abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191650323
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:31 schreef Zocalo het volgende:
Buiten dat je Ziyech en Promes mist is het wel triest als je het dan moet hebben van een bejaarde spits, een roodharige oude huurling of drie jeugdspelers als invaller. Dan klopt er toch iets niet in je selectie.
Is ie nu rood? Vandeweek nog roze.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191650325
“Ajax te groot voor de eredivisie”

:'(
pi_191650326
Getafe effect dendert door ...
pi_191650327
Volgend seizoen kun je wel flink in de problemen komen te zitten. Ik verwacht dat er toch wel veel kwaliteit weggekocht gaat worden (captain obvious) maar dan blijf je met enorm veel middelmaat zitten. Als je kijkt dat nu de selectie al matig is moet je dus én alle vertrekkende spelers opvangen en in de breedte aankopen doen. Dan praat je over flinke investeringen en ik vraag me af of Ajax dat gaan doen.
  zondag 23 februari 2020 @ 18:38:35 #55
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191650351
Zie je ook gelijk wat een geweldige trainer Ten Hag is als de sterspelers niet meedoen lol.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 23 februari 2020 @ 18:38:53 #56
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_191650357
Verdiende en logische nederlaag.
  zondag 23 februari 2020 @ 18:38:56 #57
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_191650359
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:36 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

Ja, met die aardige fase rond die periode voelde het als vorig jaar. Het is nu al tijden helemaal niks.
Ben ook al volledig afgestompt dit seizoen _O- mag van mij wel klaar zijn.
Oh.
pi_191650362
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:36 schreef Mani89 het volgende:
Ekkelenkamp en Eiting zijn de opvolgers van Siem de Jong.
Eiting, Ekkelenkamp en Gravenberch middenveld volgend seizoen
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_191650392
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgend seizoen kun je wel flink in de problemen komen te zitten. Ik verwacht dat er toch wel veel kwaliteit weggekocht gaat worden (captain obvious) maar dan blijf je met enorm veel middelmaat zitten. Als je kijkt dat nu de selectie al matig is moet je dus én alle vertrekkende spelers opvangen en in de breedte aankopen doen. Dan praat je over flinke investeringen en ik vraag me af of Ajax dat gaan doen.
Je hebt nu al een probleem, je bent verre van kampioen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191650393
Iemand die in mijn plaats wil donderdag?
pi_191650404
Veel spelers allemaal net niet. Te oud of te jong en onervaren. Het is nu zwaar om wedstrijden van Ajax te kijken. Nederlaag kwam helaas niet onverwacht. Achterin niet echt sterk en voorin kan die bal niet eens één keer in het netje? Nauwelijks goede kansen in de tweede helft.

één pluspunt in dit seizoen. Je ziet binnen je collegae/ vrienden wel wie de succes supporters zijn want die haken nu dus af :r

--> boven mij dus al één gespot, juist nu moet je naar de JCA gaan om uit volle borst aan te moedigen _O_ niet alleen gaan als ze al winnen en alles makkelijk gaat :')
pi_191650406
quote:
9s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Eiting, Ekkelenkamp en Gravenberch middenveld volgend seizoen
Broekje blijft aan.
pi_191650424
Ekkelenkamp, Danilo. Daar ga je geen enkele oorlog mee winnen. Zeker niet als de Gravenberchjes en Schuursjes er ook al in staan.
pi_191650441
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:38 schreef Mani89 het volgende:
Zie je ook gelijk wat een geweldige trainer Ten Hag is als de sterspelers niet meedoen lol.
Had lange tijd de hoop dat hij een trainer was die kon zorgen dat er altijd respectabel en verzorgd voetbal op de mat gelegd wordt, ook als er blessures zijn. Niet lager dan een 5 of een 6. Maar helaas.
pi_191650465
quote:
9s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:41 schreef LethalNinja het volgende:
Veel spelers allemaal net niet. Te oud of te jong en onervaren. Het is nu zwaar om wedstrijden van Ajax te kijken. Nederlaag kwam helaas niet onverwacht. Achterin niet echt sterk en voorin kan die bal niet eens één keer in het netje? Nauwelijks goede kansen in de tweede helft.

één pluspunt in dit seizoen. Je ziet binnen je collegae/ vrienden wel wie de succes supporters zijn want die haken nu dus af :r

--> boven mij dus al één gespot, juist nu moet je naar de JCA gaan om uit volle borst aan te moedigen _O_ niet alleen gaan als ze al winnen en alles makkelijk gaat :')
Ben er gewoon hoor donderdag, maar heb er weinig zin in.

Ik was er ook gewoon met siggy, younes, guidelje, en weet ik wat voor ellende. Week na week...
  zondag 23 februari 2020 @ 18:43:44 #66
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_191650467
Leuk dat er geld zat is, maar het goede tijdperk Ajax is al weer definitief voorbij. Er is gewoon helemaal niets meer over van het voetbal dat ze speelden.
En dat gaat ook niet ineens terug komen als er wat spelers terug zijn van een blessure, daarvoor zijn ze veel en veel te ver weggezakt. Volgend seizoen weer een compleet nieuw elftal, dan kun je overnieuw beginnen.
.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_191650470
De ligt en De Jong weg, neres, promes, ziyech, veltman, mazraouien labyad er niet bij..tja wat wil je na die wedstrijd tegen getafe. Dat we 0-5 van heracles gaan winnen? Ik voelde de nederlaag tegen getafe en heracles van 100000 km aankomen.
  zondag 23 februari 2020 @ 18:44:09 #68
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_191650478
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ben ook al volledig afgestompt dit seizoen _O- mag van mij wel klaar zijn.
Vind ik ook.
Brakheid overviel me maximaal toen ik die fijne nacompetitie sfeer afgelopen donderdag zag bij Getafe. :')
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_191650499
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:43 schreef Jiyar86 het volgende:
De ligt en De Jong weg, neres, promes, ziyech, veltman, mazraouien labyad er niet bij..tja wat wil je na die wedstrijd tegen getafe. Dat we 0-5 van heracles gaan winnen? Ik voelde de nederlaag tegen getafe en heracles van 100000 km aankomen.
Na Ziyech had je kunnen stoppen met het noemen van namen :D :')
pi_191650511
Parodie op een club
pi_191650513
quote:
Met Veltman werd het inderdaad 5-0 in plaats van 1-0.
  zondag 23 februari 2020 @ 18:46:05 #72
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_191650529
quote:
Ja, ik voelde het ook aankomen,. Maar het is Heracles he, bij Jong Ajax staat meer kapitaal op het veld, dit kan gewoon niet.
Overigens wel bizar we nu spelers als Mazza, Veltman en Labyad onmisbaar vinden...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_191650530
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax gaat dat nooit doen dus zak je weer af naar de Frank de Boer tijden waarin je met kunst en vliegwerk wel kampioen kan worden maar het keihard af gaat leggen tegen de Europese clubs.
pi_191650558
quote:
10s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:43 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ben er gewoon hoor donderdag, maar heb er weinig zin in.

Ik was er ook gewoon met siggy, younes, guidelje, en weet ik wat voor ellende. Week na week...
Dan is mijn reactie jouw richting onjuist. Ik weet op kantoor (kantoor in Amsterdam) van een paar collegae dat die nu ineens niet meer gaan etc.... Want "Als Ajax zo slecht speelt dan willen zij het niet zien"

Ik heb alleen maar respect voor de fans die er ook zijn in moeilijke tijden _O_

Over de tijden van Younes (vooral na zijn eerste jaar) wil ik het niet eens hebben :(
pi_191650577
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ajax gaat dat nooit doen dus zak je weer af naar de Frank de Boer tijden waarin je met kunst en vliegwerk wel kampioen kan worden maar het keihard af gaat leggen tegen de Europese clubs.
Het probleem is dat er in de winterstop en afgelopen zomer te weinig is gedaan. Voor volgend seizoen wordt gewoon weer de knip getrokken, zoals we zien met Antony.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')