Hmmquote:
relatiequote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmm
Vast een of andere som van je notes en je aantal posts.
Samzz (die mod) heeft belachelijk weinig notes en veel posts en een relatie hoge score.
relatiequote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmm
Vast een of andere som van je notes en je aantal posts.
Samzz (die mod) heeft belachelijk weinig notes en veel posts en een relatie hoge score.
Kan hij zich mooi volledig gaan richten op zijn keurmerk-scam.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:11 schreef RensAjacied het volgende:
Rob Geus legt nu live op de radio uit dat hij weg moet bij SBS6. Geweldig dat ik nog meepak vandaag.
Samenvatting graag, voor mensen die geen radio luisteren.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:11 schreef RensAjacied het volgende:
Rob Geus legt nu live op de radio uit dat hij weg moet bij SBS6. Geweldig dat ik nog meepak vandaag.
Waarom stalk jij Scrummie zijn profiel?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Samenvatting graag, voor mensen die geen radio luisteren.
Ik heb een prachtig topic geopend voor deze belangrijke kwestie.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Samenvatting graag, voor mensen die geen radio luisteren.
Ik speel graag met mijn F5 knopje.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom stalk jij Scrummie zijn profiel?
Lekker geld verdienen aan die rotzooi. Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan hij zich mooi volledig gaan richten op zijn keurmerk-scam.
picsquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:23 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik speel graag met mijn F5 knopje.
Rob Geus die voor wat geld je bedrijf goedkeurt, corrupte gozer dat het isquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:11 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb ooit Ranking the stars (quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rob Geus die voor wat geld je bedrijf goedkeurt, corrupte gozer dat het is
Gereageerd, man man man.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb een prachtig topic geopend voor deze belangrijke kwestie.
https://forum.fok.nl/topic/2483043
Iemand een idiote sukkel noemen en in dezelfde post toegeven dat je Ranking the Stars kijktquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb ooit Ranking the stars () gezien met hem. Wat een vreselijk idioot sukkeltje is dat.
Zag je dequote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Iemand een idiote sukkel noemen en in dezelfde post toegeven dat je Ranking the Stars kijkt
gedurfd
Ja doet er toch niet aan af dat je het kijkt?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zag je deniet? Doe je bril eens op.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja doet er toch niet aan af dat je het kijkt?
Lekker 4k betalen voor een of andere verzonnen keurmerk, die site waarop je de locaties kan vinden is sinds die uitzending van rambam offline trouwens.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rob Geus die voor wat geld je bedrijf goedkeurt, corrupte gozer dat het is
Lees jij de Story?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:28 schreef Saind het volgende:
Net zoals "Ik zat net de Storyte lezen"
diemaakt het niet ineens goed
quote:
Jullie kunnen wel haten, maar Banny moet zijn kut forum maar fixenquote:
NSBerquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
DM openbaren is een ban
Bans worden niet besproken![]()
![]()
Stoer zeg.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen wel haten, maar Banny moet zijn kut forum maar fixen
Waarom geef je in godsnaam FOK! en dan ook nog specifiek Danny de schuld van je eigen onvermogen tot normale posts formuleren?quote:
ZO DANquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou bij Charlotte wel hoor elke avond.
Waar heb je het over, FOK doet dit zelf idiootquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom geef je in godsnaam FOK! en dan ook nog specifiek Danny de schuld van je eigen onvermogen tot normale posts formuleren?
Moest lachen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
ooohquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GOEIEDAG ZEGquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
FOK! zet een random W voor een post en ook nog alleen bij jouquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar heb je het over, FOK doet dit zelf idioot
Even testen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
FOK! zet een random W voor een post en ook nog alleen bij jouGoed verhaal DP!
W
poppenspeler.jpgquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
W
Nee mongool, FOK vertraagt de quote soms dat je eerste letter dus voor de quote komtquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
W
Voor het laatst toen hij ging roken. Roken is dodelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:51 schreef Saind het volgende:
Ik heb jeuk aan mijn handpalm
Dit herinnert me aan dat verlamde gezicht van Knut van vanmorgen
is hij nog gesignaleerd?
Ach dan is hij stoer gestorvenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor het laatst toen hij ging roken. Roken is dodelijk.
Maar dan moet de W van je post onder de quote wegvallen en daar stond ook een w.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee mongool, FOK vertraagt de quote soms dat je eerste letter dus voor de quote komt
Er was 1 seconde een leeg scherm, dan zet ik weer een W jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar dan moet de W van je post onder de quote wegvallen en daar stond ook een w.
Die vent zie ik iedere dag voorbij komen, dus ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn BBC opmerking was dus volkomen terecht.
Cuckoldquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:54 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Die vent zie ik iedere dag voorbij komen, dus ja.
Daar heb ik hem ook van, knoepert.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort humor doet het vast leuk op discord
Mag daar ook wel blijven.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:55 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Daar heb ik hem ook van, knoepert.
Dat was zijn grap juistquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:55 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar dan moet de W van je post onder de quote wegvallen en daar stond ook een w.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:55 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hij is begonnen met een kleine lening van een miljoen dollarquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel mooi dat hij er zelf nooit iets voor gedaan heeft.
Denk het wel als je naar zijn imperium kijktquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
Trump is helemaal niet zo'n selfmade man.
Ik ben een simpele NPC rensquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:01 schreef RensAjacied het volgende:
DP en ik gaan de wereld veroveren na onze studie.
Veel meerquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is begonnen met een kleine lening van een miljoen dollar
Dat zegt hij zelf ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is begonnen met een kleine lening van een miljoen dollar
Niet geklikt. Sorry maat ik luister nu Snelle.quote:
01 sessie?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet geklikt. Sorry maat ik luister nu Snelle.
Zo ff luisterenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Spotify nieuwe EP (dankzij die 101 sessie). Radio Veronica is kut vandaag.
Radio is altijd kut.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Spotify nieuwe EP (dankzij die 101 sessie). Radio Veronica is kut vandaag.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:06 schreef Doublepain het volgende:
DEze is ook heerlijk
[..]
Zo ff luisteren
Wel jammer dat hij veel autotune gebruikt bij een refrein van zijn tracks.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:06 schreef Doublepain het volgende:
DEze is ook heerlijk
[..]
Zo ff luisteren
Tjsah wie nietquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij veel autotune gebruikt bij een refrein van zijn tracks.
Terwijl echt niemand dat verder leuk vindt.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:08 schreef GGMM het volgende:
Saind doet altijd heel stoer met z'n Grateful Dead
Is ook hele stoere muziekquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:08 schreef GGMM het volgende:
Saind doet altijd heel stoer met z'n Grateful Dead
Hij zelf ook niet lijkt mij.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl echt niemand dat verder leuk vindt.
Dat maakt het vele posten ervan wel leukquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl echt niemand dat verder leuk vindt.
Er staat een link naar mijn last.fm pagina naast het knopje naar mijn profielquote:
Was je al geboren toen ze uit elkaar gingen?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Is ook hele stoere muziek
echt gangstershit
wtf hoe erg van de wereld ben je dan op dat momentquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Er staat een link naar mijn last.fm pagina naast het knopje naar mijn profiel
je kunt zien dat ik het wel af en toe luister
luister die shit de hele dag door manquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
wtf hoe erg van de wereld ben je dan op dat moment
Oh kan je die op FOK ook linken, ff doen danquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Er staat een link naar mijn last.fm pagina naast het knopje naar mijn profiel
je kunt zien dat ik het wel af en toe luister
Bij mij ook. Studiereisquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn minor vorig jaar was het leukste toch wel het feesten en zuipen
Chillquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn minor vorig jaar was het leukste toch wel het feesten en zuipen
Dat verwacht je toch ook niet zeg.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:13 schreef GGMM het volgende:
aardappel heeft bruine bonen inmiddels ingehaald.
Wat een wending
Lekker hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Your compatibility with MD_94_ is Very Low.
You both listen to Kanye West.
boks ouwe
Draag je geen sieraden dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij is die kluis dan het duurste wat thuis staat lol
Alleen horloge, ben geen pimpquote:
score: 31.991quote:
dan heb je een verkeerd beeld van consultingquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Chill
Ik wil stukje consulting doen omdat het wel leuk is om mensen te helpen
was gister nog 45.000quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen horloge, ben geen pimp
[..]
score: 31.991
Horloge en wat sieraden van mijn opa en mijn meest zeldzame games.quote:
Ooit kom ik werken bij pwcquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
dan heb je een verkeerd beeld van consulting
zin in eind maartquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:20 schreef Saind het volgende:
Zullen we er even stil bij staan dat het nog hartstikke licht is
Gaat snel
Valt me nu pas op ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:20 schreef Saind het volgende:
Gaat snel
Cool.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Horloge en wat sieraden van mijn opa en mijn meest zeldzame games.
En tekeningen van een oom die overleden is.
Nu alweer zin in 22 juniquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:20 schreef Saind het volgende:
Gaat snel
Pwcgodenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet over paar weken op kantoor langs bij EY
geen zin in
Kan je die tekeningen dan niet beter ophangen?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Horloge en wat sieraden van mijn opa en mijn meest zeldzame games.
En tekeningen van een oom die overleden is.
M'n huisgenoot had vorige week z'n laatste dag bij Deloittequote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pwcgoden
Deloittegoden
Kpmggoden
Eygoden
Accenturegoden
ONZ / [ONZ-SC #1576] Hier is Hans, Rolandquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pwcgoden
Deloittegoden
Kpmggoden
Eygoden
Accenturegoden
Dan ben je ze bij brand kwijt.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je die tekeningen dan niet beter ophangen?
Krijg ik ook te horen ja bij the big 4.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:23 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n huisgenoot had vorige week z'n laatste dag bij Deloitte
die was echt intens gelukkig dat ie er vanaf is
Zouden ze dat overleven in je kluis dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach is meer dat ik ze niet kwijt wil in geval van brand of zo.
Dat is ook mijn reden ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach is meer dat ik ze niet kwijt wil in geval van brand of zo.
Precies.quote:
Ken een paar mensen die er werken en wel tevreden zijn. Hoor er in ieder geval nooit van die horrorverhalen overquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Krijg ik ook te horen ja bij the big 4.
Wat vind je van accenture?
5 uur brandwerend.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Zouden ze dat overleven in je kluis dan?
Nou ja, voor dat soort noodscenario's heb je een kluis toch.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om nu meteen van dat scenario uit te gaan is ook weer zoiets.
ik moet voor mijn werk met ergere dingen rekening houdenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt er ook net zo veel aan als ze in een kluis liggen versus als ze afgefikt zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hebt er ook net zo veel aan als ze in een kluis liggen versus als ze afgefikt zijn
Dan denk ik meer aan inbraken.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja, voor dat soort noodscenario's heb je een kluis toch.
Je kan ze gewoon uit de kluis halen en er af en toe naar kijken.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hebt er ook net zo veel aan als ze in een kluis liggen versus als ze afgefikt zijn
Als je gewoon thuis bent gaat dat ding gewoon open hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan denk ik meer aan inbraken.
Kwinniequote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon uit de kluis halen en er af en toe naar kijken.
Dat doen ze hier niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan denk ik meer aan inbraken.
Barbara Barend zal wel niet meer als gast aan tafel zittenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
Gijs van Dam is de nieuwe hoofdredacteur van de SBS 6-programma’s 6 Inside en Shownieuws. Dat bevestigt Talpa aan De Telegraaf. (lol)
Het is niet echt kunst in die zin man meer een schetsboek wat hij bijhield en losse schetsen. Zal wel een keer foto's posten.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Kwinnie
Kunst is wel om op te hangen imo
Ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Woon jij niet op het platteland?
Nouja goed wil er niet over in discussie gaan eigenlijk want er is absoluut niets mis meequote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is niet echt kunst in die zin man meer een schetsboek wat hij bijhield en losse schetsen. Zal wel een keer foto's posten.
Is meer de sentimentele waarde en shit dan dat het geld op zou leveren en daarom in een safe moet .
Zou wel handig zijn om al die zeldzame biertjes van je in op de slaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja goed wil er niet over in discussie gaan eigenlijk want er is absoluut niets mis mee
maar ik heb wat van dat soort spul van vroegah en dat ligt juist redelijk in het zicht
Bij maxi moet je eerst over een paar kilometer zandweg. Niet zo nice voor inbrekers.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn oom & tante ook en daar was ook flink ingebrokenalle ruimte daarvoor.
Als ik groter ga wonen ga ik wel zo'n wijnkoelkast kopen daarvoorquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn om al die zeldzame biertjes van je in op de slaan.
Waar ik vandaan kom in het dorp wordt er meer ingebroken dan hier in een barre probleemwijkquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij maxi moet je eerst over een paar kilometer zandweg. Niet zo nice voor inbrekers.
Snap dat echt niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom in het dorp wordt er meer ingebroken dan hier in een barre probleemwijk
van dat tuig dat van de snelweg afdraait, even inbreekt, en weer oprot
mehquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap dat echt niet.
Je kunt je huis toch wel beveiligen op een fatsoenlijke manier.
Hier in het dorp staan overdag alle achterdeuren open zonder slot. Bij vele in de nacht ook nog.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom in het dorp wordt er meer ingebroken dan hier in een barre probleemwijk
van dat tuig dat van de snelweg afdraait, even inbreekt, en weer oprot
hier in mijn vogelaarwijk ookquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier in het dorp staan overdag alle achterdeuren open zonder slot. Bij vele in de nacht ook nog.
Zijn zoals je terecht opmerkt veelal gelegenheidsdieven (tenzij ze specifieke info hebben dat er bijvoorbeeld grote sommen geld of sieraden te halen zijn)quote:
ja maar dan moet je in een huis wonen met camera's in het zichtquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn zoals je terecht opmerkt veelal gelegenheidsdieven (tenzij ze specifieke info hebben dat er bijvoorbeeld grote sommen geld of sieraden te halen zijn)
Camera's in het zicht hangen en goede sloten en de kans is heel klein dan je ongewenst bezoek krijgt.
Wat boeit jou datquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:39 schreef Saind het volgende:
[..]
ja maar dan moet je in een huis wonen met camera's in het zicht
no way
Niet overal.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind mezelf geen man die in een huis woont met overal camera's
vind ik raar
Vind ik echt iets voor PVV stemmersquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet overal.
Gewoon eentje prominent op je voorgevel en achtergevel.
Ik woon niet vrijstaand.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn oom & tante ook en daar was ook flink ingebrokenalle ruimte daarvoor.
Welk dorp woon jij dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
Er wordt hier echt nooit ingebroken. In mijn leven misschien 4x iets van gehoord.
Hier 1x meegemaakt in de straat maar die dief had een beetje pech dat hij in zijn flikker werd gebeten door een herdershond. Dat was best wel een genot om te horen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
Er wordt hier echt nooit ingebroken. In mijn leven misschien 4x iets van gehoord.
Woon echt in een VVD-bolwerk maar hier beveiligen ze echt de moeder. In Het Spiegel beheren 2 beveiligers zelfs de buurt-app.quote:
Dat is toch 4x teveel.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
Studeer jij nog wtf ik dacht dat ik je kendequote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh. Veel te duur als studerende iig.
Duurt ook nog wel een tijdje.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Studeer jij nog wtf ik dacht dat ik je kende
Dortmund-Werder Bremenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:53 schreef Elan het volgende:
Nog leuke wedstrijden vanavond? Liverpool gisteren weer choken he man man man
4 punten verschilquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:53 schreef Elan het volgende:
Liverpool viel me echt vies tegen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:53 schreef Elan het volgende:
Lekker wel verlamd ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Liverpool viel me echt vies tegen.
Missen teveel spelers.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Liverpool viel me echt vies tegen.
Die grens zat ook lekker op te letten.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker wel verlamd ja.
Laatste minuut Origi nog een enorme kans missen ook.
heul geen buitenspelquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die grens zat ook lekker op te letten.
Cityquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
Misschien krijgt Tottenham nog wel kans lol.
Nee het wordt gewoon Liverpool hoor
Manchester City gaat gewoon dik kampioen worden.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
Misschien krijgt Tottenham nog wel kans lol.
Nee het wordt gewoon Liverpool hoor
Dit ging al op voor het 13/14 seizoen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:00 schreef RensAjacied het volgende:
Als Liverpool nu niet kampioen wordt dan worden ze het de komende 20 jaar ook niet
Moet je nagaan de druk op die ploeg. Daar was Feyenoord 2 jaar geleden niks bij.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ging al op voor het 13/14 seizoen.
Klopt, ze hadden die 7 punten voorsprong echt moeten pakken met alle lastige potjes die nog op het programma staan. Maar het weggeven tegen Leicester en West Hamquote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je nagaan de druk op die ploeg. Daar was Feyenoord 2 jaar geleden niks bij.
Dat kun je een hele maand eten en toch afvallen hoorde ik vanochtendquote:
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat kun je een hele maand eten en toch afvallen hoorde ik vanochtend
Nog zo eentje.... Lionheaad aangenaam. Oud-stamgast van Hoolsquote:
Waarom ben je daar weg?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nog zo eentje.... Lionheaad aangenaam. Oud-stamgast van Hools
Je kan niet zowel in HOOLS meedoen met de SC en dan ook nog hier.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:13 schreef Lionheaad het volgende:
Ben net weer terug.... Na een jaar of 8
Je mag niet #freeuser posten als iemand gebanned is.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:14 schreef Lionheaad het volgende:
Nieuwe regels??? Vertel vertel... Laat me graag goed inlichten.
Geen tieten posten op tijden dat GGMM of onlo aan het werk zijn. Hun baas mag niet erachter komen dat ze tieten aan het kijken zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je mag niet #freeuser posten als iemand gebanned is.
DM mag niet openbaar gemaakt worden.
Bans worden niet besproken.
Spelfouten en grammaticafouten worden keihard afgestraft.
Als je 2 kapsalons eet ben je permanent viesdik.
Rond 19:15 drinken we koffie.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En als er regels zijn die we vergeten zijn maar je toch overtreedt, jammer dan. Gewoon een ban. Iedereen moet op de hoogte zijn van het beleid dat nergens is vastgelegd.
Zoveel waarheid in één postquote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En als er regels zijn die we vergeten zijn maar je toch overtreedt, jammer dan. Gewoon een ban. Iedereen moet op de hoogte zijn van het beleid dat nergens is vastgelegd.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
daarom registratiedatum uit 2003quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensen die uit het niets meeposten zijn dat meestal.
Zo niet, van harte welkom.
zijn er (echte) mannen die anders drinkenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:26 schreef Coco. het volgende:
Hij drink zijn koffie zwart, dat is alvast een plus.
Nec en Vitesquote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
Lionheaad ik heb een aantal vragen
1. Voor welke voetbalclub ben jij?
2. Wat is je muzieksmaak?
3. Heb je een hekel aan viesdikke mensen?
Doublepain, maar ja die eet ook een proteïne-ijsje.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:27 schreef Adames het volgende:
[..]
zijn er (echte) mannen die anders drinken
nec en vitesquote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:28 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nec en Vites
Veelal niet nl talig
Heb je een voorbeeld?
Wacht NEC en Vitesse?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:28 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nec en Vites
Veelal niet nl talig
Heb je een voorbeeld?
moet je me maar niet dagelijks checkenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:29 schreef RensAjacied het volgende:
Adames ik kom je wederom tegen op fb. Wat is dit voor een algoritme.
Nooit gedaan behalve toen ik je de vorige keer tegenkwamquote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
moet je me maar niet dagelijks checken
Nu NEC zo diep is gezonken kan ik daar vrij voor uitkomen 😅quote:
En als ze tegen elkaar spelen?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:30 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nu NEC zo diep is gezonken kan ik daar vrij voor uitkomen 😅
Lekkere kont heeft dat mens.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:31 schreef RensAjacied het volgende:
Marianne Thieme is weer terug in de Tweede Kamer. MILFed
Sjaak werd weer mad op PSVquote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:31 schreef RensAjacied het volgende:
Marianne Thieme is weer terug in de Tweede Kamer. MILFed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |