nee die plassen uit een plasbuisje. Ben je Gay ofzo?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
kinderen zijn ook goor, die komen uit een kut, vrouwen plassen daar vandaan
Ik denk dat je nog liever over kaas praat ofnietquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik doe mijn best om knaagdierenpraat te stoppen
ja daar vandaan, niet daaruit, kan je begrijpend lezen? of heb je de basisschool overgeslagen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
nee die plassen uit een plasbuisje. Ben je Gay ofzo?
Penissen zijn gewoon mooierquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
nee die plassen uit een plasbuisje. Ben je Gay ofzo?
wow, gaan we persoonlijk doen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:56 schreef Chloroform het volgende:
Een baby komt niet uit je plasbuis, dopoog
Klopt, maar jij hebt een lesje biologie overgeslagen zie ik al.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja daar vandaan, niet daaruit, kan je begrijpend lezen? of heb je de basisschool overgeslagen?
Juffie me niet dan, troelaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, gaan niet persoonlijk doen toch?
de tering, moet ik het nog vaker aan je gaan uitleggen, takkehoer.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Klopt, maar jij hebt een lesje biologie overgeslagen zie ik al.
TRquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
de tering, moet ik het nog vaker aan je gaan uitleggen, takkehoer.
ja doe lekker je best, waarschijnlijk duurt dat net zo lang als dat je zinnen begrijpt, dus ik zit hier nog wel ffquote:
Niet gelezen. Ik mis puntjes, hoofdletters.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja doe lekker je best, waarschijnlijk duurt dat net zo lang als dat je zinnen begrijpt, dus ik zit hier nog wel ff
You have to see it.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat vind je zo mooi aan zijn piemel
quote:
Meidquote:
Is goed hoor snoesquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja kijk je zo ja? dan ga ik het wat vaker zeggen
dik. lang.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omschrijf gewoon. Mooie kromming? Geaderd?
Ik ben fluffer.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij zijn piemel geproefd?
Laat mij erbuiten, hoertjequote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Chloro heeft het mij zo geleerd.
Walgelijk ditquote:
Volgens mij gebruik jij gewoon altijd het liefst je mondjequote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Chloro heeft het mij zo geleerd.
Eigk welquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik jij gewoon altijd het liefst je mondje
Dudequote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je lekkere volle lippen om de eikel mee te omsluiten?
Oeiquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:33 schreef Solotov het volgende:
[..]
Volgens mij moet je m'n post nog even langzaam lezen
Helemaal bij een beetje hitte. Lekker zo'n kippenlel tussen je poten.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:58 schreef Chloroform het volgende:
Een slappe penis is echt het lelijkste wat er is
Inb4 op jou na
met zo'n mooie rimpelige balzak erbijquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Helemaal bij een beetje hitte. Lekker zo'n kippenlel tussen je poten.
Die zijn het ergst.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met zo'n mooie rimpelige balzak erbij
Of wat denk je van zo'n stompje met deze vrieskou?quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Helemaal bij een beetje hitte. Lekker zo'n kippenlel tussen je poten.
Welkom in Nederlandquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:42 schreef Myrr het volgende:
Sow koekoek. Wilde even eieren gaan halen. Die ik normaal koop waren van 2.99 maar 3.07 gegaan en nu zijn ze ineens 3.34
De vrije uitloopeieren zijn 3.17 geworden. Dat is flink duurder dan de biologische eerst waren.
Janken. Nu worden eieren zelfs een luxe.
lekker he, eerst die btw vethoging eroverheen en nog geen week later verhogen de supermarkten zelf ook nog even de prijzenquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:42 schreef Myrr het volgende:
Sow koekoek. Wilde even eieren gaan halen. Die ik normaal koop waren van 2.99 maar 3.07 gegaan en nu zijn ze ineens 3.34
De vrije uitloopeieren zijn 3.17 geworden. Dat is flink duurder dan de biologische eerst waren.
Janken. Nu worden eieren zelfs een luxe.
Lievvvvquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:45 schreef Myrr het volgende:
Ik vraag mn schoonpa wel of hij eieren meeneemt als hij op komt passen. Zijn kipjes hebben een geweldig leven.
Tot een paar jaar terug kon ik elke donderdag een doosje eieren bestellen bij een collega die z'n eigen boerderij heeft, kakelvers en lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:45 schreef Myrr het volgende:
Ik vraag mn schoonpa wel of hij eieren meeneemt als hij op komt passen. Zijn kipjes hebben een geweldig leven.
Remqoquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tot een paar jaar terug kon ik elke donderdag een doosje eieren bestellen bij een collega die z'n eigen boerderij heeft, kakelvers en lekker
Vrind!quote:
slaap lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:52 schreef Remqo het volgende:
Maar helaas Haags, ik ga te bed.
's nachts red ik de wereld
Nee dat was een misverstandquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dacht dat je alweer was gepakt door de fok popo
Nou he voel me herborenquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vaak werkt het wel verfrissend om een nieuwe start te maken
Lachen toch?quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:28 schreef TARDIS. het volgende:
Het leed dat Slowchat heet
Waarom heeft de fp een klb sc?
maar SE toch zeker wel?quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
we hebben niet allemaal wajong gianni
Was dat maar zoquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
we hebben niet allemaal wajong gianni
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |