Ik lees net dat Jonathan Kendrick, een van de andere founders van ROK(iT), ooit als tyre engineer van Goodyear voor Williams heeft gewerkt.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Stop. Reading. My. Mind.![]()
![]()
Ik gok trouwens op Rokit: hele vage firma.
edit: als ik ze trouwens op Linkedin opzoek (zie https://www.linkedin.com/company/rokit-official/ ) dan zie ik dat Rokit maar 17 medewerkers heeft. Dat nummer zal niet exact zijn (niet iedereen zit op Linkedin) maar het klinkt alsof de "geldschieter" in dit geval maar een fractie van het aantal werknemers heeft van het team dat het sponsort. Williams zegt op de eigen website namelijk 600 medewerkers te hebben (zie https://www.williamsf1.com/racing/about ).
Dit gaat vast goed komen.![]()
edit 2: Rokit sponsort blijkbaar ook de Houston Rockets. Zie https://www.forbes.com/si(...)ynergy/#38f5fcad41c9 Een van de eigenaren is wel ene John Paul DeJoria (zie https://en.wikipedia.org/wiki/John_Paul_DeJoria ) een miljardair die 3,4 miljard zou moeten bezitten. Misschien dat ie ook een autoracende zoon heeft?
Verreweg de mooiste tot nu toequote:Op maandag 11 februari 2019 14:52 schreef sasquatsch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zal ie niet dusdanig rijk van geworden zijn dat ie daarmee een F1-team kan sponsoren.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik lees net dat Jonathan Kendrick, een van de andere founders van ROK(iT), ooit als tyre engineer van Goodyear voor Williams heeft gewerkt.
Het enige verschil is de 3.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:55 schreef Lionheaad het volgende:
Renault RS19 op Twitter
[ afbeelding ]
Ik zie nauwelijks verschil met die van vorig jaar.quote:
Is voornamelijkom de livery te showenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik zie nauwelijks verschil met die van vorig jaar.
De hogere rake is het grootste verschil.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik zie nauwelijks verschil met die van vorig jaar.
7 februari 2019, 12.00 uur – Haas F1quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:29 schreef nils7 het volgende:
Hoe laat zijn de presentaties vandaag?
Wat een gedrocht, ze waren altijd zo clean en classy met Martiniquote:Op maandag 11 februari 2019 16:13 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RB zou volgens geruchten om 14u zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:39 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
7 februari 2019, 12.00 uur – Haas F1
11 februari 2019, 14.30 uur – Scuderia Toro Rosso
11 februari 2019, 16.00 uur – Rokit Williams Racing
12 februari 2019, 12.30 uur – Renault F1 Team
13 februari 2019, 11:00 uur – Mercedes AMG F1
13 februari 2019, 16.00 uur – Racing Point F1 Team
13 februari 2019 – Red Bull Racing
14 februari 2019, 13.00 uur – McLaren F1
15 februari 2019, 10.45 uur – Scuderia Ferrari
18 februari 2019, 8.20 uur – Alfa Romeo Racing
Alleen RBR heeft geen tijd gegeven.
11 uur kan ik niet volgen ivm naar het ziekenhuis met ma, hopelijk kan ik de RB presentatie wel zienquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:55 schreef Goudenvis het volgende:
11 uur is Mercedes aan de beurt
Edit: was al gepostgoedemorgen
slingeren die niet meestal spontaan studio foto's online gedurende de dag?quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:26 schreef vosss het volgende:
[..]
11 uur kan ik niet volgen ivm naar het ziekenhuis met ma, hopelijk kan ik de RB presentatie wel zien
Dat zijn bijna alle real life presentaties, heeft ook te maken dat ze nog niet alle details willen laten zien.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:23 schreef beantherio het volgende:
De getoonde Renault van gisteren was blijkbaar enkel de 2018-auto met wat 2019-onderdelen erop begrijp ik nu?
De live presenatatie wel.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:23 schreef beantherio het volgende:
De getoonde Renault van gisteren was blijkbaar enkel de 2018-auto met wat 2019-onderdelen erop begrijp ik nu?
En dat de auto nog niet af isquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:36 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat zijn bijna alle real life presentaties, heeft ook te maken dat ze nog niet alle details willen laten zien.
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op woensdag 13-02-2019 om 11:00:02New year. New look. Same target 👊#WelcomeW10! ✨✨✨ https://t.co/hrIZLNdLO2 reageer retweet
Benetton dat de wagen presenteert in een oud amfitheaterquote:Op woensdag 13 februari 2019 11:02 schreef Mothzor het volgende:
Pff waar zijn de jaren gebleven met mooie launches in Venetië
Zou zomaar kunnen dat de Williams en de Racing Point dit jaar veel op elkaar lijken qua kleuren. Die hebben ook een nieuwe sponsor dus dat roze gaat zeer waarschijnlijk weg.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:02 schreef twiFight het volgende:
Wat ik vooral hoop, na de oohs en aahs de eerste vrije trainingen, is dat de autos goed uit elkaar te houden zijn. Vorig jaar had ik nogal eens moeite met de Saubers en Williamseses.
vind ik ook niet mooiquote:Op woensdag 13 februari 2019 11:07 schreef TagForce het volgende:
Which new look? Die mercedes sterren op de kont?
Meh
En nog een laatste render:quote:De shakedown van de W10 is inmiddels al achter de rug. Het team laat weten dat Valtteri Bottas in de ochtend op Silverstone al de eerste kilometers gemaakt heeft. Daarmee is Mercedes de eerste die met de 2019-spec de baan op gekomen is. Lewis Hamilton gaat in de middag nog wat rondjes rijden. Zoals gebruikelijk tijdens een filmdag gebeurt dat met Pirelli-demonstratiebanden en mag het team maximaal honderd kilometer afleggen.
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op woensdag 13-02-2019 om 11:23:25🤩🤩🤩 First look at W10 on track! #WelcomeW10 https://t.co/q1nBVtVv2i reageer retweet
Zoals altijd heeft Mercedes de zaakjes wel voor elkaar.quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:18 schreef beantherio het volgende:
Mercedes is al wat verder dan Renault en Williams. Van de motorsport.com live blog:
[..]
En nog een laatste render:
[ afbeelding ]
Wat een dikke wagen zeg.quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:32 schreef beantherio het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MercedesAMGF1 twitterde op woensdag 13-02-2019 om 11:23:25🤩🤩🤩 First look at W10 on track! #WelcomeW10 https://t.co/q1nBVtVv2i reageer retweet
Ziet er strak uit, maar heel je graphic design naar de klote als je supersofts, Ultra's of hypers plaatst.quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:32 schreef beantherio het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MercedesAMGF1 twitterde op woensdag 13-02-2019 om 11:23:25🤩🤩🤩 First look at W10 on track! #WelcomeW10 https://t.co/q1nBVtVv2i reageer retweet
twitter:ToroRosso twitterde op woensdag 13-02-2019 om 11:34:59.@kvyatofficial putting in his first laps behind the STR14 👊 https://t.co/Jvjb2fztJo reageer retweet
De vloer, de barge boards en de zooi rondom de inlets ziet er idd al veel gedetailleerder uit dan dat van de andere tot nu toe getoonde auto's.quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:06 schreef Lionheaad het volgende:
Mercedes W10 lijkt minder "kaal" dan de rest.
Klinkt goed, alleen gefilmd met een aardappel.quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:41 schreef ChatGirl het volgende:
Kvyat heeft z'n eerste kilometers in de STR afgelegd:twitter:ToroRosso twitterde op woensdag 13-02-2019 om 11:34:59.@:kvyatofficial putting in his first laps behind the STR14 👊 https://t.co/Jvjb2fztJo reageer retweet
Vloer is niet groot. Motor compartiment is heel strak.quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
De vloer, de barge boards en de zooi rondom de inlets ziet er idd al veel gedetailleerder uit dan dat van de andere tot nu toe getoonde auto's.
De vloer komt wel erg groot over maar dat kan gezichtsbedrog zijn.
Er is blijkbaar ook sprake van een compleet nieuwe motor lees ik nu: Mercedes to run all-new F1 engine for 2019quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:45 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Vloer is niet groot. Motor compartiment is heel strak.
Het motor compartiment is daardoor (blijkbaar) inderdaad wat compacter geworden.quote:Andy Cowell, head of Mercedes F1 engine operations, said: "We've made changes to the cooling architecture of the power unit, which hopefully provide aerodynamic benefit on the car and also provide efficiency benefit on the power unit - so, hopefully a win on both the chassis and on the power unit.
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op woensdag 13-02-2019 om 11:52:30First laps in the bag 💪 W10 looking right at home on track! #WelcomeW10 ✨✨✨ https://t.co/M41Ns0oTHe reageer retweet
Ziet er inderdaad geweldig uit! Toro Rosso ook erg mooi. Haas ook absoluut niet mis.quote:
Roze met blauw is het gerucht.quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat de Williams en de Racing Point dit jaar veel op elkaar lijken qua kleuren. Die hebben ook een nieuwe sponsor dus dat roze gaat zeer waarschijnlijk weg.
Nicequote:Op woensdag 13 februari 2019 11:32 schreef beantherio het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MercedesAMGF1 twitterde op woensdag 13-02-2019 om 11:23:25🤩🤩🤩 First look at W10 on track! #WelcomeW10 https://t.co/q1nBVtVv2i reageer retweet
Die laten ook nog niet het achterste van de tong zien. Zal tijdens de testen wel wat gedetailleerder zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
De vloer, de barge boards en de zooi rondom de inlets ziet er idd al veel gedetailleerder uit dan dat van de andere tot nu toe getoonde auto's.
De vloer komt wel erg groot over maar dat kan gezichtsbedrog zijn.
twitter:redbullracing twitterde op woensdag 13-02-2019 om 12:53:43Here's your first glimpse of the #RB15 👀 🙌 https://t.co/7yrOgTuizg reageer retweet
Sick. Erg nice.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:58 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]twitter:redbullracing twitterde op woensdag 13-02-2019 om 12:53:43Here's your first glimpse of the #RB15 👀 🙌 https://t.co/7yrOgTuizg reageer retweet
Inderdaad hetzelfde als vorig jaar met die camo-livery. Maar laat ze deze houden, ik vind dit supervet!quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
net zoals vorig jaar dus eerst een test livery en niet de uiteindelijke. deze is wel moooooooooooooooooi
quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:40 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Ziet er strak uit, maar heel je graphic design naar de klote als je supersofts, Ultra's of hypers plaatst.
Nu komen de bandwangen mooi overeen
Ik heb er niets mee. Dus gelukkig maar een testliveryquote:Op woensdag 13 februari 2019 12:58 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]twitter:redbullracing twitterde op woensdag 13-02-2019 om 12:53:43Here's your first glimpse of the #RB15 👀 🙌 https://t.co/7yrOgTuizg reageer retweet
Dat zou erg gaaf zijn, maar ik verwacht nog wel wat geelquote:Op woensdag 13 februari 2019 12:58 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]twitter:redbullracing twitterde op woensdag 13-02-2019 om 12:53:43Here's your first glimpse of the #RB15 👀 🙌 https://t.co/7yrOgTuizg reageer retweet
quote:The RB15 has been unleashed. Donning a special edition livery, the RB15 drives the team into a new era thanks to the arrival of Honda power and an exciting new driver pairing.
Wait, what?quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:58 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]twitter:redbullracing twitterde op woensdag 13-02-2019 om 12:53:43Here's your first glimpse of the #RB15 👀 🙌 https://t.co/7yrOgTuizg reageer retweet
Zelfde als bij STR, doordat de Honda compacter is dan de Renault. Ik vind de RBR ook erg veel op de STR lijken, zowel qua voorvleugel, ophanging, bargeboards, etc.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:26 schreef beantherio het volgende:
RBR heeft altijd van die enorm coole test-livery's. Jammer dat ze maar tijdelijk zijn.
De voorvleugel lijkt trouwens veel op die van Mercedes. En ook weer opnieuw zo'n dunne neus zoals alle andere teams. Wat wel opvallend is is dat de voorvleugel relatief ver naar voren is geschoven t.o.v. de neus.
Ook bij RBR heb ik trouwens het idee dat ze (net als Mercedes) het motorcompartiment wat verkleind hebben. De aero lijkt aardig compleet maar ik ben benieuwd naar foto's van de achterkant.
Met zwarte (en geen gele) T-cam. Max 2019 WDC confirmed.quote:
windquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:29 schreef Lionheaad het volgende:
Simpel Design bardgeboards
[ afbeelding ]
Vaag gedoe onder de neus
[ afbeelding ]
De uitgang van de S-duct (aan de achterkant)?quote:
Alle launches zijn met zwarte T-cam. Bottas reed ook zwarte T-cam rond vanmorgen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:31 schreef TagForce het volgende:
[..]
Met zwarte (en geen gele) T-cam. Max 2019 WDC confirmed.
Nu eerst nog 2 weken sandbaggen van Red Bull tijdens de wintertests, en dan knallen.
twitter:techF1LES twitterde op woensdag 13-02-2019 om 13:36:08Newey must have found some loophole, because this bargeboard is apparently much higher than 350mm. #RB15 https://t.co/lsApQxIQbN reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |