JayHovah | woensdag 6 februari 2019 @ 16:19 |
In afwachting van de eerste presentaties van de auto’s waarmee de teams in 2019 aan de start zullen verschijnen alvast vers topic om het allemaal overzichtelijk te houden. Presentaties: 7 februari Haas (livery) 11 februari Williams (livery) 11 februari Toro Rosso 12 februari Renault (Enstone) 13 februari Mercedes (Silverstone) 13 februari Racing Point (Toronto) 13 februari Red Bull Racing 14 februari McLaren 15 februari Ferrari 18 februari Sauber (Barcelona) Rich Energy Haas F1 ![]() [ Bericht 7% gewijzigd door JayHovah op 07-02-2019 20:53:16 ] | |
Jester65 | donderdag 7 februari 2019 @ 12:02 |
https://twitter.com/HaasF1Team/status/1093464527646179328 | |
NaturalScience | donderdag 7 februari 2019 @ 12:04 |
![]() | |
ondeugend | donderdag 7 februari 2019 @ 12:22 |
Van voren![]() | |
Sinister-D- | donderdag 7 februari 2019 @ 12:36 |
![]() | |
vosss | donderdag 7 februari 2019 @ 12:42 |
Ziet er goed uit ![]() | |
Nattekat | donderdag 7 februari 2019 @ 12:45 |
Veel beter dan dat wit imo. | |
potjecreme | donderdag 7 februari 2019 @ 12:51 |
Ziet er goed uit. | |
Lionheaad | donderdag 7 februari 2019 @ 12:56 |
Had stiekem op iets meer goud gehoopt. Maar dit is 100x beter dan de kleuren van vorig jaar. | |
ondeugend | donderdag 7 februari 2019 @ 12:59 |
![]() ![]() | |
sasquatsch | donderdag 7 februari 2019 @ 13:06 |
De voorkant doet me teveel aan de Renault denken. De zijkant is beter, maar wel wat donker (al kan dat ook aan de foto liggen) aangezien ik het nummer en de Rich Energy letters niet goed kan zien. | |
NaturalScience | donderdag 7 februari 2019 @ 13:08 |
Maar als ik het goed begrijp is dit enkel de nieuwe kleurstelling van Haas? Hier zitten dus niet de nieuwe technieken van dit seizoen in verwerkt? Kunnen we volgende week bij Torro Rosso al wel additionele vleugeltjes e.d. verwachten? | |
#ANONIEM | donderdag 7 februari 2019 @ 13:09 |
Die voorvleugel is toch de 2019 versie? Rest van de auto durf ik niet te zeggen ![]() | |
Nattekat | donderdag 7 februari 2019 @ 13:11 |
Achtervleugel ook. | |
Lionheaad | donderdag 7 februari 2019 @ 13:11 |
Ze hebben de 2018 auto gebruikt voor het persmoment. De 2019 auto hebben ze online gedeelt. | |
nogeenoudebekende | donderdag 7 februari 2019 @ 13:39 |
Ik vind de gouden en witte letters nogal met elkaar vloeken eigenlijk. | |
Re | donderdag 7 februari 2019 @ 14:49 |
JPS kleurtjes ![]() | |
WheeledWarrior | donderdag 7 februari 2019 @ 17:09 |
Beter dan de livery van de voorbije drie jaar. | |
THEFXR | vrijdag 8 februari 2019 @ 11:54 |
wel erg zwart... | |
Fopje | vrijdag 8 februari 2019 @ 14:53 |
Ben benieuwd naar Williams. Eindelijk van die lelijke martini zooi af. | |
Doevelaer | vrijdag 8 februari 2019 @ 15:41 |
Laat ze maar teruggaan naar de Rothmans livery, die vond ik prachtig ![]() | |
Nattekat | vrijdag 8 februari 2019 @ 15:45 |
Dat vond ik mooier dan dat donkerblauw van daarvoor. | |
sasquatsch | vrijdag 8 februari 2019 @ 17:14 |
Maandag weten we hoe het eruit ziet. | |
Nattekat | vrijdag 8 februari 2019 @ 17:20 |
F1 hoort niet op Assen -- Nattekat | |
Lionheaad | vrijdag 8 februari 2019 @ 18:06 |
Lichtblauw van randstad? | |
Fopje | vrijdag 8 februari 2019 @ 18:21 |
Denk niet dat er sponsoren van Toro Rosso op de Williams komen ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 8 februari 2019 @ 18:24 |
* wolfjeamadeus geeft een trap tegen de platenspeler | |
Lionheaad | vrijdag 8 februari 2019 @ 18:25 |
Oeps.... Das waar ook | |
Sinister-D- | vrijdag 8 februari 2019 @ 19:09 |
dat is een sponsorship met Randstad Italia, specifiek op die manier vermeld telkens. Uiteraard een onderdeel van...... Maar ik vermoed dat het dan voornamelijk om personeel in de fabriek van Faenza gaat. | |
Fopje | vrijdag 8 februari 2019 @ 19:38 |
Idd de Italiaanse tak van Randstad, het komt ook niet op de wagens had ik ergens gelezen. | |
sasquatsch | zaterdag 9 februari 2019 @ 12:19 |
Ik heb voor de liefhebbers van de techniek geprobeerd om wat van de verschillen van de Haas VF19 met zijn voorganger op een rij te zetten. Van voor naar achter zijn dit: • de simpeler voorvleugel met 5 elementen om te voldoen aan de nieuwe aerodynamische regels, • de S-duct (boven de hoorn op de neus), die leidt de lucht van onder de neus naar de bovenkant leidt, • de dubbele velgrand (zowel bij de voorwielen als achterwielen) die de geblazen as vervangt, die sinds dit seizoen verboden is. Dit is vooral bedoeld om de luchtstroom rond de voor- en achterwielen te verbeteren, • lagere bargeboards (volgens de nieuwe regels) om meer ruimte voor sponsoren te hebben, • de spiegels die nu een extra horizontale steun hebben voor meer stevigheid (en verbeterede aerodynamica), • extra vleugeltjes bij de airbox om de luchtstroom over de achterkant van de auto te verbeteren, • de 'hot air' uitlaat bij de achterkant van de halo, • de (lagere) T-wing achter op de haaienvin die voor meer downforce moet zorgen, • de dikkere (en hogere) upper-wishbones bij de achterwielen voor meer stevigheid en om de luchtstroom te verbeteren, • sleuven in de endplate van de achtervleugel, • dubbele wastegate-uitlaat boven elkaar (vorig jaar nog naast elkaar) boven de normale uitlaat. Het meeste komt uit een overzicht van Matthew Somerfield Voor een overzicht van de veranderingen in de regelgeving voor 2019 kun je terecht bij Craig 'Scarbs' Scarborough of Matthew Somerfield Ik zal proberen voor de overige nog te presenteren auto's ook zo'n overzicht te maken. | |
sasquatsch | zaterdag 9 februari 2019 @ 20:35 |
![]() | |
potjecreme | maandag 11 februari 2019 @ 11:36 |
Hoe laat vandaag? | |
NaturalScience | maandag 11 februari 2019 @ 11:54 |
Torro Rosso = 14:30 Williams = 16:00 | |
potjecreme | maandag 11 februari 2019 @ 11:55 |
thnx | |
vosss | maandag 11 februari 2019 @ 11:55 |
Klasse. Goed werk maat! | |
Tomatenboer | maandag 11 februari 2019 @ 13:40 |
Benieuwd naar de Torro Rosso straks. ![]() Uiteraard ook naar de Red Bull aanstaande woensdag. ![]() Al zijn mijn verwachtingen voor komend seizoen niet bepaald hooggespannen. | |
ChatGirl | maandag 11 februari 2019 @ 14:46 |
![]() | |
sasquatsch | maandag 11 februari 2019 @ 14:52 |
![]() ![]() ![]() | |
Fopje | maandag 11 februari 2019 @ 15:08 |
Blijft een mooie bak ![]() | |
Sjemmert | maandag 11 februari 2019 @ 15:09 |
De Haas en TR zien er iig al goed uit ! Benieuwd naar de rest. | |
Lionheaad | maandag 11 februari 2019 @ 15:09 |
Eerste dingen die opvallen... McLaren oplossing bij de vleugel\neus Geen extra vleugeltje meer op de halo Hoge luchtinlaat op de sidepods ala Ferrari Maar wel een ontzettend slanke vorm van de sidepods Waste-gate naast de uitlaat, links en rechts Blijf het trouwens wel een hele gave kleurstelling vinden | |
NaturalScience | maandag 11 februari 2019 @ 15:40 |
Wat me ook opvalt is dat de mini-sideboards op de zuikant van de voorvleugel (in het rode Red Bull gedeelte) helemaal weg zijn. Nu gewoon vlak.... | |
ondeugend | maandag 11 februari 2019 @ 15:52 |
Ik dacht dat de wielen groter zouden zijn? Of zitten ze er nog niet om? | |
Ferry_76 | maandag 11 februari 2019 @ 15:55 |
Vanaf 2021. Verder wel mooier zo, met simpeler sidepods en voorvleugel. ![]() | |
#ANONIEM | maandag 11 februari 2019 @ 16:06 |
Zelfs de onthulling doen ze niet op tijd ![]() | |
NaturalScience | maandag 11 februari 2019 @ 16:08 |
Hun website ligt er ook uit. ![]() | |
potjecreme | maandag 11 februari 2019 @ 16:08 |
Ok het ligt niet aan mij. | |
NaturalScience | maandag 11 februari 2019 @ 16:09 |
Williams heet vanaf nu RoKiT Williams Racing.....![]() | |
ChatGirl | maandag 11 februari 2019 @ 16:09 |
| |
potjecreme | maandag 11 februari 2019 @ 16:09 |
Eindelijk een filmpje op Instagram. Alleen nog niet van de bolide. | |
ChatGirl | maandag 11 februari 2019 @ 16:10 |
| |
NaturalScience | maandag 11 februari 2019 @ 16:11 |
Auto ziet er behoorlijk anders uit. | |
#ANONIEM | maandag 11 februari 2019 @ 16:12 |
Vind 't een beetje een F2 livery ![]() | |
NaturalScience | maandag 11 februari 2019 @ 16:13 |
![]() | |
ChatGirl | maandag 11 februari 2019 @ 16:13 |
![]() ![]() ![]() | |
potjecreme | maandag 11 februari 2019 @ 16:14 |
Mooier dan vorig jaar. | |
#ANONIEM | maandag 11 februari 2019 @ 16:14 |
Ah kijk aan dat ziet er beter uit | |
Bluurgh | maandag 11 februari 2019 @ 16:20 |
ik vind het Rokit logo er een beetje te 'geplakt' op zitten, maar verder ziet het er heel goed uit! Mooie kleur blauw. | |
NaturalScience | maandag 11 februari 2019 @ 16:22 |
Ik vind het nog steeds niet veel aan. Veel te ijzig deze kleurstelling. Haas en Toro Rosso steken er voor mij ver bovenuit. | |
Nattekat | maandag 11 februari 2019 @ 16:23 |
Gewoon de 2018 auto met nieuwe vleugels ![]() | |
Nattekat | maandag 11 februari 2019 @ 16:23 |
Williams vind ik spuuglelijk. | |
JayHovah | maandag 11 februari 2019 @ 16:24 |
Ik waas van plan alle auto’s netjes in de OP te posten maar ik kan deze alleen quote en niet editen. Misschien dat een mod dit kleine simpele klusje voor me kan klaren... ![]() | |
ChatGirl | maandag 11 februari 2019 @ 16:29 |
![]() | |
Nattekat | maandag 11 februari 2019 @ 16:30 |
Ik doe alleen aan copy paste ![]() Mobiel enzo. | |
Sunri5e | maandag 11 februari 2019 @ 16:35 |
Ik vind die Williams helemaal niets. | |
WheeledWarrior | maandag 11 februari 2019 @ 16:38 |
In elk geval hebben ze weer een nieuwe titelsponsor bij Williams. | |
Karstman | maandag 11 februari 2019 @ 16:42 |
Wat een lelijke bak! | |
sasquatsch | maandag 11 februari 2019 @ 16:42 |
Klinkt een beetje als Rich Energy. Een startup waarvan de producten nog niet leverbaar zijn. https://rokitphones.com | |
Kleffe_Dop | maandag 11 februari 2019 @ 16:46 |
Williams ziet er nu uit als een volwaardige backmarker. | |
ChatGirl | maandag 11 februari 2019 @ 16:46 |
A couple of very wealthy racing enthusiasts are behind @WilliamsRacing partner ROKiT - John Paul DeJoria, of Patron tequila fame, and Jonathan Kendrick, who started his career in the seventies working for Goodyear's racing tyre division. ROK stands for 'Return of Kendrick'... Via Adam Cooper | |
Karstman | maandag 11 februari 2019 @ 17:06 |
Wat dat betreft doen ze het wel goed met dit nieuwe uiterlijk. | |
THEFXR | maandag 11 februari 2019 @ 17:09 |
gore auto, niet om aan te zien, gewoon een rijdende deo bus | |
Kleffe_Dop | maandag 11 februari 2019 @ 17:30 |
Het gebruik van de blauw-wit gradient werkt ook niet mee, ziet er zo hopeloos verouderd uit. | |
opreis | maandag 11 februari 2019 @ 17:43 |
Ik ben niet enthousiast over de williams | |
Justevo | maandag 11 februari 2019 @ 18:02 |
Rijdende deobus. En bij TR hebben ze ook weinig moeite gedaan. | |
Justevo | maandag 11 februari 2019 @ 18:02 |
Ik dacht precies hetzelfde, zag je comment niet ![]() | |
Tomatenboer | maandag 11 februari 2019 @ 18:07 |
Ik vind de nieuwe Williams wel tof. ![]() Lekker verfrissend. Doet me ook een beetje aan de oude McLarens denken uit de tijd van Coulthard en Hakkinen, al hadden die een andere kleurstelling. | |
vosss | maandag 11 februari 2019 @ 18:14 |
Pun intended? ![]() | |
beantherio | maandag 11 februari 2019 @ 18:25 |
Compleet onbekende en nog maar net opgerichte titelsponsoren: dat wekt veel vertrouwen. ![]() | |
JayHovah | maandag 11 februari 2019 @ 18:34 |
Anders kunnen ze altijd nog T-Minus strikken als sponsor ![]() | |
Lionheaad | maandag 11 februari 2019 @ 18:40 |
Ik loop niet heel warm van de Williams. | |
ShaoliN | maandag 11 februari 2019 @ 18:41 |
Jezus wat is die Williams lelijk. | |
sasquatsch | maandag 11 februari 2019 @ 18:43 |
Die heeft Racing Point al met hun Keniaanse sponsor ![]() | |
beantherio | maandag 11 februari 2019 @ 18:49 |
Ik vind het vooral een schreeuwend saaie livery. Het straalt echt niks uit. | |
Fopje | maandag 11 februari 2019 @ 18:59 |
Je ziet online echt de meest dikke concept liveries voorbij komen van fans, en dan zelf komen ze met dit... ![]() | |
Kleffe_Dop | maandag 11 februari 2019 @ 19:01 |
Eigenlijk zouden we een poultje moeten starten... Rokit of Rich Energy.. wie blijkt als eerste al maanden lang geen betalingen meer verricht te hebben? ![]() | |
ChatGirl | maandag 11 februari 2019 @ 19:32 |
Omdat het lijkt op tandpasta ja ![]() | |
Nattekat | maandag 11 februari 2019 @ 19:45 |
![]() | |
bokkepoot | maandag 11 februari 2019 @ 21:06 |
Ik vind het wel grappig, shady sponsoren in F1. Mission Winnow, Rich en nu Williams. Crypto bedrijven Mclaren die nu ook weer een tabak sponsor hebben. Blijft toch hilarisch met die correcte Engelsen.. | |
sasquatsch | maandag 11 februari 2019 @ 21:06 |
Je vergeet de Keniaanse bookmakers van Racing Point ![]() | |
bokkepoot | maandag 11 februari 2019 @ 21:09 |
Die kende ik nog niet, wat is daar precies mee? | |
sasquatsch | maandag 11 februari 2019 @ 21:26 |
Een gokbedrijf an sich is imho al dubieus (net zoals die tabaksponsoren) en het feit dat deze uit Afrika komt klinkt nu ook niet echt vertrouwenswaardig. Doet me denken aan die Nigeriaanse prins met zijn T-Minus sponsoring van Arrows destijds, dat een luchtbel bleek te zijn ![]() | |
Evenstar | maandag 11 februari 2019 @ 22:29 |
Haas vind ik echt prachtig. Simpel, maar effectief. 10/10 TR zoals altijd weer strak in lak, prima. 8/10 Williams daarentegen is echt niet om aan te zien. 1/10 | |
beantherio | maandag 11 februari 2019 @ 23:16 |
Stop. Reading. My. Mind. ![]() ![]() Ik gok trouwens op Rokit: hele vage firma. edit: als ik ze trouwens op Linkedin opzoek (zie https://www.linkedin.com/company/rokit-official/ ) dan zie ik dat Rokit maar 17 medewerkers heeft. Dat nummer zal niet exact zijn (niet iedereen zit op Linkedin) maar het klinkt alsof de "geldschieter" in dit geval maar een fractie van het aantal werknemers heeft van het team dat het sponsort. Williams zegt op de eigen website namelijk 600 medewerkers te hebben (zie https://www.williamsf1.com/racing/about ). Dit gaat vast goed komen. ![]() edit 2: Rokit sponsort blijkbaar ook de Houston Rockets. Zie https://www.forbes.com/si(...)ynergy/#38f5fcad41c9 Een van de eigenaren is wel ene John Paul DeJoria (zie https://en.wikipedia.org/wiki/John_Paul_DeJoria ) een miljardair die 3,4 miljard zou moeten bezitten. Misschien dat ie ook een autoracende zoon heeft? [ Bericht 20% gewijzigd door beantherio op 11-02-2019 23:43:07 ] | |
sasquatsch | dinsdag 12 februari 2019 @ 00:01 |
Rokit is maar een van de bedrijven van de ROK Group. Andere bedrijven zijn onder andere ROK Stars, ROK Drinks (met onder andere een Duits biermerk, whisky, bronwater en een enegiedrankje) en ROK Vision, een interactieve digitale content provider. http://rokgroupofcompanies.com | |
Kleffe_Dop | dinsdag 12 februari 2019 @ 00:35 |
Keniaanse schaduwpraktijken, British American Tabacco terug.. ik waan me weer in 1999! ![]() Zul je zien... komt er straks bij de eerste wintertest uit het niets een Prost bolide hortend en stotend de garage uit om vervolgens wonderbaarlijk snelle wintertijden neer te zetten. ![]() | |
Sunri5e | dinsdag 12 februari 2019 @ 08:49 |
Hoe laat is Renault? | |
Tarado | dinsdag 12 februari 2019 @ 08:54 |
11:30 UK time | |
#ANONIEM | dinsdag 12 februari 2019 @ 09:20 |
12:30 voor normale mensen dus ![]() | |
sasquatsch | dinsdag 12 februari 2019 @ 10:34 |
Ik lees net dat Jonathan Kendrick, een van de andere founders van ROK(iT), ooit als tyre engineer van Goodyear voor Williams heeft gewerkt. | |
#ANONIEM | dinsdag 12 februari 2019 @ 11:57 |
Verreweg de mooiste tot nu toe ![]() | |
beantherio | dinsdag 12 februari 2019 @ 12:41 |
Daar zal ie niet dusdanig rijk van geworden zijn dat ie daarmee een F1-team kan sponsoren. | |
Lionheaad | dinsdag 12 februari 2019 @ 12:55 |
Renault RS19 op Twitter![]() | |
Sunri5e | dinsdag 12 februari 2019 @ 13:04 |
Ziet er snel uit. | |
beantherio | dinsdag 12 februari 2019 @ 13:07 |
De vorm van F1-auto's wordt anno 2019 dusdanig veel bepaald door regels en computermodellen dat ze allemaal op elkaar lijken en ik iedere keer weer moeite heb om opvallende zaken uit het ontwerp te vissen. De neus oogt hier wat dunnetjes maar verder vind ik het er niet heel bijzonder uit zien. | |
JayHovah | dinsdag 12 februari 2019 @ 13:10 |
Die Renault ziet er uit als een computer render uit een game... RoKit is btw ook sponsor van het BTCC-team waarbij het broertje van Lewis gaat rijden. | |
Nattekat | dinsdag 12 februari 2019 @ 13:10 |
Het enige verschil is de 3. | |
beantherio | dinsdag 12 februari 2019 @ 13:17 |
Wat ik ervan begrijp is dat sommige teams (in ieder geval RBR) vanwege het groter worden van de brandstoftank, een keuze moeten maken om hun auto langer te maken en dat ze daardoor ook allerlei veranderingen in de aero en het chassis moeten aanbrengen. Is dat bij Renault ook zo? | |
ondeugend | dinsdag 12 februari 2019 @ 13:28 |
Nog even wat andere hoeken...![]() ![]() ![]() | |
Lionheaad | dinsdag 12 februari 2019 @ 13:40 |
Brede luchthapper bovenop Red-Bull vleugeltjes op de sidepodes Neus heeft ook wel wat weg van de Red-bull Rake is volgens mij ook hoog | |
sasquatsch | dinsdag 12 februari 2019 @ 13:48 |
Beetje vlakke voorvleugel. Bij de STR loopt die aan de buitenkant veel verder naar boven. | |
Funzel | dinsdag 12 februari 2019 @ 15:11 |
Dik ding weer, die Renault. | |
twiFight | dinsdag 12 februari 2019 @ 17:02 |
Wat ik vooral hoop, na de oohs en aahs de eerste vrije trainingen, is dat de autos goed uit elkaar te houden zijn. Vorig jaar had ik nogal eens moeite met de Saubers en Williamseses. | |
beantherio | dinsdag 12 februari 2019 @ 20:31 |
Nog een interessante analyse van de STR van autosport.com: Het bodywork is blijkbaar wat compacter geworden: specifiek rondom de motor (wat kan duiden op betere koeling). | |
THEFXR | dinsdag 12 februari 2019 @ 21:34 |
DeeBee | dinsdag 12 februari 2019 @ 21:56 |
Snellere motor dan Honda ook zie ik al! | |
sasquatsch | dinsdag 12 februari 2019 @ 22:55 |
Even wat veranderingen van de STR14 ten opzichte van vorig jaar: • de voorvleugel met de 5 vleugelelementen die aan de buitenzijde omhoog loopt. Ziet er eenvoudiger/vloeiender uit dan bij Haas. De vraag is of dit de versie is die we volgende week gaan zien. • lagere wishbones van de voorwielophanging ten opzichte van vorig jaar. • De S-duct met een bobbel op de neus in plaats van een sleuf en een knik in de neus om het effect te versterken. • eenvoudiger uitziende barge-boards met 3 vleugelelementen (waarschijnlijk niet de definitieve versie) • vinnen aan het eind van de onderzijde bargeboards • de spiegels staan verder naar buiten met een verticale en horizontale steun voor de bevestiging • hogere Ferrari-stijl sidepods met een kleinere luchtinlaat waardoor de wagen compacter wordt. Door de hogere inlaat en diepere undercut wordt er meer lucht rond de sidepods naar de diffuser gestroomd. • het buitenste vleugelelement rondom de sidepods zit slechts met een enkele horizontaal element vast in tegenstelling tot vorig jaar • vleugels op de airbox • de achterwielophanging komt van Red Bull Racing, net zoals er meer onderdelen van de (vooral 2018) RBR komen • de achtervleugel rust op een rechtere steun dan vorig jaar en heeft een cutout in de endplates, net zoals bij de Haas. Met dank aan Craig Scarborough en Matthew Somerfield | |
sasquatsch | dinsdag 12 februari 2019 @ 22:56 |
Ik zie nauwelijks verschil met die van vorig jaar. | |
opreis | woensdag 13 februari 2019 @ 00:18 |
Is voornamelijkom de livery te showen | |
nils7 | woensdag 13 februari 2019 @ 08:29 |
Hoe laat zijn de presentaties vandaag? | |
Lionheaad | woensdag 13 februari 2019 @ 08:38 |
De hogere rake is het grootste verschil. | |
NaturalScience | woensdag 13 februari 2019 @ 08:39 |
7 februari 2019, 12.00 uur – Haas F1 11 februari 2019, 14.30 uur – Scuderia Toro Rosso 11 februari 2019, 16.00 uur – Rokit Williams Racing 12 februari 2019, 12.30 uur – Renault F1 Team 13 februari 2019, 11:00 uur – Mercedes AMG F1 13 februari 2019, 16.00 uur – Racing Point F1 Team 13 februari 2019 – Red Bull Racing 14 februari 2019, 13.00 uur – McLaren F1 15 februari 2019, 10.45 uur – Scuderia Ferrari 18 februari 2019, 8.20 uur – Alfa Romeo Racing Alleen RBR heeft geen tijd gegeven. | |
#ANONIEM | woensdag 13 februari 2019 @ 08:55 |
11 uur is Mercedes aan de beurt Edit: was al gepost ![]() ![]() [ Bericht 79% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2019 08:55:43 ] | |
PzKpfw | woensdag 13 februari 2019 @ 09:08 |
Wat een gedrocht, ze waren altijd zo clean en classy met Martini ![]() | |
zoem | woensdag 13 februari 2019 @ 09:21 |
RB zou volgens geruchten om 14u zijn. | |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 09:23 |
De getoonde Renault van gisteren was blijkbaar enkel de 2018-auto met wat 2019-onderdelen erop begrijp ik nu? | |
vosss | woensdag 13 februari 2019 @ 09:26 |
11 uur kan ik niet volgen ivm naar het ziekenhuis met ma, hopelijk kan ik de RB presentatie wel zien ![]() | |
Sinister-D- | woensdag 13 februari 2019 @ 09:32 |
slingeren die niet meestal spontaan studio foto's online gedurende de dag? | |
bokkepoot | woensdag 13 februari 2019 @ 09:36 |
Dat zijn bijna alle real life presentaties, heeft ook te maken dat ze nog niet alle details willen laten zien. | |
Lionheaad | woensdag 13 februari 2019 @ 09:40 |
De live presenatatie wel. De renders die online zijn gezet zijn wel duidelijk anders. | |
Sunri5e | woensdag 13 februari 2019 @ 10:11 |
Mooi dagje vandaag. | |
sasquatsch | woensdag 13 februari 2019 @ 10:47 |
En dat de auto nog niet af is ![]() | |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 11:00 |
Nou, kom er maar in Mercedes... | |
NaturalScience | woensdag 13 februari 2019 @ 11:01 |
![]() | |
Lionheaad | woensdag 13 februari 2019 @ 11:01 |
![]() | |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 11:01 |
![]() Weer een heel iele neus. De voorvleugel lijkt erg veel op die van STR alhoewel ie wat meer naar achteren gebogen is. De achterkant lijkt wat lomper dan de oude auto. | |
Mothzor | woensdag 13 februari 2019 @ 11:02 |
Pff waar zijn de jaren gebleven met mooie launches in Venetië ![]() | |
WheeledWarrior | woensdag 13 februari 2019 @ 11:06 |
Benetton dat de wagen presenteert in een oud amfitheater ![]() | |
Lionheaad | woensdag 13 februari 2019 @ 11:06 |
Mercedes W10 lijkt minder "kaal" dan de rest. | |
TagForce | woensdag 13 februari 2019 @ 11:07 |
Which new look? Die mercedes sterren op de kont? Meh ![]() | |
bokkepoot | woensdag 13 februari 2019 @ 11:09 |
Mercedes heeft na Haas de mooiste livery imho.. | |
WheeledWarrior | woensdag 13 februari 2019 @ 11:11 |
Zou zomaar kunnen dat de Williams en de Racing Point dit jaar veel op elkaar lijken qua kleuren. Die hebben ook een nieuwe sponsor dus dat roze gaat zeer waarschijnlijk weg. | |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 11:14 |
![]() Het lijkt wel alsof de vloer een stuk groter is dan vorig jaar. Of het motorcompartiment een stuk kleiner. | |
Tarado | woensdag 13 februari 2019 @ 11:16 |
vind ik ook niet mooi | |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 11:18 |
Mercedes is al wat verder dan Renault en Williams. Van de motorsport.com live blog:En nog een laatste render: ![]() | |
Nattekat | woensdag 13 februari 2019 @ 11:20 |
Die voorvleugel ziet er wel vet uit zo ![]() | |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 11:32 |
![]() | |
#ANONIEM | woensdag 13 februari 2019 @ 11:33 |
Zoals altijd heeft Mercedes de zaakjes wel voor elkaar. | |
Sunri5e | woensdag 13 februari 2019 @ 11:37 |
Wat een dikke wagen zeg. | |
Mothzor | woensdag 13 februari 2019 @ 11:40 |
Ziet er strak uit, maar heel je graphic design naar de klote als je supersofts, Ultra's of hypers plaatst. Nu komen de bandwangen mooi overeen ![]() | |
ChatGirl | woensdag 13 februari 2019 @ 11:41 |
Kvyat heeft z'n eerste kilometers in de STR afgelegd:
| |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 11:42 |
De vloer, de barge boards en de zooi rondom de inlets ziet er idd al veel gedetailleerder uit dan dat van de andere tot nu toe getoonde auto's. De vloer komt wel erg groot over maar dat kan gezichtsbedrog zijn. | |
#ANONIEM | woensdag 13 februari 2019 @ 11:43 |
Klinkt goed, alleen gefilmd met een aardappel. | |
Lionheaad | woensdag 13 februari 2019 @ 11:45 |
Vloer is niet groot. Motor compartiment is heel strak. | |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 11:49 |
Er is blijkbaar ook sprake van een compleet nieuwe motor lees ik nu: Mercedes to run all-new F1 engine for 2019 Het motor compartiment is daardoor (blijkbaar) inderdaad wat compacter geworden. | |
Funzel | woensdag 13 februari 2019 @ 11:53 |
Mercedes mooiste tot nu! | |
ChatGirl | woensdag 13 februari 2019 @ 11:57 |
Filmpje van de Mercedes:
| |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 12:10 |
Toch wel heel benieuwd waar RBR mee gaat komen. En ik ben vooral benieuwd hoe "klaar" die auto is: Mercedes is dat namelijk duidelijk wel. | |
ondeugend | woensdag 13 februari 2019 @ 12:21 |
De RBR ziet er vaak wat minder verfijnd en best wel lomp uit vergeleken met de Mercedes. Ik verwacht dit jaar dus niet anders, De Mercedes en Torro Rosso zijn het moosit tot nu toe. Maar die vond ik al mooi en zijn eigenlijk kwa livery niet of nauwelijks veranderd. | |
vosss | woensdag 13 februari 2019 @ 12:31 |
Mooie wagen die Merc ![]() | |
Dven | woensdag 13 februari 2019 @ 12:31 |
Ziet er inderdaad geweldig uit! Toro Rosso ook erg mooi. Haas ook absoluut niet mis. | |
sasquatsch | woensdag 13 februari 2019 @ 12:52 |
Roze met blauw is het gerucht. | |
Nattekat | woensdag 13 februari 2019 @ 12:52 |
Nice | |
sasquatsch | woensdag 13 februari 2019 @ 12:55 |
Die laten ook nog niet het achterste van de tong zien. Zal tijdens de testen wel wat gedetailleerder zijn. | |
#ANONIEM | woensdag 13 februari 2019 @ 12:56 |
https://twitter.com/ToroRosso/status/1095632421876322304?s=08 Mooi geluid ![]() | |
PzKpfw | woensdag 13 februari 2019 @ 12:57 |
Red Bull heeft z'n nieuwe wagen ook gedeeld op Facebook net. | |
ChatGirl | woensdag 13 februari 2019 @ 12:58 |
![]() | |
Oldground | woensdag 13 februari 2019 @ 12:58 |
Sick. Erg nice. Vind Mercedes maar mwa. | |
Spockjuh_ | woensdag 13 februari 2019 @ 12:59 |
net zoals vorig jaar dus eerst een test livery en niet de uiteindelijke. deze is wel moooooooooooooooooi | |
ChatGirl | woensdag 13 februari 2019 @ 12:59 |
Inderdaad hetzelfde als vorig jaar met die camo-livery. Maar laat ze deze houden, ik vind dit supervet! | |
Oldground | woensdag 13 februari 2019 @ 13:01 |
Oh ja dat is waar. Was dat van RB al weer vergeten. | |
Lionheaad | woensdag 13 februari 2019 @ 13:02 |
Net als Mercedes meer tierelantijntjes Van mij mag de livery zo blijven | |
Rockiejj | woensdag 13 februari 2019 @ 13:02 |
![]() Vind het niet heel lelijk / storend hoor! | |
Dven | woensdag 13 februari 2019 @ 13:05 |
Ik heb er niets mee. Dus gelukkig maar een testlivery ![]() | |
ondeugend | woensdag 13 februari 2019 @ 13:05 |
Dat zou erg gaaf zijn, maar ik verwacht nog wel wat geel | |
Tarado | woensdag 13 februari 2019 @ 13:05 |
![]() | |
ChatGirl | woensdag 13 februari 2019 @ 13:06 |
Uit hun persbericht:
| |
vosss | woensdag 13 februari 2019 @ 13:06 |
Boh die RB livery is dik!! ![]() Laat ze in godsnaam zo houden! Kunnen we geen petitie starten dat ze niet weet teruggaan naar die bekende lelijke livery? ![]() | |
Fiorano | woensdag 13 februari 2019 @ 13:09 |
Lijkt niet echt duidelijk of het nou definitief of test livery is. Wel dik zo! | |
Mothzor | woensdag 13 februari 2019 @ 13:09 |
En een launch met startnummer 33 ![]() | |
Tarado | woensdag 13 februari 2019 @ 13:09 |
![]() | |
ChatGirl | woensdag 13 februari 2019 @ 13:09 |
![]() | |
Nattekat | woensdag 13 februari 2019 @ 13:09 |
Itt de blauw/witte vind ik deze wel echt vet ![]() | |
WheeledWarrior | woensdag 13 februari 2019 @ 13:12 |
Wait, what? Oh... test livery... | |
Evenstar | woensdag 13 februari 2019 @ 13:14 |
Fucking vet, helaas maar een test livery. | |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 13:26 |
RBR heeft altijd van die enorm coole test-livery's. Jammer dat ze maar tijdelijk zijn. De voorvleugel lijkt trouwens veel op die van Mercedes. En ook weer opnieuw zo'n dunne neus zoals alle andere teams. Wat wel opvallend is is dat de voorvleugel relatief ver naar voren is geschoven t.o.v. de neus. Ook bij RBR heb ik trouwens het idee dat ze (net als Mercedes) het motorcompartiment wat verkleind hebben. De aero lijkt aardig compleet maar ik ben benieuwd naar foto's van de achterkant. | |
sasquatsch | woensdag 13 februari 2019 @ 13:28 |
Zelfde als bij STR, doordat de Honda compacter is dan de Renault. Ik vind de RBR ook erg veel op de STR lijken, zowel qua voorvleugel, ophanging, bargeboards, etc. | |
michiel_merk | woensdag 13 februari 2019 @ 13:29 |
Side-pods breder, achtervleugel zal nog wel wat veranderen. | |
Evenstar | woensdag 13 februari 2019 @ 13:29 |
Chassis zal zoals altijd wel prima in order zijn bij RBR. Nu hopen dat Honda inderdaad goed werk heeft geleverd. | |
Lionheaad | woensdag 13 februari 2019 @ 13:29 |
Simpel Design bardgeboards![]() Vaag gedoe onder de neus ![]() | |
TagForce | woensdag 13 februari 2019 @ 13:31 |
Met zwarte (en geen gele) T-cam. Max 2019 WDC confirmed. Nu eerst nog 2 weken sandbaggen van Red Bull tijdens de wintertests, en dan knallen. ![]() | |
michiel_merk | woensdag 13 februari 2019 @ 13:32 |
wind | |
Lionheaad | woensdag 13 februari 2019 @ 13:32 |
En dan dit nog![]() | |
sasquatsch | woensdag 13 februari 2019 @ 13:34 |
De uitgang van de S-duct (aan de achterkant)? | |
Evenstar | woensdag 13 februari 2019 @ 13:34 |
Ik zeg LED-lampjes op body en kleur moet zich aanpassen aan de kleur van de banden. | |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 13:36 |
Is een dakraam. Of kijkgat voor de bunker in de neus. ![]() | |
michiel_merk | woensdag 13 februari 2019 @ 13:36 |
is waarschijnelijk om de druk weg te nemen | |
Tinos85 | woensdag 13 februari 2019 @ 13:36 |
Alle launches zijn met zwarte T-cam. Bottas reed ook zwarte T-cam rond vanmorgen. | |
Tarado | woensdag 13 februari 2019 @ 13:37 |
![]() ![]() | |
Lionheaad | woensdag 13 februari 2019 @ 13:38 |
Rode led's in de gleuf van de neus... Dat is het natuurlijk! ![]() | |
Whiskers2009 | woensdag 13 februari 2019 @ 13:41 |
Max heeft al aangegeven dat hij de gele camera gewoon houdt. En naar ik meen ook de plek in de garage. | |
Twieki | woensdag 13 februari 2019 @ 13:41 |
Er kwamen toch rode achterlichten op de verticale delen van de achtervleugel? Nog nergens gezien... | |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 13:42 |
De RBR is wel het meest opvallende ontwerp tot nu toe. Max gaat zo de shakedown verrichten trouwens. Hopelijk daarna wat meer foto's. | |
ChatGirl | woensdag 13 februari 2019 @ 13:43 |
![]() | |
Twieki | woensdag 13 februari 2019 @ 13:44 |
Ah toch... Ik had 't nog niet gezien, dank! | |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 13:45 |
Volgende week testen en filosoferen over de krachtsverhoudingen. Zin aan. ![]() | |
TagForce | woensdag 13 februari 2019 @ 13:49 |
Geen loophole, valt gewoon buiten het beschreven vlak: Bargeboard height No bodywork which, in plan view, is in the area enclosed by the intersection of the following lines may be more than 350mm above the reference plane : a) A longitudinal line parallel to and 800mm from the car centre plane. b) A diagonal line running rearwards and outwards, from a point 430mm rearward of the front wheel centre line and 240mm from the car centre plane, at an angle of 4.5° to the car centre plane. c) A transverse line 430mm rearward of the front wheel centre plane. d) A line running through a point 625mm forward of the plane C-C and 320mm from the car centre plane, running parallel to the diagonal line defined in Article 3.5.5(c). Die bargeboard zit gewoon binnen de 240 mm vanaf de car centerline vanaf 430mm achter het midden van de voorwielen. Ik gok dat het zo'n 1 mm scheelt, Newey kennende. | |
Evenstar | woensdag 13 februari 2019 @ 13:59 |
Neweygod ![]() | |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 14:05 |
| |
Tinos85 | woensdag 13 februari 2019 @ 14:05 |
https://twitter.com/redbullracing/status/1095668967195246598?s=21 Red Bull heeft ze ook aan. | |
#ANONIEM | woensdag 13 februari 2019 @ 14:13 |
#manboner [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2019 14:13:43 ] | |
opreis | woensdag 13 februari 2019 @ 14:29 |
RB en STR gaan dit jaar ook weer veel samenwerken met onderdelen. Nu ze zelfde motor hebben gaat dat dus ook meteen een stuk makkelijker. Zie het daarom eigenlijk ook wel weer somber in voor williams, die gaan er nu relatief nog verder achter bungelen denk ik. | |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 14:30 |
![]() Wat een rare gaten in het bodywork achter: ![]() edit: het lijkt deel te zijn van de camouflage. | |
Themeparktommy | woensdag 13 februari 2019 @ 14:36 |
Haha, zie hier de camouflage aan het werk ![]() | |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 14:39 |
Het is wel erg goed gedaan. Dat boven de luchtinlaat heb je nog wel vrij snel door, maar die vorm op de motorkap is echt heel ingenieus. Het lijkt echt of er een soort gat zit. ![]() | |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 14:57 |
Hij is een redelijk stukje lager geworden. | |
Sjemmert | woensdag 13 februari 2019 @ 15:01 |
Daar zat ik dus ook naar te kijken dacht daar ook soort luchtinlaten in te zien ![]() | |
opreis | woensdag 13 februari 2019 @ 15:04 |
lijkt ook extra zo door minder rake geloof ik | |
Fopje | woensdag 13 februari 2019 @ 15:32 |
Hier lust ik wel een 1:43 van ![]() | |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 15:33 |
Het bodywork van de RBR is toch wel echt gesloten. ![]() ![]() ![]() ![]() Zie https://nl.motorsport.com(...)racing-rb15-42889153 voor meer actiefoto's. | |
Captain_Jack_Sparrow | woensdag 13 februari 2019 @ 15:44 |
Het is echt een hele ranke auto, he? | |
Tinos85 | woensdag 13 februari 2019 @ 15:57 |
Lijkt een stuk minder rake te hebben. En zie aan de achterkant geen andere uitlaten/wastegate die anderen wel hebben. | |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 16:01 |
Het lijkt er in ieder geval niet op dat ze de wheelbase echt verlengd hebben t.o.v. de auto van vorig jaar. Dat was even een vraagteken, maar het ziet er uit als een wat vergelijkbare lengte als de voorgaande jaren. | |
opreis | woensdag 13 februari 2019 @ 16:04 |
Zeker weten? ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 13 februari 2019 @ 16:08 |
SportPesa Racing . is nu bezig. [ Bericht 89% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2019 16:09:13 ] | |
Tinos85 | woensdag 13 februari 2019 @ 16:09 |
Vind het lastig om te zien. Nog niet een goede foto en profil gezien. Daarom zeg ik ook lijkt ![]() | |
ChatGirl | woensdag 13 februari 2019 @ 16:14 |
Duurt lang. | |
opreis | woensdag 13 februari 2019 @ 16:17 |
Lance ziet er een beetje gay uit | |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 16:18 |
Het is dus eigenlijk enkel de introductie van de nieuwe livery? | |
ondeugend | woensdag 13 februari 2019 @ 16:18 |
En dikkig ![]() | |
ChatGirl | woensdag 13 februari 2019 @ 16:20 |
Hij ziet er uit als een boyband-lid uit de jaren '90 | |
StephanL | woensdag 13 februari 2019 @ 16:20 |
spannend ![]() | |
opreis | woensdag 13 februari 2019 @ 16:20 |
ben geen fan | |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 16:20 |
Nou ja niet dus ![]() | |
ChatGirl | woensdag 13 februari 2019 @ 16:21 |
Anticlimax | |
#ANONIEM | woensdag 13 februari 2019 @ 16:21 |
GP3 livery | |
ondeugend | woensdag 13 februari 2019 @ 16:21 |
![]() Tis van beiden niet de beste foto zeg maar | |
StephanL | woensdag 13 februari 2019 @ 16:21 |
![]() ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 13 februari 2019 @ 16:22 |
Bij elkaar geraapt zooitje ![]() | |
ChatGirl | woensdag 13 februari 2019 @ 16:22 |
![]() ![]() ![]() | |
ondeugend | woensdag 13 februari 2019 @ 16:22 |
Ik blijf er bij dat roze afschuwelijk is voor een bolide | |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 16:23 |
Roze, blauw en zilver: echt een kwaliteitscombinatie kleurenschema. ![]() ![]() | |
StephanL | woensdag 13 februari 2019 @ 16:23 |
![]() | |
Tarado | woensdag 13 februari 2019 @ 16:29 |
ook niet mijn kleur maar wel herkenbaar en het blauw is beter dan bij de Williams | |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 16:34 |
Ook hier waren de voorvleugel en achtervleugel wel al van de 2019-auto neem ik aan? | |
Karstman | woensdag 13 februari 2019 @ 16:51 |
Niks mis met roze maar dit doet gewoon pijn aan je ogen, zo druk. | |
Funzel | woensdag 13 februari 2019 @ 16:56 |
Wel dat ding weer ram vol sponsoren. Dat doen ze altijd wel goed daar. | |
Lionheaad | woensdag 13 februari 2019 @ 17:01 |
Nog altijd beter dan de Williams | |
PzKpfw | woensdag 13 februari 2019 @ 17:03 |
Renault en Haas tot nu toe de mooiste wagens. | |
King_Merc | woensdag 13 februari 2019 @ 17:24 |
alleen voorvleugel, achtervleugel is nog 2018 design | |
Captain_Jack_Sparrow | woensdag 13 februari 2019 @ 17:28 |
Wel redelijk gelijk, volgens mij. RB14 ![]() RB15 ![]() | |
Sunri5e | woensdag 13 februari 2019 @ 17:36 |
Wat mij opvalt is de smalle achterkant. | |
PzKpfw | woensdag 13 februari 2019 @ 17:40 |
Ik kan niet wachten om te zien hoe die Honda gaat presteren in de RB. Ik vrees dat de resultaten tegen gaan vallen. | |
bokkepoot | woensdag 13 februari 2019 @ 17:42 |
Die Force India/Racing point/Whatevah, wat een gedrocht... dat blauw vloekte enorm zeg. | |
tralalala | woensdag 13 februari 2019 @ 18:20 |
Koekoek ![]() | |
sasquatsch | woensdag 13 februari 2019 @ 18:24 |
Leg de RB14 maar eens naast de RS19. Bijna een kopie ![]() ![]() | |
bokkepoot | woensdag 13 februari 2019 @ 18:28 |
Holy shit zeg dat is wel weer op zijn Neweyiaans gedaan zeg... Al hoorde ik ook dat de RB15 iets langer is dan de RB14 Begrijp het wel, als je TR nog voor wilt blijven dit jaar. | |
Nattekat | woensdag 13 februari 2019 @ 18:29 |
Wauw ![]() | |
PzKpfw | woensdag 13 februari 2019 @ 18:45 |
Neemt die Honda zoveel minder ruimte in? ![]() | |
Tinos85 | woensdag 13 februari 2019 @ 18:47 |
Ze hadden toch tegen Honda gezegd doe wat nodig is. Wij zorgen dat de body goed past ![]() | |
Fopje | woensdag 13 februari 2019 @ 18:49 |
Totaal geen Mercedes fan, maar damn... Die wagen... ![]() | |
PzKpfw | woensdag 13 februari 2019 @ 19:05 |
Als in zorg voor minimaal 'X' pk? | |
ShaoliN | woensdag 13 februari 2019 @ 19:11 |
Niet direct. MCLaren gaf Honda restricties op ivm afmetingen en koeling. Red Bull zegt bouw goede motor dan ontwerpen wij het chassis er omheen | |
WheeledWarrior | woensdag 13 februari 2019 @ 19:18 |
Echt zo'n vroege jaren 90 plakplaatjes livery. | |
opreis | woensdag 13 februari 2019 @ 19:43 |
Aan ambitie geen gebrek iig bij FI/RP, willen voor podium en misschien een overwinning gaan. Ben benieuwd hoe ze het t.o.v Renault gaan doen. Een stap naar achter in het veld zou voor de geloofwaardigheid van Renault niet goed zijn. | |
Nattekat | woensdag 13 februari 2019 @ 19:44 |
Ik ga de ballen uit mijn broek lachen als dat gebeurt. | |
sasquatsch | woensdag 13 februari 2019 @ 20:57 |
Dat kost hun drie dagen ontwikkeltijd en die tijd willen ze niet verliezen.
| |
beantherio | woensdag 13 februari 2019 @ 21:04 |
Erg interessante vergelijking. Ik vraag me wel een beetje af of de hoek de boel niet een beetje vertekend, maar dat het compacter is geworden is duidelijk. Nog een analyse: | |
#ANONIEM | donderdag 14 februari 2019 @ 01:48 |
Lekker rauw geluid maakt de Honda. | |
THEFXR | donderdag 14 februari 2019 @ 04:21 |
MakkieR | donderdag 14 februari 2019 @ 07:33 |
Als er nou twee wijven in die auto zitten, oh wacht even Ocon reed in die auto, dan snap ik het wel ![]() | |
Evenstar | donderdag 14 februari 2019 @ 08:52 |
Ik vond de Mercedes al slank, maar volgens mij is de RBR nog een stuk slanker. Hoop echt zo dat Honda alles goed vooerlkaar heeft en wij echt een leuke kampioenschap krijgen. | |
Sunri5e | donderdag 14 februari 2019 @ 08:57 |
Dat laatste zou mooi zijn maar ik verwacht het eigenlijk niet. | |
WheeledWarrior | donderdag 14 februari 2019 @ 09:12 |
Vroeger kon je die ontwikkeltijd wel opofferen in februari, want toen had je ongelimiteerd testen tijdens het seizoen. Nu is er geen tijd voor dure, tijdrovende presentatiegrappen in amfitheaters of met de Spice Girls. | |
mikieu | donderdag 14 februari 2019 @ 09:23 |
Rb zegt dat ze meer downforce hebben dan eind vorig seizoen. Mercedes heeft minder dan eind vorig seizoen. Dat klinkt erg interessant! | |
beantherio | donderdag 14 februari 2019 @ 10:29 |
Het positivisme over de nieuwe RBR viert hoogtij! Ik hoop dat het terecht zal blijken te zijn, maar het is allemaal nog heel onwerkelijk. | |
Lionheaad | donderdag 14 februari 2019 @ 10:48 |
Bron? linkje naar verhaal? Die had ik namelijk nog niet gehoord/gelezen van RBR | |
beantherio | donderdag 14 februari 2019 @ 11:09 |
![]() De launch is blijkbaar om 13.00 uur (12 uur GMT). | |
twiFight | donderdag 14 februari 2019 @ 11:59 |
Jammer, al die haat hier altijd. Ik lach de ballen uit mijn broek als elk team kan strijden voor de overwinning. Dan krijgen we het gaafste seizoen ooit en komen de écht goede rijders naar voren. Maar dat ben ik. Hopen dat een team faalt is ook grapsig, I guess. | |
Tarado | donderdag 14 februari 2019 @ 12:02 |
dat is wel een utopie, ik vind het al heel wat als er 3 teams strijden om het WK | |
Tarado | donderdag 14 februari 2019 @ 12:43 |
![]() | |
Funzel | donderdag 14 februari 2019 @ 12:50 |
Lijkt mij niet de definitieve livery toch? | |
ChatGirl | donderdag 14 februari 2019 @ 12:50 |
En hier twee close-ups van de (test-)livery ![]() ![]() | |
Tarado | donderdag 14 februari 2019 @ 12:50 |
Nee schijnt ook alleen voor de tests te zijn | |
opreis | donderdag 14 februari 2019 @ 13:02 |
Hele andere neus/voorvleugel dan de meeste. | |
ondeugend | donderdag 14 februari 2019 @ 13:03 |
ondeugend | donderdag 14 februari 2019 @ 13:07 |
![]() | |
ChatGirl | donderdag 14 februari 2019 @ 13:08 |
![]() | |
opreis | donderdag 14 februari 2019 @ 13:08 |
Lekker groot oranje vlak met nog plek voor een grote sponsor | |
opreis | donderdag 14 februari 2019 @ 13:09 |
Ik ben niet enthousiast, zowel auto als racesuits | |
ChatGirl | donderdag 14 februari 2019 @ 13:11 |
![]() ![]() ![]() | |
opreis | donderdag 14 februari 2019 @ 13:11 |
![]() die voor vleugel.... | |
ChatGirl | donderdag 14 februari 2019 @ 13:13 |
![]() ![]() | |
ondeugend | donderdag 14 februari 2019 @ 13:14 |
Het lijkt wel een overall van een slechte aannemer ![]() | |
sasquatsch | donderdag 14 februari 2019 @ 13:14 |
Beter dan die van Williams en Racing Point ![]() | |
opreis | donderdag 14 februari 2019 @ 13:15 |
Nou dan ligt de lat wel hoog | |
Nattekat | donderdag 14 februari 2019 @ 13:15 |
True | |
ChatGirl | donderdag 14 februari 2019 @ 13:15 |
Of een carnavalsgroep die een wagen heeft gebouwd met als thema 'we bouwen er een feestje van'. | |
King_Merc | donderdag 14 februari 2019 @ 13:23 |
![]() interessant die voorvleugel, zorgt voor meer outwash.. ![]() | |
beantherio | donderdag 14 februari 2019 @ 13:25 |
Rare kleine minivin achterop de McLaren. |