Ik snap niet hoe ze het weg krijgen.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
Eet wedstrijden zijn voor ontzettende proleten.
Dat snap ik bij 2 kapsalons al niet. Laat staan 3.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze het weg krijgen.
2 kapsalons in 3,2,1...quote:Op maandag 4 februari 2019 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarna meteen alles weer uitkotsen.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
iedereen heeft een hekel aan Haags.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:50 schreef Elan het volgende:
Die kerel die een hekel aan Haags heeft is ook wel vermakelijk op Youtube.
Heb dat filmpje nog nooit afgekeken, lukt me nietquote:Op maandag 4 februari 2019 15:50 schreef Elan het volgende:
Die kerel die een hekel aan Haags heeft is ook wel vermakelijk op Youtube.
quote:Op maandag 4 februari 2019 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer niet werkt.
Die kop van jou.
vindquote:Op maandag 4 februari 2019 15:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb dat filmpje nog nooit afgekeken, lukt me niet
wat vind ie kut aan Haags?
Dat filmpje duurt echt 30 seconde ofzoquote:Op maandag 4 februari 2019 15:50 schreef Saind het volgende:
[..]
secondequote:Op maandag 4 februari 2019 15:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat filmpje duurt echt 30 seconde ofzo
Maar als je dan een paar tieten post dan flipt ie.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
René echt onbegrijpelijk dat jij zoveel kan FOk!en tijdens werktijd
Haags heeft een video van hem van Youtube laten verwijderen.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Watte?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Haags heeft een video van hem van Youtube laten verwijderen.
Hij heeft sinds hij een vast contract heeft gekregen 2 schermen hé.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
René echt onbegrijpelijk dat jij zoveel kan FOk!en tijdens werktijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |