Hm zegt me zo niets. Pose gaat over de dragballscene in de jaren 80. Eerste aflevering meteen meerdere keren Running Up That Hill gehoord, dus toen was ik helemaal verkocht.quote:
Is hoop ik wat anders dan dragqueen scène?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm zegt me zo niets. Pose gaat over de dragballscene in de jaren 80. Eerste aflevering meteen meerdere keren Running Up That Hill gehoord, dus toen was ik helemaal verkocht.
Dat zou je te heftig worden?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is hoop ik wat anders dan dragqueen scène?
Ik las "dragonballscene".quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm zegt me zo niets. Pose gaat over de dragballscene in de jaren 80. Eerste aflevering meteen meerdere keren Running Up That Hill gehoord, dus toen was ik helemaal verkocht.
Dragonballzeenquote:
Moeilijk om zijn diepste verlangens dan onder controle te houdenquote:
Oh ja, dat had je al verteld. Ben een beetje gatenkaas onder de hersenpanquote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee nsb’er.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij is een beetje onzeker over z’n geaardheid.
Er gaat blijkbaar al een gezamenlijke selfie rond. En aangezien Faxie zijn selfies altijd inclusief zijn pener zijn, denk ik dat ze al flink op weg zijn.quote:
Zou dat met of zonder badjas zijn?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er gaat blijkbaar al een gezamenlijke selfie rond. En aangezien Faxie zijn selfies altijd inclusief zijn pener zijn, denk ik dat ze al flink op weg zijn.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
R&P / [Relaties SC #7005] Dit gaat weer nergens heen
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er gaat blijkbaar al een gezamenlijke selfie rond. En aangezien Faxie zijn selfies altijd inclusief zijn pener zijn, denk ik dat ze al flink op weg zijn.
Dat 'ie er zo speels tussenuit piept...quote:
Kiekeboe.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat 'ie er zo speels tussenuit piept...
Ben toch blij dat wij Missaire zijnquote:
En als het uitgaat dan wordt ze Exvi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |