Bron? linkje naar verhaal? Die had ik namelijk nog niet gehoord/gelezen van RBRquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:23 schreef mikieu het volgende:
Rb zegt dat ze meer downforce hebben dan eind vorig seizoen. Mercedes heeft minder dan eind vorig seizoen. Dat klinkt erg interessant!
twitter:McLarenF1 twitterde op donderdag 14-02-2019 om 09:04:46Do you believe in love at first sight?It’s about more than just swiping right.Dressed in papaya, shiny and new,Under the covers, #MCL34 waits for you. #McLarentinesDay 🧡 https://t.co/SOEuKb4ZBz reageer retweet
Jammer, al die haat hier altijd.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga de ballen uit mijn broek lachen als dat gebeurt.
dat is wel een utopie, ik vind het al heel wat als er 3 teams strijden om het WKquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:59 schreef twiFight het volgende:
[..]
Jammer, al die haat hier altijd.
Ik lach de ballen uit mijn broek als elk team kan strijden voor de overwinning. Dan krijgen we het gaafste seizoen ooit en komen de écht goede rijders naar voren. Maar dat ben ik. Hopen dat een team faalt is ook grapsig, I guess.
Nee schijnt ook alleen voor de tests te zijnquote:Op donderdag 14 februari 2019 12:50 schreef Funzel het volgende:
[..]
Lijkt mij niet de definitieve livery toch?
Het lijkt wel een overall van een slechte aannemerquote:
Beter dan die van Williams en Racing Pointquote:Op donderdag 14 februari 2019 13:09 schreef opreis het volgende:
Ik ben niet enthousiast, zowel auto als racesuits
Nou dan ligt de lat wel hoogquote:Op donderdag 14 februari 2019 13:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Beter dan die van Williams en Racing Point
Truequote:Op donderdag 14 februari 2019 13:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Beter dan die van Williams en Racing Point
Of een carnavalsgroep die een wagen heeft gebouwd met als thema 'we bouwen er een feestje van'.quote:Op donderdag 14 februari 2019 13:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het lijkt wel een overall van een slechte aannemer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |