nee die plassen uit een plasbuisje. Ben je Gay ofzo?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
kinderen zijn ook goor, die komen uit een kut, vrouwen plassen daar vandaan
Ik denk dat je nog liever over kaas praat ofnietquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik doe mijn best om knaagdierenpraat te stoppen
ja daar vandaan, niet daaruit, kan je begrijpend lezen? of heb je de basisschool overgeslagen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
nee die plassen uit een plasbuisje. Ben je Gay ofzo?
Penissen zijn gewoon mooierquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
nee die plassen uit een plasbuisje. Ben je Gay ofzo?
wow, gaan we persoonlijk doen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:56 schreef Chloroform het volgende:
Een baby komt niet uit je plasbuis, dopoog
Klopt, maar jij hebt een lesje biologie overgeslagen zie ik al.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja daar vandaan, niet daaruit, kan je begrijpend lezen? of heb je de basisschool overgeslagen?
Juffie me niet dan, troelaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, gaan niet persoonlijk doen toch?
de tering, moet ik het nog vaker aan je gaan uitleggen, takkehoer.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Klopt, maar jij hebt een lesje biologie overgeslagen zie ik al.
TRquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
de tering, moet ik het nog vaker aan je gaan uitleggen, takkehoer.
ja doe lekker je best, waarschijnlijk duurt dat net zo lang als dat je zinnen begrijpt, dus ik zit hier nog wel ffquote:
Niet gelezen. Ik mis puntjes, hoofdletters.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja doe lekker je best, waarschijnlijk duurt dat net zo lang als dat je zinnen begrijpt, dus ik zit hier nog wel ff
You have to see it.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat vind je zo mooi aan zijn piemel
quote:
Meidquote:
Is goed hoor snoesquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja kijk je zo ja? dan ga ik het wat vaker zeggen
dik. lang.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omschrijf gewoon. Mooie kromming? Geaderd?
Ik ben fluffer.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij zijn piemel geproefd?
Laat mij erbuiten, hoertjequote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Chloro heeft het mij zo geleerd.
Walgelijk ditquote:
Volgens mij gebruik jij gewoon altijd het liefst je mondjequote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Chloro heeft het mij zo geleerd.
Eigk welquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik jij gewoon altijd het liefst je mondje
Dudequote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je lekkere volle lippen om de eikel mee te omsluiten?
Oeiquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:33 schreef Solotov het volgende:
[..]
Volgens mij moet je m'n post nog even langzaam lezen
Helemaal bij een beetje hitte. Lekker zo'n kippenlel tussen je poten.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:58 schreef Chloroform het volgende:
Een slappe penis is echt het lelijkste wat er is
Inb4 op jou na
met zo'n mooie rimpelige balzak erbijquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Helemaal bij een beetje hitte. Lekker zo'n kippenlel tussen je poten.
Die zijn het ergst.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met zo'n mooie rimpelige balzak erbij
Of wat denk je van zo'n stompje met deze vrieskou?quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Helemaal bij een beetje hitte. Lekker zo'n kippenlel tussen je poten.
Welkom in Nederlandquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:42 schreef Myrr het volgende:
Sow koekoek. Wilde even eieren gaan halen. Die ik normaal koop waren van 2.99 maar 3.07 gegaan en nu zijn ze ineens 3.34
De vrije uitloopeieren zijn 3.17 geworden. Dat is flink duurder dan de biologische eerst waren.
Janken. Nu worden eieren zelfs een luxe.
lekker he, eerst die btw vethoging eroverheen en nog geen week later verhogen de supermarkten zelf ook nog even de prijzenquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:42 schreef Myrr het volgende:
Sow koekoek. Wilde even eieren gaan halen. Die ik normaal koop waren van 2.99 maar 3.07 gegaan en nu zijn ze ineens 3.34
De vrije uitloopeieren zijn 3.17 geworden. Dat is flink duurder dan de biologische eerst waren.
Janken. Nu worden eieren zelfs een luxe.
Lievvvvquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:45 schreef Myrr het volgende:
Ik vraag mn schoonpa wel of hij eieren meeneemt als hij op komt passen. Zijn kipjes hebben een geweldig leven.
Tot een paar jaar terug kon ik elke donderdag een doosje eieren bestellen bij een collega die z'n eigen boerderij heeft, kakelvers en lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:45 schreef Myrr het volgende:
Ik vraag mn schoonpa wel of hij eieren meeneemt als hij op komt passen. Zijn kipjes hebben een geweldig leven.
Remqoquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tot een paar jaar terug kon ik elke donderdag een doosje eieren bestellen bij een collega die z'n eigen boerderij heeft, kakelvers en lekker
Vrind!quote:
slaap lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:52 schreef Remqo het volgende:
Maar helaas Haags, ik ga te bed.
's nachts red ik de wereld
Nee dat was een misverstandquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dacht dat je alweer was gepakt door de fok popo
Nou he voel me herborenquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vaak werkt het wel verfrissend om een nieuwe start te maken
Lachen toch?quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:28 schreef TARDIS. het volgende:
Het leed dat Slowchat heet
Waarom heeft de fp een klb sc?
maar SE toch zeker wel?quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
we hebben niet allemaal wajong gianni
Was dat maar zoquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
we hebben niet allemaal wajong gianni
rtquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:32 schreef Kiid het volgende:
Lijkt mij echt heerlijk om nooit wakker te hoeven te worden
nicequote:Op woensdag 30 januari 2019 11:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zou de ultieme droom zijn inderdaad
De leefquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:32 schreef Kiid het volgende:
Lijkt mij echt heerlijk om nooit wakker te hoeven te worden van een wekker en je dag pas vanaf 12 begint
Lijkt mij verschrikkelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:32 schreef Kiid het volgende:
Lijkt mij echt heerlijk om nooit wakker te hoeven te worden van een wekker en je dag pas vanaf 12 begint
Verklaar jezelfquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt mij verschrikkelijk.
Ik ben Solotovquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nooit opstaan in het donker en de vrieskou. Kan je je het voorstellen Noel?
Ja, jij bent altijd een beetje anders.quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ben op mijn paasbest rond 12'en
quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:48 schreef Solotov het volgende:
[..]
Zegt me wel wat die naam. Scheen wel een donderse baas te zijn he
koekoekquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:17 schreef SideEffect het volgende:
Noel wat een vent is dat ook echt sneu man
Moet jij niet even lopen huilen en drammen dat het hier alleen maar leuk is als die kneuzenvriendjes van je er zijn?quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:17 schreef SideEffect het volgende:
Noel wat een vent is dat ook echt sneu man
quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahhaha “#ANONIEM”
![]()
![]()
![]()
nope, helemaal niets.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi, bij jullie al sneeuw?
ik weet niet of ik het onder de noemer 'leuk' zou scharen maar lijkt me wel lekkerquote:
Lekkere dingen vind ik leukquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik weet niet of ik het onder de noemer 'leuk' zou scharen maar lijkt me wel lekker
ik heb geluncht met een appel en vervolgens gedweild terwijl ik carnavalsmuziek op had staan
Lekkahquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:02 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen naar de snackbar geweest
Kroket en kipcorn
Een vegetarischequote:
Heb ik niet, dus geen idee.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kroketten uit de airfryer zijn wel echt heel erg kut
Ik vind het dikke prima, wel wennen en op het begin is het wel wat minder maar dat is nogal logisch als je gezonder wil gaan doenquote:
eens, maar de rest is prima te doen uit de airfryertquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kroketten uit de airfryer zijn wel echt heel erg kut
had geen zin om brood uit de vriezer te doen en dan he-le-maal in de magnetron en dan nog smeren en eten en jeetjequote:Op woensdag 30 januari 2019 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkere dingen vind ik leuk
Je luncht met een appel? Ja kan ook. Appels uit de oven tho
Nee, die vind ik niet zoquote:
Oh okequote:Op woensdag 30 januari 2019 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, die vind ik niet zo
Gewoon vegetarische, geen idee wat er er in zit eigenlijk
je moet er wel niet te veel in doen en regelmatig schuddenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
eens, maar de rest is prima te doen uit de airfryert
twee bitterballen in je gezicht gek, wat maak je me nouquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:07 schreef Amarantha het volgende:
Bitterballen voor in de oven zijn ook wel lekker.
Wow wat is dit nou dan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
twee bitterballen in je gezicht gek, wat maak je me nou
ik moet helemaal nietsquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet er wel niet te veel in doen en regelmatig schudden
quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
twee bitterballen in je gezicht gek, wat maak je me nou
Je kon toch ook eerst dweilen en dan in de tussentijd boterhammen laten ontdooien of viel je al om en kun je dan niet dweilenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
had geen zin om brood uit de vriezer te doen en dan he-le-maal in de magnetron en dan nog smeren en eten en jeetje
dan moet ik toch nog steeds die handelingen doen?quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kon toch ook eerst dweilen en dan in de tussentijd boterhammen laten ontdooien of viel je al om en kun je dan niet dweilen
Die groentekroketten verschillen ook superrr erg, je hebt ook wel hele lekkere maar altijd een gokje en ik hou niet van gokkenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh oke
Ik had laatst groentekroket per ongeluk, vond wel lekker
Maar ben niet om
Ja want laatst had ik er weer eentje en die was heel anders en minder iddquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die groentekroketten verschillen ook superrr erg, je hebt ook wel hele lekkere maar altijd een gokje en ik hou niet van gokken
Heb je eens normale vega op dan
Dan hoef je het niet meer he-le-maal naar de magnetron te brengen en in te doen en deurtje te openen en dicht doen en openen en knopje draaien enzo enzoquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dan moet ik toch nog steeds die handelingen doen?
ik pak zo nog wel een banaan
JAAAAAAAquote:
daar heb ik in het hele proces het minste problemen meequote:Op woensdag 30 januari 2019 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan hoef je het niet meer he-le-maal naar de magnetron te brengen en in te doen en deurtje te openen en dicht doen en openen en knopje draaien enzo enzo
Ik hoor het overalquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JAAAAAAA
Ben blij dat jullie na een jaar ook van de nederlandse slechte hiphop houden hoor
Hey al twee, jij bent echt goed bezig jongenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja want laatst had ik er weer eentje en die was heel anders en minder idd
Nee volgens mij niet, raad je die aan?
Denk niet dat ze die hier hebben hoor, een vegetarische slagerquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hey al twee, jij bent echt goed bezig jongen![]()
Ja, van de vegetarische slager zijn altijd super goed!
kleren kankerkleren drup drup drup drup ik geef de wippie van je leven das de missie. Ja okay dit is een mixjequote:
gaat gewoon door hierquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:13 schreef Amarantha het volgende:
Vegetarische bitterballen zijn ook goed te doen.
vegetarische slager is een merk, eiquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk niet dat ze die hier hebben hoor, een vegetarische slager
Ze zijn hier nogal traag met ontwikkelingen
ik heb dat huts liedje 1 x gehoord. blijft wel hangenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kleren kankerkleren drup drup drup drup ik geef de wippie van je leven das de missie. Ja okay dit is een mixje
Hoor ook veel mensen gewoon irl random 'HUTTTS' zeggen, ja okay. Geen idee wat het betekent maar doe je ding
MODS KREK ZEGT KANKER!!!!quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kleren kankerkleren drup drup drup drup ik geef de wippie van je leven das de missie. Ja okay dit is een mixje
Hoor ook veel mensen gewoon irl random 'HUTTTS' zeggen, ja okay. Geen idee wat het betekent maar doe je ding
het is niks, een stopwoordje blablaquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dat huts liedje 1 x gehoord. blijft wel hangen
geen idee wat huts is.
boehoe, lekker jankenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:17 schreef Solotov het volgende:
[..]
MODS KREK ZEGT KANKER!!!!
Moet ik eens doen
je doet het nu ook zelf.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:17 schreef Solotov het volgende:
[..]
Moet ik eens doen
Boehoehoe de wereld is oneerlijk en ik heb niks gedaan boehoequote:Op woensdag 30 januari 2019 13:17 schreef Solotov het volgende:
[..]
Moet ik eens doen
Oei, heftige kleren welquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha zosk gaat om met mbo'ersquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oei, heftige kleren wel
Ik had afgelopen week een feestje en bij de afterparty zei iedereen alleen maar HUTS A NIFFO de hele tijd
De enige die dit doen doe ik ken zijn 6 jaar oud.. rare afterparty heb je wel bezocht danquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oei, heftige kleren wel
Ik had afgelopen week een feestje en bij de afterparty zei iedereen alleen maar HUTS A NIFFO de hele tijd
Oh dacht dat dat gewoon een ding wasquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vegetarische slager is een merk, ei
Ik had ook een feestje waar iedereen HUTSSS zei ipv proost ofzo. En normaal zeggen mensen nooit zo vaak proost als dat nu huts werd gezegdquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oei, heftige kleren wel
appiequote:Op woensdag 30 januari 2019 13:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dacht dat dat gewoon een ding was
Waar kan ik die halen dan ;s
ben je niet een beetje oud om met vmbo'ers op stap te gaan?quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oei, heftige kleren wel
Dit waren volwassenenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
De enige die dit doen doe ik ken zijn 6 jaar oud.. rare afterparty heb je wel bezocht dan
quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oei, heftige kleren wel
Hutsquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had ook een feestje waar iedereen HUTSSS zei ipv proost ofzo. En normaal zeggen mensen nooit zo vaak proost als dat nu huts werd gezegd
Wie klaagt er ooit over minirokjes danquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik draag ook rokjes voor 10 jarige, nooit iemand over horen klagen
Lekker kortquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:21 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:21 schreef Crack_ het volgende:
Denk niet dat ze veel jonger waren dan ikquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je niet een beetje oud om met vmbo'ers op stap te gaan?
kun je hier foto's van aanleveren?quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:21 schreef Crack_ het volgende:
lief dagboekquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:20 schreef Solotov het volgende:
Ik had van 't weekend een trui gekocht en er werd mij verteld dat de kleur oker was.
Kende k heul niet, dacht gewoon geel.
Weer wat geleerd
Mensen die sowieso klagenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wie klaagt er ooit over minirokjes dan
wat is datquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben er over aan het denken om fietsopa te worden
hoeveel drugs had je op?quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk niet dat ze veel jonger waren dan ik
jaquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je hier foto's van aanleveren?
Heb ook rokjes voor niet 10 jarige maar is ook niet goed, HET IS NOOIT GOED HELPquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe dan gewoon normaal met je rokjes voor 10-jarigen joh
Feestjes met collega'squote:Op woensdag 30 januari 2019 13:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niets, was een feestje met collega's
Ik heb liever 10-jarigen in rokjesquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:21 schreef Crack_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel zodra je uittrekt ook hahaquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ook rokjes voor niet 10 jarige maar is ook niet goed, HET IS NOOIT GOED HELP
quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb liever 10-jarigen in rokjesDit mag je gewoon zeggen in NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb liever 10-jarigen in rokjesdoe gewoon even normaal, nielsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks tegen flikkers plsquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat was een foutje, boeit me geen flikker
wat ga je doen?quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
wat een manier om een laatste groet te brengen
quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was gericht aan alle haters, laat me
quote:
Ik ga mezelf zo opsluiten in de badkamer en alle lichten uit en lekker douchen en dan dutje in bedquote:
Logischquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik blijf gefascineerd door jouw UI .
Oh oke dat magquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga mezelf zo opsluiten in de badkamer en alle lichten uit en lekker douchen en dan dutje in bed
ZO VEEL ZIN IN
slecht geslapen en vroeg wakker, need uttttquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh oke dat mag
Ik zou liever wat anders doen om 13:30 smiddags
Je moet nooit doen wat je nie wil niequote:Op woensdag 30 januari 2019 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel alleen nog of ik dat tentamen morgen nog wel ga maken of niet want ik wil eigenlijk gewoon echt niet meer
Doe wat je niet laten kanquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
slecht geslapen en vroeg wakker, need utttt
ja, dat vind ik super fijnquote:
nie he niequote:Op woensdag 30 januari 2019 13:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet nooit doen wat je nie wil nie
Lijkt me echt kut.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dat vind ik super fijnals het van die chill douches zijn, niet wanneer je gaat douchen omdat het moet
Wat was me niet opgevallen dat het er stondquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het staat er echt letterlijk maar ok ja als ama het zegt
Heel leukquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dat vind ik super fijnals het van die chill douches zijn, niet wanneer je gaat douchen omdat het moet
maar ik ben dan ook helemaal nergens mee bezig behalve met op de grond zittenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie je toch niet waar je mee bezig bent.
ZOALS LEKKER NEUKEN IN HAAR KUT ZEKER ZOSK OUWE GLADJAKKER OF NIET ZOSKquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:33 schreef Zosk het volgende:
Ik doe liever andere dingen met Crack in het donker
Nou, vertel...quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:33 schreef Zosk het volgende:
in positiequote:Op woensdag 30 januari 2019 13:33 schreef Zosk het volgende:
Dat doe ik liever met het licht aan eigenlijk hahaquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ZOALS LEKKER NEUKEN IN HAAR KUT ZEKER ZOSK OUWE GLADJAKKER OF NIET ZOSK
Bijzonder.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ik ben dan ook helemaal nergens mee bezig behalve met op de grond zitten
hahahaquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ZOALS LEKKER NEUKEN IN HAAR KUT ZEKER ZOSK OUWE GLADJAKKER OF NIET ZOSK
Nee man, of alleen shemerlicht maar anders kan ik alleen in bepaalde posities neuken anders zijn mn tieten lelijkquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat doe ik liever met het licht aan eigenlijk haha
Tieten kunnen bijna niet lelijk zijnquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee man, of alleen shemerlicht maar anders kan ik alleen in bepaalde posities neuken anders zijn mn tieten lelijk
quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee man, of alleen shemerlicht maar anders kan ik alleen in bepaalde posities neuken anders zijn mn tieten lelijk
droomvrouwquote:
ik ken een paar mannen die hebben tieten joh jantjekutquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Tieten kunnen bijna niet lelijk zijn
Dat bepaal ik zelf wel hoor, jij in ieder geval zeker niet op dat moment hahaquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt welquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Tieten kunnen bijna niet lelijk zijn
Dat zijn geen tietenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ken een paar mannen die hebben tieten joh jantjekut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |