ben je niet een beetje oud om met vmbo'ers op stap te gaan?quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oei, heftige kleren wel
Ik had afgelopen week een feestje en bij de afterparty zei iedereen alleen maar HUTS A NIFFO de hele tijd
Dit waren volwassenenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
De enige die dit doen doe ik ken zijn 6 jaar oud.. rare afterparty heb je wel bezocht dan
quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oei, heftige kleren wel
Ik had afgelopen week een feestje en bij de afterparty zei iedereen alleen maar HUTS A NIFFO de hele tijd
Hutsquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had ook een feestje waar iedereen HUTSSS zei ipv proost ofzo. En normaal zeggen mensen nooit zo vaak proost als dat nu huts werd gezegd
Wie klaagt er ooit over minirokjes danquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik draag ook rokjes voor 10 jarige, nooit iemand over horen klagen
Lekker kortquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:21 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:21 schreef Crack_ het volgende:
Denk niet dat ze veel jonger waren dan ikquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je niet een beetje oud om met vmbo'ers op stap te gaan?
kun je hier foto's van aanleveren?quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:21 schreef Crack_ het volgende:
lief dagboekquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:20 schreef Solotov het volgende:
Ik had van 't weekend een trui gekocht en er werd mij verteld dat de kleur oker was.
Kende k heul niet, dacht gewoon geel.
Weer wat geleerd
Mensen die sowieso klagenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wie klaagt er ooit over minirokjes dan
wat is datquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben er over aan het denken om fietsopa te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |