gereageerdquote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:02 schreef GGMM het volgende:
Nou dat hielp niets
ONZ / Stel, je hebt nog maar 3 dagen te leven en je erft een miljoen...
Wat een tyfustopic trouwens.
Ja, dit is het niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vond je dit nou echt een leuk idee toen je aan dit topic begon?
Toch bijzonder hoe jij de definitie van zwakzinnig keer op keer een compleet nieuwe dimensie weet te geven.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:02 schreef GGMM het volgende:
Nou dat hielp niets
Ik begon al aan het topic voordat ik een idee had. (dit was om de score te testen)quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vond je dit nou echt een leuk idee toen je aan dit topic begon?
Elan's manier van posten in een notendop.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begon al aan het topic voordat ik een idee had. (dit was om de score te testen)
Dit bleek een slecht idee te zijn.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elan's manier van posten in een notendop.
Uh goeie.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gereageerd.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:02 schreef GGMM het volgende:
Nou dat hielp niets
(lol)quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net een paar flinke bruine bonen weggelegd.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:30 schreef GGMM het volgende:
Vooralsnog heeft Bruine bonen een flinke voorsprong op aardappel.
Echt heel smerig ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die foto's van hun eigen stront maken zijn voor mij het laagste van het laagste en moeten in een hok worden geflikkerd.
Ik begin volgende week aan mijn afstudeer, RIPquote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:01 schreef KingRoland het volgende:
Kan niet wachten tot ik met de consultancy minor begin
Flikker op met deze act, debielquote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:01 schreef KingRoland het volgende:
Kan niet wachten tot ik met de consultancy minor begin
GGMM heeft wel een zware baan zo te zienquote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben oprecht wel benieuwd wat hij doet. Denk bij de gemeente ergens.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM heeft wel een zware baan zo te zien
Sowquote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Flikker op met deze act, debiel
Waarom niet gisterochtend? Nieuw semester is deze week begonnen tochquote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik begin volgende week aan mijn afstudeer, RIP
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Flikker op met deze act, debiel
Vast een saai kantoorbaantjequote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben oprecht wel benieuwd wat hij doet. Denk bij de gemeente ergens.
Moet deze week nog dingen afronden enz.. Wel zin in, lekker elke dag 9-5, koffie erbij lekker manquote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom niet gisterochtend? Nieuw semester is deze week begonnen toch
Afstuderen is toch onderzoek? Ga jij dan elke dag naar kantoor ja?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vast een saai kantoorbaantje
[..]
Moet deze week nog dingen afronden enz.. Wel zin in, lekker elke dag 9-5, koffie erbij lekker man
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hahaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Afstuderen is toch onderzoek? Ga jij dan elke dag naar kantoor ja?
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mag dus weer een tijdje op vakantie.
Klaas openbaart dm's dus die is sowieso 48 uur wegquote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mag dus weer een tijdje op vakantie.
Dat is voorbij voor je het weet.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Klaas openbaart dm's dus die is sowieso 48 uur weg
Is hij nog langs geweest in het Ajaxtopic om zijn gelijk te halen over vanalles na die 6-2?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is voorbij voor je het weet.
Viel eigenlijk heel erg mee, of alles is weggehaald voor ik het kon lezen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Is hij nog langs geweest in het Ajaxtopic om zijn gelijk te halen over vanalles na die 6-2?
Helaas was Onlogisch me voor.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Klaas openbaart dm's dus die is sowieso 48 uur weg
Dm openbaren is toch gewoon standaard 48 uur ban? Of bestaat die regel niet meer?quote:
Scrummiegodquote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
TWD krijgt een nieuw seizoen. Een bepaald iemand op twitter vindt dit leuk.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben heel benieuwd wie achter het account van Klaasweetalles zit. Wat voor een persoon dat in het dagelijkse leven is.
Dat wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dm openbaren is toch gewoon standaard 48 uur ban? Of bestaat die regel niet meer?
Met dat soort vragen ben jij sowieso redelijk geobsedeerd bezig, niet alleen bij Klaasgod.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben heel benieuwd wie achter het account van Klaasweetalles zit. Wat voor een persoon dat in het dagelijkse leven is.
Waarschijnlijk een keurige leraar Wiskunde.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de persoon achter de user.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Met dat soort vragen ben jij sowieso redelijk geobsedeerd bezig,
Nee, je mag helemaal geen DM's openbaren.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen DM's van gebande users niet mag openbaren
En dat terwijl er volgens mij al gigantisch veel mensen zijn afgehaakt daarmee.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
TWD krijgt een nieuw seizoen. Een bepaald iemand op twitter vindt dit leuk.
Boze puber of ultieme troll van 40 jaar met overgewicht.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een keurige leraar Wiskunde.
Heb je nooit iemand gemeet?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de persoon achter de user.
maar banny mag wel meelezenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je mag helemaal geen DM's openbaren.
Staan er leuke dingen nu op die belgische bestelwebsite?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:52 schreef Saind het volgende:
[..]
maar banny mag wel meelezen
walgelijk
Uh... okequote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:52 schreef Saind het volgende:
[..]
walgelijk
Mag dat wel?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:52 schreef Saind het volgende:
[..]
walgelijk
Wat toffe bieren van Kemkerquote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staan er leuke dingen nu op die belgische bestelwebsite?
Zolang mensen blijven kijken melken ze die troep uit.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan gaan ze er nog een paar films van maken ook.
5.237quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zal bij mij wel enorm kut zijnWaar kan je dat checken?
-318quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zal bij mij wel enorm kut zijnWaar kan je dat checken?
onderaanquote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar in je profiel staat het dan? Ben ik godverdomme weer scheel
Soort van reset aan het begin van de dag?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn score is omlaag gegaan sinds gisteren.
Ben erg benieuwd waardoor.
Geen aandacht aan besteden manquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:01 schreef Elan het volgende:
Hoe maak je hem hoger, door topics te openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |