Is ie nu rood? Vandeweek nog roze.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:31 schreef Zocalo het volgende:
Buiten dat je Ziyech en Promes mist is het wel triest als je het dan moet hebben van een bejaarde spits, een roodharige oude huurling of drie jeugdspelers als invaller. Dan klopt er toch iets niet in je selectie.
Ben ook al volledig afgestompt dit seizoenquote:Op zondag 23 februari 2020 18:36 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ja, met die aardige fase rond die periode voelde het als vorig jaar. Het is nu al tijden helemaal niks.
Eiting, Ekkelenkamp en Gravenberch middenveld volgend seizoenquote:Op zondag 23 februari 2020 18:36 schreef Mani89 het volgende:
Ekkelenkamp en Eiting zijn de opvolgers van Siem de Jong.
Je hebt nu al een probleem, je bent verre van kampioenquote:Op zondag 23 februari 2020 18:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgend seizoen kun je wel flink in de problemen komen te zitten. Ik verwacht dat er toch wel veel kwaliteit weggekocht gaat worden (captain obvious) maar dan blijf je met enorm veel middelmaat zitten. Als je kijkt dat nu de selectie al matig is moet je dus én alle vertrekkende spelers opvangen en in de breedte aankopen doen. Dan praat je over flinke investeringen en ik vraag me af of Ajax dat gaan doen.
Broekje blijft aan.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Eiting, Ekkelenkamp en Gravenberch middenveld volgend seizoen
Had lange tijd de hoop dat hij een trainer was die kon zorgen dat er altijd respectabel en verzorgd voetbal op de mat gelegd wordt, ook als er blessures zijn. Niet lager dan een 5 of een 6. Maar helaas.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:38 schreef Mani89 het volgende:
Zie je ook gelijk wat een geweldige trainer Ten Hag is als de sterspelers niet meedoen lol.
Ben er gewoon hoor donderdag, maar heb er weinig zin in.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:41 schreef LethalNinja het volgende:
Veel spelers allemaal net niet. Te oud of te jong en onervaren. Het is nu zwaar om wedstrijden van Ajax te kijken. Nederlaag kwam helaas niet onverwacht. Achterin niet echt sterk en voorin kan die bal niet eens één keer in het netje? Nauwelijks goede kansen in de tweede helft.
één pluspunt in dit seizoen. Je ziet binnen je collegae/ vrienden wel wie de succes supporters zijn want die haken nu dus af
--> boven mij dus al één gespot, juist nu moet je naar de JCA gaan om uit volle borst aan te moedigenniet alleen gaan als ze al winnen en alles makkelijk gaat
![]()
Vind ik ook.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ook al volledig afgestompt dit seizoenmag van mij wel klaar zijn.
Na Ziyech had je kunnen stoppen met het noemen van namenquote:Op zondag 23 februari 2020 18:43 schreef Jiyar86 het volgende:
De ligt en De Jong weg, neres, promes, ziyech, veltman, mazraouien labyad er niet bij..tja wat wil je na die wedstrijd tegen getafe. Dat we 0-5 van heracles gaan winnen? Ik voelde de nederlaag tegen getafe en heracles van 100000 km aankomen.
Met Veltman werd het inderdaad 5-0 in plaats van 1-0.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:43 schreef Jiyar86 het volgende:
De ligt en De Jong weg, neres, promes, ziyech, veltman, mazraouien labyad er niet bij..tja wat wil je na die wedstrijd tegen getafe. Dat we 0-5 van heracles gaan winnen? Ik voelde de nederlaag tegen getafe en heracles van 100000 km aankomen.
Ja, ik voelde het ook aankomen,. Maar het is Heracles he, bij Jong Ajax staat meer kapitaal op het veld, dit kan gewoon niet.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:43 schreef Jiyar86 het volgende:
Ajax gaat dat nooit doen dus zak je weer af naar de Frank de Boer tijden waarin je met kunst en vliegwerk wel kampioen kan worden maar het keihard af gaat leggen tegen de Europese clubs.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgend seizoen kun je wel flink in de problemen komen te zitten. Ik verwacht dat er toch wel veel kwaliteit weggekocht gaat worden (captain obvious) maar dan blijf je met enorm veel middelmaat zitten. Als je kijkt dat nu de selectie al matig is moet je dus én alle vertrekkende spelers opvangen en in de breedte aankopen doen. Dan praat je over flinke investeringen en ik vraag me af of Ajax dat gaan doen.
Dan is mijn reactie jouw richting onjuist. Ik weet op kantoor (kantoor in Amsterdam) van een paar collegae dat die nu ineens niet meer gaan etc.... Want "Als Ajax zo slecht speelt dan willen zij het niet zien"quote:Op zondag 23 februari 2020 18:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ben er gewoon hoor donderdag, maar heb er weinig zin in.
Ik was er ook gewoon met siggy, younes, guidelje, en weet ik wat voor ellende. Week na week...
Het probleem is dat er in de winterstop en afgelopen zomer te weinig is gedaan. Voor volgend seizoen wordt gewoon weer de knip getrokken, zoals we zien met Antony.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ajax gaat dat nooit doen dus zak je weer af naar de Frank de Boer tijden waarin je met kunst en vliegwerk wel kampioen kan worden maar het keihard af gaat leggen tegen de Europese clubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |