twitter:bartf twitterde op maandag 24-02-2020 om 11:47:42Een overzicht van alle passes van Ryan Babel naar de spitsen Klaas Jan Huntelaar (ruim 2 uur samen op het veld) en Lassina Traor (3 uur) in de Eredivisie en Europa League. https://t.co/aySfA0FvtE reageer retweet
We are backquote:Op zondag 20 januari 2019 19:35 schreef Marsenal het volgende:
Gelukkig niet zo’n trieste klucht als Feyenoord, maar een parodie desalniettemin.
Mjah, god. Volgens seizoen proberen we het dan nog eens.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:59 schreef BB-King het volgende:
Op zich heeft Ajax zijn zaakjes goed voor elkaar.
Maar als ze dit seizoen geen prijs winnen dan is het wel een afgang.
Meedoen is belangrijker dan winnen, ja togquote:Op woensdag 23 januari 2019 16:26 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mjah, god. Volgens seizoen proberen we het dan nog eens.
Heeft heimwee naar Belgi. Is ook cht zijn laatste seizoen in Nederland.quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:35 schreef Vollenhoven het volgende:
Castro wat een heldenkeeper
Op zich zou je zo'n bazenkeeper toch netjes kunnen overnemen van Heracles en tweede keeper kunnen maken?
Kan iemand dit bericht doorsturen naar Marc Netto?
Mensen die de moeite nemen om zoiets te maken. Echtquote:Op zondag 27 januari 2019 19:44 schreef onlogisch het volgende:
http://www.staatajaxalbovenaan.nl/
(lol)
KNVB Bekertje misschien.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:43 schreef RamboDirk het volgende:
Weer geen prijs aan het eind van het seizoen
Moeite? Simpel PHP scriptje, maak je in een minuutje of vijf.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die de moeite nemen om zoiets te maken. Echt
Dan nog. Waarom echt.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Moeite? Simpel PHP scriptje, maak je in een minuutje of vijf.
Vast 'wraak' voor de 10 jaar waar ze op http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/ tegenaan moesten kijken.quote:
Is toch onschuldig joh. Staat ook een ad op, als het massaal wordt bezocht (met clicks) kan het hem nog een paar centjes opleveren. Who cares.quote:
Die staat bij mij gebookmarktquote:Op zondag 27 januari 2019 19:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is toch onschuldig joh. Staat ook een ad op, als het massaal wordt bezocht (met clicks) kan het hem nog een paar centjes opleveren. Who cares.
Je hebt ook andere sites in die trant zoals kanikeenkortebroekaan punt nl.
real is beter gaan voetballen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:42 schreef RamboDirk het volgende:
Met de poep in de broek naar aankomende woensdag
Met de Boer en Bosz ook niet. Scarface is de grootste clown in forumland.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:10 schreef Scarface88 het volgende:
Met Ten Hag kan je Ajax nooit meer serieus nemen. Dat is de grootste clown in trainerland.
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:24 schreef KingRoland het volgende:
jullie kunnen mijn reet likken
kwartfinale gehaald
WHO ARE YOU WH OARE YOU
Ik cringe nog elke keer dat ik dat filmpje ziequote:Op zondag 17 maart 2019 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh, we staan in de kwartfinale
Wat wil je nog meer dan?
Als je over een periode van drie jaar finale EL en kwartfinale CL haalt, en het goed doet tegen een rits aan Europese (sub)topclubs, dan heb je je gewoon weer even (kortstondig) terug gemeld aan het Europese front. Geen speld tussen te krijgen. Dat kan je niet zeggen, maar daar hebben we Feyenoord en PSV al voor. Ajax is Ajax.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik cringe nog elke keer dat ik dat filmpje zieMan man man wat treurig
Ik kan met alles in me zeggen dat ik trots ben dat een nederlandse club weer zo ver komt in europa, maar dat filmpje geeft me dan weer een flinke dosis plaatsvervangende schaamte.
Jij maakt het wel heel spannend allemaal.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik cringe nog elke keer dat ik dat filmpje zieMan man man wat treurig
Ik kan met alles in me zeggen dat ik trots ben dat een nederlandse club weer zo ver komt in europa, maar dat filmpje geeft me dan weer een flinke dosis plaatsvervangende schaamte.
PSV en we staan 5 punten boven julliequote:Op zondag 17 maart 2019 20:24 schreef KingRoland het volgende:
jullie kunnen mijn reet likken
kwartfinale gehaald
WHO ARE YOU WH OARE YOU
Wat vind je zelf van deze reactie?quote:Op maandag 18 maart 2019 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PSV en we staan 5 punten boven jullie![]()
![]()
![]()
Ik geef je een 5.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Redelijk matig. Als dit een SO was had ik een 5,5 verwacht.
Als ik de volgende keer een 6'je haal heb ik gemiddeld een voldoende.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef je een 5.
Hopelijk doe je volgende keer beter je best.
Ik zeg ook niet dat er onwaarheden verteld worden in de video, het is alleen zo gnant om dat in deze vorm te vertellen.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je over een periode van drie jaar finale EL en kwartfinale CL haalt, en het goed doet tegen een rits aan Europese (sub)topclubs, dan heb je je gewoon weer even (kortstondig) terug gemeld aan het Europese front. Geen speld tussen te krijgen. Dat kan je niet zeggen, maar daar hebben we Feyenoord en PSV al voor. Ajax is Ajax.
Vind het juist altijd wel mooi. Je legt jezelf alleen maar meer druk op met dat soort uitspraken.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er onwaarheden verteld worden in de video, het is alleen zo gnant om dat in deze vorm te vertellen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik de volgende keer een 6'je haal heb ik gemiddeld een voldoende.
Best een matige instelling had ik op de middelbare school merk ik nu.
@GGMM en ik zijn het hier mee eensquote:Op maandag 18 maart 2019 10:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha, de ik wil kritisch reageren uit pure madness post maar ik raak kant nog wal.
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
@:GGMM en ik zijn het hier mee eens
Had ik wel verwacht, begrijpelijk.quote:
Ik heb echt te doen met je man, als er iets is kan je PMen hoorquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:43 schreef de_boswachter het volgende:
Zelfde mongolide gekte ontstaat als het Nederlands elftal speelt. Zelfde type mensen is dan ineens voetbalfan. Sneu, heel sneu. Hele morgen filmpjes van jankende 'Ajacieden' bekijken, genot!!
Ziedend. Jij mij ookquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:06 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ik heb echt te doen met je man, als er iets is kan je PMen hoor
paar halve liters erbij, lekker genieten in het zonnetjequote:Op donderdag 9 mei 2019 08:43 schreef de_boswachter het volgende:
Zelfde mongolide gekte ontstaat als het Nederlands elftal speelt. Zelfde type mensen is dan ineens voetbalfan. Sneu, heel sneu. Hele morgen filmpjes van jankende 'Ajacieden' bekijken, genot!!
Sow. Die kunnen we in onze zak steken.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:58 schreef SaferSephy het volgende:
Als Ajax een parodie is op een voetbalclub, dan is Feyenoord een parodie op een parodie van een voetbalclub, en PSV een parodie op een parodie op een parodie van een voetbalclub.
grapjassen
Zo dan, doe even rustig aan alsjeblieft.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:58 schreef SaferSephy het volgende:
Als Ajax een parodie is op een voetbalclub, dan is Feyenoord een parodie op een parodie van een voetbalclub, en PSV een parodie op een parodie op een parodie van een voetbalclub.
grapjassen
Goeiedag zeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:58 schreef SaferSephy het volgende:
grapjassen
Parodie op een parodie op een parodie nogwelquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:58 schreef SaferSephy het volgende:
grapjassen
tja de waarheid doet soms een beetje pijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeiedag zeg.
Dit zal bij iedereen die PSV een warm hart toedraagt enorm hard gaan aankomen.
Zeer gnant inderdaad, ik zou me als Ajacied behoorlijk schamenquote:Op maandag 27 mei 2019 14:15 schreef Elan het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)illen-uit-fans-.html
je eigen achterban niet in de hand hebben.![]()
een kleinschalig evenement als een jeugdwedstrijd niet eens kunnen beveiligen![]()
![]()
Wat vind jij dat er moet gebeuren met mensen die gezinnen aanvallen?quote:Op maandag 27 mei 2019 14:23 schreef GGMM het volgende:
Lol, er wordt iets gepost in het Feyenoord-parodie topic dus Elan moet hier even wat posten (dat al 3 dagen oud is)
Wat kleinzielig![]()
2 dagen. Zelfs tot 3 tellen kun je nietquote:Op maandag 27 mei 2019 14:23 schreef GGMM het volgende:
Lol, er wordt iets gepost in het Feyenoord-parodie topic dus Elan moet hier even wat posten (dat al 3 dagen oud is)
Wat kleinzielig![]()
Wat vind jij dat er moet gebeuren met mensen die met hun kinderen naar het stadion gaan en dan een harde kern gaan provoceren dmv gebaartjes? Ben je dan zielig zeg!quote:Op maandag 27 mei 2019 14:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat vind jij dat er moet gebeuren met mensen die gezinnen aanvallen?
Ga het anders even goedpratenquote:Op maandag 27 mei 2019 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij dat er moet gebeuren met mensen die met hun kinderen naar het stadion gaan en dan een harde kern gaan provoceren dmv gebaartjes? Ben je dan zielig zeg!
En als iemand dan even verhaal komt halen huilie huilie gaan doen
Als jij me antwoord geeft op mijn vraag, geef ik antwoord op die van jouquote:Op maandag 27 mei 2019 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij dat er moet gebeuren met mensen die met hun kinderen naar het stadion gaan en dan een harde kern gaan provoceren dmv gebaartjes? Ben je dan zielig zeg!
En als iemand dan even verhaal komt halen huilie huilie gaan doen
Er is niemand op zijn of haar muil geslagen. Ik zei duidelijk "Dat ze verhaal komen halen"quote:Op maandag 27 mei 2019 14:36 schreef Elan het volgende:
De eerste de beste keer dat GGMM zich weer ergens provocerend opstelt mogen jullie hem op zijn muil slaan.
Eigen schuld.
Mannen die dat doen mogen van mij een spuitje krijgen.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als jij me antwoord geeft op mijn vraag, geef ik antwoord op die van jou
Wat een provocatief gedrag!quote:Op beelden van de regionale omroep RTV Rijnmond is te zien dat de ongeregeldheden beginnen nadat Feyenoord na een half uur een grote kans mist bij een 0-0 stand. Familieleden van de Rotterdamse spelers spreken middels applaus hun waardering uit voor de kans die gecreerd werd, waarop een aantal supporters van Ajax verhaal komt halen.
Verhaal halen voor watquote:Op maandag 27 mei 2019 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is niemand op zijn of haar muil geslagen. Ik zei duidelijk "Dat ze verhaal komen halen"
Jij bent een aparte man.
[..]
Mannen die dat doen mogen van mij een spuitje krijgen.
Ik vind het fucking dom om met je kind naar een wedstrijd te gaan en dan mensen uit te dagen waarvan je weet dat ze ze niet allemaal op een rijtje hebben. Ik vind dat die mensen verteld moet worden dat in het vervolg niet meer te doen.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is niemand op zijn of haar muil geslagen. Ik zei duidelijk "Dat ze verhaal komen halen"
Jij bent een aparte man.
[..]
Mannen die dat doen mogen van mij een spuitje krijgen.
Leuk om te zien dat we het eens zijn.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind het fucking dom om met je kind naar een wedstrijd te gaan en dan mensen uit te dagen waarvan je weet dat ze ze niet allemaal op een rijtje hebben. Ik vind dat die mensen verteld moet worden dat in het vervolg niet meer te doen.
Ik ben echter ook van mening dat "de kat op het spek binden" nooit maar dan ook nooit een reden mag zijn om straf van de kat te verminderen.
Wanneer je dat gaat doen, krijg je een soort "ja, maar wat had ze aan?" verhaal
Dat was wel duidelijk gister jaquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:31 schreef Elan het volgende:
Ajax is het niveau van de eredivisie inmiddels wel ontstegen
quote:Op maandag 6 januari 2020 15:28 schreef Zipportal het volgende:
Ajax traint in Qatar met speciale coach op de ingooi
https://sportnieuws.nl/vo(...)ale-coach-op-ingooi/
(lol)
Voor de perfecte ingooi:
Zeer slecht voorbeeldquote:De speler moet met een deel van beide voeten op of achter de zijlijn, in het neutraal gebied op maximaal 1 meter van de zijlijn, met het gezicht naar het speelveld gericht, de bal met beide armen boven of achter het hoofd inwerpen op de plaats waar de bal over de zijlijn is gegaan. Indien een inworp genomen wordt van achter de omheining, dient de inworp hernomen te worden door dezelfde ploeg.
niveau veterstrikdiplomaquote:Op maandag 6 januari 2020 15:28 schreef Zipportal het volgende:
Ajax traint in Qatar met speciale coach op de ingooi
https://sportnieuws.nl/vo(...)ale-coach-op-ingooi/
(lol)
Voor de perfecte ingooi:
quote:Op zondag 20 januari 2019 19:35 schreef Marsenal het volgende:
Gelukkig niet zo’n trieste klucht als Feyenoord, maar een parodie desalniettemin.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:50 schreef Elan het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)een-moet-boven-komen
Joden zullen joden
Heftig.quote:„Als Ajax-fans hebben we in 1996 moeten omgaan met de gedrogeerde Juventus-spelers en in 2011 kregen we te maken met de knipoog-Kroaat. Maar zoiets als Chelsea-Ajax heb ik in dertig jaar nooit gezien.”
twitter:veronicainside twitterde op donderdag 06-02-2020 om 14:18:48VIDEO - Sjaak Swart nog altijd woedend op scheidsrechter: 'Die moeten ze van de Rocky Mountains afgooien! https://t.co/Vy3uMgsvYz #veronicainside https://t.co/IdzD79gNse reageer retweet
quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
Het feest is natuurlijk niet compleet voordat onze Sjaak zich er mee bemoeid heeft.twitter:veronicainside twitterde op donderdag 06-02-2020 om 14:18:48VIDEO - Sjaak Swart nog altijd woedend op scheidsrechter: 'Die moeten ze van de Rocky Mountains afgooien! https://t.co/Vy3uMgsvYz #veronicainside https://t.co/IdzD79gNse reageer retweet
Jezus christusquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
Het feest is natuurlijk niet compleet voordat onze Sjaak zich er mee bemoeid heeft.twitter:veronicainside twitterde op donderdag 06-02-2020 om 14:18:48VIDEO - Sjaak Swart nog altijd woedend op scheidsrechter: 'Die moeten ze van de Rocky Mountains afgooien! https://t.co/Vy3uMgsvYz #veronicainside https://t.co/IdzD79gNse reageer retweet
Sjaakgodquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die lijpen die hem steeds om een mening vragen kwalijker. Deze man moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. (neemt niet weg dat ik wel moest lachen...)quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
Is toch grappig.quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind die lijpen die hem steeds om een mening vragen kwalijker.
Wow, dat ik dit niet eerder doorhad. @onlogisch is de Sjaak Swart van Fok!...quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch grappig.
Ik vraag hier op het forum ook wel eens aan @:onlogisch hoe hij er over denkt.
is gewoon een verdienmodel hoor, je dacht toch niet dat Sjaak dat voor niks deed?quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind die lijpen die hem steeds om een mening vragen kwalijker. Deze man moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. (neemt niet weg dat ik wel moest lachen...)
Ik voel mij erg naef nu...quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
is gewoon een verdienmodel hoor, je dacht toch niet dat Sjaak dat voor niks deed?
Ik Voetbal Dus Ik Ben: Mister Ajaxquote:
Wanneer overwinterde PSV voor het laatst Europees?quote:
In de CL,3 jaar terugquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:38 schreef yats het volgende:
[..]
Wanneer overwinterde PSV voor het laatst Europees?
de manier waarop wel hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:26 schreef SaferSephy het volgende:
Als je als Nederlandse ploeg van de nummer 3 van la Liga verliest maakt je dat geen parodie op een voetbalclub.
Nee, klopt, maar zo kansloos als dat Ajax was welquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:26 schreef SaferSephy het volgende:
Als je als Nederlandse ploeg van de nummer 3 van la Liga verliest maakt je dat geen parodie op een voetbalclub.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:26 schreef SaferSephy het volgende:
Ik ben een beetje late to the party, maar moest alsnog glimlachen om deze.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:43 schreef RamboDirk het volgende:
SVV, FC Wageningen, SC Veendam, RBC, HFC Haarlem, FC Amsterdam, VC Vlissingen, SC Amersfoort, AGOVV en Fortuna Vlaardingen.
Een mooi rijtje van clubs waar Ajax binnen 5 jaar ook tussen staat. Salarissen van 4,5 miljoen aan 'tikkie breed' spelers als Blind betalen. Zodra deze club 1 seizoen geen CL speelt kun je faillissement gaan aanvragen met de deze salaris huishouding.
Tegen een gehandicapten ploeg als Getafe wordt tegenwoordig ook al verloren. Vergane glorie aan de Arena Boulevard, gooi die boel maar plat en bouw er een asielzoekerscentrum. Is voor iedereen beter.
De nieuwe RamboDirk is uitquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:43 schreef RamboDirk het volgende:
SVV, FC Wageningen, SC Veendam, RBC, HFC Haarlem, FC Amsterdam, VC Vlissingen, SC Amersfoort, AGOVV en Fortuna Vlaardingen.
Een mooi rijtje van clubs waar Ajax binnen 5 jaar ook tussen staat. Salarissen van 4,5 miljoen aan 'tikkie breed' spelers als Blind betalen. Zodra deze club 1 seizoen geen CL speelt kun je faillissement gaan aanvragen met de deze salaris huishouding.
Tegen een gehandicapten ploeg als Getafe wordt tegenwoordig ook al verloren. Vergane glorie aan de Arena Boulevard, gooi die boel maar plat en bouw er een asielzoekerscentrum. Is voor iedereen beter.
quote:Op zondag 23 februari 2020 19:32 schreef RamboDirk het volgende:
Begroting Ajax 110 miljoen
Begroting AZ 25 miljoen
verschil in punten slechts 3.
quote:
Vraag me af hoe ver hij kan komen. Bij Utrecht redde hij het al niet.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij maakte hem wel lekker moet ik zeggen
Heracles is waarschijnlijk gewoon zijn niveau, en je hebt altijd wel van die spitsen die ineens een wereldjaar hebben dat alles erin vliegt. Misschien hierna nog een keer een leuke transfer maken naar Itali of Duitsland om te cashen.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ver hij kan komen. Bij Utrecht redde hij het al niet.
Zware drinker.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:43 schreef RamboDirk het volgende:
Wie is deze kwaliteitsuser?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:43 schreef RamboDirk het volgende:
@Tjackaquote:Op maandag 24 februari 2020 17:00 schreef Zipportal het volgende:
@:Tjacka OP updaten. Er is genoeg gebeurd.
gr gr
Ik wacht op advies @Zipportalquote:Op maandag 24 februari 2020 17:00 schreef Zipportal het volgende:
@:Tjacka OP updaten. Er is veel genoeg gebeurd.
gr gr
ANNOUNCE een update.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik haal er even wat experts bij:
@:lenny_leonard
@:caland
@:de_kraam
@:coco.
Graag iets over Babel erin.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik haal er even wat experts bij:
@:lenny_leonard
@:caland
@:de_kraam
@:coco.
Heb je nog een gifje van zijn actie in Getafe?twitter:bartf twitterde op maandag 24-02-2020 om 11:47:42Een overzicht van alle passes van Ryan Babel naar de spitsen Klaas Jan Huntelaar (ruim 2 uur samen op het veld) en Lassina Traor (3 uur) in de Eredivisie en Europa League. https://t.co/aySfA0FvtE reageer retweet
Niet gemaakt. Misschien in het topic te vinden?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag iets over Babel erin.Heb je nog een gifje van zijn actie in Getafe?twitter:bartf twitterde op maandag 24-02-2020 om 11:47:42Een overzicht van alle passes van Ryan Babel naar de spitsen Klaas Jan Huntelaar (ruim 2 uur samen op het veld) en Lassina Traor (3 uur) in de Eredivisie en Europa League. https://t.co/aySfA0FvtE reageer retweet
Ik speel hem door naar @3rr0rquote:Op maandag 24 februari 2020 17:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet gemaakt. Misschien in het topic te vinden?
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik speel hem door naar @:3rr0r
Fijn dat de VBL mods altijd voor ons klaar staan.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:31 schreef Tjacka het volgende:
Oke jongens jullie kunnen morgen een grote update verwachten!
quote:
Het PSV Parodie Topic is dit topic op alle fronten voorbij. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:31 schreef Tjacka het volgende:
Oke jongens jullie kunnen morgen een grote update verwachten!
Is sky op anoniemquote:Op maandag 24 februari 2020 18:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fijn dat de VBL mods altijd voor ons klaar staan.
@:ggmm
@:klummie
@:drizzt
@:skysheriff
Had die tweet inderdaad gezien vandaag. Eigenlijk echt gnant. Reden genoeg toch om die man niet meer op te stellen?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag iets over Babel erin.Heb je nog een gifje van zijn actie in Getafe?twitter:bartf twitterde op maandag 24-02-2020 om 11:47:42Een overzicht van alle passes van Ryan Babel naar de spitsen Klaas Jan Huntelaar (ruim 2 uur samen op het veld) en Lassina Traor (3 uur) in de Eredivisie en Europa League. https://t.co/aySfA0FvtE reageer retweet
Gewoon een verzameling verloren wedstrijden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:30 schreef Tjacka het volgende:
De nieuwe update is uit!
@:zipportal @:caland @:wereldgozer @:doublepain @:ggmm @:onlogisch @:fargo @:3rr0r @:lenny_leonard
misschien moeten we @skysherrif om een goede update vragenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een verzameling verloren wedstrijden.
Ik had er wat meer van verwacht!
Wat een harde diss naar zo'n oud mod.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
misschien moeten we @:skysherrif om een goede update vragen
misschien gaat dat wel net zo'n groot succes worden als het award topic!
Wanneer opent FLUquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:30 schreef Tjacka het volgende:
De nieuwe update is uit!
@:zipportal @:caland @:wereldgozer @:doublepain @:ggmm @:onlogisch @:fargo @:3rr0r @:lenny_leonard
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:30 schreef Tjacka het volgende:
De nieuwe update is uit!
Rustig aan pik .Jullie ajaxmods zijn veel te mild voor ajax.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]Wat lul jij nu weer corona debiel?
Ik ben helemaal geen VBL-MOD. Hahahaha mega faal.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Rustig aan pik .Jullie ajaxmods zijn veel te mild voor ajax.
Mods horen objectief te handelen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:30 schreef Tjacka het volgende:
De nieuwe update is uit!
Terecht. Tokkiesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)zoek-naar-ajax-fans-
Drie uitwedstrijden zonder publiek genot.
Denken dat VBL mods een topic openen in VBL.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen VBL-MOD. Hahahaha mega faal.
Uitstekende update maatquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:30 schreef Tjacka het volgende:
De nieuwe update is uit!
Erg mooi.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)zoek-naar-ajax-fans-
Drie uitwedstrijden zonder publiek genot.
Loltwitter:Ventos twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 19:44:40@FSideNL MOET KNALLEN, STADION MOET KOLKEN!! 🔥❌❌❌🔥 #AjaGet #WijZijnAjax https://t.co/64FOiqH4aB reageer retweet
Waar is dit van?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
De verbeterde versie op het einde. (geen muis in beeld)
[ afbeelding ]
ALLES GEVEN 💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op woensdag 26 februari 2020 03:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Loltwitter:Ventos twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 19:44:40@:FSideNL MOET KNALLEN, STADION MOET KOLKEN!! 🔥❌❌❌🔥 #AjaGet #WijZijnAjax https://t.co/64FOiqH4aB reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Fresia krijgt er wel een paar puntjes bij van mequote:Op woensdag 26 februari 2020 11:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah ja, gevonden
https://twitter.com/op1np(...)en-niet-geloven.html
Is dat de vrouw die je op de achtergrond hoort lachen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fresia krijgt er wel een paar puntjes bij van me
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Is dat de vrouw die je op de achtergrond hoort lachen?
Terecht dat ie mad isquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ax-indienen-bij-uefa
Geen Europees voetbal volgend jaar
Lol,quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een heerlijke jankertjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi geschreven door Carlo!quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:06 schreef De_Kraam het volgende:
Getafe, schopploeg, kan er niks van, verliezen van Luuk de Jong of all places.
(lol)
oh ja, en dit:
[ afbeelding ]
Trainer gaat opvolger Simeone worden bij Atletiquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:21 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Lol,. Wat een figuren. Die lui tillen provoceren wel naar een niveau zeg. Qua mind-games en psychologische oorlogsvoering is dit team van wereldklasse.
Je zou toch zeggen dat die ook eens wat anders willen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Trainer gaat opvolger Simeone worden bij Atleti
Tegen wie praat je nu?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:55 schreef Doublepain het volgende:
Wat een jankclub, kan me herinneren dat ze de finale misliepen omdat een Onana tijd ging rekken.. zijn jullie daarom mad? Omdat andere dat wel kunnen??
Ook bij Ajax vond ik dat tijdrekken vorig jaar in die halve finale enorm kut ja, ook dat gekut bij die cornervlag. Gewoon blijven voetballen en voor die goal gaan dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:55 schreef Doublepain het volgende:
Wat een jankclub, kan me herinneren dat ze de finale misliepen omdat een Onana tijd ging rekken.. zijn jullie daarom mad? Omdat andere dat wel kunnen??
twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 23:03:56Ik hoop dat het erg lelijke klote Getafe dit jaar nog failliet gaat. Getafe is zeker een klote club en ze verdienen een faillissement reageer retweet
Bedankt Geert Schaaijquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:20 schreef Zipportal het volgende:
Nog een reden: Ajax heeft Yannick als supporter. Trekt alleen maar debielen aan.[ afbeelding ]twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 23:03:56Ik hoop dat het erg lelijke klote Getafe dit jaar nog failliet gaat. Getafe is zeker een klote club en ze verdienen een faillissement reageer retweet
Ajax is het niveau van de eredivisie volledig ontstegentwitter:bartf twitterde op zondag 01-03-2020 om 22:01:57In de laatste tien speelronden heeft alleen RKC Waalwijk (7) meer competitiewedstrijden verloren dan Ajax (5). #ajaaz reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:20 schreef Zipportal het volgende:
Nog een reden: Ajax heeft Yannick als supporter. Trekt alleen maar debielen aan.[ afbeelding ]twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 23:03:56Ik hoop dat het erg lelijke klote Getafe dit jaar nog failliet gaat. Getafe is zeker een klote club en ze verdienen een faillissement reageer retweet
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 04-03-2020 om 22:40:374 - Ajax have lost four of their last five matches in all competitions for the first time since 2000. Meltdown. https://t.co/8m4F8EwZcP reageer retweet
MELTDOWNEDquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 04-03-2020 om 22:40:374 - Ajax have lost four of their last five matches in all competitions for the first time since 2000. Meltdown. https://t.co/8m4F8EwZcP reageer retweet
Daar hoorden zij Tadic zingenquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tijd voor een nieuwe docu.quote:
Bij Anthony even de rug keuren voor zijn leeftijd . Giovanni die dan zegt die geboren is in januari .quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe docu.
Henk Veldmate en Hans van der Zee eerst aan de zuip en daarna Alvarez en Magallan scouten.
Dat was echt briljant.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Anthony even de rug keuren voor zijn leeftijd . Giovanni die dan zegt die geboren is in januari .
''Ja dat zeggen ze allemaal he''
Genot
twitter:sjaakkohaku twitterde op woensdag 04-03-2020 om 23:15:06hahahahaha 🤥🤫#feyenoord #UTRaja https://t.co/4Lntm5Urge reageer retweet
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:57 schreef Haringkop het volgende:
twitter:sjaakkohaku twitterde op woensdag 04-03-2020 om 23:15:06hahahahaha 🤥🤫#feyenoord #UTRaja https://t.co/4Lntm5Urge reageer retweet
quote:Perez zegt dat hij het gevoel dat het zondag wel 1-5 voor AZ had kunnen worden. “Dat gevoel had ik ook. Toen ik het terugkeek, waren er momenten dat we terug hadden kunnen komen. We hebben vijftien mogelijkheden gehad waaruit wat te halen viel. De kans voor Tagliafico kon ook een penalty zijn”, zegt Ten Hag. “Je gaat op dezelfde manier drukzetten tegen FC Utrecht? Dan moet iedereen mee”, zo haakt Perez in. Ten Hag: “Dat is altijd met drukzetten, Kenneth. Als niet iedereen meedoet, valt de druk weg en voetbalt de tegenstander er onderuit. Het is wel de kracht van ons team geweest. Dan moet je terug.”
“Ik wil wel een keer met hem gaan zitten, want hoe komt hij bij vijftien mogelijkheden?”, zegt Perez na het gesprek met Ten Hag. “In de rust vind ik het de opdracht van een trainer om het recht te zetten. Dan moet je vanaf de zijkant zeggen wat er moet gebeuren. In de tweede helft tegen AZ was niet beter dan de eerste helft.”
is wel heel rekbaar natuurlijk 15 mogelijkheden waar wat uit te halen viel, in principe is ieder moment dat je de bal hebt een mogelijkheid om er wat uit te halenquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:32 schreef fetX het volgende:
Er mag helaas geen Ten Hag is een parodie op een trainer topic worden geopend van @:onlogisch , want er zijn er al teveel. Dus dan maar even hier:
[..]
Iemand die de EL-finale met zijn team haalt, Real en Juve op imponerende wijze verslaat zal ik nooit een parodie op een trainer noemen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:32 schreef fetX het volgende:
Er mag helaas geen Ten Hag is een parodie op een trainer topic worden geopend van @:onlogisch , want er zijn er al teveel. Dus dan maar even hier:
[..]
Ja, dat maakt de uitspraak eigenlijk alleen nog maar lachwekkender.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wel heel rekbaar natuurlijk 15 mogelijkheden waar wat uit te halen viel, in principe is ieder moment dat je de bal hebt een mogelijkheid om er wat uit te halen
EL finale was Boszquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand die de EL-finale met zijn team haalt, Real en Juve op imponerende wijze verslaat zal ik nooit een parodie op een trainer noemen.
Oke, goed punt. AL was EL Bosz.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand die de EL-finale met zijn team haalt, Real en Juve op imponerende wijze verslaat zal ik nooit een parodie op een trainer noemen.
Real was exact een jaar geleden, toen moest ik ook in m'n ogen wrijven en nu weerquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag, Feyenoorder zijnde, maar dat was gewoon een masterclass.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Real was exact een jaar geleden, toen moest ik ook in m'n ogen wrijven en nu weer
Dat was de beste wedstrijd in 25 jaar Ajax. Zonder enige twijfel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Real was exact een jaar geleden, toen moest ik ook in m'n ogen wrijven en nu weer
Dat was voor elke voetballiefhebber genieten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
@Lenny_Leonard @PicoMMP @GGMM @Zipportal @Tarado @mokkiemokquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:lenny_leonard @:picommp @:ggmm @:zipportal @:tarado @:mokkiemok![]()
Ja, leuk @Tjackaquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:42 schreef onlogisch het volgende:
Oh, ja zo goed volg ik onze Amsterdamse vrinden ook weer niet. Maar ten Hag een parodie op een trainer noemen is natuurlijk achterlijk.
True, maar dat zijn dan ook aanhangers van clubs in de middelmaat.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:42 schreef onlogisch het volgende:
Oh, ja zo goed volg ik onze Amsterdamse vrinden ook weer niet. Maar ten Hag een parodie op een trainer noemen is natuurlijk achterlijk.
Zelfs in een parodie topic...quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat het verval al op 8/5/2019 werd ingezet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:17 schreef Zipportal het volgende:
Na 5 november 22.27 uur werd het nooit meer hetzelfde voor Ajax
https://www.ad.nl/nederla(...)-voor-ajax~a0c861b3/
[ afbeelding ]
Het is al een tijdje duidelijk, 2020 is niet het jaar van @onlogischquote:
Ajax staat symbool voor het Coronavirus of Ajax is gelijk aan het Coronavirus, of Ajax verhoudt zich tot het Coronavirus als....quote:Op maandag 9 maart 2020 15:54 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax staat symbool tot het Coronavirus. GENOT.
Zal het doorgeven.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ajax staat symbool voor het Coronavirus of Ajax is gelijk aan het Coronavirus, of Ajax verhoudt zich tot het Coronavirus als....
Maar niet wat jij hierboven typt.
Schuld van de Uefa.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:34 schreef Zipportal het volgende:
Recordaankoop Sbastien Haller niet op spelerslijst Ajax in Europa League
https://www.telegraaf.nl/(...)jax-in-europa-league
lolquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben woedend, razend, witheet en ik hoop dat Jan Siemerink degradeert.
Het was een grapje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dit slechts door n persoon wordt gedaan en zonder enige vorm van controle dan zit er in de organisatiestructuur ook iets niet helemaal goed.
Dan hebben ze voor het seizoen al gedaan lijkt mij.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:51 schreef Zipportal het volgende:
Dan moeten ze Promes maar inschrijven.
Echt? Dit had ik nog niet meegekregen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat lekker nu de keeper voor 12 maanden geschorst vanwege dopig.
Wie, Stekelenburg?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat lekker nu de keeper voor 12 maanden geschorst vanwege dopig.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Klopt, Stanley Menzo kon dat ook al niet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |