twitter:WilliamsRacing twitterde op maandag 11-02-2019 om 16:10:19Welcome to the world @rokitofficial Williams Racing! https://t.co/7zUZEKk6Hn reageer retweet
Gewoon de 2018 auto met nieuwe vleugelsquote:Op maandag 11 februari 2019 14:52 schreef sasquatsch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe alleen aan copy pastequote:Op maandag 11 februari 2019 16:24 schreef JayHovah het volgende:
Ik waas van plan alle auto’s netjes in de OP te posten maar ik kan deze alleen quote en niet editen. Misschien dat een mod dit kleine simpele klusje voor me kan klaren...
Klinkt een beetje als Rich Energy. Een startup waarvan de producten nog niet leverbaar zijn.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
In elk geval hebben ze weer een nieuwe titelsponsor bij Williams.
A couple of very wealthy racing enthusiasts are behind @WilliamsRacing partner ROKiT - John Paul DeJoria, of Patron tequila fame, and Jonathan Kendrick, who started his career in the seventies working for Goodyear's racing tyre division. ROK stands for 'Return of Kendrick'...quote:Op maandag 11 februari 2019 16:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Rich Energy. Een startup waarvan de producten nog niet leverbaar zijn.
https://rokitphones.com
Wat dat betreft doen ze het wel goed met dit nieuwe uiterlijk.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Williams ziet er nu uit als een volwaardige backmarker.
gore auto, niet om aan te zien, gewoon een rijdende deo busquote:Op maandag 11 februari 2019 16:13 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gebruik van de blauw-wit gradient werkt ook niet mee, ziet er zo hopeloos verouderd uit.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:06 schreef Karstman het volgende:
[..]
Wat dat betreft doen ze het wel goed met dit nieuwe uiterlijk.
Pun intended?quote:
Anders kunnen ze altijd nog T-Minus strikken als sponsorquote:Op maandag 11 februari 2019 18:25 schreef beantherio het volgende:
Compleet onbekende en nog maar net opgerichte titelsponsoren: dat wekt veel vertrouwen.
Die heeft Racing Point al met hun Keniaanse sponsorquote:Op maandag 11 februari 2019 18:34 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Anders kunnen ze altijd nog T-Minus strikken als sponsor
Eigenlijk zouden we een poultje moeten starten... Rokit of Rich Energy.. wie blijkt als eerste al maanden lang geen betalingen meer verricht te hebben?quote:Op maandag 11 februari 2019 18:25 schreef beantherio het volgende:
Compleet onbekende en nog maar net opgerichte titelsponsoren: dat wekt veel vertrouwen.
Omdat het lijkt op tandpasta jaquote:
quote:Op maandag 11 februari 2019 19:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we een poultje moeten starten... Rokit of Rich Energy.. wie blijkt als eerste al maanden lang geen betalingen meer verricht te hebben?
Ik vind het wel grappig, shady sponsoren in F1.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we een poultje moeten starten... Rokit of Rich Energy.. wie blijkt als eerste al maanden lang geen betalingen meer verricht te hebben?
Je vergeet de Keniaanse bookmakers van Racing Pointquote:Op maandag 11 februari 2019 21:06 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, shady sponsoren in F1.
Mission Winnow, Rich en nu Williams. Crypto bedrijven Mclaren die nu ook weer een tabak sponsor hebben. Blijft toch hilarisch met die correcte Engelsen..
Die kende ik nog niet, wat is daar precies mee?quote:Op maandag 11 februari 2019 21:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je vergeet de Keniaanse bookmakers van Racing Point
Een gokbedrijf an sich is imho al dubieus (net zoals die tabaksponsoren) en het feit dat deze uit Afrika komt klinkt nu ook niet echt vertrouwenswaardig. Doet me denken aan die Nigeriaanse prins met zijn T-Minus sponsoring van Arrows destijds, dat een luchtbel bleek te zijnquote:Op maandag 11 februari 2019 21:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet, wat is daar precies mee?
Stop. Reading. My. Mind.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Keniaanse schaduwpraktijken, British American Tabacco terug.. ik waan me weer in 1999!quote:Op maandag 11 februari 2019 21:06 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, shady sponsoren in F1.
Mission Winnow, Rich en nu Williams. Crypto bedrijven Mclaren die nu ook weer een tabak sponsor hebben. Blijft toch hilarisch met die correcte Engelsen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |