alleen voorvleugel, achtervleugel is nog 2018 designquote:Op woensdag 13 februari 2019 16:34 schreef beantherio het volgende:
Ook hier waren de voorvleugel en achtervleugel wel al van de 2019-auto neem ik aan?
Wel redelijk gelijk, volgens mij.quote:Op woensdag 13 februari 2019 15:57 schreef Tinos85 het volgende:
Lijkt een stuk minder rake te hebben.
Koekoekquote:Op woensdag 13 februari 2019 17:36 schreef Sunri5e het volgende:
Wat mij opvalt is de smalle achterkant.
Leg de RB14 maar eens naast de RS19. Bijna een kopiequote:Op woensdag 13 februari 2019 17:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wel redelijk gelijk, volgens mij.
RB14
[ afbeelding ]
RB15
[ afbeelding ]
Holy shit zeg dat is wel weer op zijn Neweyiaans gedaan zeg...quote:
Begrijp het wel, als je TR nog voor wilt blijven dit jaar.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Leg de RB14 maar eens naast de RS19. Bijna een kopie
[ afbeelding ]
Neemt die Honda zoveel minder ruimte in?quote:
Als in zorg voor minimaal 'X' pk?quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:47 schreef Tinos85 het volgende:
Ze hadden toch tegen Honda gezegd doe wat nodig is. Wij zorgen dat de body goed past
Niet direct. MCLaren gaf Honda restricties op ivm afmetingen en koeling. Red Bull zegt bouw goede motor dan ontwerpen wij het chassis er omheenquote:Op woensdag 13 februari 2019 19:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als in zorg voor minimaal 'X' pk?
Echt zo'n vroege jaren 90 plakplaatjes livery.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:42 schreef bokkepoot het volgende:
Die Force India/Racing point/Whatevah, wat een gedrocht... dat blauw vloekte enorm zeg.
Ik ga de ballen uit mijn broek lachen als dat gebeurt.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:43 schreef opreis het volgende:
Aan ambitie geen gebrek iig bij FI/RP, willen voor podium en misschien een overwinning gaan. Ben benieuwd hoe ze het t.o.v Renault gaan doen. Een stap naar achter in het veld zou voor de geloofwaardigheid van Renault niet goed zijn.
Dat kost hun drie dagen ontwikkeltijd en die tijd willen ze niet verliezen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:02 schreef Mothzor het volgende:
Pff waar zijn de jaren gebleven met mooie launches in Venetië
quote:Der damalige Ferrari-Teamchef Maurizio Arrivabene erklärte das so: "Wir zeigen das neue Auto nur noch im Netz. Der Grund dafür ist sehr einfach – die Techniker haben mir erklärt, dass wir drei Tage verlieren, sollten wir eine der üblichen Präsentationen planen. Diese drei Tage können wir uns nicht leisten."
Erg interessante vergelijking. Ik vraag me wel een beetje af of de hoek de boel niet een beetje vertekend, maar dat het compacter is geworden is duidelijk.quote:
Als er nou twee wijven in die auto zitten, oh wacht even Ocon reed in die auto, dan snap ik het welquote:Op woensdag 13 februari 2019 16:22 schreef ondeugend het volgende:
Ik blijf er bij dat roze afschuwelijk is voor een bolide
Dat laatste zou mooi zijn maar ik verwacht het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:52 schreef Kyran het volgende:
Ik vond de Mercedes al slank, maar volgens mij is de RBR nog een stuk slanker. Hoop echt zo dat Honda alles goed vooerlkaar heeft en wij echt een leuke kampioenschap krijgen.
Vroeger kon je die ontwikkeltijd wel opofferen in februari, want toen had je ongelimiteerd testen tijdens het seizoen. Nu is er geen tijd voor dure, tijdrovende presentatiegrappen in amfitheaters of met de Spice Girls.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat kost hun drie dagen ontwikkeltijd en die tijd willen ze niet verliezen.
[..]
Bron? linkje naar verhaal? Die had ik namelijk nog niet gehoord/gelezen van RBRquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:23 schreef mikieu het volgende:
Rb zegt dat ze meer downforce hebben dan eind vorig seizoen. Mercedes heeft minder dan eind vorig seizoen. Dat klinkt erg interessant!
twitter:McLarenF1 twitterde op donderdag 14-02-2019 om 09:04:46Do you believe in love at first sight?It’s about more than just swiping right.Dressed in papaya, shiny and new,Under the covers, #MCL34 waits for you. #McLarentinesDay 🧡 https://t.co/SOEuKb4ZBz reageer retweet
Jammer, al die haat hier altijd.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga de ballen uit mijn broek lachen als dat gebeurt.
dat is wel een utopie, ik vind het al heel wat als er 3 teams strijden om het WKquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:59 schreef twiFight het volgende:
[..]
Jammer, al die haat hier altijd.
Ik lach de ballen uit mijn broek als elk team kan strijden voor de overwinning. Dan krijgen we het gaafste seizoen ooit en komen de écht goede rijders naar voren. Maar dat ben ik. Hopen dat een team faalt is ook grapsig, I guess.
Nee schijnt ook alleen voor de tests te zijnquote:Op donderdag 14 februari 2019 12:50 schreef Funzel het volgende:
[..]
Lijkt mij niet de definitieve livery toch?
Het lijkt wel een overall van een slechte aannemerquote:
Beter dan die van Williams en Racing Pointquote:Op donderdag 14 februari 2019 13:09 schreef opreis het volgende:
Ik ben niet enthousiast, zowel auto als racesuits
Nou dan ligt de lat wel hoogquote:Op donderdag 14 februari 2019 13:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Beter dan die van Williams en Racing Point
Truequote:Op donderdag 14 februari 2019 13:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Beter dan die van Williams en Racing Point
Of een carnavalsgroep die een wagen heeft gebouwd met als thema 'we bouwen er een feestje van'.quote:Op donderdag 14 februari 2019 13:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het lijkt wel een overall van een slechte aannemer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |