rtquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:32 schreef Kiid het volgende:
Lijkt mij echt heerlijk om nooit wakker te hoeven te worden
nicequote:Op woensdag 30 januari 2019 11:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zou de ultieme droom zijn inderdaad
De leefquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:32 schreef Kiid het volgende:
Lijkt mij echt heerlijk om nooit wakker te hoeven te worden van een wekker en je dag pas vanaf 12 begint
Lijkt mij verschrikkelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:32 schreef Kiid het volgende:
Lijkt mij echt heerlijk om nooit wakker te hoeven te worden van een wekker en je dag pas vanaf 12 begint
Verklaar jezelfquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt mij verschrikkelijk.
Ik ben Solotovquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nooit opstaan in het donker en de vrieskou. Kan je je het voorstellen Noel?
Ja, jij bent altijd een beetje anders.quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ben op mijn paasbest rond 12'en
quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:48 schreef Solotov het volgende:
[..]
Zegt me wel wat die naam. Scheen wel een donderse baas te zijn he
koekoekquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:17 schreef SideEffect het volgende:
Noel wat een vent is dat ook echt sneu man
Moet jij niet even lopen huilen en drammen dat het hier alleen maar leuk is als die kneuzenvriendjes van je er zijn?quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:17 schreef SideEffect het volgende:
Noel wat een vent is dat ook echt sneu man
quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahhaha “#ANONIEM”
![]()
![]()
![]()
nope, helemaal niets.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi, bij jullie al sneeuw?
ik weet niet of ik het onder de noemer 'leuk' zou scharen maar lijkt me wel lekkerquote:
Lekkere dingen vind ik leukquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik weet niet of ik het onder de noemer 'leuk' zou scharen maar lijkt me wel lekker
ik heb geluncht met een appel en vervolgens gedweild terwijl ik carnavalsmuziek op had staan
Lekkahquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:02 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen naar de snackbar geweest
Kroket en kipcorn
Een vegetarischequote:
Heb ik niet, dus geen idee.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kroketten uit de airfryer zijn wel echt heel erg kut
Ik vind het dikke prima, wel wennen en op het begin is het wel wat minder maar dat is nogal logisch als je gezonder wil gaan doenquote:
eens, maar de rest is prima te doen uit de airfryertquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kroketten uit de airfryer zijn wel echt heel erg kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |