Tijd voor een nieuwe docu.quote:
Bij Anthony even de rug keuren voor zijn leeftijd . Giovanni die dan zegt die geboren is in januari .quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe docu.
Henk Veldmate en Hans van der Zee eerst aan de zuip en daarna Alvarez en Magallan scouten.
Dat was echt briljant.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Anthony even de rug keuren voor zijn leeftijd . Giovanni die dan zegt die geboren is in januari .
''Ja dat zeggen ze allemaal he''
Genot
twitter:sjaakkohaku twitterde op woensdag 04-03-2020 om 23:15:06hahahahaha 🤥🤫#feyenoord #UTRaja https://t.co/4Lntm5Urge reageer retweet
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:57 schreef Haringkop het volgende:
twitter:sjaakkohaku twitterde op woensdag 04-03-2020 om 23:15:06hahahahaha 🤥🤫#feyenoord #UTRaja https://t.co/4Lntm5Urge reageer retweet
quote:Perez zegt dat hij het gevoel dat het zondag wel 1-5 voor AZ had kunnen worden. “Dat gevoel had ik ook. Toen ik het terugkeek, waren er momenten dat we terug hadden kunnen komen. We hebben vijftien mogelijkheden gehad waaruit wat te halen viel. De kans voor Tagliafico kon ook een penalty zijn”, zegt Ten Hag. “Je gaat op dezelfde manier drukzetten tegen FC Utrecht? Dan moet iedereen mee”, zo haakt Perez in. Ten Hag: “Dat is altijd met drukzetten, Kenneth. Als niet iedereen meedoet, valt de druk weg en voetbalt de tegenstander er onderuit. Het is wel de kracht van ons team geweest. Dan moet je terug.”
“Ik wil wel een keer met hem gaan zitten, want hoe komt hij bij vijftien mogelijkheden?”, zegt Perez na het gesprek met Ten Hag. “In de rust vind ik het de opdracht van een trainer om het recht te zetten. Dan moet je vanaf de zijkant zeggen wat er moet gebeuren. In de tweede helft tegen AZ was niet beter dan de eerste helft.”
is wel heel rekbaar natuurlijk 15 mogelijkheden waar wat uit te halen viel, in principe is ieder moment dat je de bal hebt een mogelijkheid om er wat uit te halenquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:32 schreef fetX het volgende:
Er mag helaas geen Ten Hag is een parodie op een trainer topic worden geopend van @:onlogisch , want er zijn er al teveel. Dus dan maar even hier:
[..]
Iemand die de EL-finale met zijn team haalt, Real en Juve op imponerende wijze verslaat zal ik nooit een parodie op een trainer noemen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:32 schreef fetX het volgende:
Er mag helaas geen Ten Hag is een parodie op een trainer topic worden geopend van @:onlogisch , want er zijn er al teveel. Dus dan maar even hier:
[..]
Ja, dat maakt de uitspraak eigenlijk alleen nog maar lachwekkender.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wel heel rekbaar natuurlijk 15 mogelijkheden waar wat uit te halen viel, in principe is ieder moment dat je de bal hebt een mogelijkheid om er wat uit te halen
EL finale was Boszquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand die de EL-finale met zijn team haalt, Real en Juve op imponerende wijze verslaat zal ik nooit een parodie op een trainer noemen.
Oke, goed punt. AL was EL Bosz.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand die de EL-finale met zijn team haalt, Real en Juve op imponerende wijze verslaat zal ik nooit een parodie op een trainer noemen.
Real was exact een jaar geleden, toen moest ik ook in m'n ogen wrijven en nu weerquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag, Feyenoorder zijnde, maar dat was gewoon een masterclass.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Real was exact een jaar geleden, toen moest ik ook in m'n ogen wrijven en nu weer
Dat was de beste wedstrijd in 25 jaar Ajax. Zonder enige twijfel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Real was exact een jaar geleden, toen moest ik ook in m'n ogen wrijven en nu weer
Dat was voor elke voetballiefhebber genieten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
@Lenny_Leonard @PicoMMP @GGMM @Zipportal @Tarado @mokkiemokquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:lenny_leonard @:picommp @:ggmm @:zipportal @:tarado @:mokkiemok![]()
Ja, leuk @Tjackaquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:42 schreef onlogisch het volgende:
Oh, ja zo goed volg ik onze Amsterdamse vrinden ook weer niet. Maar ten Hag een parodie op een trainer noemen is natuurlijk achterlijk.
True, maar dat zijn dan ook aanhangers van clubs in de middelmaat.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:42 schreef onlogisch het volgende:
Oh, ja zo goed volg ik onze Amsterdamse vrinden ook weer niet. Maar ten Hag een parodie op een trainer noemen is natuurlijk achterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |