Pun intended?quote:
Anders kunnen ze altijd nog T-Minus strikken als sponsorquote:Op maandag 11 februari 2019 18:25 schreef beantherio het volgende:
Compleet onbekende en nog maar net opgerichte titelsponsoren: dat wekt veel vertrouwen.
Die heeft Racing Point al met hun Keniaanse sponsorquote:Op maandag 11 februari 2019 18:34 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Anders kunnen ze altijd nog T-Minus strikken als sponsor
Eigenlijk zouden we een poultje moeten starten... Rokit of Rich Energy.. wie blijkt als eerste al maanden lang geen betalingen meer verricht te hebben?quote:Op maandag 11 februari 2019 18:25 schreef beantherio het volgende:
Compleet onbekende en nog maar net opgerichte titelsponsoren: dat wekt veel vertrouwen.
Omdat het lijkt op tandpasta jaquote:
quote:Op maandag 11 februari 2019 19:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we een poultje moeten starten... Rokit of Rich Energy.. wie blijkt als eerste al maanden lang geen betalingen meer verricht te hebben?
Ik vind het wel grappig, shady sponsoren in F1.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we een poultje moeten starten... Rokit of Rich Energy.. wie blijkt als eerste al maanden lang geen betalingen meer verricht te hebben?
Je vergeet de Keniaanse bookmakers van Racing Pointquote:Op maandag 11 februari 2019 21:06 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, shady sponsoren in F1.
Mission Winnow, Rich en nu Williams. Crypto bedrijven Mclaren die nu ook weer een tabak sponsor hebben. Blijft toch hilarisch met die correcte Engelsen..
Die kende ik nog niet, wat is daar precies mee?quote:Op maandag 11 februari 2019 21:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je vergeet de Keniaanse bookmakers van Racing Point
Een gokbedrijf an sich is imho al dubieus (net zoals die tabaksponsoren) en het feit dat deze uit Afrika komt klinkt nu ook niet echt vertrouwenswaardig. Doet me denken aan die Nigeriaanse prins met zijn T-Minus sponsoring van Arrows destijds, dat een luchtbel bleek te zijnquote:Op maandag 11 februari 2019 21:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet, wat is daar precies mee?
Stop. Reading. My. Mind.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Keniaanse schaduwpraktijken, British American Tabacco terug.. ik waan me weer in 1999!quote:Op maandag 11 februari 2019 21:06 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, shady sponsoren in F1.
Mission Winnow, Rich en nu Williams. Crypto bedrijven Mclaren die nu ook weer een tabak sponsor hebben. Blijft toch hilarisch met die correcte Engelsen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |