niks tegen flikkers plsquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat was een foutje, boeit me geen flikker
wat ga je doen?quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
wat een manier om een laatste groet te brengen
quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was gericht aan alle haters, laat me
quote:
Ik ga mezelf zo opsluiten in de badkamer en alle lichten uit en lekker douchen en dan dutje in bedquote:
Logischquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik blijf gefascineerd door jouw UI .
Oh oke dat magquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga mezelf zo opsluiten in de badkamer en alle lichten uit en lekker douchen en dan dutje in bed
ZO VEEL ZIN IN
slecht geslapen en vroeg wakker, need uttttquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh oke dat mag
Ik zou liever wat anders doen om 13:30 smiddags
Je moet nooit doen wat je nie wil niequote:Op woensdag 30 januari 2019 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel alleen nog of ik dat tentamen morgen nog wel ga maken of niet want ik wil eigenlijk gewoon echt niet meer
Doe wat je niet laten kanquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
slecht geslapen en vroeg wakker, need utttt
ja, dat vind ik super fijnquote:
nie he niequote:Op woensdag 30 januari 2019 13:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet nooit doen wat je nie wil nie
Lijkt me echt kut.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dat vind ik super fijnals het van die chill douches zijn, niet wanneer je gaat douchen omdat het moet
Wat was me niet opgevallen dat het er stondquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het staat er echt letterlijk maar ok ja als ama het zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |