quote:Op maandag 4 februari 2019 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Sorry mijn autisme speelde weer eens op.
Maar aan de andere kant. Je moet er maar op komen![]()
Bij de poelier hier verkopen ze aan de andere kant ook kippeling. Dat is wel prima voedsel hoor boh
dat soort gedrag wil ik niet aanmoedigenquote:Op maandag 4 februari 2019 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Is er nog iemand die een weddenschap met mij aan wil gaan omtrent die 3 kapsalons die ik binnenkort weg probeer te tikken?
Ik wed dat je dat niet redt, als je het wel redt verander ik mijn naam in Smoofkutjequote:Op maandag 4 februari 2019 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Is er nog iemand die een weddenschap met mij aan wil gaan omtrent die 3 kapsalons die ik binnenkort weg probeer te tikken?
Gewoon zelfde kruiden als ze gebruiken voor de braadstukken. Gaat meer om de vorm.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet jij wat er in die vis/kibbeling kruiden zit?
Lijkt me wel gek, associeer die smaak heel erg met vis
Eerst je Burgerkingweddenschap maar eens volbrengen.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Ga je het filmen? Net als BraddieGod?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Je werkte trouwens toch wel weer? Of ben je er inmiddels al weer uit geflikkerd?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon zelfde kruiden als ze gebruiken voor de braadstukken. Gaat meer om de vorm.
een beetje nuggets dus?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon zelfde kruiden als ze gebruiken voor de braadstukken. Gaat meer om de vorm.
url?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je het filmen? Net als BraddieGod?
Ja eigenlijk exact hetzelfde principe maar dan iets grover en ongelijker van formaat.quote:
quote:
Ik vind dit zo'n walgelijk filmpjequote:Op maandag 4 februari 2019 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wel lafjes. Een pizza en een kapsalon.
Iemand met zijn formaat moet meer op kunnen toch?
Vind de reacties onder de video ook zielig
De omvang van iemand zegt niets over zijn of haar eet capaciteiten.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Furious Pete godquote:Op maandag 4 februari 2019 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De omvang van iemand zegt niets over zijn of haar eet capaciteiten.
Deze gast at 74, ja vierenzeventig, hot-dogs en is daarmee wereldrecordhouder
[ afbeelding ]
Eetwedstrijden.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
Eet wedstrijden zijn voor ontzettende proleten.
quote:Op maandag 4 februari 2019 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze het weg krijgen.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
Eet wedstrijden zijn voor ontzettende proleten.
Dat snap ik bij 2 kapsalons al niet. Laat staan 3.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze het weg krijgen.
2 kapsalons in 3,2,1...quote:Op maandag 4 februari 2019 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarna meteen alles weer uitkotsen.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
iedereen heeft een hekel aan Haags.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:50 schreef Elan het volgende:
Die kerel die een hekel aan Haags heeft is ook wel vermakelijk op Youtube.
Heb dat filmpje nog nooit afgekeken, lukt me nietquote:Op maandag 4 februari 2019 15:50 schreef Elan het volgende:
Die kerel die een hekel aan Haags heeft is ook wel vermakelijk op Youtube.
quote:Op maandag 4 februari 2019 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer niet werkt.
Die kop van jou.
vindquote:Op maandag 4 februari 2019 15:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb dat filmpje nog nooit afgekeken, lukt me niet
wat vind ie kut aan Haags?
Dat filmpje duurt echt 30 seconde ofzoquote:Op maandag 4 februari 2019 15:50 schreef Saind het volgende:
[..]
secondequote:Op maandag 4 februari 2019 15:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat filmpje duurt echt 30 seconde ofzo
Maar als je dan een paar tieten post dan flipt ie.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
René echt onbegrijpelijk dat jij zoveel kan FOk!en tijdens werktijd
Haags heeft een video van hem van Youtube laten verwijderen.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Watte?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Haags heeft een video van hem van Youtube laten verwijderen.
Hij heeft sinds hij een vast contract heeft gekregen 2 schermen hé.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
René echt onbegrijpelijk dat jij zoveel kan FOk!en tijdens werktijd
quote:
Wat is dat voor aids.quote:
Laat dat lekker in je hoofd dan.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, zit in mijn hoofd.. was net op de radio.
quote:Op maandag 4 februari 2019 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat dat lekker in je hoofd dan.
Goed voor mekaar.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
weetnie, merk ik wel als ik thuis ben.
Vrouwenvoedsel.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed voor mekaar.
Ik ga zo zelf sushi in elkaar flansen
Dat ga ik niet doen beste Elan.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Vergeet geen pics in Saind zijn topic te posten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Agv.quote:
Ik ben dan ook een half wijf.quote:
Gadverdammequote:Op maandag 4 februari 2019 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed voor mekaar.
Ik ga zo zelf sushi in elkaar flansen
Was vooral heel geforceerd hip om sushi te vreten. "Lekkur sushiiii met de giiiiirlzzzz hihihi"quote:Op maandag 4 februari 2019 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een half wijf.
Maar serieus vrouwenvoedsel ja? Vind het altijd wel lekker, mits vers allemaal....
Pittige rookworst is ook wel fijn.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker veel jus en wat mosterdsaus en sambal erin.
Rawr.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was vooral heel geforceerd hip om sushi te vreten. "Lekkur sushiiii met de giiiiirlzzzz hihihi"
Liever geen rookworst maar andere worst bij de boerenkoolquote:Op maandag 4 februari 2019 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pittige rookworst is ook wel fijn.
quote:Op maandag 4 februari 2019 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was vooral heel geforceerd hip om sushi te vreten. "Lekkur sushiiii met de giiiiirlzzzz hihihi"
Lekker joh, verse worst en rookworst bij de moosquote:Op maandag 4 februari 2019 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Liever geen rookworst maar andere worst bij de boerenkool
Eet al 15 jaar sushi. Die kuthoeren moeten het weer verpesten.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja dat dusquote:
Nee man, rookworst is heerlijk.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Liever geen rookworst maar andere worst bij de boerenkool
Pics van je nichtjequote:Op maandag 4 februari 2019 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja dat dusToen ik paar jaar geleden nog facebook had kreeg ik die troep te zien omdat het nichtje van een bekende van me die status van een kennis van haar een "like" gaf, en dat kreeg ik dan op m'n dashboard te zien. Toen was ik er wel zo'n beetje klaar mee.
Prima argument wel.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja dat dusToen ik paar jaar geleden nog facebook had kreeg ik die troep te zien omdat het nichtje van een bekende van me die status van een kennis van haar een "like" gaf, en dat kreeg ik dan op m'n dashboard te zien. Toen was ik er wel zo'n beetje klaar mee.
"... het nichtje van een bekende", lezen, pik.quote:
Kan je even een stamboom maken van al deze connecties?quote:Op maandag 4 februari 2019 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Spaanse worst is nogal een breed begrip.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:17 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vreet ook redelijk veel Spaanse worst in de avond. Lekker man heeft wel wat weg van boerenmetworst maar dan nog lekkerder.
In het Oosten van het land is je stamboom gewoon een tak hequote:Op maandag 4 februari 2019 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je even een stamboom maken van al deze connecties?
quote:Op maandag 4 februari 2019 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bekendequote:Op maandag 4 februari 2019 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je even een stamboom maken van al deze connecties?
quote:Op maandag 4 februari 2019 17:18 schreef Elan het volgende:
Ah de boerse proleet in Drizzt komt weer naar boven.
Over 3 posts is het allemaal weer de schuld van die tyfusjappen met hun onaangepaste gedrag dat mensen nu sushi vreten.
je zusje dus?quote:Op maandag 4 februari 2019 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bekende
Nichtje van bekende
Kennis van nichtje van bekende
Verzin zelf de lijntjes maar
Staat alleen Spaanse droge worst op de verpakking. Wel echt goddelijk.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Spaanse worst is nogal een breed begrip.
Zou knap zijn, heb geen zusjequote:
oh..quote:Op maandag 4 februari 2019 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"... het nichtje van een bekende", lezen, pik.
Appie winkelmerkquote:Op maandag 4 februari 2019 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Staat alleen Spaanse droge worst op de verpakking. Wel echt goddelijk.
[ afbeelding ]
Genote.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |