JC in de gym. Dat is een leuk onderwerp.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
JanCees, noem eens een leuk onderwerp.
Lekker man, niks mis mee. Goed nieuws van de dokter dus?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Patat oorlog en een kwekkeboom kroket
Ik heb net heerlijk zitten schijtenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:52 schreef onlogisch het volgende:
Ik mis drizzt een beetje
Hij post niet meer zo veel als vroeger hier
Kwekkeboom verschilt per zaak. Heel gek is dat. Van dobben vind ik momenteel iets lekkerder denk ik.quote:
Net geprikt voor de lever. Hoor het donderdagquote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker man, niks mis mee. Goed nieuws van de dokter dus?
Hou me op de hoogte.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Net geprikt voor de lever. Hoor het donderdag
Van Dobben is al lang niet meer van Van Dobben, ik geloof zelfs dat beide merken bij de zelfde fabrikant zittenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kwekkeboom verschilt per zaak. Heel gek is dat. Van dobben vind ik momenteel iets lekkerder denk ik.
Geloof ik best hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Dobben is al lang niet meer van Van Dobben, ik geloof zelfs dat beide merken bij de zelfde fabrikant zitten
Picsquote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net heerlijk zitten schijten
Mensen die foto's van hun eigen stront maken zijn voor mij het laagste van het laagste en moeten in een hok worden geflikkerd.quote:
Vond je dit nou echt een leuk idee toen je aan dit topic begon?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:02 schreef GGMM het volgende:
Nou dat hielp niets
ONZ / Stel, je hebt nog maar 3 dagen te leven en je erft een miljoen...
Wat een tyfustopic trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |