Hmmquote:
relatiequote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmm
Vast een of andere som van je notes en je aantal posts.
Samzz (die mod) heeft belachelijk weinig notes en veel posts en een relatie hoge score.
relatiequote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmm
Vast een of andere som van je notes en je aantal posts.
Samzz (die mod) heeft belachelijk weinig notes en veel posts en een relatie hoge score.
Kan hij zich mooi volledig gaan richten op zijn keurmerk-scam.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:11 schreef RensAjacied het volgende:
Rob Geus legt nu live op de radio uit dat hij weg moet bij SBS6. Geweldig dat ik nog meepak vandaag.
Samenvatting graag, voor mensen die geen radio luisteren.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:11 schreef RensAjacied het volgende:
Rob Geus legt nu live op de radio uit dat hij weg moet bij SBS6. Geweldig dat ik nog meepak vandaag.
Waarom stalk jij Scrummie zijn profiel?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Samenvatting graag, voor mensen die geen radio luisteren.
Ik heb een prachtig topic geopend voor deze belangrijke kwestie.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Samenvatting graag, voor mensen die geen radio luisteren.
Ik speel graag met mijn F5 knopje.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom stalk jij Scrummie zijn profiel?
Lekker geld verdienen aan die rotzooi. Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan hij zich mooi volledig gaan richten op zijn keurmerk-scam.
picsquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:23 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik speel graag met mijn F5 knopje.
Rob Geus die voor wat geld je bedrijf goedkeurt, corrupte gozer dat het isquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:11 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb ooit Ranking the stars (quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rob Geus die voor wat geld je bedrijf goedkeurt, corrupte gozer dat het is
Gereageerd, man man man.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb een prachtig topic geopend voor deze belangrijke kwestie.
https://forum.fok.nl/topic/2483043
Iemand een idiote sukkel noemen en in dezelfde post toegeven dat je Ranking the Stars kijktquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb ooit Ranking the stars () gezien met hem. Wat een vreselijk idioot sukkeltje is dat.
Zag je dequote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Iemand een idiote sukkel noemen en in dezelfde post toegeven dat je Ranking the Stars kijkt
gedurfd
Ja doet er toch niet aan af dat je het kijkt?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zag je deniet? Doe je bril eens op.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja doet er toch niet aan af dat je het kijkt?
Lekker 4k betalen voor een of andere verzonnen keurmerk, die site waarop je de locaties kan vinden is sinds die uitzending van rambam offline trouwens.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rob Geus die voor wat geld je bedrijf goedkeurt, corrupte gozer dat het is
Lees jij de Story?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:28 schreef Saind het volgende:
Net zoals "Ik zat net de Storyte lezen"
diemaakt het niet ineens goed
quote:
Jullie kunnen wel haten, maar Banny moet zijn kut forum maar fixenquote:
NSBerquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
DM openbaren is een ban
Bans worden niet besproken![]()
![]()
Stoer zeg.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen wel haten, maar Banny moet zijn kut forum maar fixen
Waarom geef je in godsnaam FOK! en dan ook nog specifiek Danny de schuld van je eigen onvermogen tot normale posts formuleren?quote:
ZO DANquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou bij Charlotte wel hoor elke avond.
Waar heb je het over, FOK doet dit zelf idiootquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom geef je in godsnaam FOK! en dan ook nog specifiek Danny de schuld van je eigen onvermogen tot normale posts formuleren?
Moest lachen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
ooohquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GOEIEDAG ZEGquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
FOK! zet een random W voor een post en ook nog alleen bij jouquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar heb je het over, FOK doet dit zelf idioot
Even testen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
FOK! zet een random W voor een post en ook nog alleen bij jouGoed verhaal DP!
W
poppenspeler.jpgquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
W
Nee mongool, FOK vertraagt de quote soms dat je eerste letter dus voor de quote komtquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
W
Voor het laatst toen hij ging roken. Roken is dodelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:51 schreef Saind het volgende:
Ik heb jeuk aan mijn handpalm
Dit herinnert me aan dat verlamde gezicht van Knut van vanmorgen
is hij nog gesignaleerd?
Ach dan is hij stoer gestorvenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor het laatst toen hij ging roken. Roken is dodelijk.
Maar dan moet de W van je post onder de quote wegvallen en daar stond ook een w.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee mongool, FOK vertraagt de quote soms dat je eerste letter dus voor de quote komt
Er was 1 seconde een leeg scherm, dan zet ik weer een W jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar dan moet de W van je post onder de quote wegvallen en daar stond ook een w.
Die vent zie ik iedere dag voorbij komen, dus ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn BBC opmerking was dus volkomen terecht.
Cuckoldquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:54 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Die vent zie ik iedere dag voorbij komen, dus ja.
Daar heb ik hem ook van, knoepert.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort humor doet het vast leuk op discord
Mag daar ook wel blijven.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:55 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Daar heb ik hem ook van, knoepert.
Dat was zijn grap juistquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:55 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar dan moet de W van je post onder de quote wegvallen en daar stond ook een w.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:55 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hij is begonnen met een kleine lening van een miljoen dollarquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel mooi dat hij er zelf nooit iets voor gedaan heeft.
Denk het wel als je naar zijn imperium kijktquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
Trump is helemaal niet zo'n selfmade man.
Ik ben een simpele NPC rensquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:01 schreef RensAjacied het volgende:
DP en ik gaan de wereld veroveren na onze studie.
Veel meerquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is begonnen met een kleine lening van een miljoen dollar
Dat zegt hij zelf ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is begonnen met een kleine lening van een miljoen dollar
Niet geklikt. Sorry maat ik luister nu Snelle.quote:
01 sessie?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet geklikt. Sorry maat ik luister nu Snelle.
Zo ff luisterenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Spotify nieuwe EP (dankzij die 101 sessie). Radio Veronica is kut vandaag.
Radio is altijd kut.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Spotify nieuwe EP (dankzij die 101 sessie). Radio Veronica is kut vandaag.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:06 schreef Doublepain het volgende:
DEze is ook heerlijk
[..]
Zo ff luisteren
Wel jammer dat hij veel autotune gebruikt bij een refrein van zijn tracks.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:06 schreef Doublepain het volgende:
DEze is ook heerlijk
[..]
Zo ff luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |