Waarom geef je in godsnaam FOK! en dan ook nog specifiek Danny de schuld van je eigen onvermogen tot normale posts formuleren?quote:
ZO DANquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou bij Charlotte wel hoor elke avond.
Waar heb je het over, FOK doet dit zelf idiootquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom geef je in godsnaam FOK! en dan ook nog specifiek Danny de schuld van je eigen onvermogen tot normale posts formuleren?
Moest lachen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
ooohquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GOEIEDAG ZEGquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
FOK! zet een random W voor een post en ook nog alleen bij jouquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar heb je het over, FOK doet dit zelf idioot
Even testen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
FOK! zet een random W voor een post en ook nog alleen bij jouGoed verhaal DP!
W
poppenspeler.jpgquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
W
Nee mongool, FOK vertraagt de quote soms dat je eerste letter dus voor de quote komtquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
W
Voor het laatst toen hij ging roken. Roken is dodelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:51 schreef Saind het volgende:
Ik heb jeuk aan mijn handpalm
Dit herinnert me aan dat verlamde gezicht van Knut van vanmorgen
is hij nog gesignaleerd?
Ach dan is hij stoer gestorvenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor het laatst toen hij ging roken. Roken is dodelijk.
Maar dan moet de W van je post onder de quote wegvallen en daar stond ook een w.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee mongool, FOK vertraagt de quote soms dat je eerste letter dus voor de quote komt
Er was 1 seconde een leeg scherm, dan zet ik weer een W jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar dan moet de W van je post onder de quote wegvallen en daar stond ook een w.
Die vent zie ik iedere dag voorbij komen, dus ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn BBC opmerking was dus volkomen terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |