quote:Op maandag 4 februari 2019 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was vooral heel geforceerd hip om sushi te vreten. "Lekkur sushiiii met de giiiiirlzzzz hihihi"
Lekker joh, verse worst en rookworst bij de moosquote:Op maandag 4 februari 2019 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Liever geen rookworst maar andere worst bij de boerenkool
Eet al 15 jaar sushi. Die kuthoeren moeten het weer verpesten.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was vooral heel geforceerd hip om sushi te vreten. "Lekkur sushiiii met de giiiiirlzzzz hihihi"
Ja dat dusquote:
Nee man, rookworst is heerlijk.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Liever geen rookworst maar andere worst bij de boerenkool
Pics van je nichtjequote:Op maandag 4 februari 2019 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja dat dusToen ik paar jaar geleden nog facebook had kreeg ik die troep te zien omdat het nichtje van een bekende van me die status van een kennis van haar een "like" gaf, en dat kreeg ik dan op m'n dashboard te zien. Toen was ik er wel zo'n beetje klaar mee.
Prima argument wel.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja dat dusToen ik paar jaar geleden nog facebook had kreeg ik die troep te zien omdat het nichtje van een bekende van me die status van een kennis van haar een "like" gaf, en dat kreeg ik dan op m'n dashboard te zien. Toen was ik er wel zo'n beetje klaar mee.
"... het nichtje van een bekende", lezen, pik.quote:
Kan je even een stamboom maken van al deze connecties?quote:Op maandag 4 februari 2019 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Spaanse worst is nogal een breed begrip.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:17 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vreet ook redelijk veel Spaanse worst in de avond. Lekker man heeft wel wat weg van boerenmetworst maar dan nog lekkerder.
In het Oosten van het land is je stamboom gewoon een tak hequote:Op maandag 4 februari 2019 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je even een stamboom maken van al deze connecties?
quote:Op maandag 4 februari 2019 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bekendequote:Op maandag 4 februari 2019 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je even een stamboom maken van al deze connecties?
quote:Op maandag 4 februari 2019 17:18 schreef Elan het volgende:
Ah de boerse proleet in Drizzt komt weer naar boven.
Over 3 posts is het allemaal weer de schuld van die tyfusjappen met hun onaangepaste gedrag dat mensen nu sushi vreten.
je zusje dus?quote:Op maandag 4 februari 2019 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bekende
Nichtje van bekende
Kennis van nichtje van bekende
Verzin zelf de lijntjes maar
Staat alleen Spaanse droge worst op de verpakking. Wel echt goddelijk.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Spaanse worst is nogal een breed begrip.
Zou knap zijn, heb geen zusjequote:
oh..quote:Op maandag 4 februari 2019 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"... het nichtje van een bekende", lezen, pik.
Appie winkelmerkquote:Op maandag 4 februari 2019 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Staat alleen Spaanse droge worst op de verpakking. Wel echt goddelijk.
[ afbeelding ]
Genote.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |