abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_185118616
Goeiemorgen iedereen :*

Beterschap Hestia! En Cinderella succes, vandaag gaan de nietjes eruit toch? *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_185119172
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 06:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Beterschap :)
Dankje! En QS ook. Heb toch maar afgezegd. Heb iig nog wel even geslapen net. Intussen heeft ex die spullen en boeken bij elkaar gevist. Zou er haast een weddenschap van maken of hij niet toch weer afzegt voor vanavond dan :')
Hij werd nu iig niet boos dat ik pas een uur later reageerde omdat ik sliep :')

[ Bericht 12% gewijzigd door _Hestia_ op 20-02-2019 08:56:19 ]
pi_185119814
Wat een bar slechte nacht was dit.......maar inderdaad gelukkig vandaag de nietjes eruit! *O*


Vlaggenroof! Maak je nou eens niet druk of ze op élk berichtje meteen beantwoord...... O-) O-)
pi_185120303
Succes met de nietjes :D

@Hestia zijn ware aard komt nu wel naar boven zeg
pi_185120354
Thnxxx!


Inderdaad Hestia......spullen aanpakken van hem en hem dan gauw weer wegsturen...... :)
pi_185120429
Begin mij echt te verbazen over het aantal steekpartijen wat er plaatsvinden. :{ Lees nu net dat er iemand gisteren is overleden na een 'steekpartij' . Lijken er zoveel..

Weet niet hoe het bij jullie zit maar hier in Den Haag lijkt het alsof het elke dag plaats vindt.
pi_185120596
Ik woon naast een stad waar ze inwoners messentrekkers noemen dus dat zegt wel genoeg denk ik :D
pi_185120684
Bizar nieuws altijd.......dat überhaupt iemand in staat is om zoiets te doen.....
pi_185120688
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Ik woon naast een stad waar ze inwoners messentrekkers noemen dus dat zegt wel genoeg denk ik :D
Geen idee welke stad dat is.
pi_185120798
Ja idd Sarabi en Cinderella.
Vlaggenroof ik zou me niet zo druk maken idd en wachten tot ze terug is van vakantie. Ze reageert wel dus ze is je niet vergeten.
Yasmin, lijkt mij niks, hier in Apeldoorn gebeurt dat gelukkig niet zo vaak.
pi_185120933
Er was jaren geleden een man neer gestoken in het centrum. En hij is dus naar het bushokje gestrompeld wat net buiten het restaurant stond waar ik toen werkte.

Dus ik keek nietsvermoedend naar buiten en zag daar vrij dikke man met blote buik op dat bankje liggen... Geen idee wat die aan het doen was... Binnen no time zie ik allerlei jongens buiten schreeuwen en shit. Dus loop naar de deur en ze komen naar binnen en beginnen om messen te vragen want ze waren nog niet klaar. Jongens waren misschien 16 ofzo :{ Ik deur op slot gedaan. Inmiddels was de politie en ambu er al. Ben toen naar buiten gegaan en met mijn stomme hoofd gaan kijken naar die man op de bankje. Die was helemaal lek gestoken :X

Nadat die mee is genomen door de ambulance kwam er een agente in het restaurant binnen en die vroeg om emmers water omdat bushokje schoon te spoelen. Lag echt overal bloed. Ze vroeg mij te helpen en dat heb ik gedaan.... Geen idee waarom maar ik stond dus uiteindelijk dat bushokje schoon te maken :') Dat beeld heeft wel paar maanden in mijn hoofd gezeten.
pi_185120963
Oh wauw Yasmin dat is wel heftig zeg :{
Maar die jongens dan spoor je echt niet als je iemand neersteekt (spoor je sowieso al niet) en dan nog een restaurant ingaat om dat te vragen :')
pi_185120988
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 10:35 schreef _Hestia_ het volgende:
Oh wauw Yasmin dat is wel heftig zeg :{
Maar die jongens dan spoor je echt niet als je iemand neersteekt (spoor je sowieso al niet) en dan nog een restaurant ingaat om dat te vragen :')
Ik weet niet of ze betrokken waren bij die steekpartij of dat ze gewoon aan 'rellen' waren. Ik vroeg ook nog verbaast zo van waarom heb je een mes nodig en waarom denk je uberhaubt dat ik je 1 ga geven. Toen werd er gezegd dat ze nog niet klaar waren..

Ik weet niet of die man het overleefd heeft. Hij was er echt slecht aan toe. Later hoorde ik geruchten dat het om een aansteker ging.
pi_185120991
Ik geloofde het tot dat je gevraagd werd om het op te ruimen.....
pi_185120996
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 10:37 schreef Sarabi het volgende:
Ik geloofde het tot dat je gevraagd werd om het op te ruimen.....
Geloof je dat niet? Ik verzin het niet.
pi_185121008
Dan zou ik die agenten aangeven. Niet echt normaal dat jij zo iets traumatisch moet doen. Hun worden daar goed in geholpen, heb jij daarna hulp aangeboden gekregen?
pi_185121030
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 10:38 schreef Sarabi het volgende:
Dan zou ik die agenten aangeven. Niet echt normaal dat jij zo iets traumatisch moet doen. Hun worden daar goed in geholpen, heb jij daarna hulp aangeboden gekregen?
Nee en heb alleen ja gezegd omdat ik nogal geschokt was. Ze vroeg het en zei gelijk zonder na te denken ja. Die agente was ook alleen.

Achteraf gezien had ik dat nooit moeten doen maar ja op dat moment zei ik gewoon ja en heb haar geholpen.
pi_185121053
Ook al was ze alleen, dan zijn ze gewoon getraind om de juiste instanties te bellen.
pi_185121085
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 10:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee en heb alleen ja gezegd omdat ik nogal geschokt was. Ze vroeg het en zei gelijk zonder na te denken ja. Die agente was ook alleen.

Achteraf gezien had ik dat nooit moeten doen maar ja op dat moment zei ik gewoon ja en heb haar geholpen.
Ik snap je keuze wel, maar tis inderdaad niet zoals het hoort.....
pi_185121086
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 10:40 schreef Sarabi het volgende:
Ook al was ze alleen, dan zijn ze gewoon getraind om de juiste instanties te bellen.
Ja weet ik veel. Toen ze dat kwam vragen had ik inmiddels al gesloten dus alle gasten waren al weg. En al dat bloed. En ze vroeg het zo en ik heb zonder na te denken ja gezegd en ben gaan helpen. Heb niet lopen boenen met een spons ofzo maar zijn wel liters water doorheen gegaan.
pi_185121160
Maar goed het was een rare avond :')
pi_185121193
Ja bizar inderdaad.....
pi_185121416
Weer van die jehova gekkies aan de deur. Ze moeten toch een keer doorkrijgen dat wat ze doen schijtirritant is.
pi_185121445
Oh heb een keer gevraagd of ze op konden schrijven dat ze hier niet meer mogen aanbellen......daarna nooit meer last van gehad!
pi_185121464
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 11:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh heb een keer gevraagd of ze op konden schrijven dat ze hier niet meer mogen aanbellen......daarna nooit meer last van gehad!
Oh hebben ze een lijst? hmm volgende keer vragen dan :P Vroeg me al of er zo'n geen jehova sticker voor de deur bestaat :P
pi_185121542
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh hebben ze een lijst? hmm volgende keer vragen dan :P Vroeg me al of er zo'n geen jehova sticker voor de deur bestaat :P
Ja die bestaan. Nee tegen verkopers, collectes en geloofsovertuigers. Als je googlet op "geen Jehova sticker " kom je er genoeg tegen om te bestellen.
pi_185121613
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh hebben ze een lijst? hmm volgende keer vragen dan :P Vroeg me al of er zo'n geen jehova sticker voor de deur bestaat :P
Ha ha :D, maar die lijst werkt hier wel in elk geval
pi_185121650
Ik heb een extra nee sticker bij de bel geplakt. Nooit meer last van mensen aan de deur.
pi_185121660
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 11:05 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja die bestaan. Nee tegen verkopers, collectes en geloofsovertuigers. Als je googlet op "geen Jehova sticker " kom je er genoeg tegen om te bestellen.
Deze dus :)
pi_185122070
Heb ze gevonden. Ook de deur aan deur verkopers.

Dat heb ik vroeger ook nog kort gedaan. Wat een kansloze missie was dat zeg :')
pi_185122102
Dat lijkt me zo'n verschrikkelijk baantje........ik vond collecteren al lastig genoeg eigenlijk....
pi_185122112
Ik heb eens open gedaan met de Satanic bible in mijn hand en hen hartelijk uitgenodigd om over mijn geloof te praten :+ ook nooit meer last!
Gek? kan je dat eten?
pi_185122208
Haha Quickstepster _O-

Ik zag laatst ook een filmpje van een man die naakt de deur open deed bij Jehova's, werkte ook goed _O-
pi_185122216
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 11:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat lijkt me zo'n verschrikkelijk baantje........ik vond collecteren al lastig genoeg eigenlijk....
Ja was het ook. Ze beloofde bergen met geld maar was dramatisch. Was toendertijd voor Casema wat nu Ziggo is. Moest ook veel in de Schilderswijk hier in Den Haag en veel mensen dachten dat ik iets kwam maken... De mensen die gelijk ja zeiden hadden vaak al een betalingsachterstand dus dat werkte ook niet :P En sommige mensen belden de politie omdat ze het niet vertrouwde.
Voor een volledig contract zoals telefonie,kabel en internet kreeg ik toendertijd 150 euro. Das mij een paar keer gelukt maar verder was het dramatisch.

Daarna nog een week de stichting de Opkikker verkocht. Dat ging iets makkelijker maar alsnog kut.

Slecht voor mijn karmapunten dat.
pi_185122235
Whahaha QS en Hestia _O- _O-
pi_185122395
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 11:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat lijkt me zo'n verschrikkelijk baantje....
Heb nu iemand op FB die er steeds heel trots over verteld
En volgens mij noemt ie het ook nog eens sales manager.....kom op zeg
pi_185122455
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 11:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heb nu iemand op FB die er steeds heel trots over verteld
En volgens mij noemt ie het ook nog eens sales manager.....kom op zeg
Sales manager :o
pi_185122473
Nou ja je managed je eigen sales toch :P
pi_185122509
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 11:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Whahaha QS en Hestia _O- _O-
Ik heb best een aantal religieuze boeken, bijbels, koran, tora, enzovoorts. Gewoon uit interesse, omdat ik ze gelezen wil hebben. Altijd wel een keuze om geloofsovertuigers mee over de fles te krijgen _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_185122716
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 11:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Sales manager :o
Klinkt in ieder geval beter dan mensen lastig vallen, wat je eigenlijk doet :D
  woensdag 20 februari 2019 @ 12:16:30 #141
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185123383
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Begin mij echt te verbazen over het aantal steekpartijen wat er plaatsvinden. :{ Lees nu net dat er iemand gisteren is overleden na een 'steekpartij' . Lijken er zoveel..

Weet niet hoe het bij jullie zit maar hier in Den Haag lijkt het alsof het elke dag plaats vindt.
Alleen met nieuws valt al te zien dat er een enorme toename is, zowel steek als schietpartijen.
Mensen zijn knettergek tegenwoordig.

Maargoed hier begon het nieuwjaar ook leuk, al een tijd bezig met overlast, steeds netjes gevraagd (meer dan een jaar lang) en als je het dan zelf oplost dan krijg je bedreigingen naar je hoofd en tikken ze je raam in. 8)7
pi_185123608
Pfffff kutdag deluxe... Maar t leven gaat door
pi_185123637
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 12:27 schreef RokStarr het volgende:
Pfffff kutdag deluxe... Maar t leven gaat door
Wat is er gebeurt? -O-
Gek? kan je dat eten?
pi_185123689
De dag is pas halverwege, hopelijk wordt de rest beter ;)
pi_185123943
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 12:29 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Wat is er gebeurt? -O-
Zitten janken op werk vanwege stress en met parkeren tegen de auto van de buren aan gezeten.

Gelukkig op werk wel met vriendlief een plan gemaakt wat ik vandaag allemaal moet doen
pi_185123991
Ach, auto's zijn maar metaal. Dat kan gemaakt worden :* teveel stress is niet fijn, lief zijn voor jezelf :Y
Gek? kan je dat eten?
pi_185123992
Ahw......dikke knuffel RokStarr!!!


Hier inmiddels al naar de huisarts geweest.... bye bye nietjes! *O*
pi_185124010
Yay voor nietjesloosheid *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_185124094
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 12:48 schreef quickstepster het volgende:
Yay voor nietjesloosheid *O*
*O* *O* *O*
pi_185124104
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 12:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ahw......dikke knuffel RokStarr!!!


Hier inmiddels al naar de huisarts geweest.... bye bye nietjes! *O*
Yay fijn *O*

En dikke knuffel voor jou @RokStarr :* Lief dat je vriend je met dat plan heeft geholpen *;
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')