Helemaal bij een beetje hitte. Lekker zo'n kippenlel tussen je poten.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:58 schreef Chloroform het volgende:
Een slappe penis is echt het lelijkste wat er is
Inb4 op jou na
met zo'n mooie rimpelige balzak erbijquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Helemaal bij een beetje hitte. Lekker zo'n kippenlel tussen je poten.
Die zijn het ergst.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met zo'n mooie rimpelige balzak erbij
Of wat denk je van zo'n stompje met deze vrieskou?quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Helemaal bij een beetje hitte. Lekker zo'n kippenlel tussen je poten.
Welkom in Nederlandquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:42 schreef Myrr het volgende:
Sow koekoek. Wilde even eieren gaan halen. Die ik normaal koop waren van 2.99 maar 3.07 gegaan en nu zijn ze ineens 3.34
De vrije uitloopeieren zijn 3.17 geworden. Dat is flink duurder dan de biologische eerst waren.
Janken. Nu worden eieren zelfs een luxe.
lekker he, eerst die btw vethoging eroverheen en nog geen week later verhogen de supermarkten zelf ook nog even de prijzenquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:42 schreef Myrr het volgende:
Sow koekoek. Wilde even eieren gaan halen. Die ik normaal koop waren van 2.99 maar 3.07 gegaan en nu zijn ze ineens 3.34
De vrije uitloopeieren zijn 3.17 geworden. Dat is flink duurder dan de biologische eerst waren.
Janken. Nu worden eieren zelfs een luxe.
Lievvvvquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:45 schreef Myrr het volgende:
Ik vraag mn schoonpa wel of hij eieren meeneemt als hij op komt passen. Zijn kipjes hebben een geweldig leven.
Tot een paar jaar terug kon ik elke donderdag een doosje eieren bestellen bij een collega die z'n eigen boerderij heeft, kakelvers en lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:45 schreef Myrr het volgende:
Ik vraag mn schoonpa wel of hij eieren meeneemt als hij op komt passen. Zijn kipjes hebben een geweldig leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |