had geen zin om brood uit de vriezer te doen en dan he-le-maal in de magnetron en dan nog smeren en eten en jeetjequote:Op woensdag 30 januari 2019 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkere dingen vind ik leuk
Je luncht met een appel? Ja kan ook. Appels uit de oven tho
Nee, die vind ik niet zoquote:
Oh okequote:Op woensdag 30 januari 2019 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, die vind ik niet zo
Gewoon vegetarische, geen idee wat er er in zit eigenlijk
je moet er wel niet te veel in doen en regelmatig schuddenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
eens, maar de rest is prima te doen uit de airfryert
twee bitterballen in je gezicht gek, wat maak je me nouquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:07 schreef Amarantha het volgende:
Bitterballen voor in de oven zijn ook wel lekker.
Wow wat is dit nou dan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
twee bitterballen in je gezicht gek, wat maak je me nou
ik moet helemaal nietsquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet er wel niet te veel in doen en regelmatig schudden
quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
twee bitterballen in je gezicht gek, wat maak je me nou
Je kon toch ook eerst dweilen en dan in de tussentijd boterhammen laten ontdooien of viel je al om en kun je dan niet dweilenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
had geen zin om brood uit de vriezer te doen en dan he-le-maal in de magnetron en dan nog smeren en eten en jeetje
dan moet ik toch nog steeds die handelingen doen?quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kon toch ook eerst dweilen en dan in de tussentijd boterhammen laten ontdooien of viel je al om en kun je dan niet dweilen
Die groentekroketten verschillen ook superrr erg, je hebt ook wel hele lekkere maar altijd een gokje en ik hou niet van gokkenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh oke
Ik had laatst groentekroket per ongeluk, vond wel lekker
Maar ben niet om
Ja want laatst had ik er weer eentje en die was heel anders en minder iddquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die groentekroketten verschillen ook superrr erg, je hebt ook wel hele lekkere maar altijd een gokje en ik hou niet van gokken
Heb je eens normale vega op dan
Dan hoef je het niet meer he-le-maal naar de magnetron te brengen en in te doen en deurtje te openen en dicht doen en openen en knopje draaien enzo enzoquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dan moet ik toch nog steeds die handelingen doen?
ik pak zo nog wel een banaan
JAAAAAAAquote:
daar heb ik in het hele proces het minste problemen meequote:Op woensdag 30 januari 2019 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan hoef je het niet meer he-le-maal naar de magnetron te brengen en in te doen en deurtje te openen en dicht doen en openen en knopje draaien enzo enzo
Ik hoor het overalquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JAAAAAAA
Ben blij dat jullie na een jaar ook van de nederlandse slechte hiphop houden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |