Tjsah wie nietquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij veel autotune gebruikt bij een refrein van zijn tracks.
Terwijl echt niemand dat verder leuk vindt.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:08 schreef GGMM het volgende:
Saind doet altijd heel stoer met z'n Grateful Dead
Is ook hele stoere muziekquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:08 schreef GGMM het volgende:
Saind doet altijd heel stoer met z'n Grateful Dead
Hij zelf ook niet lijkt mij.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl echt niemand dat verder leuk vindt.
Dat maakt het vele posten ervan wel leukquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl echt niemand dat verder leuk vindt.
Er staat een link naar mijn last.fm pagina naast het knopje naar mijn profielquote:
Was je al geboren toen ze uit elkaar gingen?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Is ook hele stoere muziek
echt gangstershit
wtf hoe erg van de wereld ben je dan op dat momentquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Er staat een link naar mijn last.fm pagina naast het knopje naar mijn profiel
je kunt zien dat ik het wel af en toe luister
luister die shit de hele dag door manquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
wtf hoe erg van de wereld ben je dan op dat moment
Oh kan je die op FOK ook linken, ff doen danquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Er staat een link naar mijn last.fm pagina naast het knopje naar mijn profiel
je kunt zien dat ik het wel af en toe luister
Bij mij ook. Studiereisquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn minor vorig jaar was het leukste toch wel het feesten en zuipen
Chillquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn minor vorig jaar was het leukste toch wel het feesten en zuipen
Dat verwacht je toch ook niet zeg.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:13 schreef GGMM het volgende:
aardappel heeft bruine bonen inmiddels ingehaald.
Wat een wending
Lekker hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Your compatibility with MD_94_ is Very Low.
You both listen to Kanye West.
boks ouwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |