quote:Op maandag 4 februari 2019 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Sorry mijn autisme speelde weer eens op.
Maar aan de andere kant. Je moet er maar op komen![]()
Bij de poelier hier verkopen ze aan de andere kant ook kippeling. Dat is wel prima voedsel hoor boh
dat soort gedrag wil ik niet aanmoedigenquote:Op maandag 4 februari 2019 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Is er nog iemand die een weddenschap met mij aan wil gaan omtrent die 3 kapsalons die ik binnenkort weg probeer te tikken?
Ik wed dat je dat niet redt, als je het wel redt verander ik mijn naam in Smoofkutjequote:Op maandag 4 februari 2019 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Is er nog iemand die een weddenschap met mij aan wil gaan omtrent die 3 kapsalons die ik binnenkort weg probeer te tikken?
Gewoon zelfde kruiden als ze gebruiken voor de braadstukken. Gaat meer om de vorm.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet jij wat er in die vis/kibbeling kruiden zit?
Lijkt me wel gek, associeer die smaak heel erg met vis
Eerst je Burgerkingweddenschap maar eens volbrengen.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Ga je het filmen? Net als BraddieGod?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Je werkte trouwens toch wel weer? Of ben je er inmiddels al weer uit geflikkerd?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon zelfde kruiden als ze gebruiken voor de braadstukken. Gaat meer om de vorm.
een beetje nuggets dus?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon zelfde kruiden als ze gebruiken voor de braadstukken. Gaat meer om de vorm.
url?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je het filmen? Net als BraddieGod?
Ja eigenlijk exact hetzelfde principe maar dan iets grover en ongelijker van formaat.quote:
quote:
Ik vind dit zo'n walgelijk filmpjequote:Op maandag 4 februari 2019 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wel lafjes. Een pizza en een kapsalon.
Iemand met zijn formaat moet meer op kunnen toch?
Vind de reacties onder de video ook zielig
De omvang van iemand zegt niets over zijn of haar eet capaciteiten.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Furious Pete godquote:Op maandag 4 februari 2019 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De omvang van iemand zegt niets over zijn of haar eet capaciteiten.
Deze gast at 74, ja vierenzeventig, hot-dogs en is daarmee wereldrecordhouder
[ afbeelding ]
Eetwedstrijden.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
Eet wedstrijden zijn voor ontzettende proleten.
quote:Op maandag 4 februari 2019 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |