Dat zal weg goed zitten huehuequote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoop dat het droog is als ik daar kom
Je mag mij ook wel wassenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 10:12 schreef Samzz het volgende:
Zo, getraind (ging nog beter dan vorige week), paard gewassen, die staat te drogen en ik drink een kopje thee.
Nou, als Gaston morgenmiddag met de PostcodeKanjer op de stoep staat zou dat zomaar kunnen gebeuren.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:15 schreef Elvi het volgende:
Ik zit te wachten op faxie en ik zie in m'n Google agenda staan dat ik vanaf volgende week 2 weken in een hostel in Guatemala zit![]()
Lekker twee weken op een gedeelde plee zittenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nou, als Gaston morgenmiddag met de PostcodeKanjer op de stoep staat zou dat zomaar kunnen gebeuren.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker twee weken op een gedeelde plee zitten
Ik ben in dertig seconden klaar, maar ik heb dan ook de natuurlijke gave om precies het moment te timen dat ik zeker weet dat 'ie voor het gat zit en dan te gaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Best snel. Ik doe er altijd een half uur over.
Ik ga vanmiddag ook nog wat spul opruimen en weggooien.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Drie true crime-boeken besteld bij Book Depository
Ik doe drie shoppers met boeken weg en vul de vrijgekomen ruimte gewoon meteen weer. Niet heel erg Kondo.
Ik heb gister wel vier boeken achtergelaten in de boekenkast op Utrecht CS.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag ook nog wat spul opruimen en weggooien.
Ik heb bijna geen boeken meer; lees ook niet echt meer. Daar moet ik weer eens tijd voor gaan maken dit jaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gister wel vier boeken achtergelaten in de boekenkast op Utrecht CS.
Dat heb jij wel met meer dingen he, lezen, vriendin vinden, leuke sport zoekenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen boeken meer; lees ook niet echt meer. Daar moet ik weer eens tijd voor gaan maken dit jaar.
O jij bent de secret date van Faxiequote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:15 schreef Elvi het volgende:
Ik zit te wachten op faxie en ik zie in m'n Google agenda staan dat ik vanaf volgende week 2 weken in een hostel in Guatemala zit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |