Gister even gekeken, was wel grappig, snapte er niet veel van alleenquote:Op maandag 4 februari 2019 12:29 schreef Saind het volgende:
Men is wel redelijk over de zeik over die super bowl hè
Waaromquote:Op maandag 4 februari 2019 12:29 schreef Saind het volgende:
klagen doe je maar op klacht.nlquote:Op maandag 4 februari 2019 12:31 schreef Saind het volgende:
[..]
blijkbaar was het heel saai
en was de halftime show kut
Ligt na elke 20 sec stil. Leuk zeg.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gister even gekeken, was wel grappig, snapte er niet veel van alleen
Je hebt in de auto hier zo'n radiozender van de amerikaanse soldaten op al die kampen hier. Daarnet in de ochtendtalkshow hadden ze het eerst over Superbowl en het volgende item ging over nieuwe middellange afstandsrakettenquote:Op maandag 4 februari 2019 12:29 schreef Saind het volgende:
Al iets van 2 weken geen fortnite gespeeldquote:
als zelfs de Amerikanen erover zeiken moet het wel heel saai geweest zijnquote:Op maandag 4 februari 2019 12:31 schreef Saind het volgende:
[..]
blijkbaar was het heel saai
en was de halftime show kut
heftigquote:Op maandag 4 februari 2019 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Net mn laatste rijles waarin ze dingen uitleggen.
Nu alleen nog paar keer gewoon rijden en dan examen
10K mensen ingame keken naar zijn optredenquote:Op maandag 4 februari 2019 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al iets van 2 weken geen fortnite gespeeld
Sowieso wel tekenend voor NFL dat het succes van zo'n wedstrijd afhangt van het concert in de rustquote:Op maandag 4 februari 2019 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
als zelfs de Amerikanen erover zeiken moet het wel heel saai geweest zijn
Weinig zegquote:Op maandag 4 februari 2019 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
10K mensen ingame keken naar zijn optreden
Leuke nieuwe UI!quote:
poëzie.quote:
Wel beter dan dhlquote:
Er is een NL-Allertquote:Op maandag 4 februari 2019 13:15 schreef Charlotte3 het volgende:
Papieropslagloods Tilburg in lichterlaaie
Lenny, zie/ruik je al iets?
FP, niet geklikt.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:15 schreef Charlotte3 het volgende:
Papieropslagloods Tilburg in lichterlaaie
Lenny, zie/ruik je al iets?
Ga ik niet kijkenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:17 schreef onlogisch het volgende:
TV-tip voor vanavond boys :
De race, NPO 2 20.25 uur. Leo van Kouwenhoven genot
Ik ga sportenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:17 schreef onlogisch het volgende:
TV-tip voor vanavond boys :
De race, NPO 2 20.25 uur. Leo van Kouwenhoven genot
Ik ook niet.quote:
ja maar niet in vetquote:Op maandag 4 februari 2019 13:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik nog 5 erbij wil
Gewoon GOMAD johquote:Op maandag 4 februari 2019 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Is wel makkelijker om het andersom te doen
Komt bij Ajax veelvuldig voor dat ze na afloop een bezoekje krijgen van de politie na een acab spreekkoor. Capo Dani heeft daarvoor ook een sv gekregen.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:35 schreef Caland het volgende:
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:GHAMS:2018:4597
Je mag ook niks meer tegenwoordig
Pijnlijk hoe Piet hier gebonjourd wordt.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:16 schreef RensAjacied het volgende:
Piet Paulusma neemt aan het eind van 2019 op een gepaste manier afscheid als weerman van SBS6. Tot die tijd blijven zijn dagelijkse weerberichten te zien op de zender. Talpa Network oriënteert zich op een andere weervoorziening. Het contract met Piet Paulusma eindigt per eind 2019 en er wordt geen nieuw contract met elkaar aangegaan. De samenwerking met Piet Paulusma wordt in goed onderling overleg beëindigd.
NEEEEE
alcoholist toch of gewoon een spraakgebrek?quote:Op maandag 4 februari 2019 14:16 schreef RensAjacied het volgende:
Piet Paulusma neemt aan het eind van 2019 op een gepaste manier afscheid als weerman van SBS6. Tot die tijd blijven zijn dagelijkse weerberichten te zien op de zender. Talpa Network oriënteert zich op een andere weervoorziening. Het contract met Piet Paulusma eindigt per eind 2019 en er wordt geen nieuw contract met elkaar aangegaan. De samenwerking met Piet Paulusma wordt in goed onderling overleg beëindigd.
NEEEEE
Piet lust wel een berenburgjequote:Op maandag 4 februari 2019 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
alcoholist toch of gewoon een spraakgebrek?
Af en toe dronken ben je niet direct alcoholistquote:Op maandag 4 februari 2019 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
alcoholist toch of gewoon een spraakgebrek?
dat is ook waar, maar dronken werken is toch wel een tekenquote:Op maandag 4 februari 2019 14:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Af en toe dronken ben je niet direct alcoholist
Hoe doet SBS het, kijken daar nog mensen naar?quote:Op maandag 4 februari 2019 14:24 schreef RensAjacied het volgende:
Piet is toch wel een enorm icoon voor campingzender SBS6.
Het komt ook niet heel volwassen overquote:Op maandag 4 februari 2019 14:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komt bij Ajax veelvuldig voor dat ze na afloop een bezoekje krijgen van de politie na een acab spreekkoor. Capo Dani heeft daarvoor ook een sv gekregen.
Dat is bijna even zielig als 'don't take me home' zingen.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Het komt ook niet heel volwassen over
Maargoed, je hebt het nu over iemand die heel hard BOEEEE roept door een megafoon met zijn kleding uit.
Wel mooi dat ze door blijven zingen als agenten naar hun toe lopen.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Maargoed, je hebt het nu over iemand die heel hard BOEEEE roept door een megafoon met zijn kleding uit.
quote:Op maandag 4 februari 2019 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ome sjon doet het qua kijkcijfers niet zo goed.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe doet SBS het, kijken daar nog mensen naar?
Omdat alle tokkies RTL kijken of omdat ze minder tv kijken?quote:Op maandag 4 februari 2019 14:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ome sjon doet het qua kijkcijfers niet zo goed.
Maar goed wij zitten 3 uur per dag op een forum dus jaquote:De Nederlander keek in 2017 gemiddeld 178 minuten per dag televisie. Dit is drie procent minder dan in 2016, weer een daling. Netflix-achtigen krijgen gemiddeld elf minuten dagelijkse kijktijd.
er wordt alleen nog op viewing parties gekekenquote:Op maandag 4 februari 2019 14:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat alle tokkies RTL kijken of omdat ze minder tv kijken?
Commerciële televisie gaat in zijn geheel achteruit. Alleen NPO blijft stabiel.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat alle tokkies RTL kijken of omdat ze minder tv kijken?
Werd tijdquote:Op maandag 4 februari 2019 14:16 schreef RensAjacied het volgende:
NEEEEE
quote:Op maandag 4 februari 2019 14:30 schreef Saind het volgende:
Maar goed wij zitten 3 uur per dag op een forum dus ja
quote:Op maandag 4 februari 2019 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is bijna even zielig als 'don't take me home' zingen.
Zou me niks verbazen als dat soort lui niet eens alle spelers uit de selectie kennen.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]en die de wedstrijd erna nog thuis moet gaan kijken
GGMM kan de intonatie van een post doorgaans moeilijk doorgronden. Dat gegeven blijkt vooral uit de domme antwoorden die hij soms geeftquote:Op maandag 4 februari 2019 14:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Kijk dat hartje, links.. ik ben geen hater.
Wat zijn jullie toch vaak gemeen tegen elkaar...quote:Op maandag 4 februari 2019 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM kan de intonatie van een post doorgaans moeilijk doorgronden. Dat gegeven blijkt vooral uit de domme antwoorden die hij soms geeft
quote:Op maandag 4 februari 2019 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM kan de intonatie van een post doorgaans moeilijk doorgronden. Dat gegeven blijkt vooral uit de domme antwoorden die hij soms geeft
Je moeder zal vanavond wel goed worden doorgrondtquote:Op maandag 4 februari 2019 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
doorgrondtquote:Op maandag 4 februari 2019 14:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moeder zal vanavond wel goed worden doorgrondt
Moest lachen. (ook vanwege je spelfout)quote:Op maandag 4 februari 2019 14:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moeder zal vanavond wel goed worden doorgrondt
Wasda?quote:Op maandag 4 februari 2019 14:50 schreef Elan het volgende:
Godverdomme wat is dat VTBL slecht zeg. Rondo is geniale televisie vergeleken bij deze aids.
Theo heeft ook niks te melden?quote:Op maandag 4 februari 2019 14:50 schreef Elan het volgende:
Godverdomme wat is dat VTBL slecht zeg. Rondo is geniale televisie vergeleken bij deze aids.
Rondo is het voetbalprogramma op Ziggo.quote:
Oh ik heb geen ziggyquote:Op maandag 4 februari 2019 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rondo is het voetbalprogramma op Ziggo.
Ik ook niet.quote:
Theo Janssen. Is een nieuw voetbalpraatprogramma van rtl7 met Humberto tan. (nog nooit gekeken)quote:Op maandag 4 februari 2019 14:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Welke Theo?
Waar hebben jullie het over
Theo zit zich met name te verbijten om te schaamteloos domheid van Jimmy Floyd.quote:
Vergeet niet de cabaretiers die er wekelijks zitten.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:52 schreef Saind het volgende:
Vaste tafelgasten zijn Theo Janssen en Jimmy Floyd Hasselbaink
Heeft die nog een baan? Werd steeds ontslagen bij League One clubs tochquote:Op maandag 4 februari 2019 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Theo zit zich met name te verbijten om te schaamteloos domheid van Jimmy Floyd.
Wat kan die gozer een partij raaskallen.
Dit is echt heel slecht.
quote:Op maandag 4 februari 2019 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Theo zit zich met name te verbijten om te schaamteloos domheid van Jimmy Floyd.
Wat kan die gozer een partij raaskallen.
Dit is echt heel slecht.
Hasselbaink is de slechtste analist ooit.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:50 schreef Elan het volgende:
Maar serieus hoor, FC Rijnmond of die voetbalshow op AT5 is van een journalistiek hoger niveau.quote:
heeft dus alles om trainer van Feyenoord te wordenquote:Op maandag 4 februari 2019 14:55 schreef Saind het volgende:
Ik denk dat ik een trainer ben die een bepaald niveau gehaald heeft en daardoor heel makkelijk kan omgaan met het niveau wat de spelers hebben op dit niveau’ zei Henk Fräser vorige week
Deze moest ik een paar keer lezen
Dus fraser was zelf slecht en daardoor kan hij de spelers in de eerste divisie begrijpen?quote:Op maandag 4 februari 2019 14:55 schreef Saind het volgende:
Ik denk dat ik een trainer ben die een bepaald niveau gehaald heeft en daardoor heel makkelijk kan omgaan met het niveau wat de spelers hebben op dit niveau’ zei Henk Fräser vorige week
Deze moest ik een paar keer lezen
Ik schakelde toen even in voor dat interview (Door één of andere "cabaretier"), maar dat is echt heel pijnlijk.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar serieus hoor, FC Rijnmond of die voetbalshow op AT5 is van een journalistiek hoger niveau.
Ze praten nu al 10 minuten over Kik Pierie (wie?) en gaan hem ook maar direct even uitgebreid interviewen....
Dat moet toch wel Regi Blinker zijn maar hij komt aardig in de buurt...quote:Op maandag 4 februari 2019 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hasselbaink is de slechtste analist ooit.
Die hebben ze maar de vaste drummer gemaakt bij Foxsports tochquote:Op maandag 4 februari 2019 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat moet toch wel Regi Blinker zijn maar hij komt aardig in de buurt...
Ik vind Flimmy-Joyd een stuk slechter hoor, komt ook nog lastig uit zijn woorden om niks te zeggen.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is Glenn Helder, Hans.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die hebben ze maar de vaste drummer gemaakt bij Foxsports toch
Verdediger van Heerenveen.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:57 schreef Saind het volgende:
Oprecht geen flauw idee wie Kik Pierie is
Nee dat is Glenn Helderquote:Op maandag 4 februari 2019 14:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik sla die onzin lekker over. Kijk VI ook niet altijd meer, en studio voetbal ook al een tijdje niet.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar serieus hoor, FC Rijnmond of die voetbalshow op AT5 is van een journalistiek hoger niveau.
Ze praten nu al 10 minuten over Kik Pierie (wie?) en gaan hem ook maar direct even uitgebreid interviewen....
Net als de rest van Heerenveen. (lol)quote:Op maandag 4 februari 2019 15:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was een groot talent maar bakt er dit seizoen ook heel weinig van.
VI is vanavond weer de Nijhuis-show, dus dat sla ik ook over.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sla die onzin lekker over. Kijk VI ook niet altijd meer, en studio voetbal ook al een tijdje niet.
Weer die VAR discussies.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VI is vanavond weer de Nijhuis-show, dus dat sla ik ook over.
Het is allemaal ook niet veel meer.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sla die onzin lekker over. Kijk VI ook niet altijd meer, en studio voetbal ook al een tijdje niet.
Alleen Vlap en Lammers doen het goed.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net als de rest van Heerenveen. (lol)
John de Wolf.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik keek gisteren weer eens naar Rondo voor de verandering, maar dat was ook heel matig.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:00 schreef Tarado het volgende:
kijk eigenlijk geen enkel voetbalpraat programma meer
vanavond Liverpool dat lijkt me ook leukerquote:Op maandag 4 februari 2019 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VI is vanavond weer de Nijhuis-show, dus dat sla ik ook over.
quote:Op maandag 4 februari 2019 14:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Godver, ik moest hard lachen.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook ja, gratis 12 miljoen.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:02 schreef Doublepain het volgende:
Ben wel blij dat Ajax destijds Bazoer 'gejat' heeft
Wat een gozer
Ja dat is echt heel erg saai, daarom lekker naar West Ham - Liverpool kijken.quote:
Ajax heeft er wel prima winst op gemaakt.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:02 schreef Doublepain het volgende:
Wat een gozer
Gio gaat het straks ook leuk doen met zijn open deuren.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
John de Wolf.
Mario been.
Ik zie enige correlatie...
wat een domme lul inderdaad, hij had wel een lekker dom blondje bij zich de laatste keer dat ik hem zagquote:Op maandag 4 februari 2019 15:02 schreef Doublepain het volgende:
Wat een gozer
Die waren vorige week wel erg matig toen ze konden uitlopen op Cityquote:Op maandag 4 februari 2019 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
vanavond Liverpool dat lijkt me ook leuker
chokegenot.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die waren vorige week wel erg matig toen ze konden uitlopen op City.
BLACKEDquote:Op maandag 4 februari 2019 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een domme lul inderdaad, hij had wel een lekker dom blondje bij zich de laatste keer dat ik hem zag
Gio is een typische Studio Voetbal gast voor de aankomende jaren ja.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Gio gaat het straks ook leuk doen met zijn open deuren.
quote:Op maandag 4 februari 2019 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een domme lul inderdaad, hij had wel een lekker dom blondje bij zich de laatste keer dat ik hem zag
West Ham bakt er toch niks van de laatste tijd. Dat winnen ze wel joh.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Dan weet je dat je het lastig krijgt"quote:Op maandag 4 februari 2019 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gio is een typische Studio Voetbal gast voor de aankomende jaren ja.
zowel "ooit" als "begin van dit seizoen" in 1 post is wel een beetje raar Rensquote:Op maandag 4 februari 2019 15:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zat ooit in een businesslounge van het Gelredome met Glenn Helder. Vitesse - Ajax aan het begin van dit seizoen. Wat een popie jopie is dat zeg.
Einde anekdote.
Ik heb dat zinnetje van begin van dit seizoen later toegevoegd. Vandaar dit raar stukje tekst.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:07 schreef Saind het volgende:
[..]
zowel "ooit" als "begin van dit seizoen" in 1 post is wel een beetje raar Rens
ja dat was wel choken en dat is geen goed teken in januari alquote:Op maandag 4 februari 2019 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
helaas wel, ben dus ook nog niet binnen, hoe kom je aan die aanname?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:10 schreef RensAjacied het volgende:
Tarado werk jij eigenlijk nog? Je was toch al "binnen"?
Ik heb West Ham niet zoveel gevolgd de laatste maanden als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
West Ham bakt er toch niks van de laatste tijd. Dat winnen ze wel joh.
Zit ook wel een beetje druk daarop elke keer als ze in de buurt komen van een landstitelquote:Op maandag 4 februari 2019 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat was wel choken en dat is geen goed teken in januari al
Ik verspreid regelmatig leugens over je via dm.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
helaas wel, ben dus ook nog niet binnen, hoe kom je aan die aanname?
En anders verzint Rens er wel wat wat smeuïge details bij.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verspreid regelmatig leugens over je via dm.
En dat is de 3e keer dat ik moet lachen om een post van jou.quote:
Ik kan dit bevestigen. Vandaag nog 3x ongevraagd DM van GGMM gekregen.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dacht dat het ooit ter sprake kwam dat je financieel onafhankelijk was. Mijn excuus voor deze verkeerde aanname.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
helaas wel, ben dus ook nog niet binnen, hoe kom je aan die aanname?
Waar je mee om gaat, daar word je mee besmet zeggen ze. Dat lijkt te kloppen. Want je niveau van humor daalt af naar mijn niveau.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat is de 3e keer dat ik moet lachen om een post van jou.(Dit keer een glimlach)
Dit is een nieuw record.
Dus Lenny is helemaal geen homofiel?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begin je weer te zeikenquote:Op maandag 4 februari 2019 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
En anders verzint Rens er wel wat wat smeuïge details bij.
Rensgod.
Kalm maat. Je laat je toch niet uit de tent lokken door een 'man' met een schouder-tasje?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer niet werkt.
Die kop van jou.
Nou zeg dit is wel een harde diss naar DPquote:Op maandag 4 februari 2019 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kop van jou.
geen punt hoorquote:Op maandag 4 februari 2019 15:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dacht dat het ooit ter sprake kwam dat je financieel onafhankelijk was. Mijn excuus voor deze verkeerde aanname.
Dat wel.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus Lenny is helemaal geen homofiel?
En dat doet alsof hij hier regular isquote:Op maandag 4 februari 2019 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben je ondernemer of in loondienst?
wel ondernemerquote:Op maandag 4 februari 2019 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben je ondernemer of in loondienst?
Vroeger mochten PSV'ers überhaupt geen mening of weerwoord hebben hier.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kalm maat. Je laat je toch niet uit de tent lokken door een 'man' met een schouder-tasje?
Thanks maat.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij constant van niveau
Ik oordeel niet.quote:
Dat ziet er ranzig uit.quote:
Ik oordeel niet.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was eigenlijk richting max.
Weet wel dat jij geen moeite hebt met homo's.
Zal wel Tilapia ofzo zijnquote:Op maandag 4 februari 2019 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor vis zou dat van gemaakt zijn.
Panga gok ik. In ieder geval troepquote:Op maandag 4 februari 2019 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor vis zou dat van gemaakt zijn.
Real die in vorm komt, Ajax die defensief vaak al in de problemen kwam in de CL qua restverdediging en dan het KO-format waardoor als je 0-2 achter komt je eigenlijk al flink moet aanvallen om er nog iets van te maken. Best een logische uitslag in dat opzicht.quote:
Had nog niet zo diep nagedacht over geschikte vissen voor het maken van shoarma, sorryquote:Op maandag 4 februari 2019 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat flikkert toch uit elkaar.
Ik gok koolvis.
Sorry mijn autisme speelde weer eens op.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Had nog niet zo diep nagedacht over geschikte vissen voor het maken van shoarma, sorry
quote:Op maandag 4 februari 2019 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Sorry mijn autisme speelde weer eens op.
Maar aan de andere kant. Je moet er maar op komen![]()
Bij de poelier hier verkopen ze aan de andere kant ook kippeling. Dat is wel prima voedsel hoor boh
dat soort gedrag wil ik niet aanmoedigenquote:Op maandag 4 februari 2019 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Is er nog iemand die een weddenschap met mij aan wil gaan omtrent die 3 kapsalons die ik binnenkort weg probeer te tikken?
Ik wed dat je dat niet redt, als je het wel redt verander ik mijn naam in Smoofkutjequote:Op maandag 4 februari 2019 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Is er nog iemand die een weddenschap met mij aan wil gaan omtrent die 3 kapsalons die ik binnenkort weg probeer te tikken?
Gewoon zelfde kruiden als ze gebruiken voor de braadstukken. Gaat meer om de vorm.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet jij wat er in die vis/kibbeling kruiden zit?
Lijkt me wel gek, associeer die smaak heel erg met vis
Eerst je Burgerkingweddenschap maar eens volbrengen.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Ga je het filmen? Net als BraddieGod?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Je werkte trouwens toch wel weer? Of ben je er inmiddels al weer uit geflikkerd?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon zelfde kruiden als ze gebruiken voor de braadstukken. Gaat meer om de vorm.
een beetje nuggets dus?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon zelfde kruiden als ze gebruiken voor de braadstukken. Gaat meer om de vorm.
url?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je het filmen? Net als BraddieGod?
Ja eigenlijk exact hetzelfde principe maar dan iets grover en ongelijker van formaat.quote:
quote:
Ik vind dit zo'n walgelijk filmpjequote:Op maandag 4 februari 2019 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wel lafjes. Een pizza en een kapsalon.
Iemand met zijn formaat moet meer op kunnen toch?
Vind de reacties onder de video ook zielig
De omvang van iemand zegt niets over zijn of haar eet capaciteiten.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Furious Pete godquote:Op maandag 4 februari 2019 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De omvang van iemand zegt niets over zijn of haar eet capaciteiten.
Deze gast at 74, ja vierenzeventig, hot-dogs en is daarmee wereldrecordhouder
[ afbeelding ]
Eetwedstrijden.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
Eet wedstrijden zijn voor ontzettende proleten.
quote:Op maandag 4 februari 2019 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze het weg krijgen.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
Eet wedstrijden zijn voor ontzettende proleten.
Dat snap ik bij 2 kapsalons al niet. Laat staan 3.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze het weg krijgen.
2 kapsalons in 3,2,1...quote:Op maandag 4 februari 2019 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarna meteen alles weer uitkotsen.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
iedereen heeft een hekel aan Haags.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:50 schreef Elan het volgende:
Die kerel die een hekel aan Haags heeft is ook wel vermakelijk op Youtube.
Heb dat filmpje nog nooit afgekeken, lukt me nietquote:Op maandag 4 februari 2019 15:50 schreef Elan het volgende:
Die kerel die een hekel aan Haags heeft is ook wel vermakelijk op Youtube.
quote:Op maandag 4 februari 2019 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kop van jou.
vindquote:Op maandag 4 februari 2019 15:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb dat filmpje nog nooit afgekeken, lukt me niet
wat vind ie kut aan Haags?
Dat filmpje duurt echt 30 seconde ofzoquote:Op maandag 4 februari 2019 15:50 schreef Saind het volgende:
[..]
secondequote:Op maandag 4 februari 2019 15:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat filmpje duurt echt 30 seconde ofzo
Maar als je dan een paar tieten post dan flipt ie.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
René echt onbegrijpelijk dat jij zoveel kan FOk!en tijdens werktijd
Haags heeft een video van hem van Youtube laten verwijderen.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Watte?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Haags heeft een video van hem van Youtube laten verwijderen.
Hij heeft sinds hij een vast contract heeft gekregen 2 schermen hé.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
René echt onbegrijpelijk dat jij zoveel kan FOk!en tijdens werktijd
quote:
Wat is dat voor aids.quote:
Laat dat lekker in je hoofd dan.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, zit in mijn hoofd.. was net op de radio.
quote:Op maandag 4 februari 2019 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat dat lekker in je hoofd dan.
Goed voor mekaar.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
weetnie, merk ik wel als ik thuis ben.
Vrouwenvoedsel.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed voor mekaar.
Ik ga zo zelf sushi in elkaar flansen
Dat ga ik niet doen beste Elan.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Vergeet geen pics in Saind zijn topic te posten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Agv.quote:
Ik ben dan ook een half wijf.quote:
Gadverdammequote:Op maandag 4 februari 2019 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed voor mekaar.
Ik ga zo zelf sushi in elkaar flansen
Was vooral heel geforceerd hip om sushi te vreten. "Lekkur sushiiii met de giiiiirlzzzz hihihi"quote:Op maandag 4 februari 2019 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een half wijf.
Maar serieus vrouwenvoedsel ja? Vind het altijd wel lekker, mits vers allemaal....
Pittige rookworst is ook wel fijn.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker veel jus en wat mosterdsaus en sambal erin.
Rawr.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was vooral heel geforceerd hip om sushi te vreten. "Lekkur sushiiii met de giiiiirlzzzz hihihi"
Liever geen rookworst maar andere worst bij de boerenkoolquote:Op maandag 4 februari 2019 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pittige rookworst is ook wel fijn.
quote:Op maandag 4 februari 2019 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was vooral heel geforceerd hip om sushi te vreten. "Lekkur sushiiii met de giiiiirlzzzz hihihi"
Lekker joh, verse worst en rookworst bij de moosquote:Op maandag 4 februari 2019 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Liever geen rookworst maar andere worst bij de boerenkool
Eet al 15 jaar sushi. Die kuthoeren moeten het weer verpesten.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja dat dusquote:
Nee man, rookworst is heerlijk.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Liever geen rookworst maar andere worst bij de boerenkool
Pics van je nichtjequote:Op maandag 4 februari 2019 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja dat dusToen ik paar jaar geleden nog facebook had kreeg ik die troep te zien omdat het nichtje van een bekende van me die status van een kennis van haar een "like" gaf, en dat kreeg ik dan op m'n dashboard te zien. Toen was ik er wel zo'n beetje klaar mee.
Prima argument wel.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja dat dusToen ik paar jaar geleden nog facebook had kreeg ik die troep te zien omdat het nichtje van een bekende van me die status van een kennis van haar een "like" gaf, en dat kreeg ik dan op m'n dashboard te zien. Toen was ik er wel zo'n beetje klaar mee.
"... het nichtje van een bekende", lezen, pik.quote:
Kan je even een stamboom maken van al deze connecties?quote:Op maandag 4 februari 2019 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Spaanse worst is nogal een breed begrip.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:17 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vreet ook redelijk veel Spaanse worst in de avond. Lekker man heeft wel wat weg van boerenmetworst maar dan nog lekkerder.
In het Oosten van het land is je stamboom gewoon een tak hequote:Op maandag 4 februari 2019 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je even een stamboom maken van al deze connecties?
quote:Op maandag 4 februari 2019 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bekendequote:Op maandag 4 februari 2019 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je even een stamboom maken van al deze connecties?
quote:Op maandag 4 februari 2019 17:18 schreef Elan het volgende:
Ah de boerse proleet in Drizzt komt weer naar boven.
Over 3 posts is het allemaal weer de schuld van die tyfusjappen met hun onaangepaste gedrag dat mensen nu sushi vreten.
je zusje dus?quote:Op maandag 4 februari 2019 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bekende
Nichtje van bekende
Kennis van nichtje van bekende
Verzin zelf de lijntjes maar
Staat alleen Spaanse droge worst op de verpakking. Wel echt goddelijk.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Spaanse worst is nogal een breed begrip.
Zou knap zijn, heb geen zusjequote:
oh..quote:Op maandag 4 februari 2019 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"... het nichtje van een bekende", lezen, pik.
Appie winkelmerkquote:Op maandag 4 februari 2019 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Staat alleen Spaanse droge worst op de verpakking. Wel echt goddelijk.
[ afbeelding ]
Genote.quote:
Was je het niet toevallig zelf?quote:Op maandag 4 februari 2019 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bekende
Nichtje van bekende
Kennis van nichtje van bekende
Verzin zelf de lijntjes maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |