West Ham bakt er toch niks van de laatste tijd. Dat winnen ze wel joh.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die waren vorige week wel erg matig toen ze konden uitlopen op City.
"Dan weet je dat je het lastig krijgt"quote:Op maandag 4 februari 2019 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gio is een typische Studio Voetbal gast voor de aankomende jaren ja.
zowel "ooit" als "begin van dit seizoen" in 1 post is wel een beetje raar Rensquote:Op maandag 4 februari 2019 15:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zat ooit in een businesslounge van het Gelredome met Glenn Helder. Vitesse - Ajax aan het begin van dit seizoen. Wat een popie jopie is dat zeg.
Einde anekdote.
Ik heb dat zinnetje van begin van dit seizoen later toegevoegd. Vandaar dit raar stukje tekst.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:07 schreef Saind het volgende:
[..]
zowel "ooit" als "begin van dit seizoen" in 1 post is wel een beetje raar Rens
ja dat was wel choken en dat is geen goed teken in januari alquote:Op maandag 4 februari 2019 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die waren vorige week wel erg matig toen ze konden uitlopen op City.
helaas wel, ben dus ook nog niet binnen, hoe kom je aan die aanname?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:10 schreef RensAjacied het volgende:
Tarado werk jij eigenlijk nog? Je was toch al "binnen"?
Ik heb West Ham niet zoveel gevolgd de laatste maanden als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
West Ham bakt er toch niks van de laatste tijd. Dat winnen ze wel joh.
Zit ook wel een beetje druk daarop elke keer als ze in de buurt komen van een landstitelquote:Op maandag 4 februari 2019 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat was wel choken en dat is geen goed teken in januari al
Ik verspreid regelmatig leugens over je via dm.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
helaas wel, ben dus ook nog niet binnen, hoe kom je aan die aanname?
En anders verzint Rens er wel wat wat smeuďge details bij.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verspreid regelmatig leugens over je via dm.
En dat is de 3e keer dat ik moet lachen om een post van jou.quote:
Ik kan dit bevestigen. Vandaag nog 3x ongevraagd DM van GGMM gekregen.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dacht dat het ooit ter sprake kwam dat je financieel onafhankelijk was. Mijn excuus voor deze verkeerde aanname.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
helaas wel, ben dus ook nog niet binnen, hoe kom je aan die aanname?
Waar je mee om gaat, daar word je mee besmet zeggen ze. Dat lijkt te kloppen. Want je niveau van humor daalt af naar mijn niveau.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat is de 3e keer dat ik moet lachen om een post van jou.(Dit keer een glimlach)
Dit is een nieuw record.
Dus Lenny is helemaal geen homofiel?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begin je weer te zeikenquote:Op maandag 4 februari 2019 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
En anders verzint Rens er wel wat wat smeuďge details bij.
Rensgod.
Kalm maat. Je laat je toch niet uit de tent lokken door een 'man' met een schouder-tasje?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer niet werkt.
Die kop van jou.
Nou zeg dit is wel een harde diss naar DPquote:Op maandag 4 februari 2019 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer niet werkt.
Die kop van jou.
geen punt hoorquote:Op maandag 4 februari 2019 15:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dacht dat het ooit ter sprake kwam dat je financieel onafhankelijk was. Mijn excuus voor deze verkeerde aanname.
Dat wel.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus Lenny is helemaal geen homofiel?
En dat doet alsof hij hier regular isquote:Op maandag 4 februari 2019 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben je ondernemer of in loondienst?
wel ondernemerquote:Op maandag 4 februari 2019 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben je ondernemer of in loondienst?
Vroeger mochten PSV'ers überhaupt geen mening of weerwoord hebben hier.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kalm maat. Je laat je toch niet uit de tent lokken door een 'man' met een schouder-tasje?
Thanks maat.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij constant van niveau
Ik oordeel niet.quote:
Dat ziet er ranzig uit.quote:
Ik oordeel niet.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was eigenlijk richting max.
Weet wel dat jij geen moeite hebt met homo's.
Zal wel Tilapia ofzo zijnquote:Op maandag 4 februari 2019 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor vis zou dat van gemaakt zijn.
Panga gok ik. In ieder geval troepquote:Op maandag 4 februari 2019 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor vis zou dat van gemaakt zijn.
Real die in vorm komt, Ajax die defensief vaak al in de problemen kwam in de CL qua restverdediging en dan het KO-format waardoor als je 0-2 achter komt je eigenlijk al flink moet aanvallen om er nog iets van te maken. Best een logische uitslag in dat opzicht.quote:
Had nog niet zo diep nagedacht over geschikte vissen voor het maken van shoarma, sorryquote:Op maandag 4 februari 2019 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat flikkert toch uit elkaar.
Ik gok koolvis.
Sorry mijn autisme speelde weer eens op.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Had nog niet zo diep nagedacht over geschikte vissen voor het maken van shoarma, sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |