Qua restaurants en zo, ja. Verder nietquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stelde me even een bruisend uitgaansleven voor
22 jaar geleden in Renesse viel het vies tegenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stelde me even een bruisend uitgaansleven voor
Iemand met smaak hierquote:
Doe selfie danquote:Op zaterdag 2 februari 2019 14:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee we rusten even gezellig op een bankje.
Leuk stel zijn we hequote:Op zaterdag 2 februari 2019 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik al van Faxie doorgestuurd gekregen.
Nieuwe datequote:Op zaterdag 2 februari 2019 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag een erg behulpzame helpdeskmedewerker gevonden die me ook nog eens geld gaat besparen iedere maand
Hoer uitsparenquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat niet. Wel weer een oude date die iets van nieuw leven gekregen heeft.
Welke? Ben bezig met Pose. Wat er serie.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:16 schreef MissMSX het volgende:
Jammer, m'n Netflixserie bijna afgelopen
Shtiselquote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke? Ben bezig met Pose. Wat er serie.
Hm zegt me zo niets. Pose gaat over de dragballscene in de jaren 80. Eerste aflevering meteen meerdere keren Running Up That Hill gehoord, dus toen was ik helemaal verkocht.quote:
Is hoop ik wat anders dan dragqueen scène?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm zegt me zo niets. Pose gaat over de dragballscene in de jaren 80. Eerste aflevering meteen meerdere keren Running Up That Hill gehoord, dus toen was ik helemaal verkocht.
Dat zou je te heftig worden?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is hoop ik wat anders dan dragqueen scène?
Ik las "dragonballscene".quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm zegt me zo niets. Pose gaat over de dragballscene in de jaren 80. Eerste aflevering meteen meerdere keren Running Up That Hill gehoord, dus toen was ik helemaal verkocht.
Dragonballzeenquote:
Moeilijk om zijn diepste verlangens dan onder controle te houdenquote:
Oh ja, dat had je al verteld. Ben een beetje gatenkaas onder de hersenpanquote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee nsb’er.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij is een beetje onzeker over z’n geaardheid.
Er gaat blijkbaar al een gezamenlijke selfie rond. En aangezien Faxie zijn selfies altijd inclusief zijn pener zijn, denk ik dat ze al flink op weg zijn.quote:
Zou dat met of zonder badjas zijn?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er gaat blijkbaar al een gezamenlijke selfie rond. En aangezien Faxie zijn selfies altijd inclusief zijn pener zijn, denk ik dat ze al flink op weg zijn.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
R&P / [Relaties SC #7005] Dit gaat weer nergens heen
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er gaat blijkbaar al een gezamenlijke selfie rond. En aangezien Faxie zijn selfies altijd inclusief zijn pener zijn, denk ik dat ze al flink op weg zijn.
Dat 'ie er zo speels tussenuit piept...quote:
Kiekeboe.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat 'ie er zo speels tussenuit piept...
Ben toch blij dat wij Missaire zijnquote:
En als het uitgaat dan wordt ze Exvi.quote:
Straks naar Gouda. Oppassen vanwege lokale gladheid door slakkensporen.quote:
Trein stopt net op Gouda stationquote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks naar Gouda. Oppassen vanwege lokale gladheid door slakkensporen.
Aangifte bij de politie bedoel je?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet op de zaken vooruitlopen.
Vandaag op hetzelfde station als Dino.quote:
Kompt wel dichbij zoquote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag op hetzelfde station als Dino.
Okokok, Dino en ik hebben ook een date.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:46 schreef AirwiN het volgende:
Vandaag op hetzelfde station als Dino.
Falvi van een afstandje in de gaten houdenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Okokok, Dino en ik hebben ook een date.
Jaloers.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Okokok, Dino en ik hebben ook een date.
Falvi klinkt echt heel vies.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Falvi van een afstandje in de gaten houden
Op wie?quote:
I'd rather notquote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je de seks eens inbeelden
Binnenkort ook in KPD als gifje.quote:
quote:
Nu al een waardige opvolger voor deezertje.rarquote:
Blij dat ik een aantal jaar op FOK! overgeslagen heb.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al een waardige opvolger voor deezertje.rar
Was wel een mooie tijd om in R&P te postenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blij dat ik een aantal jaar op FOK! overgeslagen heb.
Altijd wel. Sinds ik hier post, hoef ik niet meer naar de dierentuin. Meer exoten dan hier vind je nergens.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Was wel een mooie tijd om in R&P te posten
Fok is een afspiegeling van de maatschappij toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd wel. Sinds ik hier post, hoef ik niet meer naar de dierentuin. Meer exoten dan hier vind je nergens.
Veel verwarde personen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Fok is een afspiegeling van de maatschappij toch?
Onze dierentuindatequote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd wel. Sinds ik hier post, hoef ik niet meer naar de dierentuin. Meer exoten dan hier vind je nergens.
Probeer je me nu op voorhand al van mijn enige pleziertjes te beroven?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet op de zaken vooruitlopen.
Glibberde niet door tot vlak na het perron?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Trein stopt net op Gouda station
Ah, een normaal iemandquote:
Je kan anders goed fakenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weet je dat zeker?
En daarbij: wie is er hier niet normaal dan?
Faxie en Elvi hebben hun derde date vandaag.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Faxie en Elvi hebben hun derde date vandaag.
Jij bent een halve Belg.quote:
o, wat leuk.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ja hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:05 schreef MissMSX het volgende:
Y/N?
[ afbeelding ]
Ik vraag dit voor Loka.
Je krijgt toch genoeg pleziertjes.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Probeer je me nu op voorhand al van mijn enige pleziertjes te beroven?
De anaaldatequote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je krijgt toch genoeg pleziertjes.
Ik wil dat ookquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb via too good to go voedsel gered van de wegwerpdood bij de bakker![]()
Een stokbrood, 6 verschillende harde broodjes, 6 zachte broodjes, een witbrood en 4 verschillende gebakjes
Ik vind Belgen leukquote:
nee, snap ik, bij ons in de buurt zit t ook niet, maar ik was in Eindhoven, dus ff gekeken of hier wat was.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil dat ook. Maar er is hier niks in de buurt en ik ga er geen 20 km voor rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |