Onze dierentuindatequote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd wel. Sinds ik hier post, hoef ik niet meer naar de dierentuin. Meer exoten dan hier vind je nergens.
Probeer je me nu op voorhand al van mijn enige pleziertjes te beroven?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet op de zaken vooruitlopen.
Glibberde niet door tot vlak na het perron?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Trein stopt net op Gouda station
Ah, een normaal iemandquote:
Je kan anders goed fakenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weet je dat zeker?
En daarbij: wie is er hier niet normaal dan?
Faxie en Elvi hebben hun derde date vandaag.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Faxie en Elvi hebben hun derde date vandaag.
Jij bent een halve Belg.quote:
o, wat leuk.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ja hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:05 schreef MissMSX het volgende:
Y/N?
[ afbeelding ]
Ik vraag dit voor Loka.
Je krijgt toch genoeg pleziertjes.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Probeer je me nu op voorhand al van mijn enige pleziertjes te beroven?
De anaaldatequote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je krijgt toch genoeg pleziertjes.
Ik wil dat ookquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb via too good to go voedsel gered van de wegwerpdood bij de bakker![]()
Een stokbrood, 6 verschillende harde broodjes, 6 zachte broodjes, een witbrood en 4 verschillende gebakjes
Ik vind Belgen leukquote:
nee, snap ik, bij ons in de buurt zit t ook niet, maar ik was in Eindhoven, dus ff gekeken of hier wat was.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil dat ook. Maar er is hier niks in de buurt en ik ga er geen 20 km voor rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |