b : Veel plezier met je date, ik hoop dat het een succes wordt!

Veel meer anders kun je niet reageren, want voor je het weet, gaat het niet meer over een concrete/geplande date en wordt je post verwijderd.

Maar op zo'n manier kan er nooit een interessante conversatie ontstaan. Daarbij willen mensen toch hun visie/date ervaringen van het verleden met elkaar delen. Nu wordt er bewust/onbewust zodanig gestuurd dat er een soort Truus en Ria achtig gesprek op Hyves wordt gecreëerd : Truus : ik ga vanavond broccoli eten. Ria : Oh lekker, geniet van je broccoli Truus. Laat je nog even weten of het lekker was? Ik heb vanavond prei.
tja er zijn een paar users alergies voor (negatieve) emoties. En om die te plezieren moet het allemaal heel clean en simpel blijven.

Dat is het gevoel wat ik er inmiddels bij heb.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_185118658
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 06:59 schreef DesertGlory het volgende:
Feit blijft wel dat in dat datingtopic nu niet veel meer mogelijk is dan zo'n soort conversatie:

User a : Ik heb een date morgen met mevrouw/meneer X, heel veel zin in.
User b : Veel plezier met je date, ik hoop dat het een succes wordt!

Veel meer anders kun je niet reageren, want voor je het weet, gaat het niet meer over een concrete/geplande date en wordt je post verwijderd.

Maar op zo'n manier kan er nooit een interessante conversatie ontstaan. Daarbij willen mensen toch hun visie/date ervaringen van het verleden met elkaar delen. Nu wordt er bewust/onbewust zodanig gestuurd dat er een soort Truus en Ria achtig gesprek op Hyves wordt gecreëerd : Truus : ik ga vanavond broccoli eten. Ria : Oh lekker, geniet van je broccoli Truus. Laat je nog even weten of het lekker was? Ik heb vanavond prei.
Die interessante conversaties buiten de kaders kunnen ook gewoon hier hoor R&P / [R&P SC] lentekriebels
Eventueel lokquote je degene uit het datingtopic waar je offtopic op wilt reageren even.

Alleen zodra er het label SC op een topic zit haken sommigen kennelijk af, ondanks hun drang om te delen.
pi_185118661
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 07:08 schreef Allures het volgende:
Of je geeft het even de tijd
Vroeger bestonden die interessante conversaties binnen de kaders wel

Ik zie ook niet helemaal hoe een interessant gesprek over iemands heden alleen kan ontstaan als je begint over jouw verleden
Dit is wel een hele beperkte uitleg van wat ik probeer te zeggen.
Ik zie niet in hoe je een conversatie kunt aangaan als je het beiden enkel over je eigen geplande (concrete) date mag hebben.
pi_185118673
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 07:16 schreef Chia het volgende:

[..]

Die interessante conversaties buiten de kaders kunnen ook gewoon hier hoor R&P / [R&P SC] lentekriebels
Eventueel lokquote je degene uit het datingtopic waar je offtopic op wilt reageren even.

Alleen zodra er het label SC op een topic zit haken sommigen kennelijk af, ondanks hun drang om te delen.
Klopt, een SC is echt een aparte tak van sport. Niet elke user heeft daarnaast zin/tijd/behoefte om onderdeel uit te gaan maken van een soort fok-vriendenclub en daarnaast is het nauwelijks terug te lezen of bij te houden gezien de doorloopsnelheid van die topics.
pi_185118691
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 07:19 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Klopt, een SC is echt een aparte tak van sport. Niet elke user heeft daarnaast zin/tijd/behoefte om onderdeel uit te gaan maken van een soort fok-vriendenclub en daarnaast is het nauwelijks terug te lezen of bij te houden gezien de doorloopsnelheid van die topics.
R&P sc heeft een lagere doorloopsnelheid dan het datingtopic eerst had.
pi_185118720
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 07:23 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

R&P sc heeft een lagere doorloopsnelheid dan het datingtopic eerst had.
Dat is niet altijd zo geweest in ieder geval. Zegt misschien ook wel wat.
pi_185118723
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 07:27 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Dat is niet altijd zo geweest in ieder geval. Zegt misschien ook wel wat.
Dat is sinds de herintroductie van die sc zo geweest.

Dat je het verschil tussen de twee sc’s niet weet zegt misschien ook wel wat.
pi_185118808
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 07:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat is sinds de herintroductie van die sc zo geweest.

Dat je het verschil tussen de twee sc’s niet weet zegt misschien ook wel wat.
Ik dacht dat we een beetje vriendelijk moesten zijn voor newbies
pi_185118900
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 07:17 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Dit is wel een hele beperkte uitleg van wat ik probeer te zeggen.
Ik zie niet in hoe je een conversatie kunt aangaan als je het beiden enkel over je eigen geplande (concrete) date mag hebben.
je kunt toch prima zeggen 'vandaag gaan steengrillen en bowlen met thea. Het was onze 3e date. Op papier is ze perfect maar ze is erg rustig en daardoor heb ik niet dat wow gevoel en ga ik twijfelen' en daar kunnen mensen prima op reageren in het hier een nu zo van 'wat zou je dan graag nog meer van haar zien? Ga je op 4e date? Laat thea wel merken dat ze jou ziet zitten' etc

En als het topic weer loopt denk ik echt niet dat het meteen op slot gaat als iemand een keer zegt 'had je dat vorig jaar ook niet met dat meisje uit Dordrecht?'
Maar dan moet het niet gewoon steeds lekker het zelfde cirkeltje praten over je patronen worden zoals het nu vaak wel was. Dat en sc
pi_185118938
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 07:19 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Klopt, een SC is echt een aparte tak van sport. Niet elke user heeft daarnaast zin/tijd/behoefte om onderdeel uit te gaan maken van een soort fok-vriendenclub en daarnaast is het nauwelijks terug te lezen of bij te houden gezien de doorloopsnelheid van die topics.
Is maar net wat je er zelf van maakt. In principe mag er voor elke vorm van offtopic naar uitgeweken worden en heeft het niks te maken met de rest van de 'vrienden-club' die er toevallig ook post.

Met de @-functie is offtopic doorgaan in een SC eigenlijk nog eenvoudiger geworden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2019 08:06:15 ]
pi_185119146
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 08:00 schreef Allures het volgende:

[..]

je kunt toch prima zeggen 'vandaag gaan steengrillen en bowlen met thea. Het was onze 3e date. Op papier is ze perfect maar ze is erg rustig en daardoor heb ik niet dat wow gevoel en ga ik twijfelen' en daar kunnen mensen prima op reageren in het hier een nu zo van 'wat zou je dan graag nog meer van haar zien? Ga je op 4e date? Laat thea wel merken dat ze jou ziet zitten' etc

En als het topic weer loopt denk ik echt niet dat het meteen op slot gaat als iemand een keer zegt 'had je dat vorig jaar ook niet met dat meisje uit Dordrecht?'
Maar dan moet het niet gewoon steeds lekker het zelfde cirkeltje praten over je patronen worden zoals het nu vaak wel was. Dat en sc
Ik ben zelf helemaal niet zo van de dating reeks hoor, maar ik stoor me wel bijzonder aan het feit dat mods teksten verwijderen, puur omdat ze het zelf triest/kansloos vinden. Daar lijkt het namelijk wel een beetje op.

Als die mensen nu zin hebben om daar over te praten, laat ze lekker? Ze doen toch niemand kwaad en kennelijk speelt die behoefte bij een bepaalde groep mensen, waarom die behoefte dan de kop indrukken?

Ik heb zelf namelijk nog steeds heel sterk het gevoel dat dit beleid vooral bij figuren zoals CoolGuy vandaan komt (of i.i.g. door. hem op deze manier wordt vertaald in dit beleid), die zich verheven lijkt te voelen boven fokkers die dat soort discussies voeren en het daarom maar allemaal verwijdert c.q. laat verwijderen door zijn hulpjes. Puur omdat het hem zelf niet aan staat, of omdat hij het zelf geen leuke / treurige discussie vindt.

Kijk als het echt zo'n vrouwenhaat-discussie wordt waarin mensen onheus bejegend worden of wanneer bepaalde users (zoals in het verleden ook wel is voorgevallen) weken lang het topic kapen en alleen maar blijven terugvallen in conclusies als ''ik ben zo zielig, er is geen hoop voor mij'', om twee weken later weer precies hetzelfde bandje af te spelen, dan is het m.i. logisch om die user een keer aan te pakken.

Maar nu is er wel een bepaalde behoefte die er is/was die de kop wordt ingedrukt. Ik vind dat niet terecht, want wie is een mod nu om op eigen houtje even te zeggen : hier heb ik geen zin in, weg ermee? Dan misbruik je m.i. een beetje je bevoegdheid als mod. Dit uiteraard tenzij het buiten de grenzen van beschaafdheid gaat qua aard van de post/taalgebruik.
pi_185119189
Volgens mij krijgt CoolGuy nu overal de schuld van, terwijl er hetzelfde beleid was tijdens Sting en Samzz. Zelfs tijdens Moblo, Re en CC alleen hadden we toen 3 aparte topics.
  woensdag 20 februari 2019 @ 08:44:36 #185
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185119256
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 08:38 schreef Elvi het volgende:
Volgens mij krijgt CoolGuy nu overal de schuld van, terwijl er hetzelfde beleid was tijdens Sting en Samzz. Zelfs tijdens Moblo, Re en CC alleen hadden we toen 3 aparte topics.
Klopt hoor. Alleen hadden wij iets andere issues, voornamelijk incel-problemen, wat verschoof naar ongecontroleerd slowchatten toen het incelgeneuzel weg was. En dat laatste wordt nu aangepakt.

Samengevat is het datingtopic altijd al een probleemtopic geweest en het topic dat de meeste moderatie nodig heeft gehad door de jaren.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator woensdag 20 februari 2019 @ 08:45:55 #186
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_185119270
Ik weet niet wat hier aan de hand is, en prima dat ik overal de schuld van krijg maar ik ben gisteren op een nieuw project begonnen bij een nieuwe klant, dus ik heb gisteren en vandaag niets gemod voor zover ik me kan herinneren, en al helemaal niet in het datingtopic?

Maar als een collega in dat topic heeft lopen modden, dan zal dat waarschijnlijk terecht zijn geweest.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 20 februari 2019 @ 08:48:19 #187
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185119307
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 08:45 schreef CoolGuy het volgende:
Ik weet niet wat hier aan de hand is, en prima dat ik overal de schuld van krijg maar ik ben gisteren op een nieuw project begonnen bij een nieuwe klant, dus ik heb gisteren en vandaag niets gemod voor zover ik me kan herinneren, en al helemaal niet in het datingtopic?
Het is ook onzin de schuld bij jou te leggen. Inperken van SC is al sinds jaar en dag een probleem en er werden steeds andere insteken geprobeerd en niks werkte echt afdoende. En het huidige beleid lijkt wel te werken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator woensdag 20 februari 2019 @ 08:52:05 #188
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_185119359
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 08:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het is ook onzin de schuld bij jou te leggen. Inperken van SC is al sinds jaar en dag een probleem en er werden steeds andere insteken geprobeerd en niks werkte echt afdoende. En het huidige beleid lijkt wel te werken.
Ja dat weet ik, ik weet ook niet over welke posts dit dan zou moeten gaan, of van wie, maar het schijnt de laatste tijd hip te zijn mij de schuld te geven, of het nou klopt of niet. Hoe dan ook, het huidige beleid lijkt wel te werken ja. Like I said, wie wat dan ook gemod heeft; goed bezig.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_185119614
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 08:45 schreef CoolGuy het volgende:
Ik weet niet wat hier aan de hand is, en prima dat ik overal de schuld van krijg maar ik ben gisteren op een nieuw project begonnen bij een nieuwe klant, dus ik heb gisteren en vandaag niets gemod voor zover ik me kan herinneren, en al helemaal niet in het datingtopic?

Maar als een collega in dat topic heeft lopen modden, dan zal dat waarschijnlijk terecht zijn geweest.
Hou je sterk, broeder. Keep ya head up.
pi_185119638
Wanneer ''werkt'' iets in jullie ogen dan? (oprechte interesse). Als ik de helft van mijn winkel sluit hoef ik die vloer ook niet te schrobben. Zo komt het een beetje over.
  Official ESF Kreviewer woensdag 20 februari 2019 @ 09:24:32 #191
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185119736
Misschien moet iemand ook een keer zeggen dat de discussie nu wel een keer klaar is en daar ook naar handelen.

Of gaan we elke user tot in den treure uitleggen wat en waarom?
  woensdag 20 februari 2019 @ 09:28:11 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185119790
Er is nu een SC
Een recente date topic
en opnieuw een datingapp/site topic, waar (volgens mij) zowat alles weer mag

en nog wordt er gezeurd en gevraagd en gedaan. De vraag is eerder wanneer het ooit goed is voor de users :')
pi_185119801
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2019 09:24 schreef Kreator het volgende:
Misschien moet iemand ook een keer zeggen dat de discussie nu wel een keer klaar is en daar ook naar handelen.

Of gaan we elke user tot in den treure uitleggen wat en waarom?
Ik snap het nog niet, kan iemand het vanaf het begin nog een keer uitleggen?
pi_185119833
quote:
6s.gif Op woensdag 20 februari 2019 09:28 schreef Cue_ het volgende:
Er is nu een SC
Een recente date topic
en opnieuw een datingapp/site topic, waar (volgens mij) zowat alles weer mag

en nog wordt er gezeurd en gevraagd en gedaan. De vraag is eerder wanneer het ooit goed is voor de users :')
Maar waarom kan dat dan niet gewoon in 1 topic dan, lekker vrij en ieder sneeuwvlokje mag doen wat hij/zij wil.
  woensdag 20 februari 2019 @ 09:35:14 #195
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185119898
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 08:34 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Ik ben zelf helemaal niet zo van de dating reeks hoor, maar ik stoor me wel bijzonder aan het feit dat mods teksten verwijderen, puur omdat ze het zelf triest/kansloos vinden. Daar lijkt het namelijk wel een beetje op.
Dit klopt niet. Er wordt gekeken of een tekst echt offtopic is of niet. Meestal worden mods op posts n a.v. een of meerdere TR's geatteneerd. En als de post dan offtopic is, dan gaat deze weg.

quote:
Als die mensen nu zin hebben om daar over te praten, laat ze lekker? Ze doen toch niemand kwaad en kennelijk speelt die behoefte bij een bepaalde groep mensen, waarom die behoefte dan de kop indrukken?
Dat is geprobeerd, een en ander losser te laten, dat ging faliekant mis, topics werden overgenomen, op gegeven moment werden er dates met hoeren gepost, dates met vaste partners, profielen van vreemden werden geanalyseerd. Er werd koffie gedronken, het was gezellig. Ehm. Sja.

quote:
Ik heb zelf namelijk nog steeds heel sterk het gevoel dat dit beleid vooral bij figuren zoals CoolGuy vandaan komt (of i.i.g. door. hem op deze manier wordt vertaald in dit beleid), die zich verheven lijkt te voelen boven fokkers die dat soort discussies voeren en het daarom maar allemaal verwijdert c.q. laat verwijderen door zijn hulpjes. Puur omdat het hem zelf niet aan staat, of omdat hij het zelf geen leuke / treurige discussie vindt.
Dit is een hele voorbarige opmerking. R&P wordt niet door een persoon gemod, dat gebeurt met een team. Met back up van het FA team. Het spijt me zeer, maar voor iemand die én net om de hoek komt kijken én zelf beweert niet van de datingreeks te zijn, kom je wel met stevige woorden aanzetten.

quote:
Kijk als het echt zo'n vrouwenhaat-discussie wordt waarin mensen onheus bejegend worden of wanneer bepaalde users (zoals in het verleden ook wel is voorgevallen) weken lang het topic kapen en alleen maar blijven terugvallen in conclusies als ''ik ben zo zielig, er is geen hoop voor mij'', om twee weken later weer precies hetzelfde bandje af te spelen, dan is het m.i. logisch om die user een keer aan te pakken.
Dat is dus o.a. wat aan de hand was. Dat is succesvol de kop in gedrukt. Toen kwam de SC. Zie hierboven.

quote:
Maar nu is er wel een bepaalde behoefte die er is/was die de kop wordt ingedrukt. Ik vind dat niet terecht, want wie is een mod nu om op eigen houtje even te zeggen : hier heb ik geen zin in, weg ermee? Dan misbruik je m.i. een beetje je bevoegdheid als mod. Dit uiteraard tenzij het buiten de grenzen van beschaafdheid gaat qua aard van de post/taalgebruik.
Dat gebeurt dan ook niet. Eén mod maakt geen beslissing. Dit is gebeurd n.a.v. wensen van users, overleg met het team en de FA's.

Er is nu voor deze aanpak gekozen omdat een groepje users niet met de vrijheid om konden gaan en alles aangrepen om te SC'en en offtopic te posten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185120186
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 08:34 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Ik ben zelf helemaal niet zo van de dating reeks hoor, maar ik stoor me wel bijzonder aan het feit dat mods teksten verwijderen, puur omdat ze het zelf triest/kansloos vinden. Daar lijkt het namelijk wel een beetje op.

Als die mensen nu zin hebben om daar over te praten, laat ze lekker? Ze doen toch niemand kwaad en kennelijk speelt die behoefte bij een bepaalde groep mensen, waarom die behoefte dan de kop indrukken?

Ik heb zelf namelijk nog steeds heel sterk het gevoel dat dit beleid vooral bij figuren zoals CoolGuy vandaan komt (of i.i.g. door. hem op deze manier wordt vertaald in dit beleid), die zich verheven lijkt te voelen boven fokkers die dat soort discussies voeren en het daarom maar allemaal verwijdert c.q. laat verwijderen door zijn hulpjes. Puur omdat het hem zelf niet aan staat, of omdat hij het zelf geen leuke / treurige discussie vindt.

Kijk als het echt zo'n vrouwenhaat-discussie wordt waarin mensen onheus bejegend worden of wanneer bepaalde users (zoals in het verleden ook wel is voorgevallen) weken lang het topic kapen en alleen maar blijven terugvallen in conclusies als ''ik ben zo zielig, er is geen hoop voor mij'', om twee weken later weer precies hetzelfde bandje af te spelen, dan is het m.i. logisch om die user een keer aan te pakken.

Maar nu is er wel een bepaalde behoefte die er is/was die de kop wordt ingedrukt. Ik vind dat niet terecht, want wie is een mod nu om op eigen houtje even te zeggen : hier heb ik geen zin in, weg ermee? Dan misbruik je m.i. een beetje je bevoegdheid als mod. Dit uiteraard tenzij het buiten de grenzen van beschaafdheid gaat qua aard van de post/taalgebruik.
Joh, het topic is nu opgesplitst, waardoor de concrete dates in vakje 1 staan en de rest in vakje 2.

Ik vraag mij ook af of vakje 1 ooit leuk gaat worden, maar misschien gewoon niet leuk voor mij en wel leuk voor een ander.

Sowieso denk ik dat mods hier meer gestuurd worden door gezeik aan hun kop van users dan door persoonlijke meningen.

Hoe dan ook: er is nu vakje 2 waar gewoon wel ruimte is om meer te bespreken.
pi_185120238
quote:
9s.gif Op woensdag 20 februari 2019 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Maar waarom kan dat dan niet gewoon in 1 topic dan, lekker vrij en ieder sneeuwvlokje mag doen wat hij/zij wil.
Omdat er een groep is die meer op heeft met freedom of speech en een groep die meer op heeft met een heel afgebakend systeem.

Kom op, het is nu echt voor ieder wat wils.
pi_185120247
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 09:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Omdat er een groep is die meer op heeft met freedom of speech en een groep die meer op heeft met een heel afgebakend systeem.

Kom op, het is nu echt voor ieder wat wils.
Het was sarcasme. ;(
pi_185120353
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 09:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Omdat er een groep is die meer op heeft met freedom of speech en een groep die meer op heeft met een heel afgebakend systeem.

Kom op, het is nu echt voor ieder wat wils.
Met dit nieuwe beleid op het datingtopic begrijp ik wel beter hoe journalisten in Turkije en Iran zich moeten voelen.
  woensdag 20 februari 2019 @ 10:10:53 #200
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185120499
Anyway. Deze discussie wordt hier dagelijks gevoerd. Antwoorden die we nu geven zijn een paar dagen geleden ook gegeven. Er is zelfs een extra reeks nu waar je kan praten over dating apps en iets vrijer kan posten. Daarnaast zijn er twee SC’s. Daar moeten jullie het gewoon even mee doen, sorry. Telkens het zelfde riedeltje herhalen heeft niemand wat aan.

Wij zijn er, zoals ook vaker gezegd, achter continue mee bezig. Nu twee reeksen die naast elkaar lopen. Leek ons een prima iets om even aan te kijken. Zullen we dus eerst gewoon een paar weken afwachten om te kijken hoe dat gaat?

Voor nu is de discussie wel echt even klaar. Haalt niet weg dat we jullie fb meenemen, maar dat hoeft zoals gezegd niet om de zoveel paar dagen herhaald te worden.

Klaar nu dus.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2019 @ 07:49:55 #201
70532 loveli
N
pi_185139920
Klooncheck op ttulpen? Verhaal klinkt te bekend. Different name, same shit.
crap in = crap out
pi_185139975
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 07:49 schreef loveli het volgende:
Klooncheck op ttulpen? Verhaal klinkt te bekend. Different name, same shit.
Wat wil je doen als het een kloon is?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')