Ik woon niet vrijstaand.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn oom & tante ook en daar was ook flink ingebrokenalle ruimte daarvoor.
Welk dorp woon jij dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
Er wordt hier echt nooit ingebroken. In mijn leven misschien 4x iets van gehoord.
Hier 1x meegemaakt in de straat maar die dief had een beetje pech dat hij in zijn flikker werd gebeten door een herdershond. Dat was best wel een genot om te horen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
Er wordt hier echt nooit ingebroken. In mijn leven misschien 4x iets van gehoord.
Woon echt in een VVD-bolwerk maar hier beveiligen ze echt de moeder. In Het Spiegel beheren 2 beveiligers zelfs de buurt-app.quote:
Dat is toch 4x teveel.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
Studeer jij nog wtf ik dacht dat ik je kendequote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh. Veel te duur als studerende iig.
Duurt ook nog wel een tijdje.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Studeer jij nog wtf ik dacht dat ik je kende
Dortmund-Werder Bremenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:53 schreef Elan het volgende:
Nog leuke wedstrijden vanavond? Liverpool gisteren weer choken he man man man
4 punten verschilquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:53 schreef Elan het volgende:
Liverpool viel me echt vies tegen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:53 schreef Elan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |