Oh ik heb geen ziggyquote:Op maandag 4 februari 2019 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rondo is het voetbalprogramma op Ziggo.
Ik ook niet.quote:
Theo Janssen. Is een nieuw voetbalpraatprogramma van rtl7 met Humberto tan. (nog nooit gekeken)quote:Op maandag 4 februari 2019 14:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Welke Theo?
Waar hebben jullie het over
Theo zit zich met name te verbijten om te schaamteloos domheid van Jimmy Floyd.quote:
Vergeet niet de cabaretiers die er wekelijks zitten.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:52 schreef Saind het volgende:
Vaste tafelgasten zijn Theo Janssen en Jimmy Floyd Hasselbaink
Heeft die nog een baan? Werd steeds ontslagen bij League One clubs tochquote:Op maandag 4 februari 2019 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Theo zit zich met name te verbijten om te schaamteloos domheid van Jimmy Floyd.
Wat kan die gozer een partij raaskallen.
Dit is echt heel slecht.
quote:Op maandag 4 februari 2019 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Theo zit zich met name te verbijten om te schaamteloos domheid van Jimmy Floyd.
Wat kan die gozer een partij raaskallen.
Dit is echt heel slecht.
Hasselbaink is de slechtste analist ooit.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:50 schreef Elan het volgende:
Godverdomme wat is dat VTBL slecht zeg. Rondo is geniale televisie vergeleken bij deze aids.
Maar serieus hoor, FC Rijnmond of die voetbalshow op AT5 is van een journalistiek hoger niveau.quote:
heeft dus alles om trainer van Feyenoord te wordenquote:Op maandag 4 februari 2019 14:55 schreef Saind het volgende:
Ik denk dat ik een trainer ben die een bepaald niveau gehaald heeft en daardoor heel makkelijk kan omgaan met het niveau wat de spelers hebben op dit niveau’ zei Henk Fräser vorige week
Deze moest ik een paar keer lezen
Dus fraser was zelf slecht en daardoor kan hij de spelers in de eerste divisie begrijpen?quote:Op maandag 4 februari 2019 14:55 schreef Saind het volgende:
Ik denk dat ik een trainer ben die een bepaald niveau gehaald heeft en daardoor heel makkelijk kan omgaan met het niveau wat de spelers hebben op dit niveau’ zei Henk Fräser vorige week
Deze moest ik een paar keer lezen
Ik schakelde toen even in voor dat interview (Door één of andere "cabaretier"), maar dat is echt heel pijnlijk.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar serieus hoor, FC Rijnmond of die voetbalshow op AT5 is van een journalistiek hoger niveau.
Ze praten nu al 10 minuten over Kik Pierie (wie?) en gaan hem ook maar direct even uitgebreid interviewen....
Dat moet toch wel Regi Blinker zijn maar hij komt aardig in de buurt...quote:Op maandag 4 februari 2019 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hasselbaink is de slechtste analist ooit.
Die hebben ze maar de vaste drummer gemaakt bij Foxsports tochquote:Op maandag 4 februari 2019 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat moet toch wel Regi Blinker zijn maar hij komt aardig in de buurt...
Ik vind Flimmy-Joyd een stuk slechter hoor, komt ook nog lastig uit zijn woorden om niks te zeggen.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat moet toch wel Regi Blinker zijn maar hij komt aardig in de buurt...
Dat is Glenn Helder, Hans.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die hebben ze maar de vaste drummer gemaakt bij Foxsports toch
Verdediger van Heerenveen.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:57 schreef Saind het volgende:
Oprecht geen flauw idee wie Kik Pierie is
Nee dat is Glenn Helderquote:Op maandag 4 februari 2019 14:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die hebben ze maar de vaste drummer gemaakt bij Foxsports toch
Ik sla die onzin lekker over. Kijk VI ook niet altijd meer, en studio voetbal ook al een tijdje niet.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar serieus hoor, FC Rijnmond of die voetbalshow op AT5 is van een journalistiek hoger niveau.
Ze praten nu al 10 minuten over Kik Pierie (wie?) en gaan hem ook maar direct even uitgebreid interviewen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |