Ja en nu kun je het niet helpen dat je daar aan denkt als je straks op je vriend zit. Moehahahahahaquote:
Wie is Samanthaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen dacht ik wel even aan een rendez voutje met Debbie en Samantha. Hmm
Nou, dat denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en nu kun je het niet helpen dat je daar aan denkt als je straks op je vriend zit. Moehahahahaha
Nee helaasquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je je gun kunnen ontladen Faxermans?
Da's viesquote:
Abbo genomen laatst, kon het niet meer handelen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
De reclames worden ook steeds slechter hier.
Mobiel is het allemaal prima te doen ook. Maar wat ze met de desktop gedaan hebben is gewoon pure add-aids.quote:
Zelfs m'n adblocker kan ze niet meer tegenhoudenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mobiel is het allemaal prima te doen ook. Maar wat ze met de desktop gedaan hebben is gewoon pure add-aids.
Niet? Welke heb je dan? Adblock Plus deed het hier prima.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs m'n adblocker kan ze niet meer tegenhouden
eeeyyyquote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:27 schreef Joosie200 het volgende:
Al 2 uur in de weer om de laatste dingen verhuis klaar te zetten. Na vandaag ben ik er wel weer klaar mee voor de komende tijd
echt hoor. Hoe istie? Zwolle gaat wel weer lekker eh?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mogguh Haags. Minder vroeg dan anders maar tis weekend dus dan mag het.
Neem nu even een break. En verder met de zooi voor mijn oom/tante, zwager en broer van zwager op de stoep staan. Stilte voor de storm momentje.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
echt hoor. Hoe istie? Zwolle gaat wel weer lekker eh?
ja, datzelfde geldt voor Ado.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Neem nu even een break. En verder met de zooi voor mijn oom/tante, zwager en broer van zwager op de stoep staan. Stilte voor de storm momentje.
Ja PEC is backHet JaapStameffect wordt het genoemd. Maakt mij het uit hoe je het noemt... Winnen van Feyenoord zag ik niet gebeuren. Toch loert de degradatievoetbalzone. Met maar 3pnt los sta je zo weer onderaan.
Jup. Laat De Graafschap, NAC en Groningen het onderling uitvechten. Ado, Emmen en Zwolle veilig. Ik teken ervoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, datzelfde geldt voor Ado.
Ik ben er niet gerust opquote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup. Laat De Graafschap, NAC en Groningen het onderling uitvechten. Ado, Emmen en Zwolle veilig. Ik teken ervoor.
Ado Heracles en Utrecht Zwolle zijn lastige vechtwedstrijden. Ben benieuwd.
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben er niet gerust op
have funquote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Ik ga weer verder. Fijne dag
Wat zijn we laat vandaag...quote:
Vroeg zat. Tot mijn grote verbazing werd ik pas om half 8 wakkerquote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
was al om 7 uur wakker, maar onderweg
lekker manquote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vroeg zat. Tot mijn grote verbazing werd ik pas om half 8 wakker
Dat zal weg goed zitten huehuequote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoop dat het droog is als ik daar kom
Je mag mij ook wel wassenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 10:12 schreef Samzz het volgende:
Zo, getraind (ging nog beter dan vorige week), paard gewassen, die staat te drogen en ik drink een kopje thee.
Nou, als Gaston morgenmiddag met de PostcodeKanjer op de stoep staat zou dat zomaar kunnen gebeuren.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:15 schreef Elvi het volgende:
Ik zit te wachten op faxie en ik zie in m'n Google agenda staan dat ik vanaf volgende week 2 weken in een hostel in Guatemala zit![]()
Lekker twee weken op een gedeelde plee zittenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nou, als Gaston morgenmiddag met de PostcodeKanjer op de stoep staat zou dat zomaar kunnen gebeuren.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker twee weken op een gedeelde plee zitten
Ik ben in dertig seconden klaar, maar ik heb dan ook de natuurlijke gave om precies het moment te timen dat ik zeker weet dat 'ie voor het gat zit en dan te gaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Best snel. Ik doe er altijd een half uur over.
Ik ga vanmiddag ook nog wat spul opruimen en weggooien.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Drie true crime-boeken besteld bij Book Depository
Ik doe drie shoppers met boeken weg en vul de vrijgekomen ruimte gewoon meteen weer. Niet heel erg Kondo.
Ik heb gister wel vier boeken achtergelaten in de boekenkast op Utrecht CS.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag ook nog wat spul opruimen en weggooien.
Ik heb bijna geen boeken meer; lees ook niet echt meer. Daar moet ik weer eens tijd voor gaan maken dit jaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gister wel vier boeken achtergelaten in de boekenkast op Utrecht CS.
Dat heb jij wel met meer dingen he, lezen, vriendin vinden, leuke sport zoekenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen boeken meer; lees ook niet echt meer. Daar moet ik weer eens tijd voor gaan maken dit jaar.
O jij bent de secret date van Faxiequote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:15 schreef Elvi het volgende:
Ik zit te wachten op faxie en ik zie in m'n Google agenda staan dat ik vanaf volgende week 2 weken in een hostel in Guatemala zit![]()
Jij hebt nogal wat dingen waar je tijd voor zou gaan maken dit jaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen boeken meer; lees ook niet echt meer. Daar moet ik weer eens tijd voor gaan maken dit jaar.
Druk leven. Het sporten kun je al wegstrepen op de lijst, dat is in 2018 wel gelukt.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat heb jij wel met meer dingen he, lezen, vriendin vinden, leuke sport zoeken
Wat is je volgende doel dan, seks of een goed boek lezen?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Druk leven. Het sporten kun je al wegstrepen op de lijst, dat is in 2018 wel gelukt.
Seks ben ik al in voorzien; dus denk dat ik alleen nog maar een goed boek moet zoeken dan.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat is je volgende doel dan, seks of een goed boek lezen?
Seks met een mens bedoel ik he, niet soloseksquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Seks ben ik al in voorzien; dus denk dat ik alleen nog maar een goed boek moet zoeken dan.
Ik begrijp wat seks is.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Seks met een mens bedoel ik he, niet soloseks
Geweldig, iedereen waarvan ik dacht dat gaat nooit meer wat worden gaat opeens van bil in 2019quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Seks met een mens bedoel ik he, niet soloseks
Snap ik, je komt net uit Polen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Seks ben ik al in voorzien; dus denk dat ik alleen nog maar een goed boek moet zoeken dan.
hier niet hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Geweldig, iedereen waarvan ik dacht dat gaat nooit meer wat worden gaat opeens van bil in 2019![]()
![]()
![]()
Goedemiddag Vincent.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
Wist niet dat er hier een papegaai zat.
Je schat CE zo laag in?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Geweldig, iedereen waarvan ik dacht dat gaat nooit meer wat worden gaat opeens van bil in 2019![]()
![]()
![]()
Komt denk ik omdat hij te weinig in zichzelf gelooft of hij wordt besmet door de mensen waar hij hier mee omgaatquote:
dat welquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar jij hebt verder wel een leuk leven denk ik
In de zomerperiode knappe mannen scoren die als propper komen werken in het uitgaansleven aan de kust. Soort van Costa maar dan in Zeeland.quote:
Hahahaha. Proppers in Zeelandquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de zomerperiode knappe mannen scoren die als propper komen werken in het uitgaansleven aan de kust. Soort van Costa maar dan in Zeeland.
Qua restaurants en zo, ja. Verder nietquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stelde me even een bruisend uitgaansleven voor
22 jaar geleden in Renesse viel het vies tegenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stelde me even een bruisend uitgaansleven voor
Iemand met smaak hierquote:
Doe selfie danquote:Op zaterdag 2 februari 2019 14:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee we rusten even gezellig op een bankje.
Leuk stel zijn we hequote:Op zaterdag 2 februari 2019 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik al van Faxie doorgestuurd gekregen.
Nieuwe datequote:Op zaterdag 2 februari 2019 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag een erg behulpzame helpdeskmedewerker gevonden die me ook nog eens geld gaat besparen iedere maand
Hoer uitsparenquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat niet. Wel weer een oude date die iets van nieuw leven gekregen heeft.
Welke? Ben bezig met Pose. Wat er serie.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:16 schreef MissMSX het volgende:
Jammer, m'n Netflixserie bijna afgelopen
Shtiselquote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke? Ben bezig met Pose. Wat er serie.
Hm zegt me zo niets. Pose gaat over de dragballscene in de jaren 80. Eerste aflevering meteen meerdere keren Running Up That Hill gehoord, dus toen was ik helemaal verkocht.quote:
Is hoop ik wat anders dan dragqueen scène?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm zegt me zo niets. Pose gaat over de dragballscene in de jaren 80. Eerste aflevering meteen meerdere keren Running Up That Hill gehoord, dus toen was ik helemaal verkocht.
Dat zou je te heftig worden?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is hoop ik wat anders dan dragqueen scène?
Ik las "dragonballscene".quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm zegt me zo niets. Pose gaat over de dragballscene in de jaren 80. Eerste aflevering meteen meerdere keren Running Up That Hill gehoord, dus toen was ik helemaal verkocht.
Dragonballzeenquote:
Moeilijk om zijn diepste verlangens dan onder controle te houdenquote:
Oh ja, dat had je al verteld. Ben een beetje gatenkaas onder de hersenpanquote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee nsb’er.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij is een beetje onzeker over z’n geaardheid.
Er gaat blijkbaar al een gezamenlijke selfie rond. En aangezien Faxie zijn selfies altijd inclusief zijn pener zijn, denk ik dat ze al flink op weg zijn.quote:
Zou dat met of zonder badjas zijn?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er gaat blijkbaar al een gezamenlijke selfie rond. En aangezien Faxie zijn selfies altijd inclusief zijn pener zijn, denk ik dat ze al flink op weg zijn.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
R&P / [Relaties SC #7005] Dit gaat weer nergens heen
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er gaat blijkbaar al een gezamenlijke selfie rond. En aangezien Faxie zijn selfies altijd inclusief zijn pener zijn, denk ik dat ze al flink op weg zijn.
Dat 'ie er zo speels tussenuit piept...quote:
Kiekeboe.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat 'ie er zo speels tussenuit piept...
Ben toch blij dat wij Missaire zijnquote:
En als het uitgaat dan wordt ze Exvi.quote:
Straks naar Gouda. Oppassen vanwege lokale gladheid door slakkensporen.quote:
Trein stopt net op Gouda stationquote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks naar Gouda. Oppassen vanwege lokale gladheid door slakkensporen.
Aangifte bij de politie bedoel je?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet op de zaken vooruitlopen.
Vandaag op hetzelfde station als Dino.quote:
Kompt wel dichbij zoquote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag op hetzelfde station als Dino.
Okokok, Dino en ik hebben ook een date.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:46 schreef AirwiN het volgende:
Vandaag op hetzelfde station als Dino.
Falvi van een afstandje in de gaten houdenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Okokok, Dino en ik hebben ook een date.
Jaloers.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Okokok, Dino en ik hebben ook een date.
Falvi klinkt echt heel vies.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Falvi van een afstandje in de gaten houden
Op wie?quote:
I'd rather notquote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je de seks eens inbeelden
Binnenkort ook in KPD als gifje.quote:
quote:
Nu al een waardige opvolger voor deezertje.rarquote:
Blij dat ik een aantal jaar op FOK! overgeslagen heb.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al een waardige opvolger voor deezertje.rar
Was wel een mooie tijd om in R&P te postenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blij dat ik een aantal jaar op FOK! overgeslagen heb.
Altijd wel. Sinds ik hier post, hoef ik niet meer naar de dierentuin. Meer exoten dan hier vind je nergens.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Was wel een mooie tijd om in R&P te posten
Fok is een afspiegeling van de maatschappij toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd wel. Sinds ik hier post, hoef ik niet meer naar de dierentuin. Meer exoten dan hier vind je nergens.
Veel verwarde personen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Fok is een afspiegeling van de maatschappij toch?
Onze dierentuindatequote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd wel. Sinds ik hier post, hoef ik niet meer naar de dierentuin. Meer exoten dan hier vind je nergens.
Probeer je me nu op voorhand al van mijn enige pleziertjes te beroven?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet op de zaken vooruitlopen.
Glibberde niet door tot vlak na het perron?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Trein stopt net op Gouda station
Ah, een normaal iemandquote:
Je kan anders goed fakenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weet je dat zeker?
En daarbij: wie is er hier niet normaal dan?
Faxie en Elvi hebben hun derde date vandaag.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Faxie en Elvi hebben hun derde date vandaag.
Jij bent een halve Belg.quote:
o, wat leuk.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ja hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:05 schreef MissMSX het volgende:
Y/N?
[ afbeelding ]
Ik vraag dit voor Loka.
Je krijgt toch genoeg pleziertjes.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Probeer je me nu op voorhand al van mijn enige pleziertjes te beroven?
De anaaldatequote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je krijgt toch genoeg pleziertjes.
Ik wil dat ookquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb via too good to go voedsel gered van de wegwerpdood bij de bakker![]()
Een stokbrood, 6 verschillende harde broodjes, 6 zachte broodjes, een witbrood en 4 verschillende gebakjes
Ik vind Belgen leukquote:
nee, snap ik, bij ons in de buurt zit t ook niet, maar ik was in Eindhoven, dus ff gekeken of hier wat was.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil dat ook. Maar er is hier niks in de buurt en ik ga er geen 20 km voor rijden.
Het is een gemiddelde hè. Air en ik hebben het weer omlaag gehaaldquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o Jezus, dat duurde bij mij toch wel minstens 4 dates hoor!
o dan, ik dacht n soort van verplichting die omlaag bijgesteld was ofzoquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is een gemiddelde hè. Air en ik hebben het weer omlaag gehaald
ik stel me nu een wandelende jas voor. Beetje zoals die autoband die op eigen houtje rondrolt in ‘Rubber’.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:11 schreef Samzz het volgende:
Eens kijken of mijn jas Zwitserland inmiddels verlaten heeft.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik stel me nu een wandelende jas voor. Beetje zoals die autoband die op eigen houtje rondrolt in ‘Rubber’.
en dat ie dan af en toe een update stuurt met een fotootje van een plaatsnaam of een mooi uitzicht ofzo.quote:
Heerlijke film.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik stel me nu een wandelende jas voor. Beetje zoals die autoband die op eigen houtje rondrolt in ‘Rubber’.
Ja leuke dingen zijn datquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dat ie dan af en toe een update stuurt met een fotootje van een plaatsnaam of een mooi uitzicht ofzo.
Net als die gejatte tuinkabouter die een wereldreis had gemaakt en steeds kaartjes stuurde naar de eigenaars
rare omwegquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja leuke dingen zijn dat.
Mijn jas is ergens in NL volgens de track and trace. Van de UK naar Zwitserland naar NL. Reisje hoor.
Ja toch.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
rare omweg![]()
Had beter kunnen gaan zwemmen dan
Weer genoeg frustraties voor vandaag gezien.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:33 schreef MissMSX het volgende:
Laat me even weten wat je er van vindt
Zijn hier trouwens Joodse mensen?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:05 schreef MissMSX het volgende:
Y/N?
[ afbeelding ]
Ik vraag dit voor Loka.
Die hebben een of meerdere sterren achter hun naam staan.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn hier trouwens Joodse mensen?
Potentie tot meer?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat niet. Wel weer een oude date die iets van nieuw leven gekregen heeft.
Ik ookquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer hardop te lachen om Family Guy
Of eten.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:52 schreef Mss het volgende:
Iedere keer als ik op dit topic klik gaat het over seks
Wel twee essentiele dingen in het leven toughquote:
Gaat faxie je om toestemming vragen?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:53 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik ga zo uit eten en ik moet een beetje netjes zijn maar ik heb niks om aan te trekken
Spijkerbroek met een leuke blouse?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:53 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik ga zo uit eten en ik moet een beetje netjes zijn maar ik heb niks om aan te trekken
Ik geef m'n Elvi natuurlijk niet zomaar aan de eerste de beste weg. Ben benieuwd hoeveel ie voor dr over heeft.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gaat faxie je om toestemming vragen?
Daar gaat het wel op neerkomen alleen ben ik vergeten m'n broeken te wassen dus ik heb net even de hagelslag eruit staan boenen.quote:
60kg chocolade.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef m'n Elvi natuurlijk niet zomaar aan de eerste de beste weg. Ben benieuwd hoeveel ie voor dr over heeft.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar gaat het wel op neerkomen alleen ben ik vergeten m'n broeken te wassen dus ik heb net even de hagelslag eruit staan boenen.
Zo waar dit.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel twee essentiele dingen in het leven tough
Wat is een korfplug.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:58 schreef CherryLips het volgende:
O en die fucking korfplug die dus kapot is, die moet ik bestellen. Want die van mij heeft natuurlijk weer een afwijkende maat. Het is net m'n lijf. M'n lijf is een korfplug.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar gaat het wel op neerkomen alleen ben ik vergeten m'n broeken te wassen dus ik heb net even de hagelslag eruit staan boenen.
Voor in de gootsteen. Voorkomt dat zut je leidingen verstopt huehue en als je hem aandrukt huehue werkt ie als een stop.quote:
Beter dan een afgebroken buttplugquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:58 schreef CherryLips het volgende:
O en die fucking korfplug die dus kapot is, die moet ik bestellen. Want die van mij heeft natuurlijk weer een afwijkende maat. Het is net m'n lijf. M'n lijf is een korfplug.
Zo'n ding die je in de afvoer van je gootsteen stopt om t grovere vuil op te vangen.quote:
Oh, heet dat zo.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor in de gootsteen. Voorkomt dat zut je leidingen verstopt huehue en als je hem aandrukt huehue werkt ie als een stop.
Klotsende poten in de winter?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:00 schreef Samzz het volgende:
*Zucht.
M'n laarzen zweten. Maar weer aan de slag met azijn.
Dan heeft mijn nieuwe woning die ook. Wist ik veel dat die benaming bestondquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor in de gootsteen. Voorkomt dat zut je leidingen verstopt huehue en als je hem aandrukt huehue werkt ie als een stop.
Ik wist eerst ook niet dat dit een korfplug heette, ging wat googelen aan vooraf.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan heeft mijn nieuwe woning die ook. Wist ik veel dat die benaming bestondEn oh stond ik met mijn gasfornuis in de keuken... Geen gaskraanaansluiting te vinden. Moet ik over op inductie
![]()
Ben ik even blij met mijn combimagnetron met ovenfunctie
Er zit een pinnetje aan de zijkant van het staafje, die voorkomt dat het zeefje helemaal omlaag zakt en dat hij als stop werkt. Dat pinnetje is afgebroken blijkbaar. Dus als ik hem er nu in doe, werkt ie alleen als stop. Ik hoef hem niet meer aan te drukken.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wist niet dat die dingen in de gootsteen uberhaupt kapot konden.
In het datingtopic mag je ook niets bespreken dus dan beter hierquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wellicht![]()
Weet niet of ik dat hier kan bespreken of naar het datingtopic verbannen ga worden.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In het datingtopic mag je ook niets bespreken dus dan beter hier
Dat kan in het klefbekkentopicquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wellicht![]()
Weet niet of ik dat hier kan bespreken of naar het datingtopic verbannen ga worden.
Goed planquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou je wel via WhatsApp op de hoogte.
Denk dat CoolGuy niet lang blijftquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:35 schreef Chia het volgende:
CG en Sting zijn altijd gelijktijdig afwezig op het moment dat het datingsite bijsturing kan gebruiken. En als er niets aan het handje is zijn ze er allebei.
Lijkt me een prima plan, eindelijk een mod als vriendquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Des te eerder kan Dino beginnen als mod en orde op zaken stellen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Des te eerder kan Dino beginnen als mod en orde op zaken stellen.
Dat is recentelijk wel afgenomenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Tijd voor gemiddeld 40 posts per dag is genoeg tijd om mod te kunnen zijn.
Wel heel recent dan, want had gewoon het gemiddelde van afgelopen januari genomen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is recentelijk wel afgenomen
Ohquote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel heel recent dan, want had gewoon het gemiddelde van afgelopen januari genomen.
Excel koninginquote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel heel recent dan, want had gewoon het gemiddelde van afgelopen januari genomen.
Mag dat wel van Faxie?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:24 schreef Elvi het volgende:
Ik heb net geknuffeld met een random AKO medewerker
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:24 schreef Elvi het volgende:
Ik heb net geknuffeld met een random AKO medewerker
Ik stond in de rij en hij knuffelde de 2 vrouwen voor mij. Dus ik vraag "oh doe je dat bij elke klant" en hij zei "nou t zijn 2 collega's, maar het liefst knuffel ik elke klant ja"quote:
Volg jij een assertiviteitstraining?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik stond in de rij en hij knuffelde de 2 vrouwen voor mij. Dus ik vraag "oh doe je dat bij elke klant" en hij zei "nou t zijn 2 collega's, maar het liefst knuffel ik elke klant ja"
En toen ik had afgerekend gingen we dus even knuffelenheel gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |