nee die plassen uit een plasbuisje. Ben je Gay ofzo?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
kinderen zijn ook goor, die komen uit een kut, vrouwen plassen daar vandaan
Ik denk dat je nog liever over kaas praat ofnietquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik doe mijn best om knaagdierenpraat te stoppen
ja daar vandaan, niet daaruit, kan je begrijpend lezen? of heb je de basisschool overgeslagen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
nee die plassen uit een plasbuisje. Ben je Gay ofzo?
Penissen zijn gewoon mooierquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
nee die plassen uit een plasbuisje. Ben je Gay ofzo?
wow, gaan we persoonlijk doen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:56 schreef Chloroform het volgende:
Een baby komt niet uit je plasbuis, dopoog
Klopt, maar jij hebt een lesje biologie overgeslagen zie ik al.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja daar vandaan, niet daaruit, kan je begrijpend lezen? of heb je de basisschool overgeslagen?
Juffie me niet dan, troelaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, gaan niet persoonlijk doen toch?
de tering, moet ik het nog vaker aan je gaan uitleggen, takkehoer.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Klopt, maar jij hebt een lesje biologie overgeslagen zie ik al.
TRquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
de tering, moet ik het nog vaker aan je gaan uitleggen, takkehoer.
ja doe lekker je best, waarschijnlijk duurt dat net zo lang als dat je zinnen begrijpt, dus ik zit hier nog wel ffquote:
Niet gelezen. Ik mis puntjes, hoofdletters.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja doe lekker je best, waarschijnlijk duurt dat net zo lang als dat je zinnen begrijpt, dus ik zit hier nog wel ff
You have to see it.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat vind je zo mooi aan zijn piemel
quote:
Meidquote:
Is goed hoor snoesquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja kijk je zo ja? dan ga ik het wat vaker zeggen
dik. lang.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omschrijf gewoon. Mooie kromming? Geaderd?
Ik ben fluffer.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij zijn piemel geproefd?
Laat mij erbuiten, hoertjequote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Chloro heeft het mij zo geleerd.
Walgelijk ditquote:
Volgens mij gebruik jij gewoon altijd het liefst je mondjequote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Chloro heeft het mij zo geleerd.
Eigk welquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik jij gewoon altijd het liefst je mondje
Dudequote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je lekkere volle lippen om de eikel mee te omsluiten?
Oeiquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:33 schreef Solotov het volgende:
[..]
Volgens mij moet je m'n post nog even langzaam lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |